Apie tai kalba ir eina, iš esmės sutinku, ką sakai apie automobilius, bet ar pats vardan šios pareigos keistum būstą, darbą? Gyvenime nėra universalios teisybės ir negali būti, negali visada būti visiems geras ir t.t. Su automobiliu tas pats, tikrai absurdiška važiuoti su automobiliu į maximą už 300 metrų, bet kitiems automobilio atsisakyti ne taip paprasta.
aš taip ir padariau. jei tiesiai šviesiai - tikslingai to siekiau. ir finalas gana puikus. gyvenu senamiesty, darbas už 5 min pėsčiomis, viskas po ranka. kai išgeriu - net taksi nebereikia susumavus - pigiau nei karoliniškėse su automobiliu.
aš taip ir padariau. jei tiesiai šviesiai - tikslingai to siekiau. ir finalas gana puikus. gyvenu senamiesty, darbas už 5 min pėsčiomis, viskas po ranka. kai išgeriu - net taksi nebereikia susumavus - pigiau nei karoliniškėse su automobiliu.
Jeigu būtų pigiau, manau visi keltųsi į centrą, bet kiek % gyventojų sau galėtų leisti įsigyti būstą senamiestyje? Juk kur nors skylėje malkom kūrename bute pirmam aukšte Sodų gatvėje irgi nelabai patrauklu būtų gyventi. Beto spėju pats esi laisvas žmogus, t.y vienas gyveni, o kas turi šeimą labai nesmagu būtų kraustytis iš nors ir pigaus, bet erdvaus namo į 2 kambarių butą.
Nusipirkau mėnesinį VT bilietą, todėl ir važinėju šiuo transportu. Mašina tik profilaktiškai gal kartą per savaitę pasinaudoju.
Vilniuje anaiptol nėra toks blogas viešasis transportas, kad juo nebūtų galima naudotis.
Studentams bendras mėnesinis bilietas dabar kainuoja 20 Lt. Kiek kilometrų nuvažiuosi su mašina už tiek? Ne per daugiausia.
Be to, sėdėdamas troleibuse gali užsiimti kita veikla, kad ir skaityti. O prie vairo tik keiksnoji viską, kas tave supa... (Suraskite vairuotoją, kuris nesikeiktų net mintyse. )
Jeigu būtų pigiau, manau visi keltųsi į centrą, bet kiek % gyventojų sau galėtų leisti įsigyti būstą senamiestyje? Juk kur nors skylėje malkom kūrename bute pirmam aukšte Sodų gatvėje irgi nelabai patrauklu būtų gyventi. Beto spėju pats esi laisvas žmogus, t.y vienas gyveni, o kas turi šeimą labai nesmagu būtų kraustytis iš nors ir pigaus, bet erdvaus namo į 2 kambarių butą.
negyvenu vienas. ir gyvenu ne nuosavam bute. netgi nuoma nėra pigi (vilniuje niekas nėra pigu). bet visvien komfortas. ir visvien pigiau nei kažkur užmiesty bet su mašina. o kiek laisvo laiko galiu skirt sau - neįtikėtina.
aš taip ir padariau. jei tiesiai šviesiai - tikslingai to siekiau. ir finalas gana puikus. gyvenu senamiesty, darbas už 5 min pėsčiomis, viskas po ranka. kai išgeriu - net taksi nebereikia susumavus - pigiau nei karoliniškėse su automobiliu.
Hmm bet ne visiems taip išeina ir be to ne visi nori gyventi miesto centre. O jei ir staiga užsimanytų ten apsigyventi tai paprasčiausiai neužtektų butų.
Aišku pilna visokių modelių kaip tuos srautus tvarkyti, kuriant lokalius centrus, valstybines institucijas iškeliant į miesto pakraščius ir tt tt, bet vis tiek nepriversi žmogaus gyventi kur nors netoliese, jei jam patinka gyventi užmiestyje.
Taip jau yra. Kai kurie dalykai keistini žinoma, bet apskritai labai subjektyvi tema.
