Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai

    Taigi. Manau, tikrai įdomi nauja tema forume. Vilniuje baiginėjami dar sovietmečiu suplanuoti projektai, bent jau dauguma, tačiau dalis jų liks būtomis vizijomis ir įgivendinti nebebus. Todėl čia siūlau dalintis pamirštomis įdėjomis, kurias kažkada planavo miesto planuotojai. Ką gali žinot, ko ir kas turi. Bus tikrai malonu pasidalinti. O kad būtų aiškiau siūlau tokį sąrašėlį apie ką čia nebeįgyvendinamo bendrausim:

    1. Gatvės;
    2. Tiltai (per upes);
    3. Viadukai;
    4. Pėsčiųjų infrastuktūra;
    5. Viešojo transporto infrastruktūra;
    6. Poilsio ir pramogų zonos.

    Jau kitą savaitę gausiu medžiagos apie kelis užmirštus objektus, o kad tema iki tol nebūtų tuščia, dėkit savo info
    Paskutinis taisė SPX; 2009.02.03, 18:46.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    #2
    1980 m. planai

    Ačiū už gerą tamą, SPX.

    Tokios jungtys buvo numatytos 1980 m. genplane


    1978 m. generalinio plano projekto nuotrauka iš parodos buv.Architektūros muziejuje
    1. Jungtis tarp Buivydiškių g. (ten, kur alkūnė prie "Džymo") ir Kęstučio g.
    2. Tiltas Kęstučio g. tęsinyje iki Poželos (dab. Geležinio Vilko) g.
    3. Tunelis po Čiurlionio gatve iš Tarybų (dab. Geležinio Vilko) g. iki Vytenio g.
    4. Viadukas iš Vytenio g. per geležinkelį

    Čia dar galima rasti:
    - Ozo g. jungti per kapines,
    - kelią iš Laisvės pr. į Pilaitę,
    - Sausio 13-osios g. tęsinį, etc., etc.

    Comment


      #3
      Na va, pirmieji vaizdai Dėkui Romui.

      Tai vat, grįžtanat prie to tunelio iki Vytenio g. Kita sav. kaip tik apie jį bus realesnių vaizdelių, t.y. šiokie tokie realesni papaišymai nei įdėtam genplane.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        #4
        Parašė music
        Justiniškių- Sėlių g. jungtį. šita praverstų dabar.

        O tas tunelis- įdomu! Gal yra daugiau žinių apie jį ar kokių skaičių? Kažkur teko skaityti ir Kaune buvo du tuneliai numatyti..
        Justiniškių - Sėlių. Taip, gan įdomu. Reikės pasidomėti giliau, gal kokių papaišymų atsiras
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #5
          Per žvėryną tuomet eitų tikra magistralė. Būtų išversta daug paveldinių pastatų...

          Comment


            #6
            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Per žvėryną tuomet eitų tikra magistralė. Būtų išversta daug paveldinių pastatų...
            Pavėldiniai tai? Ten bent jau iki Narbuto g. miškas.
            Paskutinis taisė SPX; 2009.02.03, 21:41.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              #7
              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Pavėldiniai tai? Ten bent jau iki Narbuto g. miškas.
              Nelabai supratau, koks miškas? Juk Kęstučio gatvės tikrai nėra kaip platinti, o palei ją ir stovi minėti mažaaukščiai pastatai.
              p.s. Tema tikrai gera.
              Flickr

              Comment


                #8
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Nelabai supratau, koks miškas? Juk Kęstučio gatvės tikrai nėra kaip platinti, o palei ją ir stovi minėti mažaaukščiai pastatai.
                p.s. Tema tikrai gera.
                Taip, turėjau omenyje Kęstučio gatvę. Miškas tai ne Žvėrynas.

                Comment


                  #9
                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Ačiū už gerą tamą, SPX.

