Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pas mus dažnai taip, kiek jau turiu teises, o jas turiu jau 9 metus, tai neretai pastebiu, kad juostas dažo piko metu pvz. arba nufrezuoja asfaltą palieka duobes, o pabaigia darbus po mėnesio, nežinau gal toks technologinis procesas, bet nejaugi negalima numatyti kiek to asfalto reikės ir paruošti kelių dienų bėgyje. O šiaip ties sankryža jau visą savaitę, spūstys.

    Šiaip džiaugiuosi, kad ten bus sankryža, ties viršuliškiu skg. Bet kita vertus pagalvojus, jei ten bus srautas nemažas tai tos sankryžos įveikimas taps iššūkiu.

    Comment


      Parašė Little_man Rodyti pranešimą
      arba nufrezuoja asfaltą palieka duobes, o pabaigia darbus po mėnesio, nežinau gal toks technologinis procesas, bet nejaugi negalima numatyti kiek to asfalto reikės ir paruošti kelių dienų bėgyje
      Čia matematika paprasta. Kad kaina liktų konkurencinga, reikia išnaudoti pajėgumus maksimaliai. t.y. išsifrezuoti duobių tiek, kiek maksimaliai per dieną galima pakloti asfalto. O pagal frezavimo-asfaltavimo darbų proporcijas gaunasi 1:10 - 1:20, t.y. 10-20 dienų frezuoji, o po to viską užasfaltuoji. Jei šūdeliautum po kelis kvadratus, tai kaina gautųsi kosminė. Kartais net nežinau ar juoktis ar verkti, kai kokie pirmininkai, prisiklausę kad barankų tona kainuoja šimtą eurų, prašo pasverti penkiasdešimt gramų barankų skylių
      Paskutinis taisė Ginthus; 2013.09.05, 08:28.

      Comment


        Dėl to viskas ok, bet teko susidurti su tokia praktika kaip, kompanija kuri atlieka darbus išfrezuoja viską per vieną dvi dienas, o asfaltą kloja tik po mėnesio ar dviejų. Aišku jei jie laukia kol susikaups gamykloje atitinkamas kiekis užsakymų, kad būtų pigiau galimybė nupirkti tai valio. Bet manęs toks darbo organizavimas netenkina ir atvirai pasakysiu man vienodai šviečia kiek kainuoja asfaltas, ir kiek jie ten frezuoja ir kur, yra projektas tai ir dirbkit vieną pabaigei darai kitą, o ne 15 vienu metu ir poto mėtaisi nuo vieno prie kito su ta pačia technika.
        Bet kadangi čia LTU tai nėra ko stebėtis.

        Comment


          Ir atvirai pasakius gadinti, auto per tuos šunkelius jau pradeda pabosti :/ aš vis galvoju kaip atrodys gatvės kitais metais Vilniuje, pasieksime Kauno lygi ar ne.

          Comment


            Nepasieksime, Kaunas irgi vietoje nestovi.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Čia matematika paprasta. Kad kaina liktų konkurencinga, reikia išnaudoti pajėgumus maksimaliai. t.y. išsifrezuoti duobių tiek, kiek maksimaliai per dieną galima pakloti asfalto. O pagal frezavimo-asfaltavimo darbų proporcijas gaunasi 1:10 - 1:20, t.y. 10-20 dienų frezuoji, o po to viską užasfaltuoji. Jei šūdeliautum po kelis kvadratus, tai kaina gautųsi kosminė. Kartais net nežinau ar juoktis ar verkti, kai kokie pirmininkai, prisiklausę kad barankų tona kainuoja šimtą eurų, prašo pasverti penkiasdešimt gramų barankų skylių
              Dėl to išfrezavo ir paliko, na tiek jau to, galima susitaikyt, pakentėt, bet kokio velnio, pradėti darbus pusę ašuonių ryto ir toje pusėje, kur didžiausias eismo intensyvumas? pats mačiau, kaip ryte, iš tos pusės, kur galėjo asfaltuot (nuo viaduko tolyn į Pilaitės pr.), pervarinėjo visą techniką į priešingą eismo juostą, kuri traukia nuo Pilaitės link centro. juk atrodo daugiau nei logiška: išasfaltuoji toje pusėje, kur nėra automobilių ir keliauji į priešingą pusę, kur eismas po truputį sumažėja ir taip sutaupoma vairuotojų ir galų gale pačių darbininkų laiko.. čia irgi, piniginių resursų taupymas?

              Comment


                Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
                Dėl to išfrezavo ir paliko, na tiek jau to, galima susitaikyt, pakentėt, bet kokio velnio, pradėti darbus pusę ašuonių ryto ir toje pusėje, kur didžiausias eismo intensyvumas? pats mačiau, kaip ryte, iš tos pusės, kur galėjo asfaltuot (nuo viaduko tolyn į Pilaitės pr.), pervarinėjo visą techniką į priešingą eismo juostą, kuri traukia nuo Pilaitės link centro. juk atrodo daugiau nei logiška: išasfaltuoji toje pusėje, kur nėra automobilių ir keliauji į priešingą pusę, kur eismas po truputį sumažėja ir taip sutaupoma vairuotojų ir galų gale pačių darbininkų laiko.. čia irgi, piniginių resursų taupymas?
                Tamsta viską matai vairuotojo akimis, kelininkai - kelininkų akimis. Žinoma, kad geriau taupys resursus ir klos viską vienu kartu, nei du kartus po pusę. Jei netenkina tokia situacija, visuomet yra būdas pašokdinti rangovus per savivaldybę.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2013.09.06, 07:11.

                Comment


                  Kartais susidaro toks vaizdas, kad keliai statomi ne vairuotojams ir susisiekimui pagerinti, o tiesiog todėl, kad taip reikia nes buvo liepta pastatyti. Čia lygiai tas pats su darbų organizavimu. Dirbama kaip norima nepaisoma jokių normų ir t.t. man pvz kilo klausimas pilaitės viadukas yra gana žemai, ir kelias po juo taip pat, gaunasi tokia dauba iš abiejų pusių, kas per idiotas projektavo? Kaip ta dauba atrodys po pirmos liūties kitą vasarą, beveik 100% garantija, kad bus viskas užpilta ir telkšos 1,5 metro bala. Nes skirtumas su Viršulišikių skg. ir ozo sankryža kokie 10 metrų jei ne daugiau.
                  Nebent čia laikinai taip, o kai pradės 3 etapą viską gražiai sulygins arba bent jau minimalų perkritimą paliks.

                  Comment


                    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                    Kartais susidaro toks vaizdas, kad keliai statomi ne vairuotojams ir susisiekimui pagerinti, o tiesiog todėl, kad taip reikia nes buvo liepta pastatyti. Čia lygiai tas pats su darbų organizavimu. Dirbama kaip norima nepaisoma jokių normų ir t.t. man pvz kilo klausimas pilaitės viadukas yra gana žemai, ir kelias po juo taip pat, gaunasi tokia dauba iš abiejų pusių, kas per idiotas projektavo? Kaip ta dauba atrodys po pirmos liūties kitą vasarą, beveik 100% garantija, kad bus viskas užpilta ir telkšos 1,5 metro bala. Nes skirtumas su Viršulišikių skg. ir ozo sankryža kokie 10 metrų jei ne daugiau.
                    Nebent čia laikinai taip, o kai pradės 3 etapą viską gražiai sulygins arba bent jau minimalų perkritimą paliks.
                    Tai negi griaus viaduką ir statys iš naujo?
                    Link Lazdynų kaip tik po aplinkkeliu eina atnaujinta magistralinė lietaus kanalizacija su nemažu nuolydžiu, taip kad nemanau kad bus rimtų problemų.

                    Comment


                      Apie Viaduko griovima niekas nekalba, turiu omeny, kad suvienodins lygius Buivydiškių gatvėje, t.y. ta atkarpą nuleis žemyn.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Tai negi griaus viaduką ir statys iš naujo?
                        ne pirmas kartas, pvz - pietinis aplinkelis

                        as palaikau Litlle_man, darbu organizavimas labai daznai kelia klausimu, darbu vadovai su logika nebendrauja..

                        uzsakymas apmokamas is mokesciu moketoju pinigu, taigi visuomet turetu buti atsizvelgta pirmiausia i visuomenes poreikius.

                        Comment


                          Žmonės, baikit juokus. Kelininkai tai ne altruistiniai visuomenės interesų tarnai. Jų darbas minimaliom sąnaudom įvykdyti užsakymą prisilaikant galiojančių normų. Galit prašyt jų užsakovų, kad pridėtų į sutartis papildomų sąlygų apie netrukdymą žmonėms skubėt į darbus, bet tai papildomai kainuos mums visiems.

                          Comment


                            Skaitau rinkčiausi brangiau mums visiems, nei man vienam sugadinta padanga ar ratlankis.

                            Comment


                              Parašė milashius Rodyti pranešimą
                              Skaitau rinkčiausi brangiau mums visiems, nei man vienam sugadinta padanga ar ratlankis.
                              Ne tu pirmas, ne tu paskutinis tokius briedus kalbi... iki pakol nereikia atsegti piniginės ir ištiesti rankos su banknotu. Tada prasideda: "aš ten nevažinėju, man nereikia..."

                              Comment


                                Sveiki visi,

                                Senokai stebiu sia tema. Gal jau pora metu, bet perskaites paskutines zinutes negalejau neprisiregistruoti ir netarti savo zodzio.

