/\ Žinant, kad dauguma lietuvių mato tik savo auto kapotą ir net ne visada pastebi priekyje esančius eismo dalyvius, tai ką tokie ženklai duos jiems?
Manau, kad duotų. Tokie ryškūs išsiskiriantys perspėjimai lengviau pastebimi. Ženklų miške pakeitimai sunkiau pastebimi, nes nuolat važinėjant įprastu maršrutu, varoma labiau iš atminties, nesinori per daug apsikrauti.
Galėjo truputį patvarkyti Justiniškių/Šešuolių sankryžą ir judėjimui nuo Justiniškių link aplinkelio "nupjauti" kampą bei padaryti juostą nuvažiavimui, galbūt su žalia rodykle. Kosmetinis, bet porai metų (Iki 3etapo A dalies įgyvendinimo) reikalingas patvarkymas. Nors pažiūrėsim, kaip pasikoreguos srautai, ar neužstriginės nuo Justiniškių pusės dėl norinčių pasukti į dešinę link aplinkelio
Galėjo truputį patvarkyti Justiniškių/Šešuolių sankryžą ir judėjimui nuo Justiniškių link aplinkelio "nupjauti" kampą bei padaryti juostą nuvažiavimui, galbūt su žalia rodykle. Kosmetinis, bet porai metų (Iki 3etapo A dalies įgyvendinimo) reikalingas patvarkymas. Nors pažiūrėsim, kaip pasikoreguos srautai, ar neužstriginės nuo Justiniškių pusės dėl norinčių pasukti į dešinę link aplinkelio
Rytais Justiniškių gatvė juodai užsikišus. Aišku, Laisvės pr. dabar žymiai laisvesnis. Ta juosta į dešinę tikrai situaciją iš esmės pakeistų.
Galėjo truputį patvarkyti Justiniškių/Šešuolių sankryžą ir judėjimui nuo Justiniškių link aplinkelio "nupjauti" kampą bei padaryti juostą nuvažiavimui, galbūt su žalia rodykle. Kosmetinis, bet porai metų (Iki 3etapo A dalies įgyvendinimo) reikalingas patvarkymas. Nors pažiūrėsim, kaip pasikoreguos srautai, ar neužstriginės nuo Justiniškių pusės dėl norinčių pasukti į dešinę link aplinkelio
Kadangi šnekų apie atskirą 3a etapą nesigirdi, todėl tai būtų naudinga ženkliai ilgiau, iki ~2017 metų.
Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad nuo lapkričio 23 d., atidarius Vakarinio aplinkkelį nuo Sidaronių g., keisis 32 Žvėrynas–Zujūnai–Gineitiškės–Pašilaičiai autobusų maršrutas ir eismo tvarkaraštis. http://www.vilnius.lt/index.php?1916426881
Pertvarkoma eismo tvarka aplink aplinkkelį. Visi pertvarkymai tikrai yra reikalingi ir teisingi.
Vilnius.lt puslapyje yra pridėta ir šiokia tokia schema. http://www.vilnius.lt/index.php?502160731
15min.lt 2013 lapkričio 23
Algis Strelčiūnas Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose – spūstys
Atidarytas dar vienas Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpos II etapas: (...) Po Vilniaus vakarinio aplinkkelio atidarymo gaunami gyventojų skundai, kad transporto eismas yra nesureguliuotas, todėl susidaro didelės automobilių spūstys.
Taip pat žmonės skundžiasi, kad šalia tos vietos, kur vakarinis aplinkkelis jungiasi su Oslo g., girdimas didelis triukšmas, kuris vargina žmones, trukdo ilsėtis naktį ir netgi gali būti įvairių susirgimų priežastimi (...) Akivaizdu, kad projekte numatytos aplinkosauginės priemonės nepakankamos, o Vilniaus valdžia papildomų priemonių triukšmo mažinimui įrengti nenumato.
