Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Kiek esu girdėjęs ir ką galiu spręsti iš senųjų žemėlapių, tai ta Sėlių-Justiniškių g. kažkada buvo pagrindinė trasa į Pilaitę, Buivydiškes. Jau vėliau, kai nutiesė T.Narbuto g. ir paleido ja troleibusus, tą gatvę "užvirino". Dabar likusi tik pusė jos - Tujų g. Ties ta vieta, kur ji pasiekia Laisvės pr., matosi, kad ji yra gana plati, o jau ties Žvėrynu - tik apaugusi proskyna su pėsčiųjų takeliu belikusi.
    1974m. viešojo transporto schemos fragmente visa tai matosi. Nors žemėlapis buvo autoriaus ne kartą taisytas, bet įžiūrėti galima.

    http://vilnius.borda.ru/?1-0-0-00000090-000-20-0
    Generaliniai planai ©Romas
    1965

    1978
    Paskutinis taisė Mettal; 2009.02.04, 20:52.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      #22
      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Manau dauguma siu minciu buvo atsisakyta (atideta, pamirsta - vadinkim kaip norim) del labai paprastu priezasciu. Jos reikalauja pernelyg daug pastangu ir resursu. Pazvelkime atidziau - kiekviename atkarpu metre reikia arba tilto arba estakados arba tunelio arba iskeldint senus namus. Juk reikia islaikyti visus projektinius gatviu parametrus, tame tarpe ir ploti tarp raudonuju liniju beigi isilgini nuolydi, kas reiskia slaitu nukasinejima ar tunelius, estakadu statyma daubose ir t.t. Ir visa tai tik tam, kad isvengti srautu susikirtimo vienoje Gelezinio Vilko-Ukmerges sankirtoje. Matyt kastu naudos santykis nelabai inponavo...
      Na, bet viskas yra įgevendinama su laiku. Kad ir ta pati Pietinė greito eismo gatvė, 3 viadukai, 1 pesčiųjų tiltas - nemažai resursų Lieka tik finansavimo klausimai.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        #23
        Parašė music Rodyti pranešimą
        Kaip suprantu Ukmergės g. jungtųsi su Žalgirio gatve. Ten Žalgirio mikrorajonas buvo numatytas. Teko matyti piešinukų su 25 aukštų namais Šnipiškėse. Dabar tie keli šešiolikaukščiai, pastatyti Šnipiškėse, ar tai tik ne to rajono statybos pradžia buvo? Bent generaliniame plane iki 2000 metų buvo numatyta ne tik Šiaulių dydžio Pilaitė (tada dar Sudervėle vadinama), bet ir Žalgiris, Grigiškių, Lentvario plėtra, Naujojoje Vilnioje nauji kvartalai.
        O į Pilaitę tikros autostrados buvo numatytos. Šiaurinė gatvė taip pat baigtųsi ne ties Vakariniu aplinkkeliu, bet ir toliau tęstųsi per Buivydiškes link Vilniaus- Kauno autostrados.
        Gal pasidalintum BP 2000 metų. Kažkaip keisti atrodo tokie visai nesenų laikų sprendimai . Bet dabar "Žalgiris" vadinamas NMC
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #24
          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Na, bet viskas yra įgevendinama su laiku. Kad ir ta pati Pietinė greito eismo gatvė, 3 viadukai, 1 pesčiųjų tiltas - nemažai resursų Lieka tik finansavimo klausimai.
          Bet visa tai norint įgyvendinti reiktų vos ne pusę žvėryno išgriauti, nes viadukai užima nemažai vietos, o žvėrynas yra gana tankus mažaaukščių namų rajonas, tad tokią gatvę su didžiuliu tranzitiniu srautu tiesti nelabai logiškas spendimas būtų.
          Bet ta jungtis Sėlių su Narbuto g. tikrai praverstų. Nebeliktų šviesaforų Narbuto gatvėje.
          Flickr

          Comment


            #25
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Bet visa tai norint įgyvendinti reiktų vos ne pusę žvėryno išgriauti, nes viadukai užima nemažai vietos, o žvėrynas yra gana tankus mažaaukščių namų rajonas, tad tokią gatvę su didžiuliu tranzitiniu srautu tiesti nelabai logiškas spendimas būtų.
            Bet ta jungtis Sėlių su Narbuto g. tikrai praverstų. Nebeliktų šviesaforų Narbuto gatvėje.
            Viskas buvo paskaičiuota, gi ne iš lempos palnuojamas miestas. Tada buvo tikrai rimtai žiūrima į planavimą. O ne kaip dabar, bele kur kišami visokie pastatai, prekybcentriai ir t.t. Pasekmės - gatvių pakraščiai paverčiami parkingu ir dar biesas kuo, kas trukdo normaliam eismui.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              #26

