Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Latvijoje daug neteko važinėti, bet po praeitų metų kelionės iš Šiaulių tais pačiais keliais (į priekį pro Jelgavą, Tukums ir Kuldygą (tik kai kur teko važiuoti lankais norint pasiekti kai kurias ekskursijos vietas) įspūdis liko nekoks. Neperdėsiu teigdamas, kad didelė kelio dalis turbūt prastesnė už daugiabučio kiemų pravažiavimus (tik gilių duobių nėra).
    Įdomiausias momentas yra P108 keliu įvažiuojant į Venstpilio prieigas, kur atvykstama tarsi į kitą pasaulį: iš kažkokių briedžių takų į visiškai sutvarkytą, gražų – pavyzdinį miestą.
    Atgal riedėjome per Kuldygą, Skrundą, Saldus ir Ezerę. Kuldygos miestelis tikrai gražus, o ir pro Saldus prasukti neprošal, kadangi tai – originaliosios latviškos „Karvutės“ sostinė. Deja, beveik visas kelias pro šiuos miestus apgailėtinas.
    Tiesa, atkarpa nuo Jelgavos iki Lietuvos sienos taip pat visada buvo žiauri, tik, berods, ne per seniausiai ten prasidėjo kapitaliniai remontai. Įdomu, ar jie jau baigti, ar jaučiamas pagerėjimas?
    Apskritai Latvija labai skiriasi nuo Lietuvos judėjimo ir ekonomikos telkimo didžiuosiuose miestuose atžvilgiu. Kitaip tariant, Lietuvoje visi rajonai išsivystę maždaug vienodai (turint galvoje daug aspektų, įskaitant ir infrastruktūrą). Tuo tarpu Latvijoje visos periferijos visiškai užmirštos, apskritai visas gyvenimas telkiasi Rygoje, nebent dar keliuose didesniuose klestinčiuose miestuose: Daugpilyje, Ventspilyje. Tačiau tai – jau kita labai plati tema.
    Paskutinis taisė Romas; 2015.07.31, 13:48. Priežastis: Sudėtos pastraipos

    Comment


      Noriu įspėti norinčius važiuoti iš Palangos į Liepoją (kelias A11) - tarp Rucavos ir Nicos vyksta intensyvūs kelio remonto darbai. Rekonstravimas vyksta "iš pagrindų" - viena kelio pusė nukasta metrą ir giliau, kelias platinamas. Eismas vyksta siaurute 2m likusio asfalto juosta ir kelkraščiu viena kryptimi, todėl jį reguliuoja keliolika šviesoforų. 20km atkarpą važiavome vos ne valandą.

      Grįžtant (buvome Kuldigoje) pasirinkome kitą maršrutą Grobinia-Barta-Rucava (kelias P113), bet pusę kelio (nuo Bartos iki Rucavos) teko važiuoti žvyrkeliu. Žvyrkelis gan lygūs, bet dulkių, dulkių...
      Paskutinis taisė Romas; 2015.07.31, 13:49. Priežastis: Sudėtos pastraipos

      Comment


        Važiuojantiems į Estiją E67 keliu reikėtų planuti papildomą valandą-pusantros.

        Lietuvoje kelio remontas ties Pasvaliu kelyje A10 (įrengiama žiedinė sankryža)

        Latvijoje greičio ribojimas iki 70 km/h (kelias išsafaltuotas, nebaigtas ženklinimas):
        - Kelyje A7 tarp Iecavos ir Bauskės;
        - Kelyje A1 ties Baltezeriu.

        Didesni remontai yra kelyje A1 ties Estijos siena:
        - Vienas šviesoforas yra tarp Vitrupės (kur yra trys poilsiavietės ties jūra) ir Salacgryvos;
        - šeši šviesoforai tarp Salacgryvos ir Ainažų.
        Kai kurie šviesoforai atsirado visai neseniai. Turbūt latvių kelininkai palaukė, kol baigsis "Positivus-2015".
        15 km atkarpai nuo Salacgryvos iki Estijos sienos ne piko metu reikia 30 minučių, o dieną - apie 50-60 minučių.

        Estijoje greitis 4-me kelyje ribojamas tarp Häädemestės ir Piarnu. Kelias išsafaltuotas, nebaigtas ženklinimas.


        Foto 2015.07
        Ruožas Ainaži - Salacgrīva




        Comment


          Atrodo, bent pagrindinius kelius latviai per kelerius metus susitvarkys.

