Tiksliai pasakyta, pritariu!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė nagi Rodyti pranešimąŠi Verkių g. atkarpa yra Verkių regioninio parko teritorijoje. Parko reglamentai labai riboja urbanizaciją ir susisiekimo infrastruktūros plėtrą, jeigu tai nenumatyta parko specialiajame plane. Parko nuomone, šioje vietoje prioritetas yra gamtai ir istorijos paveldui, o ne automobiliams.
Comment
-
Meginu gelbeti padeti "Metro Vilniuje"skiltyje ir pratesti diskusija cia.
Parašė music Rodyti pranešimąNorėčiau sužinoti tas kelias problemines sankryžas. Jei tik kelios, galima nesunkiai išvardinti, o tada bandysim pasvarstyti, gal ne taip ir sudėtingai viską įmanoma išspręsti
Pats abejoju, kad kelios. Vien Ukmergės gatvėje- kelios, Ozo ir Kareivių gatvėse- kelios, Kalvarijų g., Geležinio Vilko, Savanorių, Laisvės pr. ir t.t.
[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastuktūros projektai.
Sia tema jau ir taip pakankamai priterseme. Prasyciau ir kitus i tai atsizvelgti.Paskutinis taisė Ginthus; 2011.02.17, 00:04.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąMeginu gelbeti padeti "Metro Vilniuje"skiltyje ir pratesti diskusija cia.
Jei tikrai nori apie tai padiskutuoti, tai gal geriau prateskime temoje:
[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastuktūros projektai.
Sia tema jau ir taip pakankamai priterseme. Prasyciau ir kitus i tai atsizvelgti.
Comment
-
Parašė music
Ta gatvytė nutiesta dar prieš beveik 30 metų. Atkreipk dėmesį, už geležinkelio viaduko į pietus ji siaurėja nuo 7 juostų iki 2, o už kapinių vėl platėja iki 4. Nespėjo bedieviai sovietai jos nutiesti, nespėjo
Užprotestavo ir liko per kapines dvi juostos.
O į tarpą Viršuliškėse keturių juostų tikrai netilps. Tas tarpas labai siauras, nebent griauti tas gelžbetonines kapinių sienas ir dalį jų teritorijos užasfaltuoti
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNe nuo to galo sprendžiate problemas. Iš kur toks noras visą miestą paversti greitkeliu? Čia dėl to, kad pats gyveni užmiestyje ir tau nusispjauti ant miesto žmonių.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNe nuo to galo sprendžiate problemas. Iš kur toks noras visą miestą paversti greitkeliu? Čia dėl to, kad pats gyveni užmiestyje ir tau nusispjauti
ant miesto žmonių.
Parašė musicNa, tema, panašu, kad išgelbėta. Tai vistik kurios tos probleminės sankryžos?
Turiu pripazinti siek tiek prigavai pazodziui (kad ji kur ta iproti viska hiperbolizuoti). Turejau rasyti ne "keliu", o "keliolikos". Taciau dabar ne apie tai. Vilnius susisiekimo prasme yra savaip unikalus miestas. Unikalus ne vien tuo, kad praeitame simtmetyje pergyveno labai jau drastiskus pokycius, taciau tie pokyciai staiga nutruko nepriklausomybes atgavimo metu ir nuo to meto beveik pora desimtmeciu situacija tik blogejo chaotiska linkme. Neverta net mineti, kad jei planai butu igyvendinti kaip kad ir planuota, tai siuo momentu galetume drasiai diskutuoti ir apie metro idiegimo galimybes. Taciau siai dienai turime problemas butent del neisbaigto gatviu tinklo, bei neatsakingo leidimo daryti naujas sviesoforines sankryzas, kur ju pagal plana neturejo buti. Panagrinekime siek tiek sia problema. Pvz. Ukmerges gatve. Siai dienai turime transporto grustis sankryzose prie Senuku, beigi toleliau prie Big'o. Abejose vietose buvo numatytos skirtingu lygiu sankryzos (siaip ne taip isstenejome sankryza su Ateities gatve, ir tai nepilnai), kurios automatiskai panaikintu sviesoforines sankryzas su daugybe sviesoforo faziu sioje atkarpoje, jau nekalbant apie isvaziavimus su kairiais posukiais is atskiru prekybcentriu parkingu (juk tam reikalui numatytos lygiagrecios gatves). Arba Laisves prospektas. Irengus numatytas sankryzas su Ozo bei Siaurine gatve, kitos gretimos sankryzos su Virsuliskiu bei Rygos gatvemis paprasciausiai nebekeltu tokiu problemu, nes dalis srautu persiskirstytu i besviesofores sankryzas. Kaip jau minejau Metro temoje, zmones ne robotai ir gali pakeisti marsruta patogesniu, tad visai nebutina visas alei vienos sankryzas keisti i magistralinius dobilus. Tam i yra gatves skirstomos i kategorijas, pagal ju paskirti: greitojo eismo magistralines, susisiekimui tarp rajonu, privaziavimams.
