Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilis mieste

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Automobilis mieste

    Sveiki,

    Nors miestai.net portale kaip registruotas vartotojas esu visai neseniai, tačiau būdamas svečiu perskaičiau nemažai forumų dalyvių komentarų, išreikštų nuomonių bei daug ginčų įvairiomis temomis, įskaitant ir susisiekimo Vilniaus mieste tema, kuri man buvo įdomiausia. Buvo tikrai įdomu paskaityti įvairiausius pasisakymus apie miesto viešąjį transportą, sekti karštus ginčus tarp tramvajaus, gatvių platinimo, esamo viešojo transporto tobulinimo, metro ir pan. šalininkų. Todėl nusprendžiau sukurti šią temą, tačiau ne tam, kad „rėktumėm“ vienas garsiau už kitą apie tai iš kur gausime pinigų kokiam nors projektui ar kiek kas kam pamokėjo už tai, kad palaikome vieną ar kitą idėją. Tačiau tema bus susijusi su pinigais. Neslėpsiu, kad esu metro idėjos Vilniuje šalininkas ir dažnai lankausi jų internetinėje svetainėje. Visai neseniai ten radau forumo temą : „kiek mums kainuoja mūsų automobilio išlaikymas“, kuri man pasirodė labai aktuali ir suderinęs su metro puslapio administratoriumi, perkėliau ją čia, platesnei forumiečių auditorijai.
    Taigi cituoju:
    "Trumpai aprašysiu apie tai, kiek aš išleidžiu kiekvieną mėnesį eksploatuodamas savo automobilį. Tikiuosi sulaukti aprašymų apie tai ir iš kitų puslapio lankytojų bei sužinoti jų nuomonę ar tai nėra per brangus malonumas.
    Mano automobilio vertė yra 24000 litų, kurį aš planuoju eksploatuoti 10 metų.Iš to išeina, kad kiekvieną mėnesį jis jau man kainuoja 200lt. Kiekvienais metais savo automobilį turiu apdrausti civiliniu bei kasko draudimais-kas man kainuoja apie 1400lt., o tai išeina apie 115lt/mėn. Kiekvieną mėnesį į savo masinyte įpilu apie 80 litrų benzino-kas kainuoja apie 270 litų/mėn. Automobilis nėra naujas, todėl metų bėgyje bent du kartus tenka nuvažiuoti į autoservisą kažką suremontuoti ar padaryti patikrą.Tai kainuoja apie 800lt/metus arba apie 65lt/mėn. Naudodamas demisezonines padangas ir norėdamas jaustis kuo saugiau keliuose, esu priverstas keisti jas kas 2 metus.Vadinasi per 10 metų jas pakeisiu 5 kartus kas man kainuos apie 5000lt. Iš to išeina, kad vienam mėnesiui tai kainuoja apie 40lt/mėn. Ir galiausiai priskaičiuoju kitas išlaidas tokias kaip automobilio plovimas(bent kartą per mėnesį), cheminis valymas(bent du kartus per metus), langų skystis(pripildomas kiekvieną mėnesį), kvapai ir pan.(juk norisi jaustis kuo patogiau).Taigi "kitos išlaidos" man kainuoja apie 750lt/metus, o tai iseina apie 60lt/mėn.
    Taigi viską sumuoju ir gaunu, kad man mano automobilis, kuris tikrai nėra prabangus ar "navarotnas" man kainuoja 750lt/mėn. Kai pilu tik kurą, tai neatrodo kažkas ypatingo.Tačiau suskaičiuoju ir gaunu,kad nemažai litukų "susprogsta" dalykuose, kurių iš pirmo žvilgsnio nė neįvertinu. Pamaniau, kad tikrai sutaupyčiau jei į darbą važiuočiau autobusu, tačiau atbaido mane tai,kad vistiek aš stovėsiu kamščiuose(stovėsiu ta tikra žodžio prasme-ant kojų), kasdien sumokėsiu už 4 bilietukus, o svarbiausia tai, kad kiekvieną darbo dieną sugaišiu mažiausiai 2val. keliaudamas iki 30km. į abu galus. Puikiai žinau, kad didelė masė žmonių taip vargsta kiekvieną mielą dieną ir esu įsitikinęs,kad naujas transportas kaip metro žymiai palengvintų tų žmonių darbo dienas bei pritrauktų aibę piliečių tokių kaip aš,kurių manau ne vienas atsisakytų automobilio darbo dienomis. Tokiu būdu pastorinčiau savo piniginę bei atlaisvinčiau savo automobilio vietą gatvėje.
    Ačiū už dėmesį ir laukiu pasisakymų bei kritikos :-)"

