Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilis mieste

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
    Gali ne kiekvienas, bet ar kiekvienas nori. Aš dirbu centre, bet po darbo grįžtu į užmiestį, ten yra ramybė, namas prie miško, kaimynai protingais atstumais. Ir tikrai niekas man neišaiškintų kad gyvent centre šalia ofiso man būtų geriau. Nes man ir žolę pjaut malonumas vasarą ir trys vilkai kieme laksto, relaxas... Čia joks darbo artumas, VT patogumas, ar dar kažkas to neatpirks...

    Ai, apie automobilius mes čia, tai va joks VT nevažinėja aplink, tektų pėdint nemažai iki sustojimo, bet kam to reikia.

    Man kaip ir kolegai automobilis yra malonumas ir deginu kurą negalvodamas apie tuos, kas troleibusuose sėdi Juolab su 3 vilkais mašinoj gan dažnai važiuoju, įdomu koks VT priimtų

    P.S. Trijuose miestuose teko gyvent, kaip žmonės sako "užsienyje kur visi protingesni" Visur turėjau ir automobilį, bet Londone VT yra nerealus, automobilio beveik nereikia. Olandijoj Roterdame VT nerealus, bet su auto irgi yra kur pasimalt, patogu iki artimiausios stoties atlėkt, o po to su VT į centrą. Norvegijoj Osle VT gal ir patogus, bet visos galimybės važinėti su auto, tad rinkdavausi automobilį.

    Čia su VT jei kur lekiu, tai nebent geležinkeliu nes malonumas, o visa kita manes iš auto neiškrapštys

    Nu, pulkit

    nėra ko pulti. nepyk, bet esi iš miesto, kuris negarsėja gyventojais daug mąstančiais apie kitus ar suvokiančiais visą juos supančią aplinką.

    šiuo metu reziduoju Norvegijoje su žmonėmis iš Suomijos, Serbijos, Švedijos ir Australijos. kiek teko su jai šnektelt apie gyvenimo būdą ir automobilį - tai jie skirtingai nei tu supranta egzistenciją be jo.

    Comment


      #82
      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
      nėra ko pulti. nepyk, bet esi iš miesto, kuris negarsėja gyventojais daug mąstančiais apie kitus ar suvokiančiais visą juos supančią aplinką.
      Neturiu net ką pakomentuot... Tik keista, kad pas jus palatoj jau internetą įvedė, galvojau vis dar minkštos sienos be langų
      Autoturistai

      Comment


        #83
        Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
        Neturiu net ką pakomentuot... Tik keista, kad pas jus palatoj jau internetą įvedė, galvojau vis dar minkštos sienos be langų
        deja, aš ne gretimoj palatoj ir apgailestauju, kad jūsiškėje dar nėra interneto.

        o jei šiek tiek rimčiau: aš nuoširdžiai užjaučiu bent kiek mąstančius kauniečius (o tokių tikrai yra nemažai) - dėl to, kad tenka patirt tokį automobilistų nihilizmą.

        Comment


          #84
          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą

          o jei šiek tiek rimčiau: aš nuoširdžiai užjaučiu bent kiek mąstančius kauniečius (o tokių tikrai yra nemažai) - dėl to, kad tenka patirt tokį automobilistų nihilizmą.
          Na jei rimčiau šnekam, tai šnekam... Kurioj vietoj yra nihilizmas? Gi nieks tavęs nevaro iš buto miesto centre, kur negali nė langų atsidaryt nes triukšmas visą parą. Vaikštai sau linksmas pėstute ar važiuoji VT ir džiaukis tuo.

          Bet nesikišk į tų žmonių gyvenimą, kuriem yra svarbu miškas, gamta, namų augintiniai, grynas oras kieme, šašlykiuko kepimas kieme vakarais... O automobilis išsprendžia atstumo nuo centro minusą ir minusų nebelieka išvis

          Ar jau kažkas rašė?
          Autoturistai

          Comment


            #85
            Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
            Na jei rimčiau šnekam, tai šnekam... Kurioj vietoj yra nihilizmas? Gi nieks tavęs nevaro iš buto miesto centre, kur negali nė langų atsidaryt nes triukšmas visą parą. Vaikštai sau linksmas pėstute ar važiuoji VT ir džiaukis tuo.

