Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąPagal visus projektus pirminius kai pradėjo statybas tu namų turėjo perkelti troleibusų žiedą toliau iki pat perkūnkiemio ir visą infrastruktūrą sutvarkyti pratesiant tą gatvę, vėliau berods po metų projektas staiga pasikeitė ir žiedas liko kur yra, o žmonės gyvenantys už jo neturi net šaligatvio, kad galėtų saugiai į jį patekti, Gineitiškių gatvė irgi nebuvo pritaikyta tokiam srautui, bet niekas nieko nedarė ir nedaro, matyt laukia kol savivaldybė viską sutvarkys.
Arba tiesiog statant VA III etapą, Justiniškių g pratęsti iki jo. Nors labai tikiuosi, kad kai jį pastatys, nepaliks tarp jo ir Justiniškių g tik siaurutėlės Pavilnionių g.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2013.09.06, 09:08.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSrautą nuo Laisvės pr. turėtų nuimti Vakarinis aplinkkelis, o ne vidinės kvartalų gatvės. O įrengus geltoną trasą, sumažėtų kamštis tik ties Spaudos rūmų sankryža, viskas užsikištų Žvėryne ir ties Konstitucijos pr. žiedu, kur ir dabar jau būna nemažas kamštis. Pirmiausia reiktų pastatyti viaduką virš to žiedo.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąIš pažiūros, ten lyg ir yra vietos, jei pratęsiant Justiniškių g. padaryti lankstą ir tuos namus apvažiuoti.
Atvaizdas
Arba tiesiog statant VA III etapą, Justiniškių g pratęsti iki jo. Nors labai tikiuosi, kad kai jį pastatys, nepaliks tarp jo ir Justiniškių g tik siaurutėlės Pavilnionių g.
Nesigaus, nes ten kur prasideda galimas lankstas, jau yra pradėtos statybos, ir keli daugiabučiai pastatyti, o už pavilionių gatvės, kur atrodo plynas laukas, irgi yra išrausta pamatų duobė tiesa statybos jau senokai nevykdomos, tačiau neabejoju, kad ir jos prasidės neužilgo. Ten kiek teko girdėti, buvo pakeistos projekto salygos kiek po statybų pradžios ir leista užstatyti tą teritoriją, nors pagal planą sakau turėjo būti žiedas perkeltas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKalba ne apie tranzitinius srautus. Sietyno g. juk galima buvo per 40 metų patvarkyti bent vietinės gatvelės lygiu, o ne minkyti purvus visą tą laikotarpį?
Comment
-
Manau kad išskirtinai svarbu yra III Vakarinio etapas. Tai duotų nerealią įtaką visiems srautams per 2/3 miesto ir tranzitui. Deja tai komplikuočiausias etapas dėl poreikio supirkti žemes, ką negali finansuoti iš EU lėšų ir bendrai dar pakol patvirtins 2014-2020 metų EU biudžetą, programas, konkursų rezultatus praeis kokie 1,5-2 metai. At least.
Visa kita yra toks grybų karas. Kaip Goštauto viadukas ne į temą iš esmės.
Aišku aš nešneku apie Pietinį, kas jau iš esmės baigta.Paskutinis taisė Arunasx; 2013.09.06, 17:53.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąNesigaus, nes ten kur prasideda galimas lankstas, jau yra pradėtos statybos, ir keli daugiabučiai pastatyti, o už pavilionių gatvės, kur atrodo plynas laukas, irgi yra išrausta pamatų duobė tiesa statybos jau senokai nevykdomos, tačiau neabejoju, kad ir jos prasidės neužilgo. Ten kiek teko girdėti, buvo pakeistos projekto salygos kiek po statybų pradžios ir leista užstatyti tą teritoriją, nors pagal planą sakau turėjo būti žiedas perkeltas.
Comment
-
Parašė B-2 Rodyti pranešimąBe I. Šimulionio g. - Č. Sugiharos g. viaduko ir Sėlių g. - Justiniškių g. jungties gatvių tinklas šioje miesto dalyje bus neišbaigtas. O kas dėl tranzitinio srauto, tai tas viadukas galėtų būti tik po vieną eismo juostą į kiekvieną pusę, be to, pvz. uždraustas sunkaus transporto eismas, o dėl vaikų saugumo pavojingiausiose vietose vidinėse kvartalo gatvėse galima apriboti greitį iki 40 ar net 30 km/h, pristatyti "gulinčių policininkų", iškilių perėjų ir pan.
Atvaizdas
Tik mano siūlymas netiesti mieste labai daug automobilinių kelių, bet padaryti dviračių taką, galima ir šiek tiek platesnį. Gautusi miegamųjų rajonų jungimas su centru, bei atokiau nuo judrių kelių (mažiau kvepuos užterštu dviratininkai) ..
bet čia tik fantastika...
Comment
-
Nesutikčiau, kad dėl tos naujos gatvės užsikištų Žvėrynas. Toj schemoj trūksta vieno dalyko - nuvažiavimo iš naujos gatvės į Narbuto g., atvažiavus nuo Justiniškių g. pusės (nežinojau, kaip geriau jį nupiešti). Kitas dalykas, tai naujos (geltonos) gatvės dydis. Jai, galbūt, užtektų ir po vieną eismo juostą į kiekvieną pusę automobiliams ir dar po vieną - viešajam transportui (nieko prieš, kai tokie "fintai" daromi naujai nutiestoj gatvėj, o ne taip, kaip dabar) ir, aišku, šaligatvis bei dviračių takas šalia. Tokiu atveju nemanau, kad kas užsikimštų.