    Taigi laukiu jūsų paskaičiavimų, pasisakymų, nuomonių, ginčų. Beje savo nuomonę išrekškite ir vilniausmetro.lt forume šia tema. Jiems tai yra aktualu
    Ačiū už skirtą laiką!!!

    #2
    Aš ir pats neseniai apie tai panašiai rašiau, bet apie 70-75 % žmonių nesupranta kiek jie praranda (laiko ir pinigų) kasdien reikia ar nereikia maldamiesi savo automobiliais po miestą. Pvz. mano kaimynas į artimiausią "IKI" parduotuvę važiuoja mašina, nors atstumas nuo namo yra maždaug 95 metrai, ir nueti pėsčiomis trunka greičiau, nes laiko atima atsisėdimas, užvedimas, parkavimasis. Kur logika ir sveikas protas ?? Tokių ar panašių pavyzdžių ne vienetai o tūkstančiai, automobilis matyt pasidaro taip pat kaip rūkymas, alkoholizmas ar narkomanija. Žmonėms matyt vietoj kojų tuoj pradės dygti ratukai.

    Comment


      #3
      Taigi Vitas2,
      gal galėtum parašyti kiek tau kainuoja išlaikyti automobilį?

      Comment


        #4
        Jau esu rašęs, bet pakartosiu šioje temoje dar tokius automobilio minusus kaip parkavimo problemos, vagystės, vienoks ar kitoks automobilio sugadinimas palikus parkavimo vietoje, sugaištas laikas ir piniginiai nuostoliai galimos avarijos metu, tarša. Būtų galima sugalvoti ir daugiau
        www.lt-lv-forum.org/

        Comment


          #5
          Na tai ok, jei per brangu, šoki į visuomeninį ir važiuoji. Kame problema? Kodėl jūs rūpinatės kitų pinigine? Be to, kam jūs įkalbinėjate kitus persėsti į jūsų mylimą VT, jei dabar juo galite nesusigrūdę, pigiai, patogiai ir saugiai riedėti? Jūs esate gudresni už kitus, dviračio išradėjai, atradę aukso kasyklą, kur galima sutaupyti krūvas pinigų, todėl reikėtų tai laikyti paslaptyje.
          O jums neužkliūna žmonės gyvenantys nuosavuose namuose? Šitiek žemės užima, taip neracionaliai eikvoja šilumą, teršia aplinką (kiek išmeta kietųjų dalelių), plečiasi miestai, kyla infrastruktūros problemos ir t.t. Ar ne geriau būtų pastatyti viena namą-miestą, kuriame visi gyventų ir dirbtų, nebūtų gatvių, automobilių, būtų tik liftai. Lyg japonai kažką panašaus planuoja.

          Na ok, pagadinau biški temą .
          Kaskite metro, tieskitės tramvajus, tik neverskite tuo naudotis, kam to nereikia.
          gera gyventi gerai

          Comment


            #6
            Parašė Kema Rodyti pranešimą
            Na tai ok, jei per brangu, šoki į visuomeninį ir važiuoji. Kame problema? Kodėl jūs rūpinatės kitų pinigine? Be to, kam jūs įkalbinėjate kitus persėsti į jūsų mylimą VT, jei dabar juo galite nesusigrūdę, pigiai, patogiai ir saugiai riedėti? Jūs esate gudresni už kitus, dviračio išradėjai, atradę aukso kasyklą, kur galima sutaupyti krūvas pinigų, todėl reikėtų tai laikyti paslaptyje.
            O jums neužkliūna žmonės gyvenantys nuosavuose namuose? Šitiek žemės užima, taip neracionaliai eikvoja šilumą, teršia aplinką (kiek išmeta kietųjų dalelių), plečiasi miestai, kyla infrastruktūros problemos ir t.t. Ar ne geriau būtų pastatyti viena namą-miestą, kuriame visi gyventų ir dirbtų, nebūtų gatvių, automobilių, būtų tik liftai. Lyg japonai kažką panašaus planuoja.

