Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilis mieste

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Furoj yra 'nematoma zona' prie pat kabinos. Kai nupus ,tai gali net nepajautes nuvaziuoti toliau. Bet tau nuo to lengviau nebus nubaus ji ar ne. Jei pats nesisaugosi ir malsies kelyje kartu su masinomis ,anksciau ar veliau finalas bus tas pats.
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    O Tau nuo to geriau bus, kad kažkas bus nubaustas? KET visko neapibrėš, reikia vadovautis ir sveiku protu, gatvėmis, kuriomis fūros važinėja dviračių tikrai netūrėtų būti. Bent taip yra normaliose šalyse. Beto dviratininkai nėra kitokie nei automobilių vairuotojai, tie patys lietuviai, tik pasekmės gerokai skaudesnės avarijų, kai dviratininkai nukenčia.
    ne argumentai nulipt nuo dviračio ir sėst už vairo.

    Comment


      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
      ne argumentai nulipt nuo dviračio ir sėst už vairo.
      Na aš tik sakau kokia yra situacija, pirma reikia pradėti nuo infrastruktūros, nes dabartinėis sąlygomis dviračio negalima propoguoti.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Na aš tik sakau kokia yra situacija, pirma reikia pradėti nuo infrastruktūros, nes dabartinėis sąlygomis dviračio negalima propoguoti.
        o aš tau sakau, kad mūsų valdžioje sėdi impotentai nelabai suvokiantys ką daro. ir visų pirma reikia pradėti nuo savęs. eit į rinkimus ir balsuot prieš komunistus ir tautos gelbėtojus. ir tik tada, praėjus bent 10 metų atsiras pirmi pagerėjimo ženklai.

        Comment


          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
          o aš tau sakau, kad mūsų valdžioje sėdi impotentai nelabai suvokiantys ką daro. ir visų pirma reikia pradėti nuo savęs. eit į rinkimus ir balsuot prieš komunistus ir tautos gelbėtojus. ir tik tada, praėjus bent 10 metų atsiras pirmi pagerėjimo ženklai.
          Tai ir ėjau ir balsavau ne už komunistus ir tautos gelbėtojus, ir lauksiu iš dabartinės valdžios permainų, bet savo sveikata tikrai nerizikuosiu ir kitiems nepatariu, greitis, pigumas, CO2 man ne taip svarbu.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Tai ir ėjau ir balsavau ne už komunistus ir tautos gelbėtojus, ir lauksiu iš dabartinės valdžios permainų, bet savo sveikata tikrai nerizikuosiu ir kitiems nepatariu, greitis, pigumas, CO2 man ne taip svarbu.
            klausyk - man jau nervai nelaiko viskas aišku - tu dviračiu nevažinėji, nes tau atrodo nesaugu, infrastruktūra nesukurta, dėl to ir kitiems to nepatari daryt.

            viskas aišku. nebent nori dar kartą tai pasakyti, bet kitais žodžiais.

            Comment


              Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
              klausyk - man jau nervai nelaiko viskas aišku - tu dviračiu nevažinėji, nes tau atrodo nesaugu, infrastruktūra nesukurta, dėl to ir kitiems to nepatari daryt.

              viskas aišku. nebent nori dar kartą tai pasakyti, bet kitais žodžiais.
              Aš dviračiu važinėju, tik (beveik) nenaudoju jo kaip susiekimo priemonės Vilniuje dėl išvardintų priežaščių.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Aš dviračiu važinėju, tik (beveik) nenaudoju jo kaip susiekimo priemonės Vilniuje dėl išvardintų priežaščių.
                bet kokia išvyka bet kokiu maršrutu bet kokia transporto priemone yra susisiekimas.

                Comment


                  Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                  aš sakau, kad jei mažiau žmonės važinėtų automobiliais - mažiau ir parkavimo aikštelių reikėtų. o mažiau parkavimo aikštelių mieste - daugiau žalumos.
                  Ne, daugiau tinkamo ploto naujoms statyboms .

