Ir ne tik. Iš Karoliniškių išvažiuoti į aplinkkelį pietų kryptimi kitaip nepavyks - tik per viaduką. Dar susisiekimas reikalingas ir Gudelių "kaimo" sodyboms. Šiuo atveju galbūt labiau gali užkliūti viaduko plotis, bet ne jo reikšmė ir reikalingumas
Realiai tas Gerbutavičiaus viadukais tikrai nereikalingas, seniau ta gatve važiuodavo ir griždavo žmonės iš pietinės miesto dalies, kad nereiktų stovėti rytiniuose/vakariniuose kamščiuose ties Spaudos rūmais. Bet dabar tas srautas nusikreips per aplinkkelį, o ir šiaip neturėtų būti tranzitinio srauto per kvartalų siauras vidines gatveles. Geriau tą viaduką būtų pastatę ties Ozo ar Rygos gatvėmis, kuris jis reikalingesnis.
Realiai tas Gerbutavičiaus viadukais tikrai nereikalingas, seniau ta gatve važiuodavo ir griždavo žmonės iš pietinės miesto dalies, kad nereiktų stovėti rytiniuose/vakariniuose kamščiuose ties Spaudos rūmais. Bet dabar tas srautas nusikreips per aplinkkelį, o ir šiaip neturėtų būti tranzitinio srauto per kvartalų siauras vidines gatveles. Geriau tą viaduką būtų pastatę ties Ozo ar Rygos gatvėmis, kuris jis reikalingesnis.
Reikalingas jis ir labai. Viena iš didesnių Vilniaus susisiekimo sistemos problemų yra ta, kad žemesnės kategorijos gatvės daugelyje vietų tiesiogiai nesijungia į gatvių tinklą. Daugelis pagrindinių gatvių yra tarsi kokios upės padalinančios miestą ir trukdančios sklandų transporto ir pėsčiųjų judėjimą tarp gretimų teritorijų. Tuomet visas toks judėjimas persikelia į pagrindines gatves ir jas užkemša. Nors iš principo aukščiausios kategorijos gatvės (keliai) turėtų tik papildyti gatvių tinklą (ne pakeisti kažkokią gatvę ar juo labiau pertraukti kitas) ir sukurti ryšius su atskirtais stambesniais transporto mazgais. Ta pati problema egzistuoja ir valstybinės reikšmės keliuose, kai automagistralės ir greitkeliai ne tiesiami nauja trasa šalia esančių paprastų keliukų, o atsiranda rekonstruojant kelius ir keliant jų kategoriją. Tuomet nelieka "vietinio" susisiekimo galimybių, kurios įtakoja visokių apsisukimų atsiradimą automagistralėse, eismo dalyvių judėjimą, kurių ten neturėtu būti ir pan.
Dėl viaduko ties Šešuolių g.(buv. Ozo) jau kalbėta. Dviejų lygių prasilenkimas šioje vietoje būtų išties naudingas, bet jį reikia daryti ne kažkieno kito sąskaita, o kaip papildomą objektą.
Ties Rygos g. yra numatytas viadukas, nes ten jis būtinas.
Reikalingas jis ir labai. Viena iš didesnių Vilniaus susisiekimo sistemos problemų yra ta, kad žemesnės kategorijos gatvės daugelyje vietų tiesiogiai nesijungia į gatvių tinklą. Daugelis pagrindinių gatvių yra tarsi kokios upės padalinančios miestą ir trukdančios sklandų transporto ir pėsčiųjų judėjimą tarp gretimų teritorijų. Tuomet visas toks judėjimas persikelia į pagrindines gatves ir jas užkemša. Nors iš principo aukščiausios kategorijos gatvės (keliai) turėtų tik papildyti gatvių tinklą (ne pakeisti kažkokią gatvę ar juo labiau pertraukti kitas) ir sukurti ryšius su atskirtais stambesniais transporto mazgais. Ta pati problema egzistuoja ir valstybinės reikšmės keliuose, kai automagistralės ir greitkeliai ne tiesiami nauja trasa šalia esančių paprastų keliukų, o atsiranda rekonstruojant kelius ir keliant jų kategoriją. Tuomet nelieka "vietinio" susisiekimo galimybių, kurios įtakoja visokių apsisukimų atsiradimą automagistralėse, eismo dalyvių judėjimą, kurių ten neturėtu būti ir pan.
Dėl viaduko ties Šešuolių g.(buv. Ozo) jau kalbėta. Dviejų lygių prasilenkimas šioje vietoje būtų išties naudingas, bet jį reikia daryti ne kažkieno kito sąskaita, o kaip papildomą objektą.
Ties Rygos g. yra numatytas viadukas, nes ten jis būtinas.
Tokios gatvės kaip Gerbutavičiaus turėtų būti skirtos tik važiuojantiems pvz. iš Pilaitės į Karoliniškes, arba iš Karoliniškių į tuos Pilaitės ežerus, bet ne iš Pilaitės į Gariūnus ar Panerius taip trumpinant kelią ar apvažiuojant kamštį, bet šiuo atveju Vakarinis aplinkkelis šią problemą išspręs.
Tokios gatvės kaip Gerbutavičiaus turėtų būti skirtos tik važiuojantiems pvz. iš Pilaitės į Karoliniškes, arba iš Karoliniškių į tuos Pilaitės ežerus, bet ne iš Pilaitės į Gariūnus ar Panerius taip trumpinant kelią ar apvažiuojant kamštį, bet šiuo atveju Vakarinis aplinkkelis šią problemą išspręs.
O tai kaip čia bus? Ten tiesiog viadukas, jokių užvažiavimų ar jungčių su aplinkkeliu nėra.
Tokios gatvės kaip Gerbutavičiaus turėtų būti skirtos tik važiuojantiems pvz. iš Pilaitės į Karoliniškes, arba iš Karoliniškių į tuos Pilaitės ežerus, bet ne iš Pilaitės į Gariūnus ar Panerius taip trumpinant kelią ar apvažiuojant kamštį, bet šiuo atveju Vakarinis aplinkkelis šią problemą išspręs.
Būtent, bet jos yra reikalingos ir svarbios. Jeigu važiuojančius į ežerus versime sukti ratus per aplinkkelį ir Pilaitės pr., tai tik papildomai apkrausime pagrindines gatves ir trikdysime eismą. Nors pas mus ir nelabai aktualu dėl mažo skaičiaus, bet pvz. motorolerių, mopedų vairuotojams reikia žemos kategorijos gatvių jungčių, nes toks transportas greito eismo gatvėse yra nepageidautinas.
Nors pas mus ir nelabai aktualu dėl mažo skaičiaus, bet pvz. motorolerių, mopedų vairuotojams reikia žemos kategorijos gatvių jungčių, nes toks transportas greito eismo gatvėse yra nepageidautinas.
Tai, kad net dviratininkams kartais tenka važiuoti tokiomis gatvėmis kaip Ukmergės, nes kitaip galima kur nors užklimpti šunkeliuose tarp šeškinės ir pašilaičių
Tai, kad net dviratininkams kartais tenka važiuoti tokiomis gatvėmis kaip Ukmergės, nes kitaip galima kur nors užklimpti šunkeliuose tarp šeškinės ir pašilaičių
Apskritai mūsų Vilniaus rajonai suprojektuoti kaip atskiri miestai, kuriuos jungia tarpmiestiniai keliai. Galima sėkmingai Vilnių išskaldyti po Pašilaičius, Fabijoniškes, Šeškines, atrodys kad taip ir turi natūraliai būti. Pvz nuvažiuok iš Žemynos g. į Taikos g. Be magistralinių kelių - be šansų.
Siūlau ne greitąjį autobusą daryt, o statyt stotis, kur pirktum tarpmiestinius bilietus tarpmiestiniams maršrutams Pašilaičiai - Vilnius per Justiniškes
Dėl viaduko ties Šešuolių g.(buv. Ozo) jau kalbėta. Dviejų lygių prasilenkimas šioje vietoje būtų išties naudingas, bet jį reikia daryti ne kažkieno kito sąskaita, o kaip papildomą objektą.
Ties Rygos g. yra numatytas viadukas, nes ten jis būtinas.
Tas prasilenkimas yra net būtinas, nes pasirinkta alternatyva - pastatyti dar vieną šviesoforinę sankryža Pilaitės prospekte- labai jau nevykusi. Ir taip jau Pilaitės pr. yra vienintelė Pilaitės mikrorajono jungtis su miestu, dėl to ši gatvė labai apkrauta. Pėsčiųjų perėjos ir vieno lygio sankryžos labai stabdo eismą. Mano nuomone, tai Pilaitės prospekte nuo Papilėnų g. iki Spaudos rūmų išvis neturėtų būti nei vienos vieno lygio sankryžos. Dėl perėjų tai jau nelabai ką padarysi. Labai reikia ir dviračių tako nuo Pilaitės iki Spaudos rūmų.
Tas prasilenkimas yra net būtinas, nes pasirinkta alternatyva - pastatyti dar vieną šviesoforinę sankryža Pilaitės prospekte- labai jau nevykusi. Ir taip jau Pilaitės pr. yra vienintelė Pilaitės mikrorajono jungtis su miestu, dėl to ši gatvė labai apkrauta. Pėsčiųjų perėjos ir vieno lygio sankryžos labai stabdo eismą. Mano nuomone, tai Pilaitės prospekte nuo Papilėnų g. iki Spaudos rūmų išvis neturėtų būti nei vienos vieno lygio sankryžos. Dėl perėjų tai jau nelabai ką padarysi. Labai reikia ir dviračių tako nuo Pilaitės iki Spaudos rūmų.
Pasirašyčiau po kiekvienu žodžiu.
Dviratininkų srautas į/iš Pilaitės yra tikrai nemažas, tačiau jei neklystu, projektuotojai numato jiems vienintelį daugmaž normalų maršrutą per Gerbutavičiaus g. viaduką. Sunku būtų pavadinti tai geru sprendimu, platesnis viadukas ties Šešuolių g. (toks kaip Asanavičiūtės g.) nuimtų ateities visų Pilaitės bei Buivydiškių gyventojų galvos skausmą - minėtą dar vieną šviesoforinę sankryžą Pilaitės prospekte bei leistų nutiesti normalų, saugų dviračių taką per šį viaduką iki pat Pilaitės.
"Numatyta, kad statant „Prismos“ prekybos centrą taip pat bus investuojama į infrastruktūrą. Šalia jo planuojama įrengti šviesoforu reguliuojamą sankryžą su Pilaitės prospektu, pagerinti susisiekimo sąlygas su Justiniškių gatve."
Taigi, panašu kad šioje vietoje visgi netolimam ateity planuojama įrengti šviesoforinę sankryžą...
Niekaip neįsikertu, kam reikalingas dar vienas šviesoforas, kai ten ir taip galima sakyti per trumpas tarpas tarp artimiausių sankryžų. Ant tiek šiais laikais išpindėjo vadylos, kad sunku 100 metrų pavažiuoti iki apsisukimo??? Būtina gadinti visą infrastruktūrą, nes kaip ožys tik mato tuneliniu efektu, kad man į kiema tiesiai arčiau
Niekaip neįsikertu, kam reikalingas dar vienas šviesoforas, kai ten ir taip galima sakyti per trumpas tarpas tarp artimiausių sankryžų. Ant tiek šiais laikais išpindėjo vadylos, kad sunku 100 metrų pavažiuoti iki apsisukimo??? Būtina gadinti visą infrastruktūrą, nes kaip ožys tik mato tuneliniu efektu, kad man į kiema tiesiai arčiau
Važiuoti tai važiuotų. Tik kad ne paprasti vairuotojai sprendžia reikia ten šviesoforo ar nereikia.
Tai kad ir prie seno Lukoilo numatyta šviesoforinė sankryža - pigiausias jungties su Pilaitės prospektu variantas. Rašydamas apie Prismos šviesoforinę sankryžą, turėjau omeny vietą, kur dabar pėsčiųjų perėja yra. Ši jungtis su Pilaitės prospektu gyvybiškai svarbi busimai Prismai, YIT be jos irgi būtų sunkoka privilioti pirkėjus ir nuomininkus savo vystomam kvartalui, o tai kad numatytas pigiausias variantas - šviesoforinė sankryža, rodo kaip minimum miesto valdžios netoliaregiškumą ir nesugebėjimą išsiderėti iš vystytojų tinkamesnio sprendimo didžiuliam aplinkinių rajonų gyventojų skaičiui.
Taigi išties nusimato šiokia tokia Ukmegės g. perspektyva... O tai piktina tuo labiau, kad galimybė vietoj dviejų šviesoforų turėti bent vieną plika akimi matoma: jei dar ne vėlu - numatyti viaduką virš aplinkelio iš Sidaronių g. į Viršuliškių skg. (kurį, įtariu, būtų galima įtraukti į aplinkelio projektą ir pasinaudoti ES pinigais) padarant sankryžą tik ties Prisma.
Siaip kam ta vieta rupi, nepagailekit laiko ir surasykit viska graziai ant Zuoko FaceBook sienos. Ne faktas, kad tai ka nors pakeis, bet kas ten zino, juk kuo brangesni projektai tuo didesne "graza".