            Na ok, pagadinau biški temą .
            Kaskite metro, tieskitės tramvajus, tik neverskite tuo naudotis, kam to nereikia.
            Ne, ne, gink dieve, važinėkit nors po 25 val. per parą, leiskit nors tūkstančius litų per dieną. Tik būkit malonūs nesudarykit mieste kamščių, neterškit oro, nesiparkuokit gyvenamųjų namų kiemuose ant žolės arba ant šaligatvių. Būkit malonūs parvažiavę namo susilankstykit savo automobilius ir pasikabinkite po kaklu.

            Comment


              #7
              Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
              Ne, ne, gink dieve, važinėkit nors po 25 val. per parą, leiskit nors tūkstančius litų per dieną. Tik būkit malonūs nesudarykit mieste kamščių, neterškit oro, nesiparkuokit gyvenamųjų namų kiemuose ant žolės arba ant šaligatvių. Būkit malonūs parvažiavę namo susilankstykit savo automobilius ir pasikabinkite po kaklu.
              Tai tavo problemos, kad turi alergiją automobiliams arba greičiau tave ėda pavydo kirminas .
              Aplamai, tai kvailiausia, kai pusės milijono gyventojų mieste su jame esančiais miškais ir pievomis kyla problemos su kamščiais. Įdomu, kiek kiekvieną dieną sakykime Vilniuje į gatves išrieda automobilių? Gal yra kokia statistika? Be to, reiktų pažiūrėti, ar gatvės atitinka normatyvus, greičiausiai, kad kokių 80 % kad ne. Kas padaryta tuo klausimu?
              gera gyventi gerai

              Comment


                #8
                Parašė Kema Rodyti pranešimą
                Tai tavo problemos, kad turi alergiją automobiliams arba greičiau tave ėda pavydo kirminas .
                Aplamai, tai kvailiausia, kai pusės milijono gyventojų mieste su jame esančiais miškais ir pievomis kyla problemos su kamščiais. Įdomu, kiek kiekvieną dieną sakykime Vilniuje į gatves išrieda automobilių? Gal yra kokia statistika? Be to, reiktų pažiūrėti, ar gatvės atitinka normatyvus, greičiausiai, kad kokių 80 % kad ne. Kas padaryta tuo klausimu?
                Nesuprantu kurioje vietoje čia mane ėda pavydo kirminas, aš automobilį taip pat turiu. Ir Lietuvos mastais nelabai seną, 8 metų. Tik nevažinėju po miestą be reikalo arba tuo labiau į parduotuvę 95 metrus.
                Paskutinis taisė Vitas2; 2009.02.24, 16:49.

                Comment


                  #9
                  (rementis metu vazinejimo statistika) auto 8000 tarkim 4 metams 170 lt/men, draudimas nu jei vairuos su mazesniu stazu 40 lt/men,
                  gedimai pasitaikantys na plius padangos 100 lt/men
                  benzas 300lt/men (per metus 18k kilometru)
                  Gaunasi 610 Lt/men. Na cia apytiksliai rementis paskutiniu metu statistika. Bet vazinejau mikriukais Kaune ir Garliavos, tai jau geriau su auto vaziuosiu, dar jei pora keleiviu paimu kas antra savaite. Nes mikriuku be 100lt neissiveris, dar antra puse jei su persedimu jau kokia 200lt. Jei i kaima pas tevus autobusu, nezinau dabar kiek tiksliai bet 100km jau trubut 30lt, dviese pirmyn atgal 120lt. Jau gaunasi 420lt. O jei dar nori i koki renginuka nuvaryt, ar siaip i gamta. Apsimoka masina nevaziuot jei neturi, bet jei turi tai vistiek tau tiek draudimu tiek technikiniu ir viso kito reiks.. O dabar jei turiu tai neapsimoka kad ji stovetu, nes man vienam jau praktiskai tiek pat kainuoja kiek vaziuot su mikriuku. O kur laikas, greitis, o jei seimyna dviese vaziuoja, ar dar daugiau...
                  Aisku kalbat jei darbas centre, nera kur masinos palikt, ir butu greitesne alternatyva mielai sesciau i visuomenini, bet dabar nematau prasmes

                  P.S. Ir dar kartais nervina tie besipiktinantys auto, o patys vedzioja sunis ir net nesiruosia rinkti bombikiu paliktu...

