Tiksli vieta yra šalia Smilšu ir Varšavas gatvių sankirtos Reikia dar gerai sugalvoti, kad būtent toje vietoje įtaisyti keturių juostų estakadą, juolab jog ji padės išvengti tik vienos iš dviejų geležinkelio pervažų. TIk nelabai radau info, ar antra estakada planuojama, ar taip ir paliks.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos keliai
Collapse
X
-
Ačiū.
Radau, kur yra tas Latvijos inžinerinės minties stebuklas
https://balticmaps.eu/lv/c___2955536....03-15/bl___cl
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTiksli vieta yra šalia Smilšu ir Varšavas gatvių sankirtos Reikia dar gerai sugalvoti, kad būtent toje vietoje įtaisyti keturių juostų estakadą, juolab jog ji padės išvengti tik vienos iš dviejų geležinkelio pervažų. TIk nelabai radau info, ar antra estakada planuojama, ar taip ir paliks.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Planavo estakadas per visus bėgius, bet pritrūko pinigų, tai supaprastino.
Comment
-
Panašu, kad šis latviukų mega projektas eina per kelis atskirus europinius projektus. Pirmas kaip suprantu yra "Smiltenės, Smilšu bei Kauno gatvių" sujungimas. https://www.daugavpils.lv/pilseta/pa...nas/read-17554
Kito etapo nerandu, bet logiškai mastant turėtų būt kažkoks "Smiltenės ir Kandavas gatvių sujungimas".
Show must go von!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Bet ta kryptimi lygtais vis tiek kažoks nuvažiavimas bus nepabaigtas, tai gal vietoje vienos ilgos (jeigu) bus dvi trumpesnės? O koks šaltinis, būtų įdomu daugiau pasiskaityti, ar kalbat latviškai ir tam video apie tai kalbėjo?
Video apskritai buvo padarytas dėl žmonių nepasitenkinimo rezultatu, kurio įkaitais tapo gyventojai, kurie iš ten dar neišsikėlė. Galbūt jiems mokės po kokių 20 tūkstančių eurų kompensacijas. Bet kol kas atseit neranda profesionalų, kurie norėtų įvertinti jų situaciją, prarastą insoliaciją ir pan.
Tas tiltas suprojektuotas 2012 m., gyventojams projektas pristatytas 2013 m, tiltas statytas nuo 2017 m., bet dabar dar nenaudojamas ir jau kažkas nurinko metalines dalis. Jau nebesaugu ten važinėt.
Ketinta išpirkti ir nugriauti septynis namelius, išpirkti buvo tik du, kai kurių kitų gyventojai ėmė skųstis.Paskutinis taisė manometras; 2020.05.16, 22:52.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 3 patinka
Comment
-
Iki 2040 metų latviai svajoja pastatyti 1020 kilometrų naujų autostradų ir sujungti visus regiono centrus su Ryga. Tikimąsi, kad kelionė iš bet kurio regiono didmiesčio į Rygą truks ne ilgiau kaip 2 valandas keturių juostų keliais (130 km/h). Darbus ketinama atlikti trimis etapais. Nejaugi po 20 metų kelių teks pavydėti net latviams? O gal kaimynų ir broliukų ambicijos yra finansiškai nepamatuotos? Ką manote? Kaip vertinate mūsų šalies kelininkų planus palyginus su latvių ambicijomis? Ar kol lietuviai bandys aplenkti švedus pagal asfaltuotų provincijos kelių ilgį, latviai aplenks lietuvius pagal greitkelių ir autostradų ilgį?
Keli paveiksliukai ir straipsniai.
Kelių standartas:
Etapai
Logika čia paprasta: 70 proc. srauto juda pagrindiniais keliais (10 proc. kelių).
Latviškai
Rusiškai
Straipsnis, kuriame atskleidžiama kiek daugiau duomenų, pavyzdžiui, viso to kaina (5,9 milijardai).