Nei vienas siuo metu igyvendinamas projektas nera naujas, o tik pratesiama nebaigto tinklo statyba, del kurio neisbaigtumo sia diena ir kenciame.Paskutinis taisė Ginthus; 2011.02.17, 22:48.
Comment
-
Parašė musicJei kelių tiesimas nebuksuos, 2015 turėsim visus greitkelius, kurių mums reikia, o daugiau naujų kelių tikrai bus neverta tiesti bent kurį laiką- tik VT plėtoti.
Vakarinis turėtų būt baigtas 2014; kartu su III Vakarinio etapu turėtų būti nutiesta Šiaurinė gatvė ir Šiaurinis aplinkkelis. Maždaug tuo metu bus baigtas ir išorinis Pietinis aplinkkelis.
Bus įgyvendinti ir keli vietinės reikšmės projektukai pvz. Karaliaučiaus ir Smalinės gatvės Pilaitės šiaurinėje dalyje.
Ko dar trūksta? Įgyvendinus šiuos projektus, tikrai nereikia naujų gatvių galvot, kelių tinklas bus pakankamas, o štai apie VT ateitį, panašu, kad niekas rimtai nemąsto. Prieš kažkuriuos rinkimus pafantazavo apie troleibusų maršrutus Šiaurine gatve, iš Santariškių į Karoliniškes, Kalvarijų ir Jeruzalės, Ateities gatvėmis- tuo ir baigėsi.
Manau tinkamas metas pradėti galvoti ir apie greitesnes, galingesnes transporto rūšis, kitaip degraduojantis Vilniaus VT 2023 metais žlugs- bus puiki dovana miesto jubiliejaus proga.
Juk būtent taip atsitiko JAV XX a. pradžioje pritiesus greitkelių su šimtaaukštėm estakadom...
Comment
-
Parašė musicJei kelių tiesimas nebuksuos, 2015 turėsim visus greitkelius, kurių mums reikia, o daugiau naujų kelių tikrai bus neverta tiesti bent kurį laiką- tik VT plėtoti.
Vakarinis turėtų būt baigtas 2014; kartu su III Vakarinio etapu turėtų būti nutiesta Šiaurinė gatvė ir Šiaurinis aplinkkelis. Maždaug tuo metu bus baigtas ir išorinis Pietinis aplinkkelis.
Bus įgyvendinti ir keli vietinės reikšmės projektukai pvz. Karaliaučiaus ir Smalinės gatvės Pilaitės šiaurinėje dalyje.
Ko dar trūksta? Įgyvendinus šiuos projektus, tikrai nereikia naujų gatvių galvot, kelių tinklas bus pakankamas, o štai apie VT ateitį, panašu, kad niekas rimtai nemąsto. Prieš kažkuriuos rinkimus pafantazavo apie troleibusų maršrutus Šiaurine gatve, iš Santariškių į Karoliniškes, Kalvarijų ir Jeruzalės, Ateities gatvėmis- tuo ir baigėsi.
Manau tinkamas metas pradėti galvoti ir apie greitesnes, galingesnes transporto rūšis, kitaip degraduojantis Vilniaus VT 2023 metais žlugs- bus puiki dovana miesto jubiliejaus proga.