              Žalgirio rajonas.
              http://www.uk.ar.vgtu.lt/lt/DARBUOTOJO_CCV/1586
              Paskutinis taisė taccido; 2009.02.04, 21:37. Priežastis: Rodomas paveikslas
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                #27
                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Čia man katik kilo labai didelis įtarimas. Ar tikrai nuo Buivydiškių g.? Kur apibrėžiau raudonai, tai Ukmergės g. gi? Apačioj kelių lygių Ukmergės - Geležinio Vilko g. mazgas. (kažkodėl įdomi jo kryptis). Pagal tą papaišymą matyti, kad Ukmergės g. išsišakoja į dvi dalis ant Šeškinės kalno, prie Ozo g. viaduko...
                Teisingai pastebėta, bet apie 1980-1990 m. buvo planai tiesti Buivydiškių tęsinį į Kęstučio g.
                Ir vietoj alkūnės prie "džymo" būtų tiesus kelias žemyn

                Comment


                  #28
                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  Atvaizdas

                  Žalgirio rajonas.
                  Koks šaltinis?

                  Comment


                    #29
                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                    Atvaizdas

                    Žalgirio rajonas.
                    Matyti lyg ir alternatyvinė Kernavės gatvė. Prieplauka. Žiedinė dab. Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. sankryža, pastarosios naujesnį eskizą teko matyti kažkur, autorius berods arch. Nasvytis. Graži vizija.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #30
                      /\ Bet visas Šnipiškių gatvių tinklas būtų sunaikintas kaip Tuskulėnuose (pietinėje Žirmūnų dalyje)

                      Comment


                        #31
                        Matyt ne be reikalo Antakalnyje yra Tramvajų gatvė...

                        Comment


                          #32
                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          Viskas buvo paskaičiuota, gi ne iš lempos palnuojamas miestas. Tada buvo tikrai rimtai žiūrima į planavimą. O ne kaip dabar, bele kur kišami visokie pastatai, prekybcentriai ir t.t. Pasekmės - gatvių pakraščiai paverčiami parkingu ir dar biesas kuo, kas trukdo normaliam eismui.
                          Na matai, komercinis plotas buvo žymiai mažesnis, sovietinis, projektuojamas, kuris visiškai neatitinkantis šių dienų kapitalizmui taip reikiamų kvadratinių metrų, todėl ir gaunasi truputį betvarkė. O ir projektuojama buvo ištisais rajonais su visom komunikacijom ir infrastruktūrom, dabar gi, geriausiu atvėju nebent kokį kvartalą sugeba išspausti.
                          www.lt-lv-forum.org/

                          Comment


                            #33
                            Gražu pažiūrėti į senus Vilniaus planus . Gaila, kad kai kurios mintys šiais, kapitalizmo laikais buvo visai pamirštos, kai kurios niekada nebus įgivendintos dėl "žmogaus nuosavybės eisių pažeidimų" ir pan. Labiausiai patiko Kalvriju gatves "Zalgirio" mikrorajonas (butu buvusi normali Vilniaus dalis) ir Pilaitės megarajonas. Be abejo, mano nuomone kai kurie planai iš viso utopistiniai (tunelis nuo Geležinio vilko g).
                            Padėka už įmestus palanus, beje, turiu klausimą, tas architektūros muziejus dar kokia nors forma kur nors egzistuoja?

                            Comment


                              #34
                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Per žvėryną tuomet eitų tikra magistralė. Būtų išversta daug paveldinių pastatų...


                              Ar ne per skambiai pasakyta -paveldiniu pastatu. Mano supratimu ten patys prasciausi senoviniai namai ,neturintys jokios vertes. storos sienos,mazi senoviniai langai,prieblanda kambariuose,dregme, kai kuriuose namuose dar lyg siol nera kanalizacijos ,o tik lauko tualetai. Ir visa tai yra paveldas,kuri reikia saugoti???