O jei jau kalbėti apie Vilnių, tai ir pati upė ne visiškai išnaudojama transportui. Net ir Londone tai sunkiai vyksta, nors atrodo sąlygos žymiai labiau tam tinkamos.
Pabaigai. Automobilis nėra blogas dalykas, tik jo judinimo procesas ir visa kas su tuo susiję.
Hmm bet ne visiems taip išeina ir be to ne visi nori gyventi miesto centre. O jei ir staiga užsimanytų ten apsigyventi tai paprasčiausiai neužtektų butų.
Aišku pilna visokių modelių kaip tuos srautus tvarkyti, kuriant lokalius centrus, valstybines institucijas iškeliant į miesto pakraščius ir tt tt, bet vis tiek nepriversi žmogaus gyventi kur nors netoliese, jei jam patinka gyventi užmiestyje.
Taip jau yra. Kai kurie dalykai keistini žinoma, bet apskritai labai subjektyvi tema.
O jei jau kalbėti apie Vilnių, tai ir pati upė ne visiškai išnaudojama transportui. Net ir Londone tai sunkiai vyksta, nors atrodo sąlygos žymiai labiau tam tinkamos.
Pabaigai. Automobilis nėra blogas dalykas, tik jo judinimo procesas ir visa kas su tuo susiję.
su viskuo sutinku. tik sakau, kad jei jau pasirinkai gyvenimą su automobiliu - tai pripažink, jog iš tikrųjų tau nelabai rūpi tave supantys žmonės, į kurių ervę atvairuoji ir mėgsi paparkuoti tą savo automašiną.
su viskuo sutinku. tik sakau, kad jei jau pasirinkai gyvenimą su automobiliu - tai pripažink, jog iš tikrųjų tau nelabai rūpi tave supantys žmonės, į kurių ervę atvairuoji ir mėgsi paparkuoti tą savo automašiną.
Taip, neatsakingi mašinofilai iš tikro labai užknisa ir ypač jei turi silpnybe įvažiuoti beveik pro duris ... bet šiaip gatvės yra viešos ir jos turi parkavimo taisykles, kurių reikia laikyti.
Beje (gal klaidinga išvada), bet spėčiau, kad gyveni vietoje, kurią labai mėgsta tokie mašinofilai
Šiaip geriausias transportas mieste yra dviratis arba kojos, nes kitaip tikrai verta pamąstyti ar viskas tvarkoje.
O beje kodėl ne laivas mieste ?
vakaro skaitinys, jei kam įdomu - http://www.archfarm.org/en/ NR. 10 Dominic Stevens Mobile
tik sakau, kad jei jau pasirinkai gyvenimą su automobiliu - tai pripažink, jog iš tikrųjų tau nelabai rūpi tave supantys žmonės, į kurių ervę atvairuoji ir mėgsi paparkuoti tą savo automašiną.
O aš sakau, kad jei jau pasirinkai gyvenimą be automobilio, tai pripažink, kad esi egoistas ir iš kitų reikalauji daugiau, negu tie kiti iš tavęs.
O aš sakau, kad jei jau pasirinkai gyvenimą be automobilio, tai pripažink, kad esi egoistas ir iš kitų reikalauji daugiau, negu tie kiti iš tavęs.
absurdas. jeigu aš renkuosi gyvenimą be automobilio, tai savaime suprantama renkuosi sudėtingesnį patogumo prasme egzistavimą. tai kur čia tas reikalavimas iš kitų daugiau nei iš savęs?
absurdas. jeigu aš renkuosi gyvenimą be automobilio, tai savaime suprantama renkuosi sudėtingesnį patogumo prasme egzistavimą. tai kur čia tas reikalavimas iš kitų daugiau nei iš savęs?
Tas, kad net ir dabar statai save į "kankinio" poziciją, reikalauji dėmesio ir kaltini vairuotojus nerūpestingumu ir brovimusi į tavo erdvę. Tiesiog siūlau suprasti, kad nuo to, jog tu tapai "geresnis", visi kiti netapo "blogesni".
Bet kokiu atveju, svarbu, kad tau pačiam gerai būtų. Su tuo ir sveikinu
Nusipirkau mėnesinį VT bilietą, todėl ir važinėju šiuo transportu. Mašina tik profilaktiškai gal kartą per savaitę pasinaudoju.
