Tiesiog važiuoji tiesiai pro ligoninę, pro naują šviesoforinę sankryža ir senuoju viaduku. O kame problemos?
Tikėjausi taip pravažiuosiąs, bet toj naujoj sankryžoj susidūriau su plyta ir teko sukti į Oslo g. Ženklas toks: Antra juosta į kairę, pirma juosta tiesiai ir į dešinę, bet ant rodyklės tiesiai užklijuotas ženklas "plyta".
Tikėjausi taip pravažiuosiąs, bet toj naujoj sankryžoj susidūriau su plyta ir teko sukti į Oslo g. Ženklas toks: Antra juosta į kairę, pirma juosta tiesiai ir į dešinę, bet ant rodyklės tiesiai užklijuotas ženklas "plyta".
Tikėjausi taip pravažiuosiąs, bet toj naujoj sankryžoj susidūriau su plyta ir teko sukti į Oslo g. Ženklas toks: Antra juosta į kairę, pirma juosta tiesiai ir į dešinę, bet ant rodyklės tiesiai užklijuotas ženklas "plyta".
Neatsimenu kaip ant zenklo, bet ant kelio nupiestos juostos: 2. i kaire ir tiesiai 1. i desine.
Susimasciau kad tik nebuciau pazeides kokius 100 kartu.
Beto is Lazdyneliu g. yra atskira sekcija sukti i kaire link Erfurto g.
Tikėjausi taip pravažiuosiąs, bet toj naujoj sankryžoj susidūriau su plyta ir teko sukti į Oslo g. Ženklas toks: Antra juosta į kairę, pirma juosta tiesiai ir į dešinę, bet ant rodyklės tiesiai užklijuotas ženklas "plyta".
Blogai pažiūrėjęs būsi, man vieną kartą irgi taip pasirodė kai vakare važiavau, teko tada didelį ratą po lazdynų tiltu daryti, kitą kartą važiavau tai viskas ten gerai, bet man rodos iš pirmos juostos tiesiai negalima, o ne iš antros, nors gal klystu, bet žodžiu, galima tiesiai važiuoti.
Atidarius eismą Vilniaus vakariniu aplinkkeliu rami L.Asanavičiūtės gatvė Karoliniškėse virto greitkeliu. Čia gyvenantys žmonės dėl spūsčių negali net išsukti iš kiemo.
Vilniaus savivaldybės eismo organizavimo skyriaus telefonai nuo sausio pabaigos kaista iki raudonumo.
„Žmonės nuolatos skambina, skundžiasi, kad dėl smarkiai padidėjusio mašinų srauto L.Asanavičiūtės gatve čia gyventi tapo neįmanoma”, – teigė eismo organizavimo skyriaus vedėjas Algirdas Šešelgis.
Sausio 27 dieną atidarytas Vilniaus vakarinio aplinkkelio ruožas baigiasi ties L.Asanavičiūtės gatve. Čia iš aplinkkelio ir suka visi automobiliai.
Rytais ir vakarais per spūstis L.Asanavičiūtės gatvės gyventojai jaučiasi įkalinti.
Dėl aplinkkelio mašinų srautas padidėjo ir Erfurto gatve Lazdynuose.
Specialistai svarsto, kaip pagerinti eismo sąlygas. Vienas variantų – išsukus iš Laisvės prospekto ir sukant į kairę į L.Asanavičiūtės gatvę suteikti vairuotojams pirmumo teisę.
Darbininkai dar turėtų paplatinti ir sutvarkyti Sietyno gatvę, kad vairuotojai turėtų dar vieną alternatyvą važiuoti lygiagrečiai su L.Asanavičiūtės gatve.
Prieš atidarant vakarinio aplinkkelio ruožą L.Asanavičiūtės gatve per rytines spūstis pravažiuodavo vidutiniškai apie 1200, o vakare – 890 automobilių per valandą.
Specialistai dabar renka duomenis, kaip šie skaičiai pasikeitė pastaruoju metu.
Dar bus 2 etapai
Visas Vilniaus vakarinio aplinkkelio projektas išskaidytas į tris etapus.
1A ir 1 etapai, kurie jau baigti, apima Lazdynų tilto rekonstrukciją ir aplinkkelio dalies tiesimą nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės.
2-jame etape numatoma tiesti aplinkkelio dalį nuo L.Asanavičiūtės iki Ozo gatvės, o 3-iajame – nuo Ozo iki Ukmergės gatvės.
Kiek važiavau A.Asanavičiūtės gatve, ten visiškai nebuvo jokio eismo.
Gal tik keli besidomintys ten važiuoja. Nėra jokių nuorodų.
Kas pabando, ten jokio malonumo nėra - siaura duobėta gatvė, užsatyta senais automobiliais.
Kada ten būna aprašomi kamščiai?
Beje, ar tikrai eismas išaugo ir Erfurto gatvėje, kaip rašo straipsnyje?
Kol nepadarys II etapo iki Pilaitės, visas mazgas atrodo kaip geras pinigų įšaldymas.
Kada ten būna aprašomi kamščiai?
Beje, ar tikrai eismas išaugo ir Erfurto gatvėje, kaip rašo straipsnyje?
Sąmoningai skleidžiama dezinformacija - to ir reikėjo tikėtis.
Erfurto g. eismas pastebimai sumažėjo, to nemato tik aklas. Prisiminkim, kad Oslo g. būdavo kamštis iki pat Lazdynų tilto vakarais, sumažėjo vakarinis kamštis Laisvės pr. nuo Parodų rūmų, rytinio kamščio išvis nebeliko.
Asanavičiūtės gatvėje kamščių nėra ir negali būti. Be abejo, yra šioks toks padidėjęs intensyvumas prie "Kometos" ir ant kryžkelės prie Sausio 13-os viaduko.
