Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Jeigu aš važiuoju iš Lazdynų į Pašilaičius, Tarandę, Fabijoniškes ir t.t., aš tikrai nevažiuosiu Laisvės prospektu ir nestovėsiu prie kiekvieno šviesoforo. Tą pati darytų ir kiti vairuotojai. Be abejo, jeigu man iš Lazdynų reikia į Karoliniškes, aš nevažiuosiu aplinkkeliu.
    Pagrindiniai srautai yra ne tarp miegamųjų rajonų, o iš ir į juos nuo naujamiesčio ir prietinių pramoninių rajonų. Pvz. vien visas Pilaitės srautas nusiims.
    Flickr

    Comment


      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
      Tas aplinkkelis turi didelės įtakos Jūsų pamėgtam viešajam transportui. Juk išsinešdins didelis srautas automobilių iš Laisvės prospekto, sumažės kamščių, viešasis transportas važinės žymiai greičiau (teoriškai, tačiau žinant mūsų SĮSP meistrus - mažai tikėtina). Keleiviai galės vėliau atsikelti, nes nereikės važiuoti 20-30 minučių ankščiau (dėl kamščių). Atėję laiku į darbą/mokymo įstaigas, žmonės sparčiau dirbs, daugiau šypsosis, labiau mokysis; ateityje iš jų gali užaugti savo sričių specialistų, kurie garsins savo pasiekimais bei atliktais darbais Lietuvą.
      O nuo ko viskas prasidėjo? Nuo aplinkkelio, kuris nepatinka vienam, viskuo nepatenkintam piliečiui. Butterfly effect.
      Va kas yra "mąstyti globaliai".
      Tu man nevardyk visų tų privalumų kurie bus, kai atidarys aplinkkelį. Jie ir taip mažai apčiuopiami. Bet jų atsiradimas miestui kainuos daugiamilijonines skolas. Realiai apčiuopiamas. Ir vien tik dėl to, kad kažkas galės komfortiškiau nuvažiuoti, kiti negaus algos mėnesių mėnesiais, gaus ją mažesnę, bus atleistas dėl etatų mažinimo, šals prastai šildomuose valdiškuose pastatuose, nesulauks medicininės pagalbos, mokysis antroje pamainoje ir t.t. ir pan.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Pagrindiniai srautai yra ne tarp miegamųjų rajonų, o iš ir į juos nuo naujamiesčio ir prietinių pramoninių rajonų. Pvz. vien visas Pilaitės srautas nusiims.
        Tai suprantama, tiesiog turėjau omenyje sąsają tarp viešojo transporto keleivių ir iš tų pačių mikrorajonų važiuojančių automobilininkų.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Bet jų atsiradimas miestui kainuos daugiamilijonines skolas...
          ..., kurios vėliau atsipirks su kaupu, kai Vilnius užaugins savo srities specialistus. Laikas galvoti į priekį, o ne gyventi tik šia diena ir remtis logika, kad "jei man tai nereikalinga, nereikalinga ir kitiems."

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tu man nevardyk visų tų privalumų kurie bus, kai atidarys aplinkkelį. Jie ir taip mažai apčiuopiami. Bet jų atsiradimas miestui kainuos daugiamilijonines skolas. Realiai apčiuopiamas. Ir vien tik dėl to, kad kažkas galės komfortiškiau nuvažiuoti, kiti negaus algos mėnesių mėnesiais, gaus ją mažesnę, bus atleistas dėl etatų mažinimo, šals prastai šildomuose valdiškuose pastatuose, nesulauks medicininės pagalbos, mokysis antroje pamainoje ir t.t. ir pan.
            Čia ES pinigai ir jie nuplauktų nepanaudojus, beto ir dabar daug kelininkų gavo atlyginimus, tuos pinigus išleido ekonomikoje, turėjo subrangovų įmonės užsakymų, buvo mokami mokesčiai ir pan. Taip, kad ekonominė nauda ne tik sumažėjus kamščiams ir užterštumui mieste, bet ir pačių statybų metu. Apskritai Vilnius vienintelis iš visų didesnių miestų neturi aplinkkelio, nors poreikis didžiausias, kaip galim dar kalbėti tokias nesamones, kad normalu, jog valandą fūros stovi kamščiuose viduryje miegamųjų rajonų ir be reikalo degina kurą, teršia aplinką ir gaišta brangų laiką?
            Paskutinis taisė Lettered; 2013.11.16, 22:04.
            Flickr

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              ..., kurios vėliau atsipirks su kaupu, kai Vilnius užaugins savo srities specialistus. Laikas galvoti į priekį, o ne gyventi tik šia diena
              Aaaa... Penkmečio planas - ačiū, nereikia.