Juk būtent taip atsitiko JAV XX a. pradžioje pritiesus greitkelių su šimtaaukštėm estakadom...
O kur dar greitkelis Pilaitė- A1 (Rykantai) (+su galimu atsišakojimu link Grigiškių)? Kernavės g.? Dviejų lygių sankryža prie Gariūnų turgaus? Jungtis Spaudos rūmai- Sėlių g.? Narbuto-Konstitucijos estakada? Žalgirio-Ukmergės-G.Vilko mazgas? G.Vilko-Didlaukio mazgas? Požeminės perėjos, pėsčiųjų viadukai?
Nea, žinok. daug kas dar nėra įgyvendinta
Comment
-
Parašė musicTuos pavienius viadukus galima taip pat statyti, tik ar mūsų prioritetas kiekvieną sankryžą keisti į viaduką? Kiek milijardų kainuos? Gal geriau vystyti VT, kuriam kas metus skyrus bent vienos estakados kainą- ~50 mln.- per 10 metų galima kalnus nuversti?
Vien VT vystymas, tobulinimas, infrastruktūros objektų (gatvių) trūkumo neišspręs ir spūsčių drastiškai nepanaikins. Čia galima tarkim pažvelgti į Liuksemburgo situaciją. Šioje šalyje automobilių skaičius 1000 gyventojų yra didžiausias ES, tuo pačiu šalyje yra ganėtinai gerai išvystytas kelių tinklas. Bent jau sostinėje yra tikrai puikus gatvių tinklas ir miestą juosta greitkelis. Tačiau didelių transporto srautų, ar didelių problemų dėl spūsčių mieste nėra. Kadangi į pačią centrinę miesto dalį daugelis su nuosavu transportu nevyksta ir tą sąlygoja ne tik išvystytas VT, bet daugiausiai parkavimo vietų stygius ir jų apmokestinimas. Tenais ganėtinai populiaru naudotis P+R sistema.
Dabar grįžtant prie Vilniaus ir panagrinėjus parkavimo galimybes centrinėje dalyje ar net senamiestyje, tai yra daugybė vietų kur galima pasistatyti automobilį ir netgi nemokamai. Taip neatgrasoma plačiai naudotis nuosavu transportu, nes jei nuvažiavus arčiau centro tektu pavargti ieškant vietos, kur pasistatyti automobilį ir dar už stovėjimą sumokėti nemenką sumą, tikrai netgi toks koks yra dabar VT būtų populiarus.
Comment
-
Parašė musicJei kelių tiesimas nebuksuos, 2015 turėsim visus greitkelius, kurių mums reikia, o daugiau naujų kelių tikrai bus neverta tiesti bent kurį laiką- tik VT plėtoti.
Vakarinis turėtų būt baigtas 2014; kartu su III Vakarinio etapu turėtų būti nutiesta Šiaurinė gatvė ir Šiaurinis aplinkkelis. Maždaug tuo metu bus baigtas ir išorinis Pietinis aplinkkelis.
Bus įgyvendinti ir keli vietinės reikšmės projektukai pvz. Karaliaučiaus ir Smalinės gatvės Pilaitės šiaurinėje dalyje.
Ko dar trūksta? Įgyvendinus šiuos projektus, tikrai nereikia naujų gatvių galvot, kelių tinklas bus pakankamas, o štai apie VT ateitį, panašu, kad niekas rimtai nemąsto. Prieš kažkuriuos rinkimus pafantazavo apie troleibusų maršrutus Šiaurine gatve, iš Santariškių į Karoliniškes, Kalvarijų ir Jeruzalės, Ateities gatvėmis- tuo ir baigėsi.
Manau tinkamas metas pradėti galvoti ir apie greitesnes, galingesnes transporto rūšis, kitaip degraduojantis Vilniaus VT 2023 metais žlugs- bus puiki dovana miesto jubiliejaus proga.
