Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[US] Keliai ir greitkeliai JAV

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [US] Keliai ir greitkeliai JAV

    Čia bus skyrelis su nuotraukom iš amerikietiškų magistralių ir miesto gatvių rytinėje pakrantėje. Teko prieš keletą dienų automobiliu keliaut nuo Washington, DC iki Boston, MA ir atgal.

    Teko nemažą dalį gyvenimo praleist šiose apylinkėse. Dabar jau 4 metai kaip gyvenu Lietuvoj. Po tokios ilgokos pertraukos ir jau turint vairavimo patirties abiejuose kontinentuose, skirtumai matosi kur kas ryškiau. Taigi, pagalvojau kad nebloga proga atkreipt dėmesį į šios šalies infrastruktūros ypatumus.

    Iš anksto atsiprašau už kokybę. Fotografuota pro Volvo S40 langą važiuojant gan dideliu greičiu, ir nevisuomet mano pačio rankomis. Taigi, pradedam...

    Didesnėse magistralėse centrinė perskyra betoninė. Be to, kitaip nei Europoj, dažnai yra ir gan platus asfaltuotas kelkraštis iš kairės pusės.


    Šį patogumą gan efektyviai išnaudoja vietiniai teisėsaugos atstovai


    Dviaukštė estakada prie Filadelfijos.


    Vienas iš Filadelfijos tiltų.


    Štai kokie viadukai. Filoj atrodo būtent žalsvos spalvos mėgėjai.


    Dviejų aukštų George Washingtown Bridge į Bronxą. Kas ten virš mūsų važiavo nemačiau, bet prieš pat įvažiuojant į tiltą sunkiasvoriams berods buvo liepta atsiskirti ir važiuoti kitu aukštu. Gal kas žino kokia čia logika už to slypi?


    Magistralė pro Bronxą. Atkreipkit dėmesį į dešinėje esantį ženklą. Siūloma mecenatui apsiimti šio ruožo valymu. Tuo atveju ženklas sakytų jog šio ruožo švaros garbė atitenka tam ir tam. "Adopt a highway" ir "adopt a road" programos egzistuoja daugelyje miestų ir priemiesčių. Pas mus DC priemiestyje yra nemažai gatvių kurių priežiūrą apmoka koks vietinis, ir jam kabo garbės lenta. Magistralių tvarkos mecenatai, pastebėjau, labiau būna kokios įmonės.


    Dar gerokai prieš išvažiavimą pranešama į kurią juostą reiktų rikiuotis. Vien besikartojančių ženklų skaičiaus dėka vairavimas JAV gerokai lengvesnis net ir nepažįstamais keliais. Plg. Lietuvoj koks vienas vienintelis mikroskopinis "A2" krūmo arba fūros dėka dažnai pražioplinamas

    #2
    Įdomu. Norėtusi dar nuotraukų

    Comment


      #3
      Aš turėjau progos išbandyti NY state magistralę ir keliukus šalia Lake George, NY. Man patiko, tas amerikonų informatyvumas kokius 3-4 kartus parašyta, kuris Exit'as. Bet dėl to aš vilkausi pirma juosta laukdamas to išsvajoto Exit, nes LT. įpratęs greičiau reaguoti į ženklus Bet ta betoninė sienelė per vidurį man baisoka. Mašina daugiau apsigadina, nei rėžiantis į europines metalines pertvaras... Bet va pamenu, kad toj pačioj NY valstijoje buvo ruožai primenantys europą, nes važiuojantys vietomis visai nemato priešpriešai atvažiuojančių, nes per vidurį medžiai ar koks kalnas ir pan...

      Dėkui už foto
      You've got one life! Live it!

      Comment


        #4
        O kaip ten su greičio viršijimu? Atlaidžiai ar ne žiūri tie kur kelkraščiuose stovi?
        Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

        Comment


          #5
          Parašė xxl Rodyti pranešimą
          O kaip ten su greičio viršijimu? Atlaidžiai ar ne žiūri tie kur kelkraščiuose stovi?
          Mane tai vietinia gazdindavo, kad jau geriau neviršyk. Mačiau pats, kai susėmė 3-4 mašinas vienu metu, ne taip kai LT. sustabdo pirmą arba paskutinį O ir slėpdavosi tikrai neblogai, gal dbr situacija kitokia...
          You've got one life! Live it!