Vilniuje anaiptol nėra toks blogas viešasis transportas, kad juo nebūtų galima naudotis.
Paaiškinkit man kvailam, kame čia ekonomija turėti daiktą (automobilį) ir juo nesinaudoti? Tipo sutaupai keleta šimtų ant degalų?
Studentams bendras mėnesinis bilietas dabar kainuoja 20 Lt. Kiek kilometrų nuvažiuosi su mašina už tiek? Ne per daugiausia.
Kiekvienas žiūri individualiai. Man bilietas tikrai ne 20 Lt kainuoja
Apskritai, sakau nesuprantu tokių žmonių, kurie sprendžia už kitus kur jiems reikia taupyti, kur ir kaip gyventi, kur dirbti ir t.t. Sentimentai tarybiniams laikams, kai auto buvo vienas iš gyvenimo pasiekimų/tikslų? Pamirškit tai, auto seniai tapo ne prabangos, o būtinybės daiktas (beje lengvai prieinamas), taip kaip mobiliakas, kompiuteris, trečias TV namie ir t.t. Kai kas tiesiog užstrigęs yra aštuntame dešimtmetyje ir negali susitaikyti su nūdiena. Valio visiems, kurie į darbą, teatrą, susitikimą keliauja savais batais, dviračiais, rogutėmis ar gondolomis, bet būkit mieli, nespręskite už kitus, ar jam tas važiavimas su auto yra svarbus/reikalingas ar ne.
Aš galiu paskaičiuoti, kad kai kuriems pigiau būtų gyventi kaime, mažiau mieste orą gadintų. O jeigu tokių išsiųsti visą tuntą? So?
Viena, dėl ko aš būčiau už, tai labiau spausti naudoti mažalitražes auto. Patiko kai prieš dešimtmetį buvau Varšuvoje. Kai tuo metu pas mus buvo pati mada "silkių", "skorpų", ten per kelias dienas, nei vienos nepamačiau, vien "kibiriukai". Juk dažniausiai tokia mašina patenkintų kasdieninius poreikius.
p.s. tiesa, dar prisiminiau. Vokietija dabar, per ekonominį sunkmetį, dar primoka tiems, kurie perka naują auto. Kvaili vokiečiai
o ar ne geriau savaitgaliais eit į teatrą? važinėti dviračiais? vaikščioti? kad ir vienam (jei tokia nuotaika), arba būriais (jei koks mitingas)?
Na teatro prie namų nėra, tad ir iki jo reikia nuvažiuot. Jei eini dviese pigiau su mašina nuvažiuot Jei noriu pasivaikščiot, tai važiuoju už miesto ir dažniausiai ten VT taip pat nevažiuoja, taip, kad vėl tenka naudotis mašina.
Paaiškinkit man kvailam, kame čia ekonomija turėti daiktą (automobilį) ir juo nesinaudoti? Tipo sutaupai keleta šimtų ant degalų?
Kiekvienas žiūri individualiai. Man bilietas tikrai ne 20 Lt kainuoja
Apskritai, sakau nesuprantu tokių žmonių, kurie sprendžia už kitus kur jiems reikia taupyti, kur ir kaip gyventi, kur dirbti ir t.t. Sentimentai tarybiniams laikams, kai auto buvo vienas iš gyvenimo pasiekimų/tikslų? Pamirškit tai, auto seniai tapo ne prabangos, o būtinybės daiktas (beje lengvai prieinamas), taip kaip mobiliakas, kompiuteris, trečias TV namie ir t.t. Kai kas tiesiog užstrigęs yra aštuntame dešimtmetyje ir negali susitaikyti su nūdiena. Valio visiems, kurie į darbą, teatrą, susitikimą keliauja savais batais, dviračiais, rogutėmis ar gondolomis, bet būkit mieli, nespręskite už kitus, ar jam tas važiavimas su auto yra svarbus/reikalingas ar ne.
Aš galiu paskaičiuoti, kad kai kuriems pigiau būtų gyventi kaime, mažiau mieste orą gadintų. O jeigu tokių išsiųsti visą tuntą? So?