                  1978 m. generalinio plano projekto nuotrauka iš parodos buv.Architektūros muziejuje
                  Romas idejo tik maza fragmenta. Siame plane jau buvo numatytos ne tik jau prisimintos/gaivinamos vakarinio aplinkelio, Siaurines gatves bei tikrojo pietinio aplinkelio jungtys. Suplanuotos kelis kartus didesnes uz esamas Pilaites zona, beigi Grigiskiu-Lentvario-Vokes zona, o taip pat daugybe jas su miestu jungianciu jungciu. Taip is esmes Vilnius buvo sudalintas i kelias dalis: tikrasis istorinis Vilnius besipleciantis i siaure; Pilaites zona i vakarus; Aukstuju paneriu zona i pietvakarius beigi Naujoji Vilnia rytuose.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2009.02.04, 12:17.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Taip, turėjau omenyje Kęstučio gatvę. Miškas tai ne Žvėrynas.
                    Na, dalis miško - Žvėrynas. Ten šeip susikerta kelios ribos: Žvėryno, Šeškinės ir Viršuliškių

                    Tada viską būtų praplatinę, be jokių dideliu sklypų skandalų kaip, kad dabar. Perkeltų iš lūšnų į kooperatyvinį butą Vistiek, tiek Sėlių, tiek Kęstučio gatvės nebūtų gi platesnės nei 4 juostų.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #11
                      1978m. genplane nebematyi Taurupės g. jungties aplink Lazdynus. 1974m. Architektūtoje ji dar įvaidyjama kaip pavyzdinė. Toje vietoje Laisvės pr. matyti visai kita kryptimi nueinanti gatvė link Vakarinio aplinkkelio ir toliau. Čia matyt į "Sudervės" zoną?
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #12
                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        1978m. genplane nebematyi Taurupės g. jungties aplink Lazdynus. 1974m. Architektūtoje ji dar įvaidyjama kaip pavyzdinė. Toje vietoje Laisvės pr. matyti visai kita kryptimi nueinanti gatvė link Vakarinio aplinkkelio ir toliau. Čia matyt į "Sudervės" zoną?
                        Taip link Suderves, pro Salotes ezeriuka (cia jau net medziai iskirsti, ruosta trasa gatvei), per neuzbaigta Giluzio gatve, lygiagreciai Pilaites prospektui. Vaziuojant toliau, visos gatves (tiek Taurupes, Pilaites pr., tiek Siaurine g. beigi Siaurinio aplinkelio uzuomazgos) susikerta jau netoli Suderves. Tiesiog "patobulinta" jungtis. Ankstesniame variante dar nebuvo vakarinio aplinkelio ir tolimesniu mikrorajonu i siaure bei vakarus,tad vyravo kryptis Laisves pr. - Gariunai. Naujesniame permastyta, kad racionaliau butu ja nukreipti is Laisves prospekto link Pilaites. Siandiena gi, pergalvojo dar kitaip ir vietoje jungties per Pasaku parka, bus sujungta Asanaviciutes g. su Taurupes.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2009.02.04, 11:57.

                        Comment


                          #13
                          /\ Tai čia gaunasi tiesiai per Pasakų parką ant kalvos, šalia dab. Asanavičiūtės gatvės.
                          Paskutinis taisė SPX; 2009.02.04, 12:44.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            #14
                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Taip link Suderves, pro Salotes ezeriuka (cia jau net medziai iskirsti, ruosta trasa gatvei), per neuzbaigta Giluzio gatve, lygiagreciai Pilaites prospektui. Vaziuojant toliau, visos gatves (tiek Taurupes, Pilaites pr., tiek Siaurine g. beigi Siaurinio aplinkelio uzuomazgos) susikerta jau netoli Suderves. Tiesiog "patobulinta" jungtis. Ankstesniame variante dar nebuvo vakarinio aplinkelio ir tolimesniu mikrorajonu i siaure bei vakarus,tad vyravo kryptis Laisves pr. - Gariunai. Naujesniame permastyta, kad racionaliau butu ja nukreipti is Laisves prospekto link Pilaites. Siandiena gi, pergalvojo dar kitaip ir vietoje jungties per Pasaku parka, bus sujungta Asanaviciutes g. su Taurupes.
                            Atrodo neteisingai busiu suprates SPX'o klausima apie Suderves zona. Jis matyt turejo omenyje Suderves upeli, o as pamaniau apie Suderves miesteli prie Vilnojos ez. Na bet esmes tai kaip ir nekeicia. Apskritai kaikurie turbut labiau butu linke ir pacia Pilaite pervadinti i Suderve...