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...celus.a364379/
- 1 patinka
Comment
-
Dabartiniu metu atrodo kiek nerealistiškai, nes niekur Europoje nestato autostradų tokiam eismui kaip Ryga-Ventspilis, bet galbūt turi savo unikalias ambicijas prikelti mirštančius regionus su mažo intensyvumo, bet padidinto greičio autostradomis. Bus matyt
Via Baltica konvertavimui tai pilnai pritariu, bet estai (vis dar) planuoja 2+1 savo Via Balticos dalyje.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAutostrados Latvijoje yra tiek pat realistiška, kiek tunelis tarp Talino ir Helsinkio. Latvijos keliai yra tušti. Ten reikia nebent asfalto dangą pagerinti ir sutvarkyti saugumo dalykus sankryžose, kurių standartai meną sovietinius net pagrindiniuose A keliuose.
- 4 patinka
Comment
-
Planuojamų autostradų tinklo vaizdas labai panašus į Airijos. Ten 2000 m. buvo vos kelios autostrados (net Dublino aplinkkelis M50 nebuvo baigtas), ir per maždaug 15 m. didžiuliais tempais buvo pastatytas praktiškai visas planuotas tinklas. Airijos dydis panašus į Latvijos, bet ekonominis poreikis ir pajėgumas... Nedrįstu pagalvoti, kiek kartų skiriasi.
Ambicijos yra gražu, bet liūdna, kad kažkas sėdi ir už valstybės pinigus paišo tokius visiškai lempinius paveiksliukus, pvz., planuojamus etapus. 1-as etapas – iki 2030 m., 2-as – nuo 2030 m. iki 2035 m.? Ką tai reiškia ir ką tai keičia? Tiesiog gražūs skaičiukai ir viskas.
Latvijos keliai jau gana neblogai aptvarkyti (mūsų A12 Šiauliai – Latvijos siena atrodo gėdingai prieš latvių A8 beveik ligi Olainės), bet tikrai dar yra ką tvarkyti ne tik regioniniuose keliuose, bet ir „nacionalkėse“, ir tas tvarkymas įmanomas tik su adekvačiomis pinigų sumomis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąPlanuojamų autostradų tinklo vaizdas labai panašus į Airijos. Ten 2000 m. buvo vos kelios autostrados (net Dublino aplinkkelis M50 nebuvo baigtas), ir per maždaug 15 m. didžiuliais tempais buvo pastatytas praktiškai visas planuotas tinklas. Airijos dydis panašus į Latvijos, bet ekonominis poreikis ir pajėgumas... Nedrįstu pagalvoti, kiek kartų skiriasi.
Ambicijos yra gražu, bet liūdna, kad kažkas sėdi ir už valstybės pinigus paišo tokius visiškai lempinius paveiksliukus, pvz., planuojamus etapus. 1-as etapas – iki 2030 m., 2-as – nuo 2030 m. iki 2035 m.? Ką tai reiškia ir ką tai keičia? Tiesiog gražūs skaičiukai ir viskas.
Latvijos keliai jau gana neblogai aptvarkyti (mūsų A12 Šiauliai – Latvijos siena atrodo gėdingai prieš latvių A8 beveik ligi Olainės), bet tikrai dar yra ką tvarkyti ne tik regioniniuose keliuose, bet ir „nacionalkėse“, ir tas tvarkymas įmanomas tik su adekvačiomis pinigų sumomis.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAutostrada link Rėzeknės turėtų prasmę - būtų greičiau ir lengviau ruskeliams į Jūrmalą atvžiuoti. Bet tada neaišku, kodėl ji Rusijos sienos nesiekia
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Gal tą dalį jau patys ruskeliai pasifinansuos, tai škias ne prie šitų projektų
Nenustebčiau jei M9 Rusijoje, jei bus platinamas, bus nutiestas būtent pagal tokius standartus.
Todėl matyt ir neįtraukta į autostradų planų žemėlapiusPaskutinis taisė PoDV; 2020.07.16, 20:14.
Comment
-
Gal kas geriaus susipažinęs su LV keliais gali paaiškinti, kodėl Latvijoje (konkrečiai A7, A3 ir A1) matosi daug va tokių atkarpų su asfaltuota šalikele ir punktyru? Idėją gal ir galima suprasti (kad būtų paprasčiau aplenkti), bet čia gi visiškas pravalas saugumo požiūriu. Važiuojant tokiu keliu jaučiuosi kaip Bangladeše ar Burundyje. Ir nemažai tokių atkarpų atrodo kokių 2-3 metų senumo t.y. ganėtinai naujos. Kas latviams užplaukė? Ar ir toliau jie tokius kelius stato/planuoja?
A7 kažkur nelabai toli Rygos
Comment
Comment