Viena, dėl ko aš būčiau už, tai labiau spausti naudoti mažalitražes auto. Patiko kai prieš dešimtmetį buvau Varšuvoje. Kai tuo metu pas mus buvo pati mada "silkių", "skorpų", ten per kelias dienas, nei vienos nepamačiau, vien "kibiriukai". Juk dažniausiai tokia mašina patenkintų kasdieninius poreikius.
p.s. tiesa, dar prisiminiau. Vokietija dabar, per ekonominį sunkmetį, dar primoka tiems, kurie perka naują auto. Kvaili vokiečiai
Ne, nu nepagydomas ligonis. Dar kartą sakau, neskaičiuojam mes jūsų pinigų, pūskit pro dusliaką nors tūkstančius per dieną ir nereikia sentimentų sovietmečiui (nors jau tada važinėjau tėvo automobiliu). Matyt, tamsta pasitenkini tik su automobiliu, gaila, užjaučiu..
Paaiškinkit man kvailam, kame čia ekonomija turėti daiktą (automobilį) ir juo nesinaudoti? Tipo sutaupai keleta šimtų ant degalų?
Kiekvienas žiūri individualiai. Man bilietas tikrai ne 20 Lt kainuoja
Apskritai, sakau nesuprantu tokių žmonių, kurie sprendžia už kitus kur jiems reikia taupyti, kur ir kaip gyventi, kur dirbti ir t.t. Sentimentai tarybiniams laikams, kai auto buvo vienas iš gyvenimo pasiekimų/tikslų? Pamirškit tai, auto seniai tapo ne prabangos, o būtinybės daiktas (beje lengvai prieinamas), taip kaip mobiliakas, kompiuteris, trečias TV namie ir t.t. Kai kas tiesiog užstrigęs yra aštuntame dešimtmetyje ir negali susitaikyti su nūdiena. Valio visiems, kurie į darbą, teatrą, susitikimą keliauja savais batais, dviračiais, rogutėmis ar gondolomis, bet būkit mieli, nespręskite už kitus, ar jam tas važiavimas su auto yra svarbus/reikalingas ar ne.
Aš galiu paskaičiuoti, kad kai kuriems pigiau būtų gyventi kaime, mažiau mieste orą gadintų. O jeigu tokių išsiųsti visą tuntą? So?
Viena, dėl ko aš būčiau už, tai labiau spausti naudoti mažalitražes auto. Patiko kai prieš dešimtmetį buvau Varšuvoje. Kai tuo metu pas mus buvo pati mada "silkių", "skorpų", ten per kelias dienas, nei vienos nepamačiau, vien "kibiriukai". Juk dažniausiai tokia mašina patenkintų kasdieninius poreikius.
p.s. tiesa, dar prisiminiau. Vokietija dabar, per ekonominį sunkmetį, dar primoka tiems, kurie perka naują auto. Kvaili vokiečiai
Gerbiamas ar gerbiama,
Niekas tamstos neverčia,neliepia ar dar kitaip nespaudžia lipti lauk iš savo automobilio ir net neaiškina kaip tau gyventi,ir nepavydi tau niekas. Gyvenk ir važinėk į sveikatą. Diskusijos tema yra kiek MUMS ,o ne tau kainuoja (į tavo piniginę nelendam-turėk) važinėti automobiliu mieste. Suprask, kad tikslas nėra suskaičiuoti kiek pinigų TU turi ar aiškinti kaip TAU gyventi,o tiesiog pasidalinti informacija
Ne, nu nepagydomas ligonis. Dar kartą sakau, neskaičiuojam mes jūsų pinigų, pūskit pro dusliaką nors tūkstančius per dieną ir nereikia sentimentų sovietmečiui (nors jau tada važinėjau tėvo automobiliu). Matyt, tamsta pasitenkini tik su automobiliu, gaila, užjaučiu..
