Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš 15min.lt straipsnio apie Pilaitės vizijas sovietmečiu (https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...u-1162-1460448):


    Čia pirmąkart matau, kad palei geležinkelį Paneriuose buvo planuota magistralė nuo stoties iki pat Lentvario ir net A1.

    Comment


      Nuo Minsko pl. Liepkalnio g. nebėra.

      Comment


        Paroda Vilniaus miesto muziejuje
        Neįgyvendinti XX amžiaus Vilniaus projektai
        2021.07.21–2022.01.09

        Parodoje yra įvairių laikotarpių Vilniaus generaliniai planai - nuo tarpukario ir karo iki vėlyvojo sovietmečio.



        Du neįgyvendinti projektai.
        1980 metų maketas "Vilnius 2000" iš Energetikos ir technikos muziejaus

        1. Šeškinė - Žvėrynas - Vilkpėdė
        Šeškinėje ties dab. "Impulsu" ir tuo namu, "kur langai žiūri į sieną" turėjo būti taiyklinga 4 gatvių sankryža,
        Buivydiškių gatvės turėjo eiti tiesiai, buvo numatytas, kad plati gatvė leisisį Žvėryną ir susijungs su Kęstučio gatve

        Žvėryno vaizdas iš šiaurės
        Ta plati magistralė per vidurį - Kęstučio gatvė.
        Kęstučio gatvės tąsoje turėjo būti tiltas per Nerį


        Centro ir Žvėryno vaizdas iš rytų


        Naujmiesčio ir Žvėryno vaizdas iš pietų
        Peršokusi tiltą nauja gatvė ties Vingo parku turėjo įsilieti į K,.Požėlos (dab. Geležinio vilko) gatvę




        2.Tunelis po Naujamiesčiu
        Nuo Tarybų (Pedagoginio) tilto einanti Tarybų gatvė (dab. Geležinio vilko g.) prieš kalną neturėjo sukti link Vingio parko ir Neries upės, o kastis po kalnu
        Link upės buvo numatyta pagalbinė jungtis. Dabar ten eina pagrindinė Geležinio Vilko gatvės trasa


        Tunelis turėjo išlįsti Vytenio gatvėje į pietus ties Raudonosios Armijos (dab. Savanorių) prospektu


        Pagrindinė gatvė važiuojant nuo upės link aerouosto (dab. oro uosto) turėjo būti Vytenio gatvė


        Prie geležinkelio buvo suplanuotas transporto mazgas

        Comment


          Kaip suprantu, dabartinė Kęstučio g būtų buvusi visai sunaikinta.

          Comment


            Kaip gerai, kad tai neįgyvendinta.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Kaip gerai, kad tai neįgyvendinta.
              Tačiau labai gaila, kad per 50 metų liko neįgyvendintas Šiaurinės gatvės, o per 30 metų - Mykolo Lietuvio gatvės projektas.

              ​​​​​Ten gana išsami paroda. Atskirai gatvių ir naujų mikrorajonų projektų brėžinių nebuvo - reikėjo studijuoti maketą ir genplanus.

              Visiems besidomintiems verta apsilankyti.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Kaip gerai, kad tai neįgyvendinta.
                Na tai dar klausimas. Kęstučio-Momiuškos g rajone yra įdomių tarpukario modernizmo individualių namų. Tuo tarpu toliau Kęstučio gatve mediniai namukai gana apgailėtini. Ir matosi, kad gatvė turbūt platinta, medinukų perimetro nėra. Ypač kraupus Latvių-Kęstučio sankryžos vaizdas

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Oho kiek buvo priplanuota estakadų, turbūt turėtume daugiausia estakadų per capita pasaulyje jeigu būtų įgyvendintas šitas košmaras, tikras Baltijos LA. Įsivaizduojate kiek šiais laikais kainuotų tokį kiekį infrastruktūros prižiūrėti, o vėliau ir renovuot? Brrr
                  LA tai tos estekados ir greitkeliai bent jau naudojami yra, o čia nelabai aišku, kam tiek greitkelių ir viadukų buvo priplanuota, jei auto retas turėjo ir nelabai kur važinėjo mieste.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    nelabai aišku, kam tiek greitkelių ir viadukų buvo priplanuota, jei auto retas turėjo ir nelabai kur važinėjo mieste.
                    Projektuotojai žiūrėjo į ateitį.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      1. Šeškinė - Žvėrynas - Vilkpėdė
                      Šeškinėje ties dab. "Impulsu" ir tuo namu, "kur langai žiūri į sieną" turėjo būti taiyklinga 4 gatvių sankryža,
                      Vizijose gal ir turėjo būti, bet faktiškai suprojektuota kitokia konfigūracija: į Kęstučio g. turėjo įsilieti būtent Buivydiškių g. - žr. brėžinį mano pranešime.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Vizijose gal ir turėjo būti, bet faktiškai suprojektuota kitokia konfigūracija: į Kęstučio g. turėjo įsilieti būtent Buivydiškių g. - žr. brėžinį mano pranešime.

                        Ačiū už patikslinimą.
                        Buivydiškių gatvės tąsa link Žvėryno išties buvo numatyta šiek tiek įstrižai - šalia "namo, kur langai žiūri į sieną".

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                          Tai kad su išduotu leidimu Senukams ir kitiems sklypams, Šešuolių vadiakui fiziškai nebelieka vietos
                          Kažkur buvau užmatęs žinią, kad Senukai dalyje sklypo numatė servitutą galimam keliui toje vietoje. Būtų įdomu pažiūrėti, ar ta vieta užstatyta - turėtų būti paliktas koridorius tarp Senukų ir 15,17 sklypų daugiabučių.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Prašom:
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210823_130014.jpg
Views:	600
Size:	1,51 MB
ID:	1907176

                            Comment


                              Plano kairėje pusėje:

                              Comment


                                Na štai, vietos keliui palikta, kaip ir minėjau. Problemos nėra.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Turint omeny esamą Kernavės g. trasą Šiaurinėje Šnipiškių dalyje - tiesiai per belenkiek kainuojančių privačių namų rajoną su nuliu erdvės platinimui ar kitokiems pakeitimams - tikimybė, kad tai kada nors bus tranzitinė gatvė su "jungtimis" į arterines gatves, yra artima nuliui.
                                  O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.

                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
                                    Sakyčiau nulinė. Šios jungties nebėra planuose.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.18, 21:16. Priežastis: Kopija iš temos “Šnipiškių infrastruktūros projektai"

                                    Comment

                                    Working...
                                    X