                  Nepyk ilestmort, bet taip pat galėčiau įrodyti, kad tau nereikia namie ir orkaitės, tv, skalbenkės, siurblio, šaldytuvo ir t.t., nes sakykim aš tuo nesinaudoju ir sėkmingai gyvenu. Todėl saugau gamtą ir galvoju apie ateinančias kartas.
                  gera gyventi gerai

                  Comment


                    Parašė Kema Rodyti pranešimą
                    Ne, daugiau tinkamo ploto naujoms statyboms .

                    Nepyk ilestmort, bet taip pat galėčiau įrodyti, kad tau nereikia namie ir orkaitės, tv, skalbenkės, siurblio, šaldytuvo ir t.t., nes sakykim aš tuo nesinaudoju ir sėkmingai gyvenu. Todėl saugau gamtą ir galvoju apie ateinančias kartas.
                    tema yra automobilis mieste, o ne šaldytuvas bute.

                    o namų apyvokos ir buities daiktai netinka palygimui su automobiliu štai dėl ko: tavo elgesys, tavo išvaizda ir tavo automobilis - pagrindiniai 3 eksponentiniai dalykai, kuriuos tu beveik per prievartą įgrūdi į neprivačią erdvę. ir atsakyk sau į klausimą, kuris jų nenatūraliausias ir užima daugiausia fizinės vietos.

                    o dėl ploto naujoms statybos - tai absoliučiai nesutinku. nes Lietuvoj kol kas tokia tvarka, kad beveik visos autostovėjimo aikštelės įrengtos be sklypų planų. t.y. pastatui atsirasti - reikia detalaus plano, o stovėjimo aikštelėj - ne. yra išimčių, bet reta stovėjimo aikštelė egzistuoja kaip atskiras statinys nuo pastatų.

                    Comment


                      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                      tema yra automobilis mieste, o ne šaldytuvas bute.
                      Taip, bet mintį turėjai pagauti. Yra daug dalykų, kurie per prievartą įgrūdami į neprivačią erdvę. Bet čia jau kitos temos.

                      o dėl ploto naujoms statybos - tai absoliučiai nesutinku.
                      Tai gal galėtum pvz., kur čia statybos buvo iškeistos į žaliuosius plotus?

                      Aplamai, tai kaip ir viskas aišku. Tu auto neturi ir jis tau nereikalingas. Valio. Aš turiu ir jis man ir mano šeimoms reikalams būtinas. Teisintis ir aiškintis neturiu reikalo, kaip ir atsisikyti jo ir apsunkinti savo ir mano šeimos narių padėtį.
                      Paskutinis taisė Kema; 2009.02.26, 11:27.
                      gera gyventi gerai

                      Comment


                        Parašė Kema Rodyti pranešimą
                        Taip, bet mintį turėjai pagauti. Yra daug dalykų, kurie per prievartą įgrūdami į neprivačią erdvę. Bet čia jau kitos temos.

                        Tai gal galėtum pvz., kur čia statybos buvo iškeistos į žaliuosius plotus?

                        Aplamai, tai kaip ir viskas aišku. Tu auto neturi ir jis tau nereikalingas. Valio. Aš turiu ir jis man ir mano šeimoms reikalams būtinas. Teisintis ir aiškintis neturiu reikalo, kaip ir atsisikyti jo ir apsunkinti savo ir mano šeimos narių padėtį.
                        aš už automobilizacijos mažinimą. ypač, nereikalingų vizitų į miesto centrą panaikinimą. pvz: senojoj mano darbovietėj dirbo apie 15 žmonių. 11 iš jų atvažioudavo su automobiliais ir tie automobiliai darbo metu nebūdavo naudojami, o tiesiog buvo siauroje senamiesčio gatvėje, nes firma spec stovėjmo aikštelėje turėjo tik 2 nuolatines vietas - šefui ir svečiams. tai dar buvo galima pakęst, jei ne kolegų pastovus verkšlenimas - oi nėra kur dėt mašinos, oi kamščiai, oi benzinas brangsta ir t.t. ir taip gyvena koks 90 proc visų į miesto centrą atriedančių dirbt žmonių.