Galėčiau, tai ir į butą įvažiuočiau, ir po butą važinėčiau ir auto sėdėdamas valgyčiau, TV žiūrėčiau, miegočiau ir t.t. Tamstai dėl to neturėtų būti jokio reikalo. O tas žiūrėjimas pro užuolaidos kraštą, kur važiuoja kaimynas, senatvėje atsilieps. Šita liga sekti kitus, senstant tik stiprėja
to gedas81
Tema ne tik kiek išleidi degalams. Tema su potekste, kaip brangiai kainuoja auto (ir kokie kvailiai juo besinaudojantys) ir kaip pigu su VT (ir kokie mes protingesni už kitus). Tai gerbiamasai, gal galėtum pagal tą istoriją savo temos pradžioje man paaiškinti, kame ekonomija ir logika turėti auto, juo nesinaudoti, pirkti mėnesinį ir naudotis VT?
Galėčiau, tai ir į butą įvažiuočiau, ir po butą važinėčiau ir auto sėdėdamas valgyčiau, TV žiūrėčiau, miegočiau ir t.t. Tamstai dėl to neturėtų būti jokio reikalo. O tas žiūrėjimas pro užuolaidos kraštą, kur važiuoja kaimynas, senatvėje atsilieps. Šita liga sekti kitus, senstant tik stiprėja
to gedas81
Tema ne tik kiek išleidi degalams. Tema su potekste, kaip brangiai kainuoja auto (ir kokie kvailiai juo besinaudojantys) ir kaip pigu su VT (ir kokie mes protingesni už kitus). Tai gerbiamasai, gal galėtum pagal tą istoriją savo temos pradžioje man paaiškinti, kame ekonomija ir logika turėti auto, juo nesinaudoti, pirkti mėnesinį ir naudotis VT?
Neužpyk, bet nėra ką su tavim diskutuoti. Geros tau kelionės po savo butą
Prieš automobilius neturiu nieko prieš, bet matydamas taip nuskurdintą mūsų aplinką, man kiekvieną kartą noirisi iškviest policiją pravažiuojant pro kažkada buvusią žalią veją tapusią šiukšlynu/purvynu, bet tokiu atveju tektų skambinėti kas 2min ištisai. Automobilis mums ne prabanga, bet gyventi tvarkingoje aplinkoje tapo tikra prabanga.
Prieš metus buvau Zagrebe tai ten miesto centre nėra nei vienos nemokamos vietos automobiliui taip pat nėra jokios galimybės priparkuoti ant vejos ir pan., o ir mokamoj vietoj galima stovėti ne ilgiau kaip 2 val., o pas mus tiesiog prabanga trykštanys Vilniaus Vartai, Valstybės parlamentas ir pašonėje smėlynas automobiliams parkuoti kaip III-ojo pasiaulio šaly, vakare kai visi susiruošia važiuoti namo smėlio dulkių kamuolys tvyro ore. Ar visas miestas turi taikytis prie kiekvienos sekretorės noro vienai su nuosava mašina į darbą važiuoti, ar sekretorės turi taikytis prie miesto sąlygų ir rinktis transportą pagal galimybes neniokojant miesto?
Kurį laiką skaičiavau, kiek man kainuoja nuvažiuot automobiliu 1km. Gavau ~90ct/km. Tuo metu didesnę dalį kilometražo suvažinėdavau mieste (atitinkamai didesnės kuro sąnaudos), pirkau padangas ir t.t. ir pan. Taigi sąnaudų 1km buvo nemažai. Realiai dabar kaina galėtų būt kokie 50-60ct/km.
Tai ir gauname, kad trumpo atstumo važiuot VT neapsimoka, nes gaunasi brangiau nei su auto.
Ilgesnį atstumą apsimoka, jei nereikia persėsti - bet su auto greičiau
Žodžiu turim situaciją:
1. Paprasti bilietai yra per brangūs važiuoti trumpus atstumus (o kartais labai patogu pavažiuot 1-3 sustojimus).
2. Standartiniai nuolatiniai bilietai yra per brangūs tokiems atsitiktiniams pasivažinėjimams.
Rezultatas - trumpiems atstumams renkuosi kojas/dviratį. Ilgesniems - automobilį.
VT naudojuosi išgėręs, arba kai žinau, kad gali tekti išgerti.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment