Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Abejoju ar kas šviesoforus perreguliuos. O ką Pilaitėje daug gyventojų, kad gali kilti tokios problemos? Atsiminus Ukmergės-Ateities gatvių dviejų lygių sankryžos statybą, kur srautai važiuodavo ne tik į Pašilaičius ir Fabijoniškes, bet ir į Ukmergę, Rygą.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Abejoju ar kas šviesoforus perreguliuos. O ką Pilaitėje daug gyventojų, kad gali kilti tokios problemos? Atsiminus Ukmergės-Ateities gatvių dviejų lygių sankryžos statybą, kur srautai važiuodavo ne tik į Pašilaičius ir Fabijoniškes, bet ir į Ukmergę, Rygą.
      Ne tik Pilaite-Cekoniskes,Papiskes,is Karveliskiu kapiniu ir visi kiti aplinkkiniai kaimai ir miesteliai.

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Abejoju ar kas šviesoforus perreguliuos. O ką Pilaitėje daug gyventojų, kad gali kilti tokios problemos? Atsiminus Ukmergės-Ateities gatvių dviejų lygių sankryžos statybą, kur srautai važiuodavo ne tik į Pašilaičius ir Fabijoniškes, bet ir į Ukmergę, Rygą.
        Beabejo, kad dideli, didelis rajonas. Į pašilus ar fabus buvo galima petekti dar kitomis gatvėmis, o čia tik viena, beto ten eismas Ukmergės g. vyko iš esmės, tik tiek, kad kilpomis. Iš Narbuto g. ar Laisvės pr. vakarais labai daug automobilių važiuoja į Pilaitę. Baisu ir pagalvoti, kas bus, kai visi susigrūs į Justiniškių g. sankryžą, nes ir į pačias Justiniškes daug važiuojančių yra ir nemaža eilė susidaro prie šviesaforo. Apskritai ir pats Laisvės pr. bei Viršuliškių gatvė ten užsikiša iki Mados.
        Flickr

        Comment


          O koks tų kaimų gyventojų tankumas kvadratiniam kilometrui? Spėju labai nedidelis. Nors ir Pilaitės tankumas neturėtų viršyti ~2500 žmonių kv.km. Kai tuo tarpu Fabijoniškėse tankumas ~8000 gyventojų, o kur dar Pašilaičiai, Perkūnkiemiai, Tarandės ir t.t.. Atsimenu didelis bardakas tada buvo. Šiuo atveju didžiausia problema ir yra ta, kad nėra alternatyvių kelių į Pilaitę.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Pilaites pr.

            Siulau siai temai ''pailginti'' pavadinima-[VLN] Eismas Karoliniškėse ir Pilaites prospekte Vakarinio aplinkkelio statybos metu

            Mano manymu,cia reiketu perkelti diskusija is Vakarinio aplinkkelio II etapo i cia.Ten netinkama tema.Tad prateskime diskusija sioje temoje.

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Oho, kiek daug diskusijų jau O ką daryti? Taip susiklostė "istoriškai", kad Pilaitė liko atskirta nuo miesto. Dabar labai gelbėtų Taurupės gatvė, bet jos irgi nėra, tik šunkelis.

              P.S. gal apie eismo organizavimą tradiciškai reikėtų atskiros temos?
              Taip, Vilnius garsėja savo akligatviais.
              Panaši tema yra: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=7496

              Šimulionio ir Sugicharos g. nesujungtos, Ozo g. nesujungta, jau minėta Taurupės g. - nebaigta, Sietyno g.- kažkoks nesusipratimas. Jeigu viskas būtų laiku ir tinkamai įgyvendinta, tai nebūtų esminių problemų dėl vienos gatvės uždarymo.

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                O koks tų kaimų gyventojų tankumas kvadratiniam kilometrui? Spėju labai nedidelis. Nors ir Pilaitės tankumas neturėtų viršyti ~2500 žmonių kv.km. Kai tuo tarpu Fabijoniškėse tankumas ~8000 gyventojų, o kur dar Pašilaičiai, Perkūnkiemiai, Tarandės ir t.t.. Atsimenu didelis bardakas tada buvo. Šiuo atveju didžiausia problema ir yra ta, kad nėra alternatyvių kelių į Pilaitę.
                Jeigu visus namus sugrusti i viena vieta bus dar viena Pilaite.Sumasciau kelis variantus:

                1.Uzdaroma estakada link Mados.Uzsikemsa Laisves/Narbuto sankryza ir Laisves pr.
                2.Padaromi mano variantai.
                3.Uzdaroma Justiniskiu atkarpa nuo TP iki Laisves pr. sankryzos.Uzsikemsa Ozo g.
                4.Nieko nedaroma.

                Gal 1?