                                Parašė milashius Rodyti pranešimą
                                Skaitau rinkčiausi brangiau mums visiems, nei man vienam sugadinta padanga ar ratlankis.
                                Visiskai pritariu. Tai normalus ir teisingas zmogaus poziuris. Kitiems taip pat deretu imti pvz.

                                Taip jau susikloste gamtoj, kad normalus ir psichiskai sveikas zmogus turi noret ir siekti patogumu. Jei jam tinka ir patinka valandu valandas stoveti kamsciuose vienoj eismo juostoj (nes dvi kitos uzdarytos beveik siaip sau), kvepuoti automobiliu ismetamosiom dujom ir ziureti i sedincius salia priparkuotu volu rukancius kelininkus, paskui sokineti 15-20cm bortais (del stataus kelio supjaustymo), tai toki zmogu galima drasiai vadinti mazochistu ir siusti i durnina...
                                Kad ir kaip bandyciau pateisinti kelininku darba, niekaip negaliu suprast, kodel negalima dirbti naktim ar bent jau vakarais? Kyla darbo kaina? Taip, visai logiska. Bet kitaip man ir dar tukstanciams vairuotoju kyla kuro sanaudos, gadinasi pakaba ir daznai nepigus ratlankiai. As jau nekalbu apie tai, kad daznai brangiausias dalykas musu gyvenimuose yra butent laikas, kuri vairuotojas gaista sededamas kamsciuose del kazkieno kvailumo. O vardan ko jei ne del musu paciu mokesciu moketuju statomi tie keliai? Tai kodel gi uz musu paciu pinigus negalima statyti taip, kad nesudaryt mums nepatogumu?

                                Neseniai teko kalbetis su zmogumi, kuris kazkada ilga laika dirbo vienoj tokioj kelininku imonej. Jis pats nesugebejo atsakyt i mano pateikta klausima vardan ko visa tai. Kilometriniai kamsciai, salia volu piko metu rukantys kelininkai ir tonos degalu sudegintos siaip sau. Nes net pasag ji pati galima (pabreziu GALIMA) derinti tokias darbu valandas, kokiom butu maziausiai trukdoma bendram transporto eismui, bet deja, taip vadinamiems "verchams" i tai tiesiog nusispjaut. Galu gale jis atsake konkreciai ir aiskiai "tu ka, uzmirsai kur tu gyveni?". Manau tuo atsakymu viskas ir pasakyta. Dar jis patare man neieskoti logikos ten, kur jos nerasi.

                                Kas gi del paties aplinkkelio. Idomu, ar si karta bus prisiminta apie tai, kad musu salyje yra nemazai dviratininku? Ir ar bus nutiesti dviracio takai salia aplinkkelio? Kol kas pirmas etapas kiek nustebino ir priverte keiktis pamacius "dviraciu takus". Takai, kurie prasideda staiga is niekur ir taip pat staiga atsiremia i kokius krumus, aukstus bortus ar visai remiasi i viaduko atramas.

                                Taip pat gal kas zino likusiu garazu likima? Kodel ju nenukele ir kelis nenukeltus garazus dar saugo apsaugos pensininku postas?
                                Idomu dar butu suzinoti ir Sietino gatves likima. Nejaugi ji taip ir liks menulio krateriu prototipu su nuolat kilanciom dulkem ir balom priminanciom prudus?

                                Gal kas turi kokios informaciojos siais klausimais?
                                Paskutinis taisė -XXX-; 2013.09.13, 00:09.

                                Comment


                                  XXX-ui

                                  Siūlau išmokti rašyti

                                  Comment


                                    Mūsų kamščiuose sudegintos tonos degalų - tonos akcizo į kelių biudžetą, iš kurio paskui mums juos ir stato, ir remontuoja

                                    Comment


                                      Čia diskusija be galo, iš vairuotojo pusės, būtų gerai, kad kelininkai kelius tvarkytų kuo operatyviau, iš kitų pusių jie dirba taip kaip jiems nurodo, geras pvz Goštauto viadukas, pati kompanija sakė galim ir greičiau, bet savivaldybė sakė nėra už ką. Na ir t.t. tačiau vienos kompanijos visai nesuprantu t.y. Grinda, kuri žvėryną frezuoja ir asfaltuoja būtent piko metu, tiek vakar tiek šiandien važiuodamas į darbą tiesiog aikčiojau 7:30 darbai vyksta pilnu tempu, o dėl to kamsčiai Narbūto gatvėje. Ir tik Grinda sugeba viską daryti piko metu.

                                      Comment


                                        Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                        tačiau vienos kompanijos visai nesuprantu t.y. Grinda
                                        anie gi biudžetininkai yra, jiems viskas dzin B)

                                        Comment


                                          Del grindos grandioziniu darbu piko metu ir man teko pastebeti. Kartais atrodo, kad tokiu budu jie bando reklamuotis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X