O sviesoforu Pilaiteje ir taip jau padaryta nemazai ir augant rajonui situacija tik bloges. Palikus viska verslininku savivalei tikrai laukia Ukmerges g. istorija.
Tai kad ir prie seno Lukoilo numatyta šviesoforinė sankryža - pigiausias jungties su Pilaitės prospektu variantas. Rašydamas apie Prismos šviesoforinę sankryžą, turėjau omeny vietą, kur dabar pėsčiųjų perėja yra. Ši jungtis su Pilaitės prospektu gyvybiškai svarbi busimai Prismai, YIT be jos irgi būtų sunkoka privilioti pirkėjus ir nuomininkus savo vystomam kvartalui, o tai kad numatytas pigiausias variantas - šviesoforinė sankryža, rodo kaip minimum miesto valdžios netoliaregiškumą ir nesugebėjimą išsiderėti iš vystytojų tinkamesnio sprendimo didžiuliam aplinkinių rajonų gyventojų skaičiui.
Taigi išties nusimato šiokia tokia Ukmegės g. perspektyva... O tai piktina tuo labiau, kad galimybė vietoj dviejų šviesoforų turėti bent vieną plika akimi matoma: jei dar ne vėlu - numatyti viaduką virš aplinkelio iš Sidaronių g. į Viršuliškių skg. (kurį, įtariu, būtų galima įtraukti į aplinkelio projektą ir pasinaudoti ES pinigais) padarant sankryžą tik ties Prisma.
Siaip kam ta vieta rupi, nepagailekit laiko ir surasykit viska graziai ant Zuoko FaceBook sienos. Ne faktas, kad tai ka nors pakeis, bet kas ten zino, juk kuo brangesni projektai tuo didesne "graza".
O sviesoforu Pilaiteje ir taip jau padaryta nemazai ir augant rajonui situacija tik bloges. Palikus viska verslininku savivalei tikrai laukia Ukmerges g. istorija.
Aš asmeniškai nelabai suprantu kodėl visi taip užsicikline su tais viadukais ir dviejų lygių sankryžomis. Pilaitėje yra šviesoforų, sankryža su Laisvės pr. irgi reguliuojama šviesoforais. Tarp egzistuojančių šviesoforų galima laisvai įterpti ir daugiau šviesoforinių sankryžų, kad jų atsiradimas netrikdytų transporto eismo ir nesudarytų spūsčių. Tik visos sankryžos turi veikti bendroje sistemoje, suderintai ir koordinuotai. Eismo organizavimo požiūriu, mieste toks dalykas žymiai efektyvesnis, patogesnis ir ekonomiškai naudingesnis. Aišku smagu dabar pralėkt ta atkarpa su vėjeliu, bet ar kas bandėte pasinaudoti tomis pėsčiųjų perėjomis, esančiomis toje atkarpoje, kai vyksta intensyvus transporto eismas? Kažkaip nelabai malonu per jas eiti, o ir reikia sulaukti momento kada reikia eiti.
Kitas dalykas, kad kažkaip norima vis reikalauti iš verslininkų pristatyti viadukų, naujų magistralių ir pan. Jeigu statoma paprasta parduotuvė (vadinamas prekybos centras), tai nepareikalausi pastatyti dviejų lygių sankryžos, kuri kainuos brangiau nei planuojama parduotuvė.
Ir šiaip gatvių tinklas mieste, turi tarnauti miestiečiams, o ne sudaryti kliūtis jų judėjimui ir juos versti vaikščioti, važinėti "ratais kvadratais". Pilaitės pr. nėra kažkokia tranzitinė gatvė, kad jai reikėtu suteikti aukščiausią kategoriją ir paversti "miesto greitkeliu". Aišku būtų smagu tokių daug turėti, bet realybė yra kitokia ir miestas nėra pajėgus sukurti, bei išlaikyti tokį gatvių tinklą. Ties "Green hotel" jeigu jau statyti kažką dviejų lygių, tai tik gatvių prasilenkimą, nes pagal aplinkinį gatvių tinklą, ten pilnavertės sankryžos nereikia. Tuomet vėlgi nelieka naudos, nes vis tiek norint nuvažiuoti iš A į B reikia sukti ratais kvadratais, apkrauti kitas gatves, sudaryti spūstis, patiems jose įstrigti ir t.t. Aišku nereikia sankryžų, kurios leidžia patekti tik į kažkokio vieno objekto kiemą (aikštelę) ir viskas. Tačiau jeigu tai apjungia mažesnės kategorijas gatves (ne akligatvius) į gatvių tinklą - dalykas sveikintinas ir naudingas.
Comment