                Comment


                  Pratesiame diskusija temoje
                  [VLN] Eismas Pilaitės prospekte ir Viršuliškėse Vakarinio aplinkkelio statybos metu

                  Butu dar gerai,jeigu moderatoriai perkeltu sios temos pranesimus i ta tema.Nuo 579 pranesimo 29 puslapyje.

                  Comment


                    Prognozuoju kamštį laisvės pr ir Justiniškių gatvių sakryžoje. Reiktų sutvarkyt šia sankryžą, tada išvis pasaka būtų.

                    Comment


                      Parašė FRT Rodyti pranešimą
                      Prognozuoju kamštį laisvės pr ir Justiniškių gatvių sakryžoje. Reiktų sutvarkyt šia sankryžą, tada išvis pasaka būtų.
                      Jeigu 1 variantas nebus kamscio.Pagrinde kamstis susidaro del estakados.

                      Comment


                        Einu padarysiu keletą nuotraukų, kur mano manymu gali kilti problemų kai statybos pasibaigs.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Jeigu visus namus sugrusti i viena vieta bus dar viena Pilaite.Sumasciau kelis variantus:

                          1.Uzdaroma estakada link Mados.Uzsikemsa Laisves/Narbuto sankryza ir Laisves pr.
                          2.Padaromi mano variantai.
                          3.Uzdaroma Justiniskiu atkarpa nuo TP iki Laisves pr. sankryzos.Uzsikemsa Ozo g.
                          4.Nieko nedaroma.

                          Gal 1?
                          Pažiūrėjus į tavo variantus, sumąsčiau, kad geriau tokiu atveju sakyčiau, bandyti tokį variantą (išasfaltuoti 200m atkarpas):



                          Tačiau iš kitos pusės tai nelabai įmanoma - su tais žemių pirkimais totali nesąmonė gautųsi.. Nebent yra galimybių išnuomoti žemę valstybei.. Ten juk nenaudojama ji - o asfaltuoti reiktų kokius 200m.

                          Kitas variantas - Pravažiavus Spaudos rūmų sankryžą važiuoti iki Viršilų gatvės (pakoreguoti šviesoforą, kad ilgiau degtų posūkis į kairę). Tada į Viršuliškių skg, o galiausiai, senuoju keliu pro Lukoil. Raudona rodyklė 3 turėtų pirmenybę prieš Sidaronių g. ir prieš Kaukaro (?) gatvę. Tuo tarpu, nežinau kiek naudinga būtų neleisti eismo (žydra spalva) senuoju keliu.



                          Tačiau lieka ta pati problema - Spaudos rūmų sankryža. Sakyčiau reiktų bent uždėti draudimą iš Justiniškių gatvės sukti į Mados pusę (žinoma, troleibusams leisti reiktų) .

                          Comment


                            Netilps autobusai ilgi tame kelyje.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Netilps autobusai ilgi tame kelyje.
                              aš kątik buvau tam kely ir padariau kelias fotkes. Tuoi įdėsiu.

                              Edited: Gaila, kad nieko padoraus šitoje vietoje nesigavo, bet pažadu rytoj nuvažiuot vėl ir su fotoaparatu ( ne telefonu ) padaryt geru nuotraukų. Bet galiu pasakyti, jog ilgi autobusai ten tilps. Nebus jokių problemų.
                              Paskutinis taisė FRT; 2012.07.04, 18:05.

                              Comment


                                Čia vaizdas už kryžkelės stoteles. Deja, šioje vietoje gavosi tik 1 pakankamai geros kokybes nuotrauka. Ten kur tolumoje matosi Audi, yra tas jungiamasis kelias vedantis link Pilaitės stotelės. Rytoj apvažiuosiu dar kartelį ir bus kokybiškų nuotraukų.




                                Nepastebėjau dar 1 nuotraukos. Už Kryžkelės stotelės, ženklas „Apylanka“ lieka dešinėje (nors tų ženklų ten ne 1 ir ne 2)

                                Comment


                                  Parašė Vilis Rodyti pranešimą
                                  Važiuoju tuo keliu į dieną po 4 kartus. Man labiau patinka važiuot aplinkeliu,bet dauguma pažystamų vistiek neatsisako kelio pro Lazdynus. Nežinau, tai tikriausia įprotis. Klausiu kodėl,sako kad arčiau.
                                  Pabandžiau paeksperimentuot. Pasirodo viskas priklauso kiek mašinų Asanavičiūtės gatvėj.Iš 10 kartų 7 greičiau atvažiavau pro Lazdynus. Bet vistiek renkuosi aplinkelį.