            Bet nesikišk į tų žmonių gyvenimą, kuriem yra svarbu miškas, gamta, namų augintiniai, grynas oras kieme, šašlykiuko kepimas kieme vakarais... O automobilis išsprendžia atstumo nuo centro minusą ir minusų nebelieka išvis

            Ar jau kažkas rašė?
            skirtingai nei tau rodosi - aš nelinkęs krapštyti iš automobilių tų, kuriems tai vienintelė prieinama transporto priemonė. man daug įdomiau yra reiškinys, kodėl automobilių vairuotojai keikdami viešajį transportą, parkavimo ir automobilių grūsčių problemas - atmeta savo prisidėjimą prie tų visiems gyventojams aktualių problemų.

            Comment


              #86
              Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
              man daug įdomiau yra reiškinys, kodėl automobilių vairuotojai keikdami viešajį transportą, parkavimo ir automobilių grūsčių problemas - atmeta savo prisidėjimą prie tų visiems gyventojams aktualių problemų.
              Man atrodo daugiausia keikia spūstis ir parkavimo vietų trūkumą tie, kurie jau sėkmingai persėdo į VT.

              Aš nekeikiu ir žinau, kad geriau važiuojant su auto susitvarkyt pusę reikalų, apskambint klientus, tiekėjus, ko negalėtum padaryt susispaudęs troleibuse. Tuo pačiu nereikia su kostiumu lakstyt per balas, o keliauji nuo taško A į tašką B nešvaistydamas laiko. Imkim, kad ir taip nemėgiamą jūsų miestą, kuriame aš gyvenu, čia nėra kamščių, čia idealūs apvažiavimai, patogumas neišpasakytas. Sostinėj gal kitaip, ten negyvenu, negaliu sakyt.
              Autoturistai

              Comment


                #87
                Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
                Man atrodo daugiausia keikia spūstis ir parkavimo vietų trūkumą tie, kurie jau sėkmingai persėdo į VT.

                Aš nekeikiu ir žinau, kad geriau važiuojant su auto susitvarkyt pusę reikalų, apskambint klientus, tiekėjus, ko negalėtum padaryt susispaudęs troleibuse. Tuo pačiu nereikia su kostiumu lakstyt per balas, o keliauji nuo taško A į tašką B nešvaistydamas laiko. Imkim, kad ir taip nemėgiamą jūsų miestą, kuriame aš gyvenu, čia nėra kamščių, čia idealūs apvažiavimai, patogumas neišpasakytas. Sostinėj gal kitaip, ten negyvenu, negaliu sakyt.
                na ir valio. bet visvien netikiu, kad automobilis jau toks neišvengiamas kasdien juo labiau, kad jei pasvarstai - kokios priežąstys to, kad jūsų lankomi taškai taip toli vienas nuo kito - tai pagrindinė - visuotinė automobilizacija. patogu važiuoti su automobiliu, bet dar patogiau paskambint. greičiau su automobiliu perlėkt pusę miesto, bet dar greičiau susisiekti su tiekėjais internetu. ir gink die nesakau, kad taip reikia gyventi kiekvieną dieną. tačiau paskaitai urbanistikos chartiją, o ten parašyta - tikslas: darnioji plėtra. kai pasigilini - tai darniosios plėtros tikslai yra sumažinti kelionių skaičių, sumažinti automobilių skaičių, priartinti fiziškai nutolusius reikiamus taškus ir t.t. smagu žinoti, jog olandijoj jau įdiegta parkavimo sistema 1 automobilis/100 darbuotojų. ir ką? toliau gyvuoja, ekonomika nesmunka, aplinka kaip mat tapo "draugiškesnė", mažiau aukų keliuose ir gatvėse ir taip toliau. juk mes ne amerikos dalis, tai kodėl mąstome priešingai nei europos miestai? tas pats Kaunas - europinio lygio miestas, puikus, nuostabus ir gražus. galima pamanyt, jog kauniečiai to nevertina ir gyvena vien šia diena ir tik taip, kad jam būtų patogu, o kitiems.. o ką kitiems. čia ne jo problema..

                Comment


                  #88
                  Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
                  Man atrodo daugiausia keikia spūstis ir parkavimo vietų trūkumą tie, kurie jau sėkmingai persėdo į VT.
                  O aš savo aplinkoj girdžiu, jog spūstimis labiausiai piktinasi vairuotojai. Šį rudenį daug kur gatvėse atsirado "A" linijos, skirtos viešajam transportui, tai ir pasipylė kalbos, kaip tai yra blogai ir bjauru, kad jos susiaurino gatves, dėl to ir visi kamščiai. Nė vienas, važiuojantis VT tuo dar nesiskundė man girdint

                  Nors čia turbūt kauniečių diskusija, tad man, šnekančiam apie Vilnių, nereiktų kištis Pas jus ir aplinkkeliai kaip reikiant, ir kamščių gerokai mažiau, jei išvis yra (tik nežinau, kaip su parkavimu).

                  Comment


                    #89
                    Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                    smagu žinoti, jog olandijoj jau įdiegta parkavimo sistema 1 automobilis/100 darbuotojų. ir ką? toliau gyvuoja, ekonomika nesmunka, aplinka kaip mat tapo "draugiškesnė", mažiau aukų keliuose ir gatvėse ir taip toliau.
                    Čia jau asmeniškumas, bet kas dėl Olandijos, tai kiek teko keliaut Europoj, tai vienintelė šalis, kurioje matau save gyvenantį, jei ne LT... Iki tokio lygio išvystytas VT, dviračių takai, automobilių pralaidumas, vandens transportas... Nu nereali šalis, nuoširdžiai sakau...

                    O kas dėl keliavimo čia, tai manau ne tik nuo požiūrio priklauso, bet ir nuo žmogaus veiklos.

                    Jei jis nukeliauja iš savo centre nuomojamo buto iki ofiso per 10 min ir ten praleidžia visą dieną parkeliauja atgal, krenta prie TV ar PC ar DVD ir žiūri filmus iki nakties tai viskas ok, kam jam tas auto darbo dienom. Gali kartais ir su visuomeniniu prasinešt. Nu arba tarkim iki darbo ir atgal.

                    Bet jei žmogus gyvena užmiestyje (tarkim miesto pakraštyje, bet miesto ribose), jo darbas 50/50 ofisinis ir lakstymai per klientus, sutarčių sudarymai, apmokymai ir t.t. Plius jis turi savo versliuką kurį reikia kontroliuot, irgi aplankyt klientus, objektus ir t.t. ne darbo metu, skirtingose vietose o dažnai ir miestuose. Plius dar turi hobį pvz. kokių naminių gyvūnėlių laikymas, dresūra, varžybos, pasirodymai įvairiuose renginiuose su savo gyvūnėliais Ir tie gyvūnėliai ne pelytės, į rankinuką nesusimesi... Nu tai be automobilio, duotuoju atveju net ne vieno, neįmanoma išsiverst... Ir visos ekologijos ir t.t. nebetenka prasmės nes, auto eksploatacijos nelabai ir skaičiuoji, tai tik įrankis pasiekti tai, apie ką rašiau anksčiau, kuris ne tai, kad nekainuoja, bet ir save atperka. Jau nekalbant apie greitį, mobilumą ir pan.

                    Tad šnekant apie automobilį mieste, reik pradėt nuo to kas ir kam jį naudoja, o tada jau žiūrėt kas jo atsisakytų jei būtų metro (tramvajai, gondolos, lėktuvai, valtys ar teleportacija...), o kas ne...

                    Na ir pabaigai, tai nesupratau kodėl važinėjantys VT taip ima į galvą, kad nera kur pasistatyt automobilį mieste? Nes kaip suprantu parkavimosi vietos ieško ne tas kur trulike prie lango sėdi, o tas kur automobilį vairuoja...
                    Autoturistai

                    Comment


                      #90
                      Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
                      Čia jau asmeniškumas, bet kas dėl Olandijos, tai kiek teko keliaut Europoj, tai vienintelė šalis, kurioje matau save gyvenantį, jei ne LT... Iki tokio lygio išvystytas VT, dviračių takai, automobilių pralaidumas, vandens transportas... Nu nereali šalis, nuoširdžiai sakau...

                      O kas dėl keliavimo čia, tai manau ne tik nuo požiūrio priklauso, bet ir nuo žmogaus veiklos.

                      Jei jis nukeliauja iš savo centre nuomojamo buto iki ofiso per 10 min ir ten praleidžia visą dieną parkeliauja atgal, krenta prie TV ar PC ar DVD ir žiūri filmus iki nakties tai viskas ok, kam jam tas auto darbo dienom. Gali kartais ir su visuomeniniu prasinešt. Nu arba tarkim iki darbo ir atgal.

                      Bet jei žmogus gyvena užmiestyje (tarkim miesto pakraštyje, bet miesto ribose), jo darbas 50/50 ofisinis ir lakstymai per klientus, sutarčių sudarymai, apmokymai ir t.t. Plius jis turi savo versliuką kurį reikia kontroliuot, irgi aplankyt klientus, objektus ir t.t. ne darbo metu, skirtingose vietose o dažnai ir miestuose. Plius dar turi hobį pvz. kokių naminių gyvūnėlių laikymas, dresūra, varžybos, pasirodymai įvairiuose renginiuose su savo gyvūnėliais Ir tie gyvūnėliai ne pelytės, į rankinuką nesusimesi... Nu tai be automobilio, duotuoju atveju net ne vieno, neįmanoma išsiverst... Ir visos ekologijos ir t.t. nebetenka prasmės nes, auto eksploatacijos nelabai ir skaičiuoji, tai tik įrankis pasiekti tai, apie ką rašiau anksčiau, kuris ne tai, kad nekainuoja, bet ir save atperka. Jau nekalbant apie greitį, mobilumą ir pan.

                      Tad šnekant apie automobilį mieste, reik pradėt nuo to kas ir kam jį naudoja, o tada jau žiūrėt kas jo atsisakytų jei būtų metro (tramvajai, gondolos, lėktuvai, valtys ar teleportacija...), o kas ne...

                      Na ir pabaigai, tai nesupratau kodėl važinėjantys VT taip ima į galvą, kad nera kur pasistatyt automobilį mieste? Nes kaip suprantu parkavimosi vietos ieško ne tas kur trulike prie lango sėdi, o tas kur automobilį vairuoja...
                      taip, Olandija Lietuvai puikus pavyzdys, ir Vokietija su Belgija neblogas, ir Prancūzija su Švedija - taip pat ne blogiausi. bet jei palygini su procesais vykstančiais Lietuvoje, kažkodėl principai ir įgyvendinimas eina į priešingas puses.

                      Labiau už viską nemėgstu sėdėt vienoj vietoj, o ypač po darbo. kažkodėl beveik visi mano pažįstami propoguoja lygiai tokį patį gyvenimo būdą - todėl darau išvadą: automobilio neturėjimas toli gražu nereiškia, kad esi namisėda.

                      paskaitęs tavo preliminarią dienotvarkę pajutau kaip sukasi galva kyla mintis - gal kažkaip nesugebi sudėliot visko atitinkamai, kad esi priverstas tiek lakstyt? tiek ant kojų. pas vienus pas kitus. kada dirbi, žmogau, jei išvien už vairo? na tiek to. tiesiog dar niekas nepaneigė mobilumo teorijos pagrindinės tezės: mieste vienam žmogui per dieną ne daugiau 3 kelionių ilgumo iki 15 minučių per dieną. tai yra riba, kurią viršinęs žmogus pavargsta, išsiblaško, nebesusikaupia, dažnai serga, organizmas nusilpsta, būna piktas ir t.t.

                      dar kartą: alternatyvaus transporto didžiausias priešas - visuotinė satisfakcija automobilizacijos įsitvirtinimu.