          Comment


            #6
            Na, bent jau iš mano patirties tai autostradoj praktiškai leidžia viršyt 15 mph ir nesikabinėja - kas yra maždaug 20 kph. Aišku, čia jei judi su bendru automobilių srautu, o ne lenktyniauji. "Nardymų" netoleruoja, su malunsparniais ir kamerom gaudo taip vadinamus "agressive drivers" - pastatytum amerikoniškus mentus ant Vilniaus-Kauno, tai pusę Lietuvos areštuotų
            Bet šiaip bendras jausmas kad mažiau griežtai būtent į patį greitį žiūrima, tarkim per tokia kelionę imant pusę rytinės pakrantės galima į spidometrą iš vis nei karto nežvilgtelt o tiesiog važiuot bendro srauto greičiu ir be nervų kad kažkam užkliųsi - ar mentam ar kitiem vairuotojam. Nei per daug greituolių nei per daug stabdžių, konformistinis čia toks vairavimas galima sakyt, bet užtat be nervų.

            Gyvenvietėse daug griežčiau. 5 mph (apie 10 kph) gali viršyt, bet daugiau neverta. Kai jau pagauna tai geruoju nesibaigia. Kyšio nepasiųlysi. Dar pastebėjau - mokyklų apylinkėse ir kelio darbų ruožuose kabo ženklai kad baudos padvigubintos.

            Fotkių dar įdėsiu kiek vėliau. Varau Lincoln Town car į autoservisą B)

            Comment


              #7
              Pratęsiu anksčiau pradėtą nuotraukų seriją.

              Solidus tiltukas virš 6 juostų greitkelio Bronxe. Čia nesimato, bet kiek panašių mačiau, be skrupulų parkuoja mašinas ant tokių tiltų.


              Mokestis už kelių eksploatavimą. Moka visi, priklausomai nuo svorio kategorijos. Kairėje matosi specialios juostos tiems kurie turi RFID transponderius, užtenka sulėtint iki maždaug 10kph, sąskaitą atsiunčia į namus. EZPass sistema pagrinde paplitus JAV šiaurės rytų regione.


              NYC: Manhattan, lower east side, berods. Norėčiau atkreipt dėmesį kaip šviesoforai pakabinti. Ne šone, ne prieš sankryžą, o iš kitos sankryžos pusės link centro. Rezultatas - matomumas. Net ir prie pat perėjos sustojus nereikia kažkur pro šoninį langą žvalgytis kai šviesoforas tau vos ne už nugaros. Neminėsiu kokioj šaly taip būna


              Analogiškas šviesoforų pastatymas. Čia dar aiškiau matosi kad ant tos pačios "štangos" kabo bent dvi sekcijos skirtingų krypčių eismui. Labai praktiškas sprendimas tankiai aptatytame mieste. Plg. su Vilniuje diegiama sistema, kiek stulpų ir kiek sekcijų statoma, o matomumas visvien neprilygsta. Kaži kuris variantas ekonomiškesnis, ir erdvės ir medžiagų, pinigų atžvilgiu...


              Gan aukštai iškelta estakada išvažiuojant iš Niujorko į New Jersey.


              Už tiltus kai kuriuos irgi reik sumokėt.


              Pranešti apie kelkraštyje palūžusius auto - trumpasis mobilaus numeris. Tokie patys skelbimai apie tai kaip susisiekti su greiteklių policija. Manau ir Lietuvoj galetų nesunkiai tą patį padaryti, vietoj to ilgo numerio kur Vln-Kns lentose pasivaidena.

              Comment


                #8
                Parašė fredis Rodyti pranešimą
                Bet va pamenu, kad toj pačioj NY valstijoje buvo ruožai primenantys europą, nes važiuojantys vietomis visai nemato priešpriešai atvažiuojančių, nes per vidurį medžiai ar koks kalnas ir pan...
                A1 šiek tiek už Kauno link Klaipėdos yra toks ruožas.

                Comment


                  #9
                  Parašė John
                  Lyg ir pasigedau forume temos apie JAV kelius, taigi manau niekas nesupyks, jei pervadinsiu šią temą iš "JAV Rytų pakrantės keliai" į temą apie JAV kelius apskritai.


                  Tuo pačiu, labai gražus video pasivažnėjimas LA greitkeliais. Iš koto verčianti "kelizacija". Man tokie vaizdeliai patinka, nors, kita vertus, šiek tiek daugiau investavus galima viską padaryti subtiliau, kaip Europoje, t.y. sukišti kelius po žeme, paslėpti, apsodinti medžiais ir t.t.

                  Geriausiai žiūrisi su 720 arba 1080 HD
                  Youtube video
                  Dar viena priežastis iš daugelio keliauti po "štatus" su mašina. Super keliai ir viadukai... Buvau NYC, bet tokių kelių nemačiau. Gražu...
                  You've got one life! Live it!

                  Comment


                    #10
                    Ar mokėjimo už važinėjimą JAV keliais sistema visiškai automatizuota, ar kažkokiems ten pareigūnams reikia pinigus duoti ?