                  Comment


                    #10
                    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                    Nesuprantu kurioje vietoje čia mane ėda pavydo kirminas, aš automobilį taip pat turiu. Ir Lietuvos mastais nelabai seną, 8 metų. Tik nevažinėju po miestą be reikalo arba tuo labiau į parduotuvę 95 metrus.
                    Na tai štai tu ir širsti, kad kaimynas 100 metrų rieda automobiliu, o jam ant tavęs nusišvilpt . Tu širsti, kai važiuoji su VT susispaudęs, tau mindžioja kojas, kažkas tau pučia į veidą "peregarą", kosėja, čiaudo, o pro langą matai automobilį, kuriame patogiai, šiltai su cigarete dantyse, besirelaksuojantis muzikoje sėdi vienas vairuotojas. Ir tada tu sugalvoji, kad jis kvailas, o tu protingas, kad ir jam reikia važiuoti kartu su tavimi. Pateiki krūvą skaičiavimų, kiek jis galėtų sutaupyti, kaip jis galėtų prisidėti prie ekologijos ir t.t. Beje, apie ekologiją. Jei jau ji tau taip rūpėtų, tai nevalgytum vargšų gyvūnėlių mėsos (kurių bezdalai ir mėšlas skleidžia nuodingas dujas dideliais kiekiais), o valgytum kruopas, į tualeto bakelį įsidėtum plytą, taip sutaupytum daug gėlo vandens ir pinigų ir t.t.
                    Ar ir toliau neatrodo kvailas kitų žmonių pinigų skaičiavimas?

                    Ok, laikas namo. Čiauuuuuu
                    gera gyventi gerai

                    Comment


                      #11
                      Parašė gedas81 Rodyti pranešimą
                      Sveiki,