Kitas dalykas dėl tų gatvių paskirties. Geltonoji atkarpa leistų panaikinti šviesoforus T. Narbuto / Sėlių g. susikirtime, bei Laisvės pr. / Justiniškių g. sankryžoje. Be to, panaikintų gana pavojingą situaciją važiuojant iš Narbuto į Justiniškių g., kai reikia kirsti srautą, atvažiuojantį nuo estakados. Žalia atkarpa, leistų panaikinti pavojingą pėsčiųjų perėją per Narbuto g., bei stipriai palengvintų vietinį susisiekimą tarp Karoliniškių ir Šeškinės. Kitas aspektas yra pati teritorija. Į kairę nuo žaliai pažymėtų g. esantis kvartalas (kur dabar stovi tie bokšteliai) galėtų būti panaudoti naujoms gyvenamosios ar komercinės paskirties statyboms ir naujos gatvės leistų lengviau įsisavinti tą teritoriją. O į dešinę nuo žaliai pažymėtų atkarpų esantys miškeliai yra Karoliniškių kraštovaizdžio draustinis, todėl ta teritorija galėtų būti pritaikyta rekreacijai, įrengiant takus, suoliukus žmoniems ir pan.
Aišku sutinku, kad dabar prioritetas yra užbaigti Vakarinį aplinkelį, nes situacija Justiniškių g. akligatvyje puikiai iliustruoja, kas būna neužbaigus to, kas pradėta, kai vietoj to, kad nutiesti likusį gabaliuką iki Ukmergės g., dabar viskas užtverta naujomis statybomis...Paskutinis taisė B-2; 2013.09.09, 21:55.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiandien stovint kamštyje prie Spaudos rūmų (Narbuto/Pilaitės pr. sankryžoje) pagalvojau, o kas, jeigu būtų nutiestas tiesioginis kelias iš Narbuto į Pilaitės pr.? Požeminis ar viadukas (virš jau esamo)? Nors turbūt toks dalykas nebūtų prasmingas, kuomet bus baigtas aplinkkelis? Kaip manot?
Gal žinoma, kaip bus panaudota buvusios radijo stoties tertorija?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJei būtų B-2 įgyvendintas siūlomas projektas, nemanau, kad ten liktų 3 lygių sankryžos būtinybė.
Gal žinoma, kaip bus panaudota buvusios radijo stoties tertorija?
Comment
-
Parašė miestasŽvėryno į Justiniškių g. - graži idėja, bet mažai reali dėl Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio, visokių ledyno atragių, raguvų, sufozinių ir erozinių cirkų (čia tokie terminai) ir t.t.
P.S. siūlyčiau perdaryti minėto į Žvėryną einančio [dviračių] tako dangą į asfalto, nes lietūs išplauna griovas bei suneša smėlį, dėl ko važiuoti tampa pavojinga, o ir po rekonstrukcijos buvo "paslėptas" senasis akmenų kelias, kurį tikrai vertėtų išsaugoti kaip vertybę - juk tokių kelių mieste jau maža
Comment
-
Parašė miestasNeturėtų. Prieš 6-7 metus buvo norima teritoriją plėtoti. Savivaldybė susitiko su viršuliškiečiais, pristatė idėją. Visi vietiniai pasisakė griežtai už vienintelį teritorijos "vystymo" scenarijų: "parko išsaugojimą", nebent "pasodinant dar daugiau medžių", sakėsi jokiu būdu "neleisią sunaikinti unikalaus gamtos kampelio"... Tada savivaldybė paliko elektromagnetines bangas jiems skleidžiančias antenas ir visus planus apleido.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąSpėju, tie viršuliškiečiai buvo virš 60 metų amžiaus, dauguma nešiojo beretes, o automobilį, jei kas ir turėdavo, tai panaudodavo kartą į metus iki sodo nuvažiuot. Nesistebiu kad dėl to ir apleido.
Comment
-
Manau, verta prisiminti dar vieną neįgyvendintą infrastruktūros projektą, kuris, baigus aplinkkelio antrą etapą, tampa ypač aktualus. Tai būtų Šešuolių gatvės jungtis su Ozo gatve, kuri būtų leidųsi greitesnį, patogesnį ir paprastesnį susisiekimą tarp aplinkkelio ir Šeškinės ar Žirmūnų rajonų. Be to, įrengus dviejų lygių sankryžą su Laisvės prospektu, jame būtų galima panaikinti iki 3 šviesoforinių sankryžų.
Comment
-
Ar tikrai tokia buvo planuojama kelio vieta? Buvau beveik įsitikinęs, kad kelias turėjo eiti ~1 cm žemiau (žiūrint į šį planą), t.y. ten, kur dar tvarkant MADOS teritoriją buvo nutiestas labai platus išvažiavimas iš aikštelės (2 juostos į kairę, viena į dešinę, dvi juostos įvažiavimui į aikštelę). Labai sunku įsivaizduoti kaip toks kelias galėtų eiti taip arti bažnyčios (nuvažiavimai nubraižyti kelių metrų atstumu nuo planuotos bažnyčios varpinės).
Comment
-
Parašė lencasKeistai suplanuota ta Ozo g. Nesuprantu to jos užsukimo Pilaitės pr. link.
Toks variantas būtų daug logiškesnis: https://mapsengine.google.com/map/ed...A.knZX_TPus27s
Comment
Comment