                      važinėjantys (ar bent teikiantys prioritetą) VT mato tavo parkuojamą automobilį, o geriau matytų suoliuką, žolę, medį, gėlių gazoną, fontaną ar kitą gėrį. tas, kuris neparkuoja automobilio tau po nosim - rūpinasi tavo regėjimo lauko kokybe, tavo vaikų žaidimo erdve, neverčia tavo vaikų kvėpuoti išmetamomis dujomis, palieka vietą žolei, suoliukui ir t.t. kai tu ieškai vietos priparkuoti savo automobilį - tau nė motais visa tai. nes tau reikia jį kuo greičiau numesti (o juk tai vizualinė tarša pirmiausiai) ir lėkti pas klientą, užsakymus, savo firmelę pažiūrėt.

                      na tu nepyk - aš dar apie hobi. šunys puiku, bet juos puikiai gali dresuoti savo kieme, šalia puikaus namo, šunis vesk į mišką, o ne į miestą. nes logiškai mastant žmogus priklauso nuo jį supančios aplinkos. jei Lietuvoj nėra kalnų - tai ir laipiojimas nėra populiarus. jei Ugandoj nėra sniego - tai ir slidininkų nedažnai sutiksi. jei jau tau tuos šunis reikia vežt per visą miestą, kad jie palakstytų, nors gyveni šallia miško?.. tai kaip čia gaunasi?

                      Comment


                        #91
                        kartais Olandijoj gali būti sunku susirasti savo dviratį. Parkingas netoli Amsterdamo geležinkelio stoties:



                        Comment


                          #92
                          /\ pasakėlė. Lietuvoje gi 99 proc būtų atvažiavę su automobiliais

                          Comment


                            #93
                            Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                            paskaitęs tavo preliminarią dienotvarkę pajutau kaip sukasi galva kyla mintis - gal kažkaip nesugebi sudėliot visko atitinkamai, kad esi priverstas tiek lakstyt? tiek ant kojų. pas vienus pas kitus. kada dirbi, žmogau, jei išvien už vairo? na tiek to. tiesiog dar niekas nepaneigė mobilumo teorijos pagrindinės tezės: mieste vienam žmogui per dieną ne daugiau 3 kelionių ilgumo iki 15 minučių per dieną. tai yra riba, kurią viršinęs žmogus pavargsta, išsiblaško, nebesusikaupia, dažnai serga, organizmas nusilpsta, būna piktas ir t.t.
                            Taip, galva neretai susisuka, bet suktis reik. Ant kojų tikrai nemažai ir vadovaujuosi patarle: "vilką kojos peni" ta prasme automobilis... O pailsiu gryžęs namo, tad čia ne bėda. Nežinojau šios mobilumo teorijos, bet bent man asmeniškai yra kaip yra, ir laimingas sukuosi susikurdamas sau normalias sąlygas ir sukurdamas dar dvi papildomas darbo vietas nepriklausomai nuo to, kad pagal teoriją jau esu išsiblaškęs, nebesusikaupiantis ir pan....

                            Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                            važinėjantys (ar bent teikiantys prioritetą) VT mato tavo parkuojamą automobilį, o geriau matytų suoliuką, žolę, medį, gėlių gazoną, fontaną ar kitą gėrį. tas, kuris neparkuoja automobilio tau po nosim - rūpinasi tavo regėjimo lauko kokybe, tavo vaikų žaidimo erdve, neverčia tavo vaikų kvėpuoti išmetamomis dujomis, palieka vietą žolei, suoliukui ir t.t. kai tu ieškai vietos priparkuoti savo automobilį - tau nė motais visa tai. nes tau reikia jį kuo greičiau numesti (o juk tai vizualinė tarša pirmiausiai) ir lėkti pas klientą, užsakymus, savo firmelę pažiūrėt.
                            Automobilio nepalikinėju ant žalios vejos, tam yra parkavimosi vietos ir mokamos stovėjimo aikštelės. Taip, man ir pačiam nepatinka belekaip sumėtyti automobiliai, kai šalia parkavimo aikštelė, bet žmonės taupo litus ir iš to tas vaizdas darkosi. Bet čia niekuo nesiriša su automobilizmu aplamai, čia asmeniškai reik kiekvieną kratyt už kultūros nebuvimą.