                      Nors miestai.net portale kaip registruotas vartotojas esu visai neseniai, tačiau būdamas svečiu perskaičiau nemažai forumų dalyvių komentarų, išreikštų nuomonių bei daug ginčų įvairiomis temomis, įskaitant ir susisiekimo Vilniaus mieste tema, kuri man buvo įdomiausia. Buvo tikrai įdomu paskaityti įvairiausius pasisakymus apie miesto viešąjį transportą, sekti karštus ginčus tarp tramvajaus, gatvių platinimo, esamo viešojo transporto tobulinimo, metro ir pan. šalininkų. Todėl nusprendžiau sukurti šią temą, tačiau ne tam, kad „rėktumėm“ vienas garsiau už kitą apie tai iš kur gausime pinigų kokiam nors projektui ar kiek kas kam pamokėjo už tai, kad palaikome vieną ar kitą idėją. Tačiau tema bus susijusi su pinigais. Neslėpsiu, kad esu metro idėjos Vilniuje šalininkas ir dažnai lankausi jų internetinėje svetainėje. Visai neseniai ten radau forumo temą : „kiek mums kainuoja mūsų automobilio išlaikymas“, kuri man pasirodė labai aktuali ir suderinęs su metro puslapio administratoriumi, perkėliau ją čia, platesnei forumiečių auditorijai.
                      Taigi cituoju:
                      "Trumpai aprašysiu apie tai, kiek aš išleidžiu kiekvieną mėnesį eksploatuodamas savo automobilį. Tikiuosi sulaukti aprašymų apie tai ir iš kitų puslapio lankytojų bei sužinoti jų nuomonę ar tai nėra per brangus malonumas.
                      Mano automobilio vertė yra 24000 litų, kurį aš planuoju eksploatuoti 10 metų.Iš to išeina, kad kiekvieną mėnesį jis jau man kainuoja 200lt. Kiekvienais metais savo automobilį turiu apdrausti civiliniu bei kasko draudimais-kas man kainuoja apie 1400lt., o tai išeina apie 115lt/mėn. Kiekvieną mėnesį į savo masinyte įpilu apie 80 litrų benzino-kas kainuoja apie 270 litų/mėn. Automobilis nėra naujas, todėl metų bėgyje bent du kartus tenka nuvažiuoti į autoservisą kažką suremontuoti ar padaryti patikrą.Tai kainuoja apie 800lt/metus arba apie 65lt/mėn. Naudodamas demisezonines padangas ir norėdamas jaustis kuo saugiau keliuose, esu priverstas keisti jas kas 2 metus.Vadinasi per 10 metų jas pakeisiu 5 kartus kas man kainuos apie 5000lt. Iš to išeina, kad vienam mėnesiui tai kainuoja apie 40lt/mėn. Ir galiausiai priskaičiuoju kitas išlaidas tokias kaip automobilio plovimas(bent kartą per mėnesį), cheminis valymas(bent du kartus per metus), langų skystis(pripildomas kiekvieną mėnesį), kvapai ir pan.(juk norisi jaustis kuo patogiau).Taigi "kitos išlaidos" man kainuoja apie 750lt/metus, o tai iseina apie 60lt/mėn.
                      Taigi viską sumuoju ir gaunu, kad man mano automobilis, kuris tikrai nėra prabangus ar "navarotnas" man kainuoja 750lt/mėn. Kai pilu tik kurą, tai neatrodo kažkas ypatingo.Tačiau suskaičiuoju ir gaunu,kad nemažai litukų "susprogsta" dalykuose, kurių iš pirmo žvilgsnio nė neįvertinu. Pamaniau, kad tikrai sutaupyčiau jei į darbą važiuočiau autobusu, tačiau atbaido mane tai,kad vistiek aš stovėsiu kamščiuose(stovėsiu ta tikra žodžio prasme-ant kojų), kasdien sumokėsiu už 4 bilietukus, o svarbiausia tai, kad kiekvieną darbo dieną sugaišiu mažiausiai 2val. keliaudamas iki 30km. į abu galus. Puikiai žinau, kad didelė masė žmonių taip vargsta kiekvieną mielą dieną ir esu įsitikinęs,kad naujas transportas kaip metro žymiai palengvintų tų žmonių darbo dienas bei pritrauktų aibę piliečių tokių kaip aš,kurių manau ne vienas atsisakytų automobilio darbo dienomis. Tokiu būdu pastorinčiau savo piniginę bei atlaisvinčiau savo automobilio vietą gatvėje.
                      Ačiū už dėmesį ir laukiu pasisakymų bei kritikos :-)"

                      Taigi laukiu jūsų paskaičiavimų, pasisakymų, nuomonių, ginčų. Beje savo nuomonę išrekškite ir vilniausmetro.lt forume šia tema. Jiems tai yra aktualu
                      Ačiū už skirtą laiką!!!
                      Parduok savo auto ir nebesuk sau galvos, kad sunku islaikyti, reikia gyventi pagal pajamas arba maziau dejuoti. Pvz.: nusipirk koki krepsiuka su dujomis uz 1000 Lt ir nereiks jokiu kasko, detales bus pigesnes. Beje, kodel temos pavadinimas automobilis MIESTE, lyg uzmiestyje nebutu automobilio eksploataciniu islaidu. Peace.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Andrr Rodyti pranešimą
                        nusipirk koki krepsiuka su dujomis uz 1000 Lt ir nereiks jokiu kasko, detales bus pigesnes.
                        http://auksinevarpa.blogas.lt/469342...a-i-dalis.html

                        Comment


                          #13
                          Parašė Kema Rodyti pranešimą
                          Na tai ok, jei per brangu, šoki į visuomeninį ir važiuoji. Kame problema? Kodėl jūs rūpinatės kitų pinigine? Be to, kam jūs įkalbinėjate kitus persėsti į jūsų mylimą VT, jei dabar juo galite nesusigrūdę, pigiai, patogiai ir saugiai riedėti? Jūs esate gudresni už kitus, dviračio išradėjai, atradę aukso kasyklą, kur galima sutaupyti krūvas pinigų, todėl reikėtų tai laikyti paslaptyje.
                          O jums neužkliūna žmonės gyvenantys nuosavuose namuose? Šitiek žemės užima, taip neracionaliai eikvoja šilumą, teršia aplinką (kiek išmeta kietųjų dalelių), plečiasi miestai, kyla infrastruktūros problemos ir t.t. Ar ne geriau būtų pastatyti viena namą-miestą, kuriame visi gyventų ir dirbtų, nebūtų gatvių, automobilių, būtų tik liftai. Lyg japonai kažką panašaus planuoja.