              Comment


                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                ..., kurios vėliau atsipirks su kaupu, kai Vilnius užaugins savo srities specialistus. Laikas galvoti į priekį, o ne gyventi tik šia diena ir remtis logika, kad "jei man tai nereikalinga, nereikalinga ir kitiems."
                Nebus už ką tų specialistų auginti, nes skola didelė, tik laiko klausimas, kad reikės pjauti nuo mokyklų. Nes švietimas sudaro labai didelę biudžeto dalį.
                Tai pats gyveni šia diena - šiandien reikia, tai trūks plyš turi būti. Čia ir dabar. O kad netolimoje ateityje, liaudiškai tariant, ėsti nebus už ką, tai nerūpi. Užtat dabar važinėsiu su automobiliu plačiomis gatvėmis... Prasiskolinęs, užstatęs bankams vertingiausio, ką turi. Tokia logika pažiūrėk prie ko Graikiją privedė. Manai, kad ateityje bus kitaip, kad Lietuvoje bus kitaip. Kad Vilnių visa Lietuva turės gelbėti, kai kreditoriai pradės išmušinėti vertingiausią miesto turtą už skolas?

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Čia ES pinigai ir jie nuplauktų nepanaudojus, beto ir dabar daug kelininkų gavo atlyginimus, tuos pinigus išleido ekonomikoje, turėjo subrangovų įmonės užsakymų, buvo mokami mokesčiai ir pan. Taip, kad ekonominė nauda ne tik sumažėjus kamščiams ir užterštumui mieste, bet ir pačių statybų metu. Apskritai Vilnius vienintelis iš visų didesnių miestų neturi aplinkkelio, nors poreikis didžiausias, kaip galim dar kalbėti tokias nesamones, kad normalu, jog valandą fūros stovi kamščiuose viduryje miegamųjų rajonų ir be reikalo degina kurą, teršia aplinką ir gaišta brangų laiką?
                To ir tikėjausi. Faktas yra tik vienas - tai, kas grįžta mokesčių pavidalu yra kur kas mažiau, nei įmerkia savivaldybė. Dar kartą kartoju, kad aplinkkelį turėjo tiesti valstybė, o ne savivaldybė. Sakysi, valstybė irgi prasiskolinusi. Taip, bet potencialas ir galimybės kitos. Galiausiai yra kur kas racionaliau merkti šimtus milijonų į aplinkkelį valstybei, nei kad jai tuo šimtus milijonų įmerkti į rajoninių žvyrkelių asfaltavimą, kuriais per dieną pravažiuoja keli šimtai mašinų. Vėlgi, nes nėra prioritetų valstybėje. Kažkoks kelias į niekur rajone svarbiau...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tu man nevardyk visų tų privalumų kurie bus, kai atidarys aplinkkelį. Jie ir taip mažai apčiuopiami. Bet jų atsiradimas miestui kainuos daugiamilijonines skolas. Realiai apčiuopiamas. Ir vien tik dėl to, kad kažkas galės komfortiškiau nuvažiuoti, kiti negaus algos mėnesių mėnesiais, gaus ją mažesnę, bus atleistas dėl etatų mažinimo, šals prastai šildomuose valdiškuose pastatuose, nesulauks medicininės pagalbos, mokysis antroje pamainoje ir t.t. ir pan.
                  Ekonominė nauda yra kuro ekonomija. Tai liečia ir VT ir krovininį tr. bei lengvuosius. Žmonės atlikusius pinigus išleis ekonomikoje, sukurs daugiau vertės darbe. Viską sudėjus aplinkelis gali ir atsipirkti per keliasdešimt metų. Be to, ES parama vėliau jau bus pasibaigusi.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nebus už ką tų specialistų auginti, nes skola didelė, tik laiko klausimas, kad reikės pjauti nuo mokyklų. Nes švietimas sudaro labai didelę biudžeto dalį.
                    Tai pats gyveni šia diena - šiandien reikia, tai trūks plyš turi būti. Čia ir dabar. O kad netolimoje ateityje, liaudiškai tariant, ėsti nebus už ką, tai nerūpi. Užtat dabar važinėsiu su automobiliu plačiomis gatvėmis... Prasiskolinęs, užstatęs bankams vertingiausio, ką turi. Tokia logika pažiūrėk prie ko Graikiją privedė. Manai, kad ateityje bus kitaip, kad Lietuvoje bus kitaip.
                    Taip ir manau. Lietuvos ekonomika auga. Žinoma, valstybė kaip ir turėtų tiesti aplinkelius. Mes tik norėjome pasakyti, kad tai nebus pinigai į balą.
                    Jeigu keliai neatsiperka, tada reiktų daugiau rinkti mokesčių už jų naudojimąsi.