                            Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                            na tu nepyk - aš dar apie hobi. šunys puiku, bet juos puikiai gali dresuoti savo kieme, šalia puikaus namo, šunis vesk į mišką, o ne į miestą. nes logiškai mastant žmogus priklauso nuo jį supančios aplinkos. jei Lietuvoj nėra kalnų - tai ir laipiojimas nėra populiarus. jei Ugandoj nėra sniego - tai ir slidininkų nedažnai sutiksi. jei jau tau tuos šunis reikia vežt per visą miestą, kad jie palakstytų, nors gyveni šallia miško?.. tai kaip čia gaunasi?
                            Na jei jau šnekam OT apie dresūrą, tai priklauso nuo to, ko tu nori pasiekt. Šiaip jei pats nevažiuoji dresuot per visą miestą, o lieki prie namų miške, tai kiti suvažiuoja į tą mišką nes grupinės pamokos yra atskira rūšis. Ta prasme sėdėt ir duot leteną gali šunį išmokint ir vienas, bet pėdsekystę, nusikaltėlio sulaikymą, sulaikymą automobilyje, puolimą vaduojant įkaitus gali išmokt tik tam pritaikytose vietose, su tam pritaikyta įranga ir visko pas save nesusiveši
                            Autoturistai

                            Comment


                              #94
                              Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                              /\ pasakėlė. Lietuvoje gi 99 proc būtų atvažiavę su automobiliais
                              Nebūtų, Lietuvoj visi su automobiliais važiuoja tiesiai ten kur reikia, nepersėsdami į geležinkelius... Na ne visi, bet dauguma... Tad būtų pustuštė aikštelė ir keli taksi...
                              Autoturistai

                              Comment


                                #95
                                Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
                                Taip, galva neretai susisuka, bet suktis reik. Ant kojų tikrai nemažai ir vadovaujuosi patarle: "vilką kojos peni" ta prasme automobilis... O pailsiu gryžęs namo, tad čia ne bėda. Nežinojau šios mobilumo teorijos, bet bent man asmeniškai yra kaip yra, ir laimingas sukuosi susikurdamas sau normalias sąlygas ir sukurdamas dar dvi papildomas darbo vietas nepriklausomai nuo to, kad pagal teoriją jau esu išsiblaškęs, nebesusikaupiantis ir pan....

                                Automobilio nepalikinėju ant žalios vejos, tam yra parkavimosi vietos ir mokamos stovėjimo aikštelės. Taip, man ir pačiam nepatinka belekaip sumėtyti automobiliai, kai šalia parkavimo aikštelė, bet žmonės taupo litus ir iš to tas vaizdas darkosi. Bet čia niekuo nesiriša su automobilizmu aplamai, čia asmeniškai reik kiekvieną kratyt už kultūros nebuvimą.

                                Na jei jau šnekam OT apie dresūrą, tai priklauso nuo to, ko tu nori pasiekt. Šiaip jei pats nevažiuoji dresuot per visą miestą, o lieki prie namų miške, tai kiti suvažiuoja į tą mišką nes grupinės pamokos yra atskira rūšis. Ta prasme sėdėt ir duot leteną gali šunį išmokint ir vienas, bet pėdsekystę, nusikaltėlio sulaikymą, sulaikymą automobilyje, puolimą vaduojant įkaitus gali išmokt tik tam pritaikytose vietose, su tam pritaikyta įranga ir visko pas save nesusiveši
                                tiesiog pagirtinas žmogus! ir nors aš visvien nesutinku su automobilio garbinimu, reikia pripažint jog kažkur giliai širdy esi mylintis ir geras žmogus, pareigingas pilietis. žiūrėk - nepatrūk nuo to lakstymo

                                o dėl šunų dresūros - tai iškart galėjai pasakyt, jog ne dėl šunų poėgio važinėtis juos vežioji. sėkmės tavo šunims.