                          Na ok, pagadinau biški temą .
                          Kaskite metro, tieskitės tramvajus, tik neverskite tuo naudotis, kam to nereikia.
                          O kelių dangos lopymas, estakados, viadukai, tiltai, kelių platinimai, galiausiai priėjom prie automatinės šviesaforų sistemos. Tai kainuoja šimtus milijonų, o susumavus, ir milijardus litų. Viskas iš mūsų VISŲ kišenės.

                          Be to, matosi, kad senokai naudojaisi VT, nes ten tikrai niekas netykoja kaip plėšrūnai sumindyti kojas ar užkrėsti kokia nepagydoma liga
                          Paskutinis taisė AIRzol; 2009.02.24, 20:07.
                          www.lt-lv-forum.org/

                          Comment


                            #14
                            Parašė gedas81 Rodyti pranešimą
                            Sveiki,

                            Nors miestai.net portale kaip registruotas vartotojas esu visai neseniai, tačiau būdamas svečiu perskaičiau nemažai forumų dalyvių komentarų, išreikštų nuomonių bei daug ginčų įvairiomis temomis, įskaitant ir susisiekimo Vilniaus mieste tema, kuri man buvo įdomiausia. Buvo tikrai įdomu paskaityti įvairiausius pasisakymus apie miesto viešąjį transportą, sekti karštus ginčus tarp tramvajaus, gatvių platinimo, esamo viešojo transporto tobulinimo, metro ir pan. šalininkų. Todėl nusprendžiau sukurti šią temą, tačiau ne tam, kad „rėktumėm“ vienas garsiau už kitą apie tai iš kur gausime pinigų kokiam nors projektui ar kiek kas kam pamokėjo už tai, kad palaikome vieną ar kitą idėją. Tačiau tema bus susijusi su pinigais. Neslėpsiu, kad esu metro idėjos Vilniuje šalininkas ir dažnai lankausi jų internetinėje svetainėje. Visai neseniai ten radau forumo temą : „kiek mums kainuoja mūsų automobilio išlaikymas“, kuri man pasirodė labai aktuali ir suderinęs su metro puslapio administratoriumi, perkėliau ją čia, platesnei forumiečių auditorijai.
                            Taigi cituoju:
                            "Trumpai aprašysiu apie tai, kiek aš išleidžiu kiekvieną mėnesį eksploatuodamas savo automobilį. Tikiuosi sulaukti aprašymų apie tai ir iš kitų puslapio lankytojų bei sužinoti jų nuomonę ar tai nėra per brangus malonumas.
                            Mano automobilio vertė yra 24000 litų, kurį aš planuoju eksploatuoti 10 metų.Iš to išeina, kad kiekvieną mėnesį jis jau man kainuoja 200lt. Kiekvienais metais savo automobilį turiu apdrausti civiliniu bei kasko draudimais-kas man kainuoja apie 1400lt., o tai išeina apie 115lt/mėn. Kiekvieną mėnesį į savo masinyte įpilu apie 80 litrų benzino-kas kainuoja apie 270 litų/mėn. Automobilis nėra naujas, todėl metų bėgyje bent du kartus tenka nuvažiuoti į autoservisą kažką suremontuoti ar padaryti patikrą.Tai kainuoja apie 800lt/metus arba apie 65lt/mėn. Naudodamas demisezonines padangas ir norėdamas jaustis kuo saugiau keliuose, esu priverstas keisti jas kas 2 metus.Vadinasi per 10 metų jas pakeisiu 5 kartus kas man kainuos apie 5000lt. Iš to išeina, kad vienam mėnesiui tai kainuoja apie 40lt/mėn. Ir galiausiai priskaičiuoju kitas išlaidas tokias kaip automobilio plovimas(bent kartą per mėnesį), cheminis valymas(bent du kartus per metus), langų skystis(pripildomas kiekvieną mėnesį), kvapai ir pan.(juk norisi jaustis kuo patogiau).Taigi "kitos išlaidos" man kainuoja apie 750lt/metus, o tai iseina apie 60lt/mėn.
                            Taigi viską sumuoju ir gaunu, kad man mano automobilis, kuris tikrai nėra prabangus ar "navarotnas" man kainuoja 750lt/mėn. Kai pilu tik kurą, tai neatrodo kažkas ypatingo.Tačiau suskaičiuoju ir gaunu,kad nemažai litukų "susprogsta" dalykuose, kurių iš pirmo žvilgsnio nė neįvertinu. Pamaniau, kad tikrai sutaupyčiau jei į darbą važiuočiau autobusu, tačiau atbaido mane tai,kad vistiek aš stovėsiu kamščiuose(stovėsiu ta tikra žodžio prasme-ant kojų), kasdien sumokėsiu už 4 bilietukus, o svarbiausia tai, kad kiekvieną darbo dieną sugaišiu mažiausiai 2val. keliaudamas iki 30km. į abu galus. Puikiai žinau, kad didelė masė žmonių taip vargsta kiekvieną mielą dieną ir esu įsitikinęs,kad naujas transportas kaip metro žymiai palengvintų tų žmonių darbo dienas bei pritrauktų aibę piliečių tokių kaip aš,kurių manau ne vienas atsisakytų automobilio darbo dienomis. Tokiu būdu pastorinčiau savo piniginę bei atlaisvinčiau savo automobilio vietą gatvėje.
                            Ačiū už dėmesį ir laukiu pasisakymų bei kritikos :-)"