                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            /\ Tai čia gaunasi tiesiai per Pasakų parką ant kalvos, šalia dab. Asanavičiūtės gatvės.
                            Taip ir gaunasi.
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2009.02.04, 12:56.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              ...1978 m. generalinio plano projekto nuotrauka iš parodos buv.Architektūros muziejuje
                              1. Jungtis tarp Buivydiškių g. (ten, kur alkūnė prie "Džymo") ir Kęstučio g.
                              Čia man katik kilo labai didelis įtarimas. Ar tikrai nuo Buivydiškių g.? Kur apibrėžiau raudonai, tai Ukmergės g. gi? Apačioj kelių lygių Ukmergės - Geležinio Vilko g. mazgas. (kažkodėl įdomi jo kryptis). Pagal tą papaišymą matyti, kad Ukmergės g. išsišakoja į dvi dalis ant Šeškinės kalno, prie Ozo g. viaduko...

                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                #16
                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Na, dalis miško - Žvėrynas. Ten šeip susikerta kelios ribos: Žvėryno, Šeškinės ir Viršuliškių

                                Tada viską būtų praplatinę, be jokių dideliu sklypų skandalų kaip, kad dabar. Perkeltų iš lūšnų į kooperatyvinį butą Vistiek, tiek Sėlių, tiek Kęstučio gatvės nebūtų gi platesnės nei 4 juostų.
                                Bet pagal planą Kęstučio gatvė būtų viena pagrindinių visame mieste! Gerai, kad ir neįgyvendino to, nes jei tik 4 juostos būtų buvusios dabar ten kamščiai būtų nemaži. Na nebent tada jau visas rajonas būtų buvęs pertvarkytas ir dabar būtų eilinis blokinių rajonas.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2009.02.04, 13:03.
                                Flickr

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Čia man katik kilo labai didelis įtarimas. Ar tikrai nuo Buivydiškių g.? Kur apibrėžiau raudonai, tai Ukmergės g. gi? Apačioj kelių lygių Ukmergės - Geležinio Vilko g. mazgas. (kažkodėl įdomi jo kryptis). Pagal tą papaišymą matyti, kad Ukmergės g. išsišakoja į dvi dalis ant Šeškinės kalno, prie Ozo g. viaduko...

                                  Atvaizdas
                                  Tavo tiesa, Buivydiskiu gatve yra siek tiek kairiau, o apvestoje zonoje - Ukmerges g. Siaip sakyciau gan idomiai buvo sumastyta, atskirti Savanoriu-Ukmerges bei Dariaus Gireno - Gelezinio Vilko kryptis, kaip dvi atskiras. Viena per Zveryna, kita tuneliais per Naujamiesti. Gal ir gerai, kad taip nepadare...

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Bet pagal planą Kęstučio gatvė būtų viena pagrindinių visame mieste! Gerai, kad ir neįgyvendino to, nes jei tik 4 juostos būtų buvusios dabar ten kamščiai būtų nemaži. Na nebent tada jau visas rajonas būtų buvęs pertvarkytas ir dabar būtų eilinis blokinių rajonas.
                                    Čia dar geras klausimas ar blogai. Gražiai tikrai suplanuotas pagrindinis judėjimas tarp A1 ir A2 būtų. Galbūt čia vidinė greito esimo gatvė. Neaišku kaip ten kas ir ką darytų su tom Kęstučio g. lūšnom. Vistik Sėlių jungtis dar labai pasitarnautų. Mano supratimu, tai dabar mažiau bėdų būtų, nes toks planavimas buvo gal ir visai racionalus.