                              Comment


                                #35
                                Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                                Gražu pažiūrėti į senus Vilniaus planus . Gaila, kad kai kurios mintys šiais, kapitalizmo laikais buvo visai pamirštos, kai kurios niekada nebus įgivendintos dėl "žmogaus nuosavybės eisių pažeidimų" ir pan. Labiausiai patiko Kalvriju gatves "Zalgirio" mikrorajonas (butu buvusi normali Vilniaus dalis) ir Pilaitės megarajonas. Be abejo, mano nuomone kai kurie planai iš viso utopistiniai (tunelis nuo Geležinio vilko g).
                                Padėka už įmestus palanus, beje, turiu klausimą, tas architektūros muziejus dar kokia nors forma kur nors egzistuoja?
                                Na Žalgirio mikrorajonas šiuo metu atrodytų klaikiai. Įsivaizduok, kad NMC vietoje (beje, jo irgi nebūtų galimybės ten vystyti) būtų komiblokynas (nors ir gerai suplanuotas, kaip pvz. lazdynai, bet vis dėlto mokiblokynas), kuris savo betonine pilkuma darkytų miesto centro vaizdą.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Ar ne per skambiai pasakyta -paveldiniu pastatu. Mano supratimu ten patys prasciausi senoviniai namai ,neturintys jokios vertes. storos sienos,mazi senoviniai langai,prieblanda kambariuose,dregme, kai kuriuose namuose dar lyg siol nera kanalizacijos ,o tik lauko tualetai. Ir visa tai yra paveldas,kuri reikia saugoti???
                                  Tai vat tame ir bėda, kad viskas beveik, kaip Šnipiškėse. Nors Vilnius 60-70m. ir buvo ištisas lušnynas. Gerai, kad bent užstatė mikrorajonų.

                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  Na Žalgirio mikrorajonas šiuo metu atrodytų klaikiai. Įsivaizduok, kad NMC vietoje (beje, jo irgi nebūtų galimybės ten vystyti) būtų komiblokynas (nors ir gerai suplanuotas, kaip pvz. lazdynai, bet vis dėlto mokiblokynas), kuris savo betonine pilkuma darkytų miesto centro vaizdą.
                                  Tai dabar gi vystomas stiklinis komiblokynas
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Viskas buvo paskaičiuota, gi ne iš lempos palnuojamas miestas. Tada buvo tikrai rimtai žiūrima į planavimą. O ne kaip dabar, bele kur kišami visokie pastatai, prekybcentriai ir t.t. Pasekmės - gatvių pakraščiai paverčiami parkingu ir dar biesas kuo, kas trukdo normaliam eismui.


                                    Kazin kokiame lygyje visa tai buvo.pasiziures taccido komentara ir nuotrauka jame: zalgirio rajono projekto respublikinis konkursas. Visa tai ko gero buvo tik vizijos,projektuotoju isivaizdavimas kaip galetu atrodyti ir vystytis miestas ir nieko daugiau. Iki kazkokiu konkreciu projektavimu matyt ir nebuvo niekada prieita.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Kazin kokiame lygyje visa tai buvo.pasiziures taccido komentara ir nuotrauka jame: zalgirio rajono projekto respublikinis konkursas. Visa tai ko gero buvo tik vizijos,projektuotoju isivaizdavimas kaip galetu atrodyti ir vystytis miestas ir nieko daugiau. Iki kazkokiu konkreciu projektavimu matyt ir nebuvo niekada prieita.
                                      Aš manau, kad ne nuo tos pusės buvo pradėta. Tais pačiais 74m., iki 80m. pradėta kalbėti apie tolimesnių teritorijų užstatymą. Užtai šis ir buvo pamirštas, nes visos Šeškinės, Viršuliškės buvo kur kas svarbiau. Tada ir Baltupius apstatinėt komiblokais pardėjo, bet vos kelis ir tepastatė. 82-84 Fabijoniškių kapstymai prasidėjo. Matyt dėl Žalgirio apsigalvojo
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                                        O ir projektuojama buvo ištisais rajonais su visom komunikacijom ir infrastruktūrom, dabar gi, geriausiu atvėju nebent kokį kvartalą sugeba išspausti.
                                        Projektavimas ištisais rajonais gerai tuo, kad dauguma baidyklių (blokinukų) atsidūrė toliau nuo centro. Bet tai (kai atskiri mikrorajonai lyg karoliukai suverti ant vienos gatvės) - nenatūrali miesto plėtra.
                                        Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.02.05, 13:45.

                                        Comment


                                          #40
                                          Žalgirio rajonas liko tik vizijose todėl, kad sovietmečiu buvo tokia praktika griaunamų lūšnų gyventojams suteikti naują gyvenamąjį plotą. Taigi, kol vyko kalbos ir konkursai apie būsimąjį Žalgirio rajoną, Šnipiškių lūšnyne prisiregistravo ištisi čigonų taborai, todėl sovietinė planinė ekonomika "nebepavežė, šio projekto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X