                            Taigi laukiu jūsų paskaičiavimų, pasisakymų, nuomonių, ginčų. Beje savo nuomonę išrekškite ir vilniausmetro.lt forume šia tema. Jiems tai yra aktualu
                            Ačiū už skirtą laiką!!!


                            Neteisingas skaiciavimas is principo,jis netinkantis vidutiniam lietuviui. Toli grazu nedaznas vazineja su masina ,kuri kainuoja 24 000 litu.Dauguma vazines su 2-3000 euru kainuojanciom masinom . Draudima pats skaiciuoji desimciai metu ,o as tau pasakysiu ,kad po desimties metu tavo sitos masinos is viso nedraus,nei kasco nai kaip kitaip.isskyrus civiline atsakomybe aisku;-)) Taip,kad pradiniai skaiciavimo duomenys jau labai netikslus.

                            Comment


                              #15
                              Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                              O kelių dangos lopymas, estakados, viadukai, tiltai, kelių platinimai, galiausiai priėjom prie automatinės šviesaforų sistemos. Tai kainuoja šimtus milijonų, o susumavus, ir milijardus litų. Viskas iš mūsų VISŲ kišenės.
                              Kažkokią dalį juk padengiame pildami degalus. Be to, viską tą reikėtų daryti, net jei ir mažiau būtų automobilių.
                              O už kieno pinigus išlaikomas VT? Iš kieno pinigų ruošiamasi diegti tramvajų, metro ar gondolas? Pensininkų ar entuziastų?

                              Be to, matosi, kad senokai naudojaisi VT, nes ten tikrai niekas netykoja kaip plėšrūnai sumindyti kojas ar užkrėsti kokia nepagydoma liga
                              Pats VT pasinaudoju maždaug porą kartų per pusmetį. Aišku ne į darbą važiuoju. Manau daugeliui yra išlikę neigiami prisiminimai apie VT nuo tarybinių laikų: perpildyti, pravažiuojantys pro stotelę, kad daugiau neliptų, patrombuojantys keleivius kaip kokias malkas, nešildomi sukriošę Ikarusai ir t.t. Tad, kad žmonės vėl grįžtų į VT, manau jis turi būti:
                              1) Patogus (šildomas, kondicionuojamas, naujas, saugus, neperpildytas, nebrangus ir t.t.);
                              2) Tankiai išvystytas. Kaip ir minėjau, net į gretimą rajoną gali tekti važiuoti per aplinkui arba su persėdimais. Pvz. man su VT kelionė į darbą/namo truktų tris kartus ilgiau.
                              Taigi, bent jau būtų kažkuris vienas punktas, o geriau abu, bet deja, nėra nei vieno, nei kito. Tad kodėl žmonės turėtų į jį persėsti?
                              gera gyventi gerai