                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Tavo tiesa, Buivydiskiu gatve yra siek tiek kairiau, o apvestoje zonoje - Ukmerges g. Siaip sakyciau gan idomiai buvo sumastyta, atskirti Savanoriu-Ukmerges bei Dariaus Gireno - Gelezinio Vilko kryptis, kaip dvi atskiras. Viena per Zveryna, kita tuneliais per Naujamiesti. Gal ir gerai, kad taip nepadare...
                                    Ta atkarpa iki Kęstučio g. tai dabartinis dviračių takas vedantis į Žvėryną. Šeškinės ir aplinkiniai gyventojai jį žino.
                                    Paskutinis taisė SPX; 2009.02.04, 13:38.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Čia dar geras klausimas ar blogai. Gražiai tikrai suplanuotas pagrindinis judėjimas tarp A1 ir A2 būtų. Galbūt čia vidinė greito esimo gatvė. Neaišku kaip ten kas ir ką darytų su tom Kęstučio g. lūšnom. Vistik Sėlių jungtis dar labai pasitarnautų. Mano supratimu, tai dabar mažiau bėdų būtų, nes toks planavimas buvo gal ir visai racionalus.



                                      Ta atkarpa iki Kęstučio g. tai dabartinis dviračių takas vedantis į Žvėryną. Šeškinės ir aplinkiniai gyventojai jį žino.
                                      Manau dauguma siu minciu buvo atsisakyta (atideta, pamirsta - vadinkim kaip norim) del labai paprastu priezasciu. Jos reikalauja pernelyg daug pastangu ir resursu. Pazvelkime atidziau - kiekviename atkarpu metre reikia arba tilto arba estakados arba tunelio arba iskeldint senus namus. Juk reikia islaikyti visus projektinius gatviu parametrus, tame tarpe ir ploti tarp raudonuju liniju beigi isilgini nuolydi, kas reiskia slaitu nukasinejima ar tunelius, estakadu statyma daubose ir t.t. Ir visa tai tik tam, kad isvengti srautu susikirtimo vienoje Gelezinio Vilko-Ukmerges sankirtoje. Matyt kastu naudos santykis nelabai inponavo...
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2009.02.04, 13:59.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Čia man katik kilo labai didelis įtarimas. Ar tikrai nuo Buivydiškių g.? Kur apibrėžiau raudonai, tai Ukmergės g. gi? Apačioj kelių lygių Ukmergės - Geležinio Vilko g. mazgas. (kažkodėl įdomi jo kryptis). Pagal tą papaišymą matyti, kad Ukmergės g. išsišakoja į dvi dalis ant Šeškinės kalno, prie Ozo g. viaduko...

                                        Atvaizdas
                                        Kaip suprantu Ukmergės g. jungtųsi su Žalgirio gatve. Ten Žalgirio mikrorajonas buvo numatytas. Teko matyti piešinukų su 25 aukštų namais Šnipiškėse. Dabar tie keli šešiolikaukščiai, pastatyti Šnipiškėse, ar tai tik ne to rajono statybos pradžia buvo? Bent generaliniame plane iki 2000 metų buvo numatyta ne tik Šiaulių dydžio Pilaitė (tada dar Sudervėle vadinama), bet ir Žalgiris, Grigiškių, Lentvario plėtra, Naujojoje Vilnioje nauji kvartalai.
                                        O į Pilaitę tikros autostrados buvo numatytos. Šiaurinė gatvė taip pat baigtųsi ne ties Vakariniu aplinkkeliu, bet ir toliau tęstųsi per Buivydiškes link Vilniaus- Kauno autostrados.
                                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                        Comment

                                        Working...
                                        X