/\ Todėl, kad jos net ir dabar yra kaip alternatyvinės, t.y. su labai tolima perspektyva.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
Labai įdomu.
Gal turi didesnės raiškos nuotrauką?
- 4 patinka
Comment
-
Atrodo kaip kažkieno asmeninė vizija. Vis tiek nauji rajonai buvo planuojami kardinaliai kitaip. Baltupiai, Šeškinė ir Viršuliškės tuo metu jau buvo suprojektuoti ir/ar statomi. Vienintelės Justiniškės galėjo iš dalies būti paremtos šita vizija.
Tuo tarpu, štai čia jau yra realus projektas. Ne viskas buvo įgyvendinta:- Laikinas troleibusų žiedas Laisvės pr. gale taip ir liko.
- Laikinas autobusų žiedas pravažiavime nuo Ukmergės g. į Gabijos g. taip ir liko.
- Jungties iš Žemynos g. į Šiaurinę g. nėra, nes nėra pačios Šiaurinės ¯\_(ツ)_/¯
- Praėjimas pėstiesiems iš Žemynos g. į Medeinos g. (tarp korpusų 174 ir 175) yra visiškas š...
- Justiniškių g. įrengtos 2 viešojo transporto stotelės, vietoje 1 per vidurį.
- Tarp Medeinos ir Justiniškių g. nepastatyti visi požeminiai ir invalidų garažai. Iš daugiaaukščių garažų "bloko" pastatytas tik objektas CPP 9610-268 (nr. 268), kad ir kas tai bebūtų.
- Mikrorajono centre (dabar p/c Rimi) butų ūkis (426 - A) ir galimai, dispečerinė (192) buvo pastatyti kitokios konfigūracijos. 192-o objektui tik buvo padarytas įvažiavimas, kuris dabar užsibaigia ant pėsčiųjų tako.
- Pašilaičių g. vietoje vaikų darželio nr. 424 jau nepriklausomybės laikais išdygo "elitiniai" mažaaukščiai daugiabučiai su aptverta teritorija. Dalis IV mikrorajono namų bei Medeinos ir Žemynos g. "monolitai" baigti statyti pirmaisiais nepriklausomybės metais.
- Šiame plane nepažymėta, bet Pašilaičių pramoninė zona, apribota Justiniškių, Šiaurine, Gineitiškių g. bei Vakarinių aplinkkeliu buvo realizuota tik iš dalies.
- Yra ir daugiau - čia išvardinau tik labiausiai kritusius į akį.
Paskutinis taisė Mettal; 2020.11.02, 11:47.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAtrodo kaip kažkieno asmeninė vizija. Vis tiek nauji rajonai buvo planuojami kardinaliai kitaip. Baltupiai, Šeškinė ir Viršuliškės tuo metu jau buvo suprojektuoti ir/ar statomi. Vienintelės Justiniškės galėjo iš dalies būti paremtos šita vizija.
Dar prieš forumo duomenų bazės ataką buvau įkėlęs šį planą, matyt, jeigu jis vėl iškyla, tai buvo dingęs tada
Tiesa, šiek tiek skiriasi šiaurės rytų Šeškinės pusė, bet ji ir buvo statoma jau apie 1980.
Deja, neranda šio failo
Dabar susimąsčiau - mįsle lieka, kodėl Viršuliškėse taip ir nebuvo pastatyti monolitiniai daugiaaukščiai. Paprastai, būtent gyvenamieji namai laikyti prioritetinėmis statybomis.
Įkeliu geresnės raiškos ir didesnį 1977 planą: http://www.archyvai.lt/images/15841/44678.jpgPaskutinis taisė Pilaitis; 2020.11.02, 11:07.
- 1 patinka
Comment
-
Pataisiau. Dabar turėtų rodyti.
Dėl Viršuliškių, Baltupių ir Šeškinės - mano mintis buvo ta, kad tuo metu jau buvo šitų rajonų projektai, todėl ši 1977 m. vizualizacija iš dalies paremta jais. Vis tiek naujesni rajonai nei šie 3, neatitinka.
Man tik keista yra tai, kad Šeškinė labiau atitinka realų projektą nei Baltupiai, nors ji pradėta statyti vėliau?
Pačioje Šeškinėje yra tik 2 esminiai skirtumai: "Akropolio" sankryža buvo 1 lygio ir buvo kitokia Buivydiškių - Ozo - "Kęstučio g. magistralės" sankirtos konfigūracija.Paskutinis taisė Mettal; 2020.11.02, 12:05.