Blogai pažiūrėjęs būsi, man vieną kartą irgi taip pasirodė kai vakare važiavau, teko tada didelį ratą po lazdynų tiltu daryti, kitą kartą važiavau tai viskas ten gerai, bet man rodos iš pirmos juostos tiesiai negalima, o ne iš antros, nors gal klystu, bet žodžiu, galima tiesiai važiuoti.
Taip ir yra. Iš pirmos į dešinę ir "plyta" tiesiai, nes jei važiuoti tiesiai atsidursi stotelėje ir iš antros tiesiai galima ir į kairę.
Sąmoningai skleidžiama dezinformacija - to ir reikėjo tikėtis.
Erfurto g. eismas pastebimai sumažėjo, to nemato tik aklas.
Kad tai suprasti, net nereikia nieko matyti, užtenka pagalvoti ir pasitelkti logiką Kaip gali padidėti eismo srautai, jei ir taip anksčiau visi važiavo per Erfurto g., o dabar atsirado alternatyva.
Kiek važiavau A.Asanavičiūtės gatve, ten visiškai nebuvo jokio eismo.
Gal tik keli besidomintys ten važiuoja. Nėra jokių nuorodų.
Kas pabando, ten jokio malonumo nėra - siaura duobėta gatvė, užsatyta senais automobiliais.
Kada ten būna aprašomi kamščiai?
Beje, ar tikrai eismas išaugo ir Erfurto gatvėje, kaip rašo straipsnyje?
Kol nepadarys II etapo iki Pilaitės, visas mazgas atrodo kaip geras pinigų įšaldymas.
Pastebėjimai:
- ryte išsukimo galimybės iš statmenai į L. Asanavičiūtės gatvę atsiremiančių gatvių smarkiai apribotos - nuolatinis nenutrūkstantis srautas link aplinkkelio. Reik pypsint ir nervintis, nes arba prieš važiuojantys yra pernelyg nedrąsūs lįst, arba tie tranzituotojai pernelyg nagli ir nesiteikia praleist;
- dieną ir vakare eismas daugmaž pakenčiamas, bet aiškus pagausėjimas yra.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Šeštadienį ryte nebuvo jokio eismo. Turbūt Gariūnų publika dar nesurado to kelio.
O darbo dienomis turbūt dirbantys žmonės jau išbandė ir naudojasi tuo keliu.
Pakeistas temos pavadinimas:
iš [VLN] Eismas Oslo - Erfurto g. sankryžoje (Vakarinio aplinkkelio statybos metu)
į [VLN] Eismas Lazdynuose ir Karoliniškėse Vakarinio aplinkkelio statybos metu
- ryte išsukimo galimybės iš statmenai į L. Asanavičiūtės gatvę atsiremiančių gatvių smarkiai apribotos - nuolatinis nenutrūkstantis srautas link aplinkkelio. Reik pypsint ir nervintis, nes arba prieš važiuojantys yra pernelyg nedrąsūs lįst, arba tie tranzituotojai pernelyg nagli ir nesiteikia praleist;
Taip, čia yra vienintelė ir tikrai rimta problema ir egzistuojanti tik ryte. Visa kita - nesąmonės. O išsukimo į Asanavičiūtės gatvę problemą tikriausiai turės spręsti patys vairuotojai, važiuodami kitu keliu, gal per tą pačią Sietyno g. ir Maciulevičiaus, taip prie Asanavičiūtės g. atsiremiant į šviesoforą, kuris leis tvarkingai pasukti, kur reikia.
Blogai pažiūrėjęs būsi, man vieną kartą irgi taip pasirodė kai vakare važiavau, teko tada didelį ratą po lazdynų tiltu daryti, kitą kartą važiavau tai viskas ten gerai, bet man rodos iš pirmos juostos tiesiai negalima, o ne iš antros, nors gal klystu, bet žodžiu, galima tiesiai važiuoti.
Dovanokit, tikrai blogai pažiūrėjau.
Beje, vienas dalykas, kuris tikrai erzina, tai Erfurto g. viaduko duobės. :/
Ant Gariūnų tilto irgi didžiuliai lopai su atvira armatūra styro. Krizės padariniai išlenda į paviršių
Šiuo atveju tikriausiai ne krizės padariniai, o tai, kad neužilgo jį kapitaliai tvarkys, todėl ir neskiriama pinigų rimtam lopymui. Dabar jau kelintą kartą šiais metais atvažiuoja, užpila duobes, kad rato nepaliktum, po savaitės - vėl tas pat...
Važiuoju tuo keliu į dieną po 4 kartus. Man labiau patinka važiuot aplinkeliu,bet dauguma pažystamų vistiek neatsisako kelio pro Lazdynus. Nežinau, tai tikriausia įprotis. Klausiu kodėl,sako kad arčiau.
Pabandžiau paeksperimentuot. Pasirodo viskas priklauso kiek mašinų Asanavičiūtės gatvėj.Iš 10 kartų 7 greičiau atvažiavau pro Lazdynus. Bet vistiek renkuosi aplinkelį.
Paskutinis taisė Romas; 2011.03.06, 10:38.
Priežastis: Tarpai tarp sakinių
Vakar ryte buvo atplėšti konkurso vokai, tačiau informacijos kol kas kaip supratau 'neoficiali'.
Bandžiau mero Zuoko klausti 15min.lt konferencijoje, ir naiviai tikėtis atsakymo, kaip ir kas konkrečiai su konkursu, bet malonės taip ir nesulaukiau)
Bet kokiu atveju, belieka tik tikėtis greitos statybų pradžios.
Comment