                                  Pačiam teko važiuot tiek per lazdynus, tiek per aplinkelį į Asanavičiutės gatvę. Trumpas komentaras: Aplinkelis yra geras, bet kol vyksta statybos sunku atsakyti kur greičiau. Kadangi ribojamas eismas Gariūnų gatve, sunku spręsti apie laiką, nes Gariūnų gatvėje gali susidaryti kamštis, ir kelionės trūkmė automatiškai yra ilgesnė, nesvarbu kokį kelią pasirinsime toliau.
                                  Toliau: Važiuojant iš Karoliniškių į Lazdynus geriausia rinktis Laisvės prospektą, nes čia daug greičiau. Važiuojant per Asanavičiūtės gatvę naujuoju keliu išvažiuojama į Oslo gatvę, iš kurios reikia sukt į dešinę ir važiuot papildomą kelią link Lazdynų, kas yra gan nepatogu. Bet naujasis kelias yra patogesnis skubantiems į Lazdynų ligoninę, nes Oslo-Lazdynėlių sankryža, į kuria išvažiuojama iš Karoliniškių naujuoju aplinkeliu, yra visai arti, ir išvengiama nemežai šviesoforų.
                                  Aplinkelio dalis vedanti iš/į Gariūnų gatvę(-ės) nuo/į Asanavičiūtės g. yra patogi tik Karoliniškių gyventojams. Kitiems važiuojantiems reikės manevruoti ne ką mažiau, nei per Lazdynus.

                                  Problemos: Jei į Asanavičiūtės gatvę pradės iš Laisvės prospekto važiuoti daug didesni srautai ( o aš neabejoju, kad taip ir bus) reikės papildomo šviesoforo čia(1),

                                  (1)

                                  nes kitu atveju gali būti gan avaringa, arba atvažiuojantys nuo laisvės pr turės laukti ilgiau sudarydami grūstį, nes nebus gero tarpo pasukti.

                                  Bet ar turės kokios nors įtakos ši perėja? (2)

                                  (2)

                                  Padidėjus srautams, ar ši perėja nestabdys eismo?


                                  Beje, sukant iš Asanavičiūtės-Kavoliuko sankryžos į kairę Kavoliuko gatve reikia uždrausti sunkesnių, nei 3,5 tonos mašinų eismą. Ten yra daugiabučiai, kurių gyventojai neturėtų būti patenkinti, kai sunkvežimiai kelia triukšmą važiuodami per kalnelius pėsčiujų perejoje Kavoliuko gatvėje.

                                  Dar gali formuotis mini-kamštis sankryžoje netoli Atminties stotelės.

                                  Tokie mano pastebėjimai. Pagyvensim pamatysim, bet kaip jau sakiau prognozuoju srauto didėjimus Asanavičiūtės gatve, bei kamščio tikimybę.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Siulau siai temai ''pailginti'' pavadinima-[VLN] Eismas Karoliniškėse ir Pilaites prospekte Vakarinio aplinkkelio statybos metu
                                    Kol kas sutrupintas variantas - vietoj [VLN] Eismas Lazdynuose ir Karoliniškėse Vakarinio aplinkkelio statybos metu

                                    [VLN] Eismas Karoliniškėse ir Pilaites prospekte Vakarinio aplinkkelio statybos metu pakeista į [vln] Eismas Lazdynuose ir Karoliniškėse Vakarinio aplinkkelio statybos metu


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Mano manymu,cia reiketu perkelti diskusija is Vakarinio aplinkkelio II etapo i cia.Ten netinkama tema.Tad prateskime diskusija sioje temoje.
                                    Dar reikia pagalvoti, ar į vieną temą verta dėti Oslo gatvę ir Pilaitės prospektą.
                                    Gal Pilaitės prospektui ir Justiniškėms-Viršuliškėms reikėtų atskiros temos.
                                    Kur viena tema baigtųsi, , o kita prasidėtų būtų aišku - juk Karoliniškių vidury nebus jokio skersinio eismo.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2012.07.04, 22:18.

                                    Comment


                                      [VLN] Eismas Pilaitės prospekte ir Viršuliškėse Vakarinio aplinkkelio statybos metu

                                      Nusprendziau sukurti sia tema,nes temoje Vilniaus Vakarinio aplinkkelio II etapas tesiog aistros del eismo organizavimo.Jeigu moderatoriams nesunku,tegul is temos Vakarinio aplinkkelio II etapas perkelia pranesimus nuo 579 pranesimo,kuris yra 29 puslapio gale.Tai pat is temos [VLN] Eismas Vakarinio aplinkkelio statybos metu perkelia 143-150 pranesimus.Is anksto dekoju.


                                      A,vos nepamirsau.Jeigu administratoriai mano,kad si tema nereikalinga,tegul ja istrina.

                                      Comment


                                        Galesiu kita savaite padaryt reportaza apie eismo organizavima remonto metu
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Galesiu kita savaite padaryt reportaza apie eismo organizavima remonto metu
                                          Gali būti, kad mes galime susidurti. Aš žadėjau šiandien, bet dėl tam tikrų priežasčių nukeliu į pirmadienį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X