Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNebus, nes jos jau uždarytos.
Comment
-
Sudervės katalikų kapinėms jau bemaž prieš 6 metus yra suteiktas riboto laidojimo kapinių statusas dėl laidoti skirtų laisvų vietų trūkumo. Jose nėra vietos naujoms kapavietėms formuoti, tačiau galima laidoti esamose (kur jau palaidota) kapavietėse, formuojant naujus kapus arba kartotinai laidojant į jau esamus.
Toje teritorija kurioje buvo planuojama Ozo g. tąsa anksčiau nebuvo laidojama.
(paspaudus-didesnis)
Paskutinis taisė M1gdas; 2017.12.25, 21:07.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKaip manote, ar tokia jungtis (ar panaši) apsimokėtų / padėtų spręsti susisiekimo su Pilaite klausimą? Tokios jungties idėją siūlau dar ir todėl, kad ji tuo pačiu padėtų spręsti susisiekimo mieste šiaurės-rytų kryptimi klausimą,
Tik ¨Kaukaro žiedo" vietoje buvo anksčiau planuotas viadukas.
Paskutinis taisė Sula; 2017.12.25, 13:04.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąVilniaus miesto generalinio plano eskizinis projektas. Priemiestinių rajonų planas. 1948 m. Porėmis. (VAA, F. 1011, ap. 5, b. 47)
Ir 30 (įdomiausias ir Vakarinio, Šiaurinės prasme) plane buvo numatyta įdomūs Kęstučio gatvės tęsiniai iki Ozo gatvės ir GV ties pėsčiųjų tiltu, plius jungti su Žalgirio. Atšoktų tikrai daug dabartinių problemų.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.12.25, 23:04.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Ąžuolyno gatvė iš vis yra didžiausias nesusipratimas. Nesuvokiu, kaip tokia svarbi gatvė gali būti visiškai nepritaikyta aplinkiniams objektams ir ypač pėstiesiems. Ten bene kasdien "Sportimoj" vyksta renginiai, futbolo būreliai ir tiesiog baisu žiūrėti koks sąmyšis vyksta aikštelėse ir aplink ąžuolyno gatvę vakarais - mašinos statomos bet kur bet kaip ant žolės, važinėjama arimais (įskaitant ir komandų autobusus iš svetur), vaikai vaikšto per purvynus palei gatvę ar per ją... pėsčiųjų saugumo požiūriu ten viena nesaugiausių vietų Vilniuje. Gatvė be aiškių ribų, be šaligatvių, be apšvietimo... deja pasiūlius savivaldybei spręsti šią probleminę vietą atsakoma, jog tam artimiausiu metu nėra numatyta lėšų ir nėra jokių planų ką nors keisti. Graudu. O jūs dar svajojate apie tokias utopijas kaip Ozo gatvės pratęsimas...
- 4 patinka
Comment
-
Butent, vaziavau siandien per Azuolyno g. ir ta pati galvojau... Vargsas dviratininkas vingiavo tarp purvo balu kelkrastyje, nera nei pesciuju taku, nieko.. Gatve vaziuoja VT, auto srautas toks kad neimanoma issukt is arenos. Eina DESIMTMECIAI, isaugo mano tevai, isaugau as, tuoj jau mano vaikai isaugs. Atsirado Mada, paskui Akropolis.. trafikas isaugo simtus kartu. O su keliu nepadaryta per ta laika visiskai NIEKO. Ir net nesiruosiama nei zmogiskai uzbaigt Virsuliskiu g., nei uzbaigti Ozo g. iki Laisves pr.
Bet jeigu mineti projektai reikalauja kazkiek pajudinti valdininku uzpakali, tai nesutvarkyti saligatviu tokioje nedidele atkarpoje kaip Azuolyno g. yra tiesiog nepagarba miestieciams. Mums yra spjaunama i veida. "Nera pinigu" yra klasikine valdziazmogiu atmazke Matushkoj Rusijoj.
Aj, dar po kokiu 10 metu uzsuksiu i Pavilnioniu gatve apsiziuret, kas ten pasikeite.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąIstorija ta pati kaip ir prieš 12 metų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Po 12 metų
Šiaurinės gatvės planai 1965 - 1974 - 1998 - 2006 - 2018 - ???
Vilniaus genplano schema 1965
Vilniaus genplanas 1974
XX A. VILNIAUS MIESTO ARCHITEKTŪRA
http://www.archyvai.lt/lt/vaa_virtua...iaus-42r9.html
Šiaurinė gatvė buvo ir 1998 m. bendrajame plane
Teritorijos, kur numatyti infrastruktūros koridoriai (2005)
Foto 2006.11
DP-2006 ekspozicija Vilniaus savivaldybėje
DP -2018
http://www.vilnius.lt/index.php?1461910300
- 2 patinka
Comment
-
Palyginkime, kokia milžiniška miestų planavimo minties pažanga padaryta nuo 32-ųjų iki 44-ųjų Šiaurinės gatvės metų
Metai skaičiuojami nuo Šiaurinės gatvės trasos patvirtinimo 1974 metais.
Šiaurinės gatvės detaliojo plano 2006 ir 2018 metais palyginimas
1. Tarp Vakarinio aplinkkelio ir Justiniškių g
2. Tarp Laisvės pr. ir Ukmergės g.
3 Tarp Laisvės pr., Ukmergės g. ir Stanevičiaus g
4. Tarp S.Stanevičiaus g. ir Geležinio Vilko g.
5. Tarp Geležinio Vilko g. ir Kalvarijų g.
6. Kalvarijų g. ir Žirmūnų- Kareivių g.
- 1 patinka
Comment
-
Dar pora urbanistinės minties perliukų
Kareivių - Žirmūnų gatvių mazgas (apie 1964 m.)