                              Comment


                                #16
                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Neteisingas skaiciavimas is principo,jis netinkantis vidutiniam lietuviui. Toli grazu nedaznas vazineja su masina ,kuri kainuoja 24 000 litu.Dauguma vazines su 2-3000 euru kainuojanciom masinom . Draudima pats skaiciuoji desimciai metu ,o as tau pasakysiu ,kad po desimties metu tavo sitos masinos is viso nedraus,nei kasco nai kaip kitaip.isskyrus civiline atsakomybe aisku;-)) Taip,kad pradiniai skaiciavimo duomenys jau labai netikslus.
                                Būk geras praeivi, nepatingėk, paskaičiuok, parodyk kaip reikia tai daryt. Nesakau juk, kad šie skaičiavimai tikslūs.O tu parodyk liaudžiai pavyzdį
                                Jei nepastebėjai tai po dešimties metų ta mašina skaičiuota kaip nebeeksploatuojama ir remonto darbų kaina nenumatyta po kokių pvz. septynių metų.Taip sutinku skaičiavimai nėra tikslūs,bet ir nėra nukeliauta į pievas.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Andrr Rodyti pranešimą
                                  Parduok savo auto ir nebesuk sau galvos, kad sunku islaikyti, reikia gyventi pagal pajamas arba maziau dejuoti. Pvz.: nusipirk koki krepsiuka su dujomis uz 1000 Lt ir nereiks jokiu kasko, detales bus pigesnes. Beje, kodel temos pavadinimas automobilis MIESTE, lyg uzmiestyje nebutu automobilio eksploataciniu islaidu. Peace.
                                  Na užvesk tada diskusiją automobilis UŽMIESTYJE-bus šaunu. Ir dejonių kažkokių pas save nepastebėjau ir išvis atidžiau paskaityk-ten citata.
                                  Bet tebunie tavo tiesa

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė gedas81 Rodyti pranešimą
                                    Na užvesk tada diskusiją automobilis UŽMIESTYJE-bus šaunu. Ir dejonių kažkokių pas save nepastebėjau ir išvis atidžiau paskaityk-ten citata.
                                    Bet tebunie tavo tiesa
                                    jooo.... Vilniaus metroooo
                                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                    Comment


                                      #19
                                      Kartais iš tiesų norisi "dėt" ant tos viešojo transporto sistemos. Kai turėjau prelude, net norėjau ant galinio lango didelėm raidėm užsirašyt FUCK FUEL ECONOMY. Ir nemanau, kad mano nuomonė pasikeis, kol naudodamiesi viešuoju transportu mokėsime ne už kelionę iš taško A į tašką B (arba už naudojimosi laiką), bet už vieną įlipimą į transporto priemonę. Nes dabar kartais gaunasi, kad už pasivažinėjimą tenka sumokėti 10 ar daugiau Lt (pvz., kai važiuoji į vieną pusę su vienu persėdimu ir taip pat grįžti atgal). Tokiais atvejais tikrai pagalvoji, kad automobilis yra greičiau, švariau, maloniau, patogiau ir netgi pigiau..

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                        Kartais iš tiesų norisi "dėt" ant tos viešojo transporto sistemos. Kai turėjau prelude, net norėjau ant galinio lango didelėm raidėm užsirašyt FUCK FUEL ECONOMY. Ir nemanau, kad mano nuomonė pasikeis, kol naudodamiesi viešuoju transportu mokėsime ne už kelionę iš taško A į tašką B (arba už naudojimosi laiką), bet už vieną įlipimą į transporto priemonę. Nes dabar kartais gaunasi, kad už pasivažinėjimą tenka sumokėti 10 ar daugiau Lt (pvz., kai važiuoji į vieną pusę su vienu persėdimu ir taip pat grįžti atgal). Tokiais atvejais tikrai pagalvoji, kad automobilis yra greičiau, švariau, maloniau, patogiau ir netgi pigiau..



                                        Nieko blogo cia nera,kad vazineji savo masina ir ypac dabar krizes laikais. Nes vazinedamas sava masina tu duodi darbo daugeliui zmoniu(koloneles,remontas,detaliu pardavejai, transportas detaliu atvezimui ir t.t). Kazkiek tai judini sustojusia ekonomika.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X