                        o dėl parkingų buvimo nebuvimo tai tu manęs nesupratai. tarkim naujai suformuotame sklype statomas naujas ofisų pastatas. numatoma n darbuotojų skaičius. tai ir automobilių stovėjimo aikštelės talpumas ir dydis priklauso nuo to n darbuotojų skaičiaus. ir str'ai tai numato ne iš kažkokių mistinių "primetimų", o iš egzistuojančios visuotinės automobilizacijos. taigi šiandien n - skiriamos 0.9 x n stovėjimo vietos. jeigu nebūtų tos visuotinės automobilizacijos "reikia nereikia" - tai stovėjimo vietų reiktų įrengti n x 0.1 . ir ten kur būtų neišlietas asfaltas stovėjimo aikštelei, nebūtų statomas ir dar kitas statinys, o atsirastų veja ir medžiai.
                        god. negi tai yra taip sunku suprast?

                        automobilis šiaip man yra reikalingas. bet aš aukoju jį dėl tavo vaikų

                        Comment


                          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                          aš už automobilizacijos mažinimą. ypač, nereikalingų vizitų į miesto centrą panaikinimą. pvz: senojoj mano darbovietėj dirbo apie 15 žmonių. 11 iš jų atvažioudavo su automobiliais ir tie automobiliai darbo metu nebūdavo naudojami, o tiesiog buvo siauroje senamiesčio gatvėje, nes firma spec stovėjmo aikštelėje turėjo tik 2 nuolatines vietas - šefui ir svečiams. tai dar buvo galima pakęst, jei ne kolegų pastovus verkšlenimas - oi nėra kur dėt mašinos, oi kamščiai, oi benzinas brangsta ir t.t. ir taip gyvena koks 90 proc visų į miesto centrą atriedančių dirbt žmonių.

                          o dėl parkingų buvimo nebuvimo tai tu manęs nesupratai. tarkim naujai suformuotame sklype statomas naujas ofisų pastatas. numatoma n darbuotojų skaičius. tai ir automobilių stovėjimo aikštelės talpumas ir dydis priklauso nuo to n darbuotojų skaičiaus. ir str'ai tai numato ne iš kažkokių mistinių "primetimų", o iš egzistuojančios visuotinės automobilizacijos. taigi šiandien n - skiriamos 0.9 x n stovėjimo vietos. jeigu nebūtų tos visuotinės automobilizacijos "reikia nereikia" - tai stovėjimo vietų reiktų įrengti n x 0.1 . ir ten kur būtų neišlietas asfaltas stovėjimo aikštelei, nebūtų statomas ir dar kitas statinys, o atsirastų veja ir medžiai.
                          god. negi tai yra taip sunku suprast?

                          automobilis šiaip man yra reikalingas. bet aš aukoju jį dėl tavo vaikų


                          siaip jau visur pradziai turetu buti daromos istisines A juostos. jei tuomet toje gatveje nelieka vietos lengviesiems automobiliams , vadinasi ten jiems bent jau viena kryptimi toje gatveje eismas turi buti uzdraustas.

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            siaip jau visur pradziai turetu buti daromos istisines A juostos. jei tuomet toje gatveje nelieka vietos lengviesiems automobiliams , vadinasi ten jiems bent jau viena kryptimi toje gatveje eismas turi buti uzdraustas.
                            senamiesty A juostos?