                    P.S. JAV keliuose daugiau europietiškų mašinų nei maniau.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #11
                      Parašė testudo Rodyti pranešimą
                      NYC: Manhattan, lower east side, berods. Norėčiau atkreipt dėmesį kaip šviesoforai pakabinti. Ne šone, ne prieš sankryžą, o iš kitos sankryžos pusės link centro. Rezultatas - matomumas. Net ir prie pat perėjos sustojus nereikia kažkur pro šoninį langą žvalgytis kai šviesoforas tau vos ne už nugaros. Neminėsiu kokioj šaly taip būna
                      Reikia tvarkingai sustoti prie STOP linijos ir šviesoforai bus gerai matomi Šviesoforų statymas už sankryžos turi trūkumą - vairuotojai nepaiso STOP linijų, sustoja ant pėsčiųjų perėjų. Šviesoforai už sankryžos nedubliuojami, pvz., Vokietijoje. Pagal netrukus įsigaliosiančias naujas šviesoforų įrengimo taisykles šviesoforų už sankryžos dubliuoti nereikės ir Lietuvoje.
                      Paskutinis taisė dsanto; 2010.07.18, 02:27.

                      Comment


                        #12
                        Vilnietizz: taip, būna ir pareigūnai arba kartais tokie krepšiai i kuriuos meti monetas. Tai nėra taip kad visi privalo ezpass nusipirkt. Panašiai kaip ir su parkavimo automatais Lietuvoj, gali monetom mokėt, gali su SMS. Šiaip man atrodo parkingo automatų sistema Lietuvoj kur kas geresnė. JAV dar daug kur stovi atskiri metrai prie kiekvienos pakavimo vietos. Bet mačiau ir naujų automatų. Ilgainiui gal atnaujins. Mažiau pastangų reiktų juos aptarnaujant.

                        dsanto: Šiuo klausimu drįsčiau ginčytis. Jei esi pirmoji mašina sankyžoje prie stop linijos, šone esantį šviesoforą galima pamatyt nebent pasilenkus ir kaip nors įstryžai žiūrint pro šonini ar priekinį langą. Nuolat į tai atkreipiu dėmesį čia vairuodamas ir tikrai daug kur visaip reikia lankstytis ir stiebtis kad juos pamatyt, ne taip kad by default be pastangų privažiavus sankryžą tiesios nosies taikymu visur matosi. O dėl tos stop linijos nepaisymo tai kiek juokingai skamba. Tai tipo pradėtų visi važinėt kaip Bangladeše, gal dar ir pypint be saiko ir dar ką nors įdomaus... Gal nenuvertinkim savęs? Labiau matomi ženklai kaip tik sumažina reikmę "nachališkiem manevram" - jei žmogus anksčiau ir aiškiau supranta kurioj juostoj jam ką reikės daryt dar už kelių šimtų metrų ar už poros sankryžų, tai tik sumažina sumaištį, o ne atvirkščiai.

                        Comment


                          #13
                          Nezinojau, kur ideti, bet manau sita vieta tiks, neseniai Nevados valstijoje atidarytas Hoover'io uztvankos aplinkkelis (2+2 juostu tik keista, kad per visa aplinkkeli greicio riba yra tik 55mph tai yra mazdaug 85km/h ), jo akcentas yra 579m. ilgio, bei 300m aukscio tiltas, kuri pavadino
                          Mike O'Callaghan – Pat Tillman Memorial Bridge
                          (c) Squeaks www.skyscrapercity.com










                          Vaidzelis nuo jo tai neblogas


                          Comment


                            #14
                            Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                            Nezinojau, kur ideti, bet manau sita vieta tiks, neseniai Nevados valstijoje atidarytas Hoover'io uztvankos aplinkkelis (2+2 juostu tik keista, kad per visa aplinkkeli greicio riba yra tik 55mph tai yra mazdaug 85km/h ), jo akcentas yra 579m. ilgio, bei 300m aukscio tiltas, kuri pavadino
                            Mike O'Callaghan – Pat Tillman Memorial Bridge
                            (c) Squeaks www.skyscrapercity.com
                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Vaidzelis nuo jo tai neblogas
                            Atvaizdas


                            Atvaizdas

                            Mačiau laidą apie šito tilto statybą. Kiek ten aiškino, greitis apribotas del dažnai pasitaikančio stipraus šoninio vėjo.

                            Comment


                              #15
                              Sudėtingiausias transporto mazgas pasaulyje

                              Originalas http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...pasaulyje.html , bet alfa.lt daugiau nuotraukų.

                              Comment


                                #16
                                КАК СТРОЯТ АМЕРИКАНСКИЕ ДОРОГИ?
                                Apie betoninius kelius.

                                Comment

                                Working...
                                X