Jei niekas neapskųs viešojo pirkimo konkurso rezultatų, po kelių savaičių turėtų būti pasirašyta sutartis dėl vakarinio aplinkkelio 2-ojo etapo statybos.
Kelias į Tarupės ir M. Mironaitės nėra ypač svarbus,nes srautai bus maži,o peščiuju viaduku naudosis nedaug gyventuojų.Kelias į Pilaitė svarbus netik todėl kad aš gyvenu Pilaitėje,o todėl kad juo nauduojasi daug Pilaitėčiu.Gerbutavičiaus yra atsargine
Asanavičiūtės-Mironaitės gatvių viadukas reikalingas "dujininkų" kvartalo gyventojams (juk jie turi turėti kokią nors galimybę išvažiuoti į miestą!) bei Karoliniškių gyventojams, kad jie galėtų į aplinkelį išvažiuoti. Taip kad ne vien pilaitiškiams tas viadukas reikalingas. O Taurupės gatvę aafaltuoti kažin ar prireiks kada nors, nebent Gudeliai pradės sparčiai plėstis.
Asanavičiūtės-Mironaitės gatvių viadukas reikalingas "dujininkų" kvartalo gyventojams (juk jie turi turėti kokią nors galimybę išvažiuoti į miestą!) bei Karoliniškių gyventojams, kad jie galėtų į aplinkelį išvažiuoti. Taip kad ne vien pilaitiškiams tas viadukas reikalingas. O Taurupės gatvę asfaltuoti kažin ar prireiks kada nors, nebent Gudeliai pradės sparčiai plėstis.
Gudeliai turi savo įšvažiavima.Vien dėl Karoliniškiečiu.
Berods jau trečią kartą įvairiose internetinese konferencijose klausiau pono mero kaip reikalai su aplinkeliu. Pagaliau šiandien Delfi konferencijoje mano klausimas buvo išgirstas
Prospekto tikrai neuždarys,bet bus tikri,dideli ribojimai.Pasižiurėkite brežinius 4-ame puslapyje.Kaip vyks eismas?
Kadangi aplinkkelis bus apačioje, o prospektas viršuje, jį greičiausiai teks uždaryti. Panašiai kaip buvo uždaryta Ukmergės g. po apačia sujungiant Laisvės pr. su Ateities g.
Prospekto tikrai neuždarys,bet bus tikri,dideli ribojimai.Pasižiurėkite brežinius 4-ame puslapyje.Kaip vyks eismas?
O ten apie eismo organizavimą nėra ne viename brėžinyje užsiminta. Galutiniai variantai visur. 1. Reikia pašalinti laidus, tokie darbai gal ir gali vykti esant ribojimams. 2. Kitokio būdo įrengti du viadukus aš net neįsivaizduoju. Tiesiant Ateities g. į Laisvės pr. uždarė Ukmergės g. O tai reiškia, kad teks daryti aplinkinį apvažiavimą, bet žinant, kad ten vietos mažoka, tai labai abejoju ar taip bus.
O ten apie eismo organizavimą nėra ne viename brėžinyje užsiminta. Galutiniai variantai visur. 1. Reikia pašalinti laidus, tokie darbai gal ir gali vykti esant ribojimams. 2. Kitokio būdo įrengti du viadukus aš net neįsivaizduoju. Tiesiant Ateities g. į Laisvės pr. uždarė Ukmergės g. O tai reiškia, kad teks daryti aplinkinį apvažiavimą, bet žinant, kad ten vietos mažoka, tai labai abejoju ar taip bus.
Iš pradžių galima bus uždaryti viena prospekto pusė.Sutvarkai viena,imkis kitos pusės.Labai paprasta...
Beje,jiems šiais metais reikia sutvarkyti teritorija iki Pilaitės pr.
Iš pradžių galima bus uždaryti viena prospekto pusė.Sutvarkai viena,imkis kitos pusės.Labai paprasta...
Beje,jiems šiais metais reikia sutvarkyti teritorija iki Pilaitės pr.
Kokia prasmė? Čia tau ne viaduko remontas, o statyba, reikės kasti iškasą, kaip tu įsivaizduoji tai? Priremti vieną dalį, kol statys viaduką, kad neįgriūtų. Taigi pamatas bus bendras greičiausiai, kaip kad Ukmergės g. Nori nenori uždaryt teks. Aplamai labai sunku įsivaizduoti viaduko statybas taip kaip tu nori...
Kokia prasmė? Čia tau ne viaduko remontas, o statyba, reikės kasti iškasą, kaip tu įsivaizduoji tai? Priremti vieną dalį, kol statys viaduką, kad neįgriūtų. Taigi pamatas bus bendras greičiausiai, kaip kad Ukmergės g. Nori nenori uždaryt teks. Aplamai labai sunku įsivaizduoti viaduko statybas taip kaip tu nori...
Prasmė tokia:1.uždarai pusė 2.padarai armaturą,sunkiausias etapas-3.užpilai betonu šlaitus 4.padarai (arba stumi)tilto perdanga.Dar kelios smulkmienos ir viskas.
Prasmė tokia:1.uždarai pusė 2.padarai armaturą,sunkiausias etapas-3.užpilai betonu šlaitus 4.padarai (arba stumi)tilto perdanga.Dar kelios smulkmienos ir viskas.
Niekas praktikoj taip nedaro. Yra čia pas mus rimtų inžinierių, jie gali labiau pakomentuot. Bet čia logiškai pagalvojus tavo teorija neįmanoma. Kaip siūlai technikai manevruoti kai tik viena pusė nukasta? O kas jeigu ten bus įtempto lyno technologija? Klojiniam ir atramom vien kiek vietos reikia. Kaip betonavimo technikai privažiuot? Tingėsi ratais važiuot į savo Pilaitę, tai taip ir sakyk, o ne įrodinėk ko nežinai...
Atvirai pasakius irgi tingesiu vazinet ratais kvadratais, o kai dar uzdarys salotes ezero gatve i karoliniskes, tai visi ozo gatveje uzdusime. Ten dabar rytais justiniskiu gatve iki rygos sankryzos buna uzkimsta, kas bus tai sakes, bet tikiuos bus protingi ir uzdarys prospekta tik vasarai, rudeniop gal paleis prospekto nors viena puse...
p.s. Bet kai paleis viaduka, tai Pilaite bus rojus Galesim gretimo kaimo pavadinima pasisavint
Niekas praktikoj taip nedaro. Yra čia pas mus rimtų inžinierių, jie gali labiau pakomentuot. Bet čia logiškai pagalvojus tavo teorija neįmanoma. Kaip siūlai technikai manevruoti kai tik viena pusė nukasta? O kas jeigu ten bus įtempto lyno technologija? Klojiniam ir atramom vien kiek vietos reikia. Kaip betonavimo technikai privažiuot? Tingėsi ratais važiuot į savo Pilaitę, tai taip ir sakyk, o ne įrodinėk ko nežinai...
Tada bent jau pabaigia Gerbutavičiaus g. viaduką prieš pradedant Pilaitės pr. mazgą.Vistiek viaduką galima pastatyti greičiau negu mazgą.
Comment