                                dėl parkavimo - aš nesakau, kad daug žmonių parkuoja ant žolės. aš sakau, kad jei mažiau žmonės važinėtų automobiliais - mažiau ir parkavimo aikštelių reikėtų. o mažiau parkavimo aikštelių mieste - daugiau žalumos.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                  čia jau kiekvienas gali rinktis kur jam vairuot savo dviratį. man asmeniškai puiku pralėkt pro besinervinančius ir kamšty užstrigusius vairuotojus. dar puikiau, kad galiu reikalui esant užlėkt ant šaligatvio jei gatvėje atsiranda kliūtis. žinoma savisauga turi būti aukščiausiame taške, nes mūsų vairuotojai absoliučiai nereaguoja į dviratininkus gatvėse. ir tikrai sutinku, kad specialių dviračių takų sistema vilniuje neegzistuoja.


                                  Man atrodo,kad tu pats ir esi gatveje didziausia kliutis ir potencialus avarijos kaltininkas. Ir kaip gi galima i tave gatveje reaguoti? Ty juk uzimi gera metra eismo juostos ir kita masina nepersirikiuodama taves aplenkti negali. vadinasi tu stabdai visa eisma,verti visus persirikiuoti ir t.t. Nupus tave viena karta nuo vaizdo koks sunkvezimis,pamatysi,isitikinsi pats.ir baigsis tavo sitie zaidimai.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Man atrodo,kad tu pats ir esi gatveje didziausia kliutis ir potencialus avarijos kaltininkas. Ir kaip gi galima i tave gatveje reaguoti? Ty juk uzimi gera metra eismo juostos ir kita masina nepersirikiuodama taves aplenkti negali. vadinasi tu stabdai visa eisma,verti visus persirikiuoti ir t.t. Nupus tave viena karta nuo vaizdo koks sunkvezimis,pamatysi,isitikinsi pats.ir baigsis tavo sitie zaidimai.
                                    na KET galioja visiems eismo dalyviams. ir jei tas mane nupūsiantis sunkvežimio vairuotojas bus kaltas - tai turės baisiai didelių bėdų dėl to mano nupūtimo nuo kelio.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                      na KET galioja visiems eismo dalyviams. ir jei tas mane nupūsiantis sunkvežimio vairuotojas bus kaltas - tai turės baisiai didelių bėdų dėl to mano nupūtimo nuo kelio.
                                      O Tau nuo to geriau bus, kad kažkas bus nubaustas? KET visko neapibrėš, reikia vadovautis ir sveiku protu, gatvėmis, kuriomis fūros važinėja dviračių tikrai netūrėtų būti. Bent taip yra normaliose šalyse. Beto dviratininkai nėra kitokie nei automobilių vairuotojai, tie patys lietuviai, tik pasekmės gerokai skaudesnės avarijų, kai dviratininkai nukenčia.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                        na KET galioja visiems eismo dalyviams. ir jei tas mane nupūsiantis sunkvežimio vairuotojas bus kaltas - tai turės baisiai didelių bėdų dėl to mano nupūtimo nuo kelio.


                                        Furoj yra 'nematoma zona' prie pat kabinos. Kai nupus ,tai gali net nepajautes nuvaziuoti toliau. Bet tau nuo to lengviau nebus nubaus ji ar ne. Jei pats nesisaugosi ir malsies kelyje kartu su masinomis ,anksciau ar veliau finalas bus tas pats.

                                        Comment


                                          Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
                                          Čia su VT jei kur lekiu, tai nebent geležinkeliu nes malonumas, o visa kita manes iš auto neiškrapštys

                                          Nu, pulkit
                                          Negaliu nepritarti

                                          Aš užjaučiu kažkodėl kai matau kai stovi prie stajankės daug žmonių. Laiką gadina. Buvau jaunas neturtingas važinėjau VT iš Kauno Šilų į Senius. Nenoriu tų laikų prisiminti. Važiuodavau lygiai valandą su 36 ir dar praiilgintu mašina 15 min. jei anksčiau išlėkdavau, o jei turi darbinę ir darbas apmoka viską, tai tada kaifas
                                          You've got one life! Live it!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X