Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bus dar didesni kamščiai rytais Pilaitės pr., nes senuoju prospektu nemaža dalis transporto priemonių nusukdavo...
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Bus dar didesni kamščiai rytais Pilaitės pr., nes senuoju prospektu nemaža dalis transporto priemonių nusukdavo...
      Labai daug kas pasikeisti neturėtu, nes bus įrengtas laikinas apvažiavimas.


      Informacijos šaltinis: http://www.sviesoforai.lt/

      Comment


        Eismo pakeitimai dėl vakarinio aplinkkelio darbų:

        http://www.vilnius.lt/index.php?4260237549

        Comment


          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
          Išasfaltuotavo jau jokių duobių, gera važiuot..
          Nes prieš tai,tai užvažiuoti buvo sunku.Naktį lengva buvo pamestį ratus arba duslintuvą.
          Parašė karzygys Rodyti pranešimą
          Eismo pakeitimai dėl vakarinio aplinkkelio darbų:

          http://www.vilnius.lt/index.php?4260237549
          Pabandžiau padaryti darbų schemą.Žiurėkit kas iš to išejo:



          Deja,bus uždaryti visi slapti keliukai,todėl pilaitėčiams reikės spaustis kamščiuose.
          Teks gerai įsiminti ši ženklą:


          Beje,kaip suprantu,taisys Sietyno gatvę.

          Comment


            Pastebėjau, kad Pilaitės prospekte ties Piliakalnio st. per vidurį išasfaltavo atkarpą - tai apylankos dalis, reikalinga uždarius kelią į Pilaitę per miškelį

            Dabar galima važiuoti taip:

            Comment


              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
              Pastebėjau, kad Pilaitės prospekte ties Piliakalnio st. per vidurį išasfaltavo atkarpą - tai apylankos dalis, reikalinga uždarius kelią į Pilaitę per miškelį

              Dabar galima važiuoti taip:
              Atvaizdas
              Nebebus vakarais kamščio Laisvės pr. norintiems pasukti į Pilaitės pr.
              Beto ja jungtis reikalinga savivarčiams visokiems, rytais dažnai matau juos ten važiuojančius.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Nebebus vakarais kamščio Laisvės pr. norintiems pasukti į Pilaitės pr.
                Beto ja jungtis reikalinga savivarčiams visokiems, rytais dažnai matau juos ten važiuojančius.
                Teisybe-ten labiau sunkvežimiams apsisukimas.Nes per toli tą Laisvės sankryža.Bet ir gyventojams pliusas-dabar per Karoliniškes galima važiuoti.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Teisybe-ten labiau sunkvežimiams apsisukimas.Nes per toli tą Laisvės sankryža.Bet ir gyventojams pliusas-dabar per Karoliniškes galima važiuoti.
                  Vakarais Laisvės pr. užsikemša nuo Lazdynų iki Justiniškių g. sankryžos. Tai važiuojantiems į Pilaitę labai patogu, nusuki Karoliniškes ir tiesiai į Pilaitės pr. patenki.
                  Įdomu, ar patį prospektą vėliau uždarys kai statys sankryžą su Vakariniu aplinkkeliu?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Vakarais Laisvės pr. užsikemša nuo Lazdynų iki Justiniškių g. sankryžos. Tai važiuojantiems į Pilaitę labai patogu, nusuki Karoliniškes ir tiesiai į Pilaitės pr. patenki.
                    Įdomu, ar patį prospektą vėliau uždarys kai statys sankryžą su Vakariniu aplinkkeliu?
                    Neturėtų. Oslo gatvės gi neuždarė kai statė sankryžą su Vakariniu aplinkkeliu. Daugiausia gal bus tik kažkokie apribojimai.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Teisybe-ten labiau sunkvežimiams apsisukimas.Nes per toli tą Laisvės sankryža.Bet ir gyventojams pliusas-dabar per Karoliniškes galima važiuoti.
                      Ech ir pamiršau tai pridurti Tikrai, sunkvežimių eismas - labai intensyvus. Kelias dienas buvau išvykęs, bet dabar - dirba visu pajėgumu

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Vakarais Laisvės pr. užsikemša nuo Lazdynų iki Justiniškių g. sankryžos. Tai važiuojantiems į Pilaitę labai patogu, nusuki Karoliniškes ir tiesiai į Pilaitės pr. patenki.
                        Įdomu, ar patį prospektą vėliau uždarys kai statys sankryžą su Vakariniu aplinkkeliu?
                        Vargu ar uždarys- juk Pilaitės gyventojams nebeliks jokių normalių alternatyvų. Bet greičiausiai eismo apribojimų bus- gal paliks po vieną eismo juostą į abi puses.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Vargu ar uždarys- juk Pilaitės gyventojams nebeliks jokių normalių alternatyvų. Bet greičiausiai eismo apribojimų bus- gal paliks po vieną eismo juostą į abi puses.
                          Tokiu atveju važinėtumėm kaip iki 2008 metų visą laiką važinėjom, seni Pilaitės gyventojai dar prisimena
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Vakarais Laisvės pr. užsikemša nuo Lazdynų iki Justiniškių g. sankryžos. Tai važiuojantiems į Pilaitę labai patogu, nusuki Karoliniškes ir tiesiai į Pilaitės pr. patenki.
                            Įdomu, ar patį prospektą vėliau uždarys kai statys sankryžą su Vakariniu aplinkkeliu?
                            Pats žinau.Juk gyvenu Pilaitėje.O prospekto neturi uždaryti.
                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Neturėtų. Oslo gatvės gi neuždarė kai statė sankryžą su Vakariniu aplinkkeliu. Daugiausia gal bus tik kažkokie apribojimai.
                            Butent.12-ame šios temos puslapyje yra dėl tos vietos ginčai.
                            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                            Ech ir pamiršau tai pridurti Tikrai, sunkvežimių eismas - labai intensyvus. Kelias dienas buvau išvykęs, bet dabar - dirba visu pajėgumu
                            Šianden specialiai važiavau tuo miško keliuku.Jis uždarytas,bet keli ereliai važiavo pro ten.Nieko nepadaryta,nebent kad pastate ženklą 301 ir 148 iš abiejų pusių.Dar važiuoti galima.Beje,tikėkime kad jungiamosiose gatvėse Pilaitės pr bus dviračiams nužeminti borteliai.Beje sunkvežimių tikrai labai daug.
                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Vargu ar uždarys- juk Pilaitės gyventojams nebeliks jokių normalių alternatyvų. Bet greičiausiai eismo apribojimų bus- gal paliks po vieną eismo juostą į abi puses.
                            Per Tarupės g..Arba per siaura Seną kelią į Karveliškes.O apie dviračius savivaldybė visai negalvoja-kam Pilaitėi takas į miestą?Juk užteks važiavimo Pilaitėje.Tikiosiu,kažką padarys.
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Tokiu atveju važinėtumėm kaip iki 2008 metų visą laiką važinėjom, seni Pilaitės gyventojai dar prisimena
                            Nebuvo Pilaitės prospekto dalies Pilaitėje ir VT važiavo Senuoju Pilaitės kelių.
                            Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.04.11, 15:50.