Juk būtent taip atsitiko JAV XX a. pradžioje pritiesus greitkelių su šimtaaukštėm estakadom...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė andyourO tai gal pats kelkis iš miesto su savo automobiliuKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTaip neatgrasoma plačiai naudotis nuosavu transportu, nes jei nuvažiavus arčiau centro tektu pavargti ieškant vietos, kur pasistatyti automobilį ir dar už stovėjimą sumokėti nemenką sumą, tikrai netgi toks koks yra dabar VT būtų populiarus.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTrūksta Geležinio Vilko ir Žalgirio g. pilno pabaigimo į dviejų lygių mazgą projekto. O VT plėtra būtina, bet ir tam reikia bent kažkiek sutvarkyti infastruktūrą. Gi autobusai pievom nevažinės.
Na gal ir trūksta tos Geležinio Vilko/Žalgirio sankryžos rekonstrukcijos, bet daug ką reiktų šitaip rekonstruoti- Kalvarijų/Ozo, Kareivių/Verkių, Žirmūnų/Kareivių, Justiniškių/Laisvės, Narbuto/Sėlių, Ukmergės/Perkūnkiemio, Kosciuškos/Olandų g. tunelio, Geležinio Vilko/Goštauto, Laisvės pr./Rygos, Konstitucijos/Narbuto estakados ir t.t. Kiek kainuos? Labai daug. Gal pusę milijardo. Pastatę estakadas visose šiose sankryžose neabejotinai rasime kitų vietų, kur galima būtų pastatyti DAR.
Comment
-
/\ Pasakysiu gal ir žiaurokai, bet nereikia, nei VT plėtros, nei gatvių, rajonai tuštėja, greit nebus kam važinėti. Pensininkų kartai užteks esamo VT parko... Interpretuokit kaip norit
Išvis tai tema apie neįgivendintus projektus, o ne apie ateities vizijas. Tam yra Infastruktūros projektų Vilniuje tema. Būtų geriau, kad čia kalbėtume apie tai ko niekda kogero nebus. Nes diskutuojama apie tai kas numatyta BP ir dar planuojama atlikti. Vat jeigu neįgivendins, po kokių 5 metų galėsime kalbeti čia apie tai kodėl troleibusai nevažiuoja iki Santariškių, bet kol kas tai suplanuota...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNegaliu sutikti su tokia nuomone. Kaip netruksta pazeideju net ir didinant baudas, taip parkavimo mokesciu didinimas nesuteiks isganymo no automobilizacijos. Didesni efekta duotu prasciausias pazadu irengti prakingus senamiescio perimetrinese zonose ivykdymas. O jei dar tos fantazijos apie kompleksinius mazgus persedimui is individualaus transporto i visuomenini butu igyvendinami, tuomet gal net ir sutikciau paaukoti viena kita gatves isplatinimo ar viaduko statybos projekta
Aš nelabai sutikčiau dėl parkingų įrengimo senamiesčio perimetre. Nes jei yra noras sumažinti eismo srautus miesto gatvėse ir populiarinti VT, tai neprisidės prie šio tikslo. Vis tiek bus važiuojama su automobiliu į centrinę dalį, o kadangi senamiestis iš esmės pasiekiamas pėsčiomis, VT vaidmens čia nėra.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPala pala, o Rytinį aplinkelį pamiršai?
Ir Išorinį pietinį reikia tiesti ne iki A3, o bent jau iki N.Vilnios- taip miestas bus visiškai "apjuostas" aplinkeliais.
O kur dar greitkelis Pilaitė- A1 (Rykantai) (+su galimu atsišakojimu link Grigiškių)? Kernavės g.?
Jungtis Spaudos rūmai- Sėlių g.?
Narbuto-Konstitucijos estakada?
Comment
-
Parašė musicRytinio tiesiog nereikia
Niekas į Minską nevažiuoja. Pasižiūrėk tarkim Minsko plento srautus. ~1500 per parą, o po 10 metų prognozuojami- 2200... Štai į Utenos pusę po 10 metų jau viršys 10 000. Koks tikslas statyti kelią į niekur už pusę milijardo?
Kol stovės "geležinė uždanga", apie didesnius srautus į rytus galima nesvajoti.
Comment
Comment