                            Comment


                              Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                              senamiesty A juostos?
                              taip ,butent. akivaizdus toks sprendimas yra padarytas vilniuje pylimo gatveje,kur tik vienos krypties eismas is stoties. o i stoti tik A juosta ir kitiems vaziuoti ten draudziama. blogai tik ,kad ta A juosta nesitiesia nuo gedimino prospekto ,na ir nesureguliuoti sviesoforai,kurie daznai stabdo eisma pagrindine gatve. o pylimo gatve juk ir yra tas pats senamiestis. taip,kad nereikia stebetis,tokiu sprendimu jau yra ir jie puikiausiai pasiteisino. Isivaizduok kas dabar butu vilniuje ,jei pylimo gatve lengviesiems eismas butu leidziamas abiem kryptimis? Kamsciai butu nuo ryto iki vakaro, pro stovincias masinas salikelese butu neimanoma prasilenkti ir t.t.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                taip ,butent. akivaizdus toks sprendimas yra padarytas vilniuje pylimo gatveje,kur tik vienos krypties eismas is stoties. o i stoti tik A juosta ir kitiems vaziuoti ten draudziama. blogai tik ,kad ta A juosta nesitiesia nuo gedimino prospekto ,na ir nesureguliuoti sviesoforai,kurie daznai stabdo eisma pagrindine gatve. o pylimo gatve juk ir yra tas pats senamiestis. taip,kad nereikia stebetis,tokiu sprendimu jau yra ir jie puikiausiai pasiteisino. Isivaizduok kas dabar butu vilniuje ,jei pylimo gatve lengviesiems eismas butu leidziamas abiem kryptimis? Kamsciai butu nuo ryto iki vakaro, pro stovincias masinas salikelese butu neimanoma prasilenkti ir t.t.
                                deja senamiestis tuo ir specifinis, kad labai jau mažai tokių gatvių, kuriose galima tai padaryt. o pylimo gatvė yra tarp senamiesčio ir naujamiesčio (išskyrus atkarpą tarp naugarduko ir gėlių gatvių). senamiestis tuo ir ypatingas, kad jame nėra fizinės erdvės eismo problemas spręst papildomom juostom. tuo labiau nematau galimybių ar reikalo keist eismo kryptis ar uždraust dabar ezgistuojančią galimybę važiuoti viena ar kita senamiesčio gatve - nes tokiu atveju būtų apskritai neįmanoma pervažiuoti per senamiestį.

                                Comment


                                  Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                  deja senamiestis tuo ir specifinis, kad labai jau mažai tokių gatvių, kuriose galima tai padaryt. o pylimo gatvė yra tarp senamiesčio ir naujamiesčio (išskyrus atkarpą tarp naugarduko ir gėlių gatvių). senamiestis tuo ir ypatingas, kad jame nėra fizinės erdvės eismo problemas spręst papildomom juostom. tuo labiau nematau galimybių ar reikalo keist eismo kryptis ar uždraust dabar ezgistuojančią galimybę važiuoti viena ar kita senamiesčio gatve - nes tokiu atveju būtų apskritai neįmanoma pervažiuoti per senamiestį.
                                  ten kur nera VT marsrutu ,ten nieko senamiestyje ir nereiketu keisti. tose senamiescio dalyse ,kur laisvai issitenka visuomeninis ir asmeninis transportas ( 10 marsrutas nuo katedros i markuciu puse) taip pat nevertetu nieko keisti. O ten kur susidaro kamsciai turetu pirmenybe buti teikiama viesajam transportui ,o asmeniniam is vis eismas draudziamas turetu buti.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    ten kur nera VT marsrutu ,ten nieko senamiestyje ir nereiketu keisti. tose senamiescio dalyse ,kur laisvai issitenka visuomeninis ir asmeninis transportas ( 10 marsrutas nuo katedros i markuciu puse) taip pat nevertetu nieko keisti. O ten kur susidaro kamsciai turetu pirmenybe buti teikiama viesajam transportui ,o asmeniniam is vis eismas draudziamas turetu buti.

                                    gal ir turėtų bet tai kraštutinė priemonė. man regis būtų geriau, kad važiuojantys ten suprastų, kad jei jie tuo piktnaudžiaus ir toliau - tada eismas bus uždraustas.

                                    Comment


                                      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                      senamiesty A juostos?
                                      Senamiesty ir "plytos" būtų gerai.
                                      "Užmūryt" visus įvažiavimus ir ramu būtų. Parėkautų iš pradžių, bet priprastų.

                                      Na, "plytos" gal per daug žiauriai. Tiktų ir tokie ženklai:

                                      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.02.26, 14:09.

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Senamiesty ir "plytos" būtų gerai.
                                        "Užmūryt" visus įvažiavimus ir ramu būtų. Parėkautų iš pradžių, bet priprastų.

                                        Na, "plytos" gal per daug žiauriai. Tiktų ir tokie ženklai:

                                        Atvaizdas
                                        na nežinau. aš asmeniškai prieš kategoriškus draudimus.

                                        Comment


                                          Matyt ilestmort nėr ką veikt, kai naktis visada, tai įsijautė pamokyt lietuvius transporto politikos.
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X