Maketo iš buv. Architektūros muziejaus likučiai
Baltupių užstatymo projektas (apie 1974-1975 m.).
Matosi Šiaurinės gatvės sankryžos su Kalvarijų (tuomet Dzeržinskio) ir su Geležinio Vilko (tuomet Tarybų) gatvėmis
Vilniaus miesto plėtros istorija archyvo žemėlapiuose
http://www.archyvai.lt/lt/vaa_virtua...tros-shba.html
- 7 patinka
Comment
-
Sudervėlės gyvenamojo rajono užstatymo schema (Iš Sudervėlės gyv. rajono visuomeninio transporto schemos, parengė Miestų statybos ir projektavimo institutas)
Ne Sudervėlė, ne Pilaitė, ir ne Pašilaičiai. Buvo keletas variantų ir kažkuriam iš jų 1990 m. buvo duota techninė projektavimo užduotis.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSudervėlės (dab. Pilaitės) troleibusų maršrutai, planuoti įvesti tarp 1992-1994 metų.
Didesnis vaizdas >>
Apie 1991-1992 m. buvo planuota Ozo (Šešuolių) dviejų lygių sankryža su Vakariniu aplinkkeliu
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą.
Apie 1991-1992 m. buvo planuota Ozo (Šešuolių) dviejų lygių sankryža su Vakariniu aplinkkeliuPaskutinis taisė Mettal; 2019.11.27, 18:57.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąsu Pilaitės-Sudervėlės vizijomis
Kaip žadėjau, nurodau planuotus pagrindinių gatvių įvedimo metus (neskaitant vidinių "numerinių" Pilaitės gatvių).
1989-90- Ozo g. nuo Justiniškių g. iki Vakarinio aplinkkelio (tuomet - Vakarinė apvažiuojamoji magistralė)
- Vakarinis aplinkkelis tarp Viršuliškių skg. / Sidaronių g. ir Ozo g.
- Pilaitės pr. (Žiugždos g.) tarp senojo kelio į Pilaitę (dabartinė Senosios Pilaitės kelio ir Pilaitės pr. sankryža) ir Papilėnų g.
- Kelias nuo Vakarinio aplinkkelio ir Viršuliškių skg. sankryžos iki Pilaitės pr. ir Senosios Pilaitės kelio sankryžos. Dalis šio kelio turėjo tapti dobilo lapo sankryžos dalimi (nuovaža šiaurė > vakarai), bet jau šiais laikais tiesiant Vakarinį aplinkkelį, apsieita mažesnio ploto sankryža.
Toliau eina jau neįgyvendinti objektai:
1991-92 - vietinių šiaurinės ir vakarinės Pilaitės dalies gatvių statyba.
1992-93- Gilužio (Pietinė) g. 1-a (pietinė) eismo juosta nuo Papilėnų g. iki maždaug dabartinės Angelavos g.
- Pilaitės pr. nuo Papilėnų iki Tolminkiemio g.
- Vakarinis aplinkkelis nuo Lazdynų mazgo iki Ozo g. su 2 lygių T. Narbuto g. sankryža.
- Ozo g. nuo Vakarinio aplinkkelio (dalinis 2 lygių sankryžos įrengimas) iki Buivydiškių (atkartojant dabartinės Sidaronių g. trasą iki autobusų stotelės "Buivydiškės"), kartu su troleibusų traukos pastotęs įrengimu tarp Ilmenos ir Tvenkinių g.
- Karoliniškių g. viadukas per T. Narbuto g. (taip, tas pats, kur dabar yra naujas pėsčiųjų tiltas)
- Pilaitės pr. nuo Tolminkiemio g. iki susikirtimo su "gatve nr. 13" šiuo metu neužstatytuose laukuose.
- Žiedinė Pilaitės pr. ir Karaliaučiaus g. sankryža (maždaug ties dabartinių Karaliaučiaus g. ir M. Mažvydo g. tęsinių sankirta laukuose)
- Gilužio g. 2-a (šiaurinė) eismo juosta.
- Šiaurinė gatvė - pietinis Zujūnų pakraštys, šiaurinė Pilaitės riba. Atkarpos nuo Zujūnų-Pilaitės link Justiniškių įvedimo data nenurodyta.
- Vakarinis aplinkkelis nuo Ozo g. (užbaigiama formuoti sankryža) iki Santariškių (taip parašyta )
- Pilaitės pr. nuo Vakarinio aplinkkelio iki T. Narbuto g. - Laisvės pr.
- 2 lygių Laisvės pr. - T. Narbuto g. - Pilaitės pr. sankryža. Vėlyvas įvedimas akcentuojamas tuo, kad ten kils didžiausių sunkumų (ypač dėl troleibusų eismo) ir būtina turėti alternatyvius pravažiavimus (aplinkkelis Lazdynus, Karoliniškių g. viadukas bei Ozo g. per Viršuliškes)
Paskutinis taisė Mettal; 2019.12.08, 14:27.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąApie Pietinės (Taurupės) g. tiesimą nuo Papilėnų g. iki Karoliniškių nėra užsimenama.
Comment
-
Taurupės gatvės trasa buvo matoma 1991 m. išleistame Vilniaus plane
Parašė Almis Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tačiau Taurupės g. vis gi buvo pradėta formuoti.
Comment
Comment