                    Comment


                      Visgi manyčiau, kad aplinkkeliai Vilniui yra būtini, ko nepasakyčiau apie kai kuriuos prabangos statinius ir kitą liuksusą, be ko galima gyventi ir daug metų tikri vilniečiai gyveno. Tiems, kuriems iš kišenės plūgas kyšo ir kurie po mėnesio jau vilniečiai ir duok jiems viską, kad ir jų provincijoj likusių tėvų sąskaita, reikėtų pasiūlyti sugrįžti ten, iš kur atvyko.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą


                        To ir tikėjausi. Faktas yra tik vienas - tai, kas grįžta mokesčių pavidalu yra kur kas mažiau, nei įmerkia savivaldybė. Dar kartą kartoju, kad aplinkkelį turėjo tiesti valstybė, o ne savivaldybė. Sakysi, valstybė irgi prasiskolinusi. Taip, bet potencialas ir galimybės kitos. Galiausiai yra kur kas racionaliau merkti šimtus milijonų į aplinkkelį valstybei, nei kad jai tuo šimtus milijonų įmerkti į rajoninių žvyrkelių asfaltavimą, kuriais per dieną pravažiuoja keli šimtai mašinų. Vėlgi, nes nėra prioritetų valstybėje. Kažkoks kelias į niekur rajone svarbiau...
                        Taip, tik kodėl kelių priežiūrai Palanga gauna daugiau už Vilnių? Skaičių nebepamenu, tad pataisykite mane, jei klystu. Juk logikos čia nėra. Pats gyveni Vilniuje, turėtum tą pastebėti.
                        Beje, pamirškime aplinkelį. Kokios tamstos laternatyvos? VT? Bet VT - "neveikia". Aplinkelis, kaip kiti rašė, nuims dalį srauto, taigi, galimas daiktas,kad VT taps dar patrauklesniu.
                        Aplinkelis būtinas. Jei valstybė neinvestavo, tai kažkas (kitas) turi. Nes priešingu atveju liksime dideliu kolhozu, kruiam nieko nereikia, tik formaliai palenktyniauti soc.lenktynėse...
                        Pagyventum prie Laisvės prospekto, suprastum.

                        Comment


                          Šiaip tai čia viskas ne į temą- nes tema vadinasi Ekonomionė padėtis o ne aplinkeliai. Gal moderatoriai sutvarkys.

                          O dėl aplinkelių - jų reikia - atleiskite kas per nesąmonė, kad tranzinis srautas LT- BY turi privalomai kirsti Vilnių? O kur kiti kroviniai ?

                          Comment


                            Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                            Oficialus renginys: UŽBAIGTA VILNIAUS VAKARINIO APLINKKELIO STATYBA
                            http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...a/69643d343934
                            Graži nuotrauka šiandien ta proga įdėta yra 15 min.lt
                            Vilniuje antradienį bus užbaigtas vakarinio aplinkkelio antras etapas

                            Comment


                              na kad atidarys siandien aplinkeli tai puiku, bet man neduoda ramybes vienas klausimas, as kadangi vaziuoju nuo buivydiskiu sidaroniu gatve, tai pasukt i virsuliskiu skg., ypac per pika, beveik neimanoma, masinos vaziuoja viena po kitos, toks jausmas kad pilaites prospekto nebutu visai atidare , nejaugi ta gatvele ir toliau liks naudojama? kazkaip neradau jokios info apie tai

                              Comment


                                jau atidarytas

                                Comment


                                  Išbandyta praktikoje. Naugarduko 100- Pilaitė(Pupa). 10 minučių Sveikinu pilaitiškius ir visus kitus.

                                  Comment


                                    Parašė AnD Rodyti pranešimą
                                    Išbandyta praktikoje. Naugarduko 100- Pilaitė(Pupa). 10 minučių Sveikinu pilaitiškius ir visus kitus.
                                    Belieka tik sutvarkyti tą mazgą Panerių g. - Naugarduko g.- Pietinio aplinkkelio, kad į patį Pietinį aplinkkelį buvo galima greičiau įvažiuoti, nes vakarais Naugarduko ir Panerių g. dideli kamščiai susidaro
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Irgi išbandytas aplinkelis. Emocijos tik teigiamos. Iš Šešuolių g. į Justiniškiu g. padarytas posukis dviem juostom, tad paviko iveikt sankriža per viena žalia signala.

                                      Tik.. ar apribojimas 40km/h ties Asanavičiutes viaduku taip ir liks?

                                      Comment


                                        Būtų įdomu sužinoti, ar jaučiasi efektas Ukmergės ir Laisvės pr?

                                        Comment


                                          Aš pasiruošęs šiandien stebėt pro langą. Kol kas matau tik padidėjusį kiekį mašinų iš Viršuliškių g. važiuojančių į Laisvės pr. O pačiame prospekte kamščių nesimato kol kas.

                                          P.S. Iš Pilaitės pr. irgi daug yra važiuojančių į Laisvės pr. -

                                          Bet kaip minėjau, Laisvės pr. pakankamai laisvokas (galbūt kemšasi tik prie Rygos g. jau):
                                          Paskutinis taisė Creatium; 2013.11.19, 17:18.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X