Tada neliktų tokių akligatvių, kurie veda veda ir neaišku į kur atveda, o Vakariniame aplinkkelyje būtų galima išlaikyti 1 km atstumą tarp svarbių sankryžų.
Aišku, šaukštai po pietų. Kažin ar ir suplanuota gatvė kada nors bus užbaigta.
Tokiam gatvių tiesimui reikia daug politinės galios, tiek daug, kad tikiuosi niekas niekada Lietuvoje jos tiek neturės.
Ozo g. sujungiam su Buivydiškių g., pastatom dviejų lygių sankryžą su Laisvės pr., ir kiek įmanoma praplatinam Rygos g., pratęsiant iki Vakarinio aplinkkelio.
Tai, kad nėra svarbu, ar gatvė eitų per kapines, ar ji eitų per laukus, bet maža tikimybė, kad tokios gatvės apskritai bus tiesiamos, nes esamų nesugebama patvarkyti. Nes standartinis atsakymas - "nėra lėšų". Jei ne ES pinigai, tai juk ir aplinkelio nebūtų, aišku juo naudosis ir ES prekes gabenantys sunkvežimiai, tai jungtis svarbi, tad pateisinamos investicijos, o grynai miesto poreikius nepajėgs patenkinti praskolinta savivaldybė, ir biudžetas valstybės irgi nepadės.
Taigi pagrindinis klausimas: ar apskritai bus tiesiamos naujos gatvės Vilniaus mieste vien tik vidiniais resursais?
Nes tie neįgyvendinti infrastruktūros projektai juk turi būti įgyvendinami už kažkieno pinigus... pagalvokime - kieno jie gali būti? ES atkrenta. Praskolintos savivaldybės? Praskolinto valstybės biudžeto? Privataus verslo? Nebent koks UAB'as sutiks investuoti į projektus ir laukti savivaldybės kasmetinio mokėjimo. Bet, ar būdami to UAB'o akcininkais lengvai skolintumėte savivaldybei? Jei net milijonas jai yra didžiuliai pinigai, jei viskas kabo ant plauko, tai ką čia kalbėti apie kažkokias kapines, kur gal kažkur lape yra nubrėžtas kelias, o dar kur nors ir kitoks galimas kelias. Juk tai tik teorija, o praktika - "nėra lėšų, užtenka tik esamiems keliams palopyti". O gal reik kitokios savivaldybės? Čia prie variantų galimų galima prirašyti.
Technikos nebuvo, tiesiog buvo ruošiamasi gatvės ir viaduko statyboms ir keliose vietose buvo iškastos duobės ir įleisti į jas betoniniai stulpų pagrindai, kad galima būtų padaryti apvažiavimus su troleibusų linijomis
Toje kapinių vietoje kur turėjo eiti gatvė kapų nėra, tik medžius reiktų iškirsti.
Tai žinoma, bet šaršalas įvyko ir dėl to. Bet kokiu atveju teritorija priklauso žydų kapinėms. Aš tik nežinau, ar yra leidimas ten įrengti naujas kapavietes. Pyktis su žydų bendruomene niekas nenorėjo ir nenorės, bet tartis galima, pvz.: solidžią kompensaciją skirti
Prieš 25 metus nebuvo dar tvoros tarp žydų ir katalikų kapų. Kapinių teritorijoje taip pat nebuvo daug kapų, tik pakraščiuose buvo daugiau laidojama dabartiniame žydų sektoriuje ir katalikų sektoriuje ties dabartiniais Ledo rūmais. Prieš 25 metus buvo visos sąlygos nepažeidžiant jokių interesų pratęsti Ozo gatvę paprastu mišku
Prieš 25 metus tai dar buvo tik Sąjūdžio pradžia, vaikai nešiodavo raudonus kaklaraiščius, o vyresni vaikai važiuodavo ginti Tėvynės kur nors į kitą mūsų draugiškos neaprėpiamos valstybės galą, ir politinės valios dar buvo pakankamai, tik resursų nebebuvo...
Kiek pamenu, tai prieš kokius 23 metus Viršuliškių moksleiviai protestavo, nes kelias eitų šalia mokyklos. Tai dabar jie jau užaugo, ir tie, kurie niekur neišsikraustė, dabar sėdi rytais kamščiuose vos išvažiavę iš kiemo. O, beje, tais laikais pats buvau vaikas, ir po visų Sąjūdžio mitingų ir Roko maršų per Lietuvą buvo toks kažkoks vyraujantys supratimas, kad protestuotojai visada teisūs.
Nieko nesiūlau. Rašau, jog nesuprantu tokio Ozo g. suplanavimo, ją privedant taip arti Pilaitės pr. Tačiau rajonas, gatvių tinklas suplanuotas ir pastatytas, tad nieko jau nebepadarysi.
Pilaitės-Gilužio mikrorajonų gyventojų skaičius turėjo būti virš 100 tūkst. gyventojų. Todėl buvo palikti rezervai (ta pati Taurupės g. ir išorinis išvažiavimas link Grigiškių).
Kadangi gyvenu labai arti šios vietos, tai tikrai šis gatvių sujungimas labai padėtų. O kažin tokiam projektui negalima panaudoti ES lėšų (jeigu jų dar liks po aplinkelio ir šiaurinės g.[jai irgi galimas finansavimas iš ES?])?
Manau, verta prisiminti dar vieną neįgyvendintą infrastruktūros projektą, kuris, baigus aplinkkelio antrą etapą, tampa ypač aktualus. Tai būtų Šešuolių gatvės jungtis su Ozo gatve, kuri būtų leidųsi greitesnį, patogesnį ir paprastesnį susisiekimą tarp aplinkkelio ir Šeškinės ar Žirmūnų rajonų. Be to, įrengus dviejų lygių sankryžą su Laisvės prospektu, jame būtų galima panaikinti iki 3 šviesoforinių sankryžų.
Nebėra tikslo daryti atostrados iš Laisvės pr., kai yra Vakarinis aplinkkelis. Gal tik po A juostą galėtų išasfaltuoti. Sankryžos ten reikalingos, kad būtų kaip išvažiuoti iš gyvenamųjų kvartalų, taip pat pėstiesiems.
Taip, dabar yra kamščiai Rygos, Buvydiškių, Viršuliškių gatvėse, bet šią problemą išspręs Šiaurinė gatvė.
Kai planavo Ozo g., tai Pilaitės prospekto dar planuose nebuvo.
Bent jau 1978 metų generaliniame plane buvo. Ir netgi tramvajus kursuojantis juo.
Ozo g. tęsinys turėjo išlįsti tarp Pilaitės (Sudervėlės) ir naujo Zujūnų mikrorajono.
Bent jau 1978 metų generaliniame plane buvo. Ir netgi tramvajus kursuojantis juo.
Ozo g. tęsinys turėjo išlįsti tarp Pilaitės (Sudervėlės) ir naujo Zujūnų mikrorajono.
Taigi juk pati Pilaitė buvo projektuojama su keliais šimtais tūkstančių gyventojų, nieko keisto, kad ir infrastrukūrą atitinkamą į ją planavo.
Bent jau 1978 metų generaliniame plane buvo. Ir netgi tramvajus kursuojantis juo.
Ozo g. tęsinys turėjo išlįsti tarp Pilaitės (Sudervėlės) ir naujo Zujūnų mikrorajono.
Comment