Atsirado ir automobilių spūsčių problemos Lazdynuose. Tai ir išvažiavimas, ir įvažiavimas į Lazdynėlius iš Oslo g. ir Laisvės pr., ir viadukas prie Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės, ir Lazdynėlių jungtis su Bukčių g. atkarpa maždaug 300 m ilgio, ir Šiltnamių–Miškinių g. jungtis, kur, galima pasakyti, transportas abiem kryptimis juda viena juosta.
Pirštu baksnoti į problemas lengva, bet yra ir pasiūlymų toms problemoms mažinti – tai galėtų būti Šiltnamių g. jungtis su E. Šimkūnaitės g., o Miškinių g. galima būtų padaryti vienos krypties eismą, papildomas eismo žiedas Bukčių g. ir Šiltnamių g. sankirtoje, tik išvažiavimo iš Lazdynų g. į Oslo g. įrengimas, netoli pėsčiųjų tilto Oslo g. įrengimas tik įvažiavimo iš Oslo g. į Architektų g. ir kt
15min.lt 2013 lapkričio 23
Algis Strelčiūnas Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose – spūstys
Kurgi ne, Lazdynai spūstyse, visų pirma, ten kur tas mazgas visas, yra rajono pakraštys, visi Lazdyniečių namai nuo rajono pastatymo laikų stovi šalia Oslo g. visada ten srautos buvo didelis, ir važinėjo fūros pastoviai (tik Lazdynų ir Gariunių tilto rekonstrukcijos metu ne), tie daugiabučiai kurie stovi už Nestes, ten tunelis, + tiem namam pakeisti langai į plastikinius. Antra, strelčiūnas nori pasakyti, kad Lazdyniečiam (aš pats šiame rajone gyvenu daug metų) buvo laimingesni, kai visas srautas ėjo pro Architektų gatvę link gariūnų? Va tada tai buvo spūstys, ir pačio mikrorajono viduje. Trečia, kol nebuvo aplinkelio, kamščiai nežmoniški buvo laisvės pr. kuris taip pat eina pro Lazdynus ir Lazdyniečiam po langais, taip pat ir Architektų gatvė pastoviai kimšosi (kylant į "Arklio" kalną). Dabar to visiškai nebėra. Taigi nežinau kuriem čia Lazdyniečiam pasidarė blogiau, nebent kitų rajonų gyventojiem.
O šitas strelčiūnas tiek prisižada pastoviai prieš rinkimus ir tiek pridirbes yra, kad nesinori net skaityt jo nesamonių.
Buvau svečiuose Lazdynuose Erfurto su langais į Oslo g.; ten žmonės iškart pastebėjo padidėjusį triukšmą. Tiek pinigų sukišus, buvo galima pastatyti triukšmo sieneles.
Dėl Architektų, Asanavičiūtės gatvių ar laisvės pr. Karoliniškėse - po II etapo vienareikšmiška pažanga
Buvau svečiuose Lazdynuose Erfurto su langais į Oslo g.; ten žmonės iškart pastebėjo padidėjusį triukšmą. Tiek pinigų sukišus, buvo galima pastatyti triukšmo sieneles.
Dėl Architektų, Asanavičiūtės gatvių ar laisvės pr. Karoliniškėse - po II etapo vienareikšmiška pažanga
Aš pasakysiu taip - prie gero greitai priprantama, sutinku sienelės galėjo ir turėjo pastatyti, bet triukšmas ten buvo visalaika visi tie namai yra ir buvo prie gatvės o ne miške, tik kol vyko visos šitos rekonstrukcijos ir statybos buvo sumažėjes ( rekonstravo Lazdynų tiltą, paskuj Gariūnų atkarpa) tuo metu ir fūros nevažinėdavo, tai manau priprato. Dabar pastatys paskutinį etapą, vėl bus galima rašyti kad pinigai į balą, nes tada dar daugiau fūrų važiuos ir triukšmo bus.
Vairuotojas Adomas Trinkūnas pasakojo, kad, atrodo, dėl sąlyginai neilgos – 2,84 km – nutiestos kelio atkarpos didelių pokyčių neturėtų būti, tačiau realybėje kelionė piko metu sutrumpėja dvigubai.
„Kasdieną keliaujant iš Fabijoniškių į Savanorių pr. pabaigą anksčiau tekdavo rinktis du variantus – važiuoti Ukmergės pl. arba Laisvės pr. Turbūt net neverta kalbėti, į kokius kamščius tekdavo patekti pasirinkus bet kurį variantą. Kelionė į darbą vidutiniškai trukdavo apie 40 minučių.
Nusprendęs išbandyti neseniai atidarytą Vakarinį aplinkkelį, pastebėjau, nepaisant, kad reikia nuvažiuoti didesnį kilometrų atstumą, kelionė trunka perpus trumpiau – apie 20 minučių“, – stebėjosi A. Trinkūnas.
Vairuotojo teigimu, dabar keliaujant tenka ilgiau pastovėti tik Laisvės pr., o, nusukus į aplinkkelį, kuris priklauso A1 kategorijai, šešių eismo juostų abiem kryptimis keliu galima važiuoti 80 km/h greičiu. Kadangi nebereikia stovėti prie šviesoforų ir skęsti kilometrinėse spūstyse, nepaisant didesnio nuvažiuotų kilometrų skaičiaus, kelionės trukmė sumažėja perpus.
Dėl Vakarinio aplinkkelio susisiekti lengviau ne tik Fabijoniškių, tačiau ir Pilaitės, Pašilaičių, Justiniškių, Viršuliškių ir Karoliniškių gyventojams, vykstantiems Kauno ir Minsko krytimis.
Apkrova sumažėjo iki 40 proc.
Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Eismo skyriaus vadovas Jevgenijus Solovjovas pasakojo, kad pirmieji pokyčiai, atidarius antrojo Vakarinio aplinkkelio etapo trasą, buvo fiksuojami jau po savaitės.
Pavyzdžiui, Pilaitės pr. ir T. Narbuto sankryžoje, važiuojant nuo Karoliniškių pusės, pokyčiai pastebimi labiausiai: jei anksčiau šios sankryžos pralaidumas siekė apie 560 automobilių per valandą, tai dabar apkrova sumažėjo 40 proc.
Sumažėjo automobilių srautas važiuojant iš Pilaitės pr. – prieš mėnesį šioje sankryžoje pralaidumas siekė apie 620 automobilių per valandą, o dabar apkrova sumažėjo iki 20 proc. Važiuojant nuo Narbuto g., skaičiuojamas didžiausias automobilių srautas, vidutiniškai per šią sankryžą pravažiuoja apie 950 automobilių per valandą, tačiau net ir čia apkrova sumažėjo apie 10 proc., iš Laisvės pr. – apie 5 proc.
„Transporto srautai, atidarius Vakarinio aplinkkelio antrą etapą, pasikeitė. Daugeliui privažiuoti miegamuosius rajonus tapo paprasčiau ir greičiau. Automobilių kiekiai Laisvės prospekte sumažėjo“, – sakė J. Solovjovas.
15min.lt 2013 lapkričio 23
Algis Strelčiūnas Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose – spūstys
Nieko nepadarysi, visus pinigus išleido tuneliui, kad dujinkų kvartalui būtų gerai. Kiek pamenu, Lazdynų bendruomenės protestai baigėsi iškart, kai suprojektavo tą tunelį.
Pagyventu lazdinieciai Varsuvoj - suprastu kas yra spustys ir kas yra smogas ir triuksmas po langais. Tegu dziaugiasi pakol tylu dar.
Nereikia ir spūsčių. Užvažiavau ką tik Antakalnyje į viršų nuo Grybo medicinos centro, "privilegijuota" vieta, bet užtenka poros kūrenančių anglimis pečius ir dvokia taip lauke, kaip jokiame kamštyje. Bet dėl anglių nėra kaltų ir nėra ant ko loti. Nebent kaip Krokuvoje uždraustų visiškai kūrenti.
Comment