- 1 patinka
Comment
-
Šeškinės rajone pastatyta beveik viskas. Iki pastatų lygio nesigilinau, bet kas liečia gatves, tai nėra štai šito:- Nuovaža iš Šiaurinės x Ukmergės g. sankryžos į Šeškinės g. per autobusų žiedą. Nėra, nes nėra ir Šiaurinės g. Tiesa, tai netrukdė įrengti 2 krypčių nuovažas vakarinėje rajono pusėje.
- Nėra Čiobiškio g. tęsinio, kadangi nėra Šiaurinės g.
- Buivydiškių g. anais laikais visur vadinta Buivydžių g. Kodėl šitaip? Beraščiai, nesiorientuojantys geografijoje (kur Buivydžiai ir kur gyvenvietės, kurių vardais pavadintos kitos šio rajono gatvės)? Ar kažkas vienas padarė klaidą ir šitaip nusitempė per visus dokumentus? Nors čia ne pats baisiausias variantas: 1986 m. plane (žr. https://www.geoportal.lt/map/ > kairėje meniu Žemėlapių fondai) šita gavė pavadinta "Duivydiškės g." (daugiskaita, vardininkas; originalo kalba: ул. Дуйвидишки)
- Buivydiškių g. per dabar tuščią lauką turėjo eiti tiesiai link Žvėryno. Dabartinė Ozo ir Buivydiškių g. sankryža turėjo išlikti.
- Neįrengtas posūkis iš Šeškinės g. į Ozo g., kuris turėjo įsilieti į nuovažą "Ukmergės g. nuo centro > Ozo g. link Buivydiškių g." bei nepadaryta dar viena šviesoforinė sankryža kitapus Ozo x Ukmergės g. viaduko. Taip buvo ko gero dėl to, kad tik 1991-12-09 buvo panaikintas šviesoforas Ukmergės ir Šeškinės g. sankryžoje, nes pagaliau baigta krapštytis su viaduku.
Paskutinis taisė Mettal; 2020.11.02, 13:30.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPataisiau. Dabar turėtų rodyti.
Dėl Viršuliškių, Baltupių ir Šeškinės - mano mintis buvo ta, kad tuo metu jau buvo šitų rajonų projektai, todėl ši 1977 m. vizualizacija iš dalies paremta jais. Vis tiek naujesni rajonai nei šie 3, neatitinka.
Man tik keista yra tai, kad Šeškinė labiau atitinka realų projektą nei Baltupiai, nors ji pradėta statyti vėliau?
Pačioje Šeškinėje yra tik 2 esminiai skirtumai: "Akropolio" sankryža buvo 1 lygio ir buvo kitokia Buivydiškių - Ozo - "Kęstučio g. magistralės" sankirtos konfigūracija.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Laaabai paraleliai. Taip paraleliai, kad net eik tu sau.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTies SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.
Ozo g. yra paraleli, tęsinys pro kapines yra numatytas BP, tunelis taip pat, o Šešuolių g. jau pastatyta. Iš jos parkavimą pašalinus, net nereiktų nieko rekonstruot (A juostų į aplinkkelį vargu ar reikia, o naikinamą parkavimą gatvėje galėtų naujai įrengti pievose aplink). Prie „Seb” arenos galėtų likti tos D kat. gatvės, dingtų ir tranzitas jomis.
Žalia – trūkstama jungtis pro kapines, taškučiai – numatytas tunelis:
Neišvirus sriubos, gi neinama deserto valgyt.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBet tada dar Šešuolių-Vakarinio sankryžoje reikėtų viaduko.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Ne dobilui, bet tiesiog lenktam keliui turėtų pakakt vietos. Dar liktų 200 m greitėjimo / lėtėjimo juostai. Ties esama greitėjimo / lėtėjimo juosta dobile šalia, yra 170 m. Aišku, nėra labai faina, tiek įsukimų / išsukimų šalia, įdomu ar būtų legalu pagal STR. Gal. Ties sklypu kažkodėl padarytas atitraukimas nuo gatvės:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiaurinės g., kaip jau numanome, iš viso nebus, nei 3+3, nei A+1+1+A. Tai tą diskusiją bus galima kelti prie "neįgyvendinti projektai".
Prmą kartą Šiaurinė gatvė pasirodė Vilniaus 1965 metų generaliniame plane, aiškesnė trasa numatyta 1978-1980 m. genplane.
http://www.archyvai.lt/lt/vaa_virtua...iaus-42r9.htmlPaskutinis taisė Romas; 2021.01.24, 00:10.
Comment
Comment