                            Comment


                              Įdomu kaip galima pastatyti du viadukus neuždarant prospekto? Reikia kastis po prospektu. Ukmergės - Ateities viaduką statant Ukmergės g. atkarpa buvo uždaryta ilgam. Abejočiau, kad pirma pastatys vieną viaduką, po to kitą - Pamatai bus garantuotai apjungti, nepaisant to, kad viadukai atskiri. Atraminės sienutės betonuojamos vienu metu. O jeigu ir atskirai, tai nelabai įsivaizduoju nukastos vienos dalies prospekto ir statybos darbų - kur technika sukiosis darant pamatus, atramas ir t.t, kai kitoje dar vyks eismas?
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Įdomu kaip galima pastatyti du viadukus neuždarant prospekto? Reikia kastis po prospektu. Ukmergės - Ateities viaduką statant Ukmergės g. atkarpa buvo uždaryta ilgam. Abejočiau, kad pirma pastatys vieną viaduką, po to kitą - Pamatai bus garantuotai apjungti, nepaisant to, kad viadukai atskiri. Atraminės sienutės betonuojamos vienu metu. O jeigu ir atskirai, tai nelabai įsivaizduoju nukastos vienos dalies prospekto ir statybos darbų - kur technika sukiosis darant pamatus, atramas ir t.t, kai kitoje dar vyks eismas?
                                Manau padarys laikiną apvažiavimą, kaip buvo padaryta Ukmergės g. atveju. Uždarius tą kelią per mišką kamščiai Pilaitės pr. rytais jau nuo Lukoil'o stovi. Baisu ir pagalvoti kas būtų, jei visiems tektų važinėti kaip seniau pro Justiniškes.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Manau padarys laikiną apvažiavimą, kaip buvo padaryta Ukmergės g. atveju. Uždarius tą kelią per mišką kamščiai Pilaitės pr. rytais jau nuo Lukoil'o stovi. Baisu ir pagalvoti kas būtų, jei visiems tektų važinėti kaip seniau pro Justiniškes.
                                  Galima pro Tarupės g.
                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Įdomu kaip galima pastatyti du viadukus neuždarant prospekto? Reikia kastis po prospektu. Ukmergės - Ateities viaduką statant Ukmergės g. atkarpa buvo uždaryta ilgam. Abejočiau, kad pirma pastatys vieną viaduką, po to kitą - Pamatai bus garantuotai apjungti, nepaisant to, kad viadukai atskiri. Atraminės sienutės betonuojamos vienu metu. O jeigu ir atskirai, tai nelabai įsivaizduoju nukastos vienos dalies prospekto ir statybos darbų - kur technika sukiosis darant pamatus, atramas ir t.t, kai kitoje dar vyks eismas?
                                  O aš viską įsivaizduoju(12 psl. tas yra)-padaro perkelimus į kitą pusė,toliau technika apkaso nudrožia ir padaro pamatus (tik į viena pusė),užbetonuoja,daro viaduko perdanga(ar ką ten),sutvirtina,daro viaduką tinkama asfaltui kloti.užasfaltuoja,toliau smulkmenos-atitvarai,apšvietimas...Tas pats ir kitai pusėi.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Galima pro Tarupės g.


                                    O aš viską įsivaizduoju(12 psl. tas yra)-padaro perkelimus į kitą pusė,toliau technika apkaso nudrožia ir padaro pamatus (tik į viena pusė),užbetonuoja,daro viaduko perdanga(ar ką ten),sutvirtina,daro viaduką tinkama asfaltui kloti.užasfaltuoja,toliau smulkmenos-atitvarai,apšvietimas...Tas pats ir kitai pusėi.
                                    O tada kasinėja aplink, kai kita pusė pastatyta ir gadina viską - nu tiesiog itin "racionalu"...
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      O tada kasinėja aplink, kai kita pusė pastatyta ir gadina viską - nu tiesiog itin "racionalu"...
                                      Na,gerai,uždarėm prospektą.Kaip pasiūlysi apvažiuoti?Per tą siauruti apvažiavimą?Per Tarupės?O gal kur nors įkiši apvažiavimą?

                                      Comment


                                        Labai didelių problemų pastatyti Pilaitės pr. viaduką, nenutraukiant eismo viena dalimi, neturėtu kilti. Jei prisiminti Pietinio aplinkkelio statybas, tai ten sugebėjo pastatyti gana siaurą (~30m) geležinkelio viaduką nenutraukiant traukinių eismo. Pilaitės pr. atveju, viadukas bus sudaryti iš dviejų dalių, kurias skiria gana plati skiriamoji juosta. Statyti vieną ir kitą atskirai, jokių didelių kliūčių nėra.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Labai didelių problemų pastatyti Pilaitės pr. viaduką, nenutraukiant eismo viena dalimi, neturėtu kilti. Jei prisiminti Pietinio aplinkkelio statybas, tai ten sugebėjo pastatyti gana siaurą (~30m) geležinkelio viaduką nenutraukiant traukinių eismo. Pilaitės pr. atveju, viadukas bus sudaryti iš dviejų dalių, kurias skiria gana plati skiriamoji juosta. Statyti vieną ir kitą atskirai, jokių didelių kliūčių nėra.
                                          Kad pagal brėžinį viadukų pamatai vientisi lygtais. Beje, vakare bus foto iš darbų.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X