          Dabartinis Latvijos kelių darbų žemėlapis

          http://lvceli.lv/
          Pasirinkti žemėlapius:
          - eismo ribojimai (būvobjekti un satiksmes ierobežojumi)
          - arba planuojami darbai (2015.gadā plānotie darbi valsts autoceļu tīklā)


          2015 m. planuojamų Latvijos kelių darbų žemėlapis (paspaudus- didesnis žemėlapis)
          Rimtesnės rekonstrukcijos yra ten, kur finnauojama iš ES sanglaudos fondo pinigų (Kohēzijas fonds) - pažymėta žalia spalva.

          http://lvceli.lv/wp-content/uploads/...15_visa_LV.jpg

          Comment


            Pridėsiu prie Latvijos kelių temos (LV maždaug nuo antros pusės):

            Comment


              As taip suprantu, kad kelyje A11 is Sventosios i Liepaja vis dar vyksta remontai?

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                As taip suprantu, kad kelyje A11 is Sventosios i Liepaja vis dar vyksta remontai?
                Prieš porą savaičių buvo rodos 2 šviesoforai. Iš likusių darbų vargu ar būtų spėję pabaigt.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Prieš porą savaičių buvo rodos 2 šviesoforai. Iš likusių darbų vargu ar būtų spėję pabaigt.
                  Važiavau 2014 - remontavo, važiavau pernai - remontavo ir šiemet dar remontuoja Kuo galima pagristi tokį greitį?

                  Comment


                    Remontdarbi valsts autoceļu tīklā 2018. gadā / Latvijos kelių remonto darbai 2018 m.
                    Paspaudus - didesnis žemėlapis

                    https://lvceli.lv/uncategorized/remo...18-gada-karte/

                    Comment


                      Gal kas gali patarti kokį maršrutą pasirinkti iš Vilniaus į Ventapilį, kad kuo mažiau susidurti su kelų remontais ir žvyrkeliais?

                      Comment


                        Yra trys pagrindiniai keliai, kur su žvyrkeliais neteks susidurti.

                        Važiuojant iš Vilniaus:
                        Per Panevežį - Bauskę - Rygos aplinkkelį: A2-A17-A10- LT/LV siena - A7 - A5 Rygos aplinkkelis - A10 - Ventspilis
                        Pajūriu per Klaipėdą - Liepoją: A1 - Klaipėdos aplinkkelis A13 - LT/LV siena - A11 - Liepoja - P111-P108 - Ventspilis
                        Per Mažeikius - Kuldygą: A2 - A17 Panežėžio aplinkkelis - A9 - Šiauliai -A11 - 155 - Mažekiai - 163 - LT/LV siena - P105 - Saldus - P108

                        Kai kurie GoogleMaps rekomenduojami keliai turi žvyrkelio ruožų, kuriuos apvažiuojant paildėja kilometražas:
                        - per Naująją Akmenę - Aucę - Saldų - Kuldygą (tarp Aucės ir Saldaus), apvažiuoti per Zebrenę
                        - per Skuodą - Bartą - Liepoją (tarp Skuodo ir Bārtos), apvažiuoti per latvišką Priekulę

                        Kelių dangas rekomenduojama patikrinti latviškame Jāņa Sēta žemėlapyje: http://www.balticmaps.eu/
                        Kelių remontai: https://lvceli.lv/uncategorized/remo...18-gada-karte/

                        Comment


                          Važiuočiau Vilnius->Panevėžys->Šiauliai->Mažeikiai->Saldus->Kuldiga->Ventspils. 0 km žvyrkelių, LT pusėje kelias geras, pas latviukus bus visko, bet ne žvyrai tikrai. Kuldigoj aplankykite plačiausia Europoje krioklį ir smėlio urvus, verta.

                          Comment


                            Vaziavau praeita savaite I Ventspili is Kauno. I Ventspili per Klaipeda, Sventaja, Liepoja. Gana daug remontu su sviesoforais Latvijos pusej. Tik kirtus siena gal 3-4 sviesoforai, bet ten asfaltavimo darbai I pabaiga buvo. Tada tarp Liepojos ir Ventspilio mazdaug ties pusiaukele gal kokiu 30 km atkarpoj kokie 6 sviesoforai, prie kai kuriu teko ilgokai palaukt ir pats vaziavimas isdraskytu keliu… gerai kad eismo mazai buvo. Dar vienas sviesoforas ivaziuojant I Ventspili.
                            Grizau per Kuldiga Saldus, Mazeikius, Kelme, Kryzkalni… Remontuojama atkarpa tarp sienos ir Mazeikiu. Sviesoforai gal 4. Tarp Mazeikiu ir Kelmes daug kaimu, bet nuo Vilniaus per Siaulius turbut geriau butu.
                            Nors tavo vietoj gal bandyciau per Ryga.

                            Comment


                              Ačiū, planuose ir buvo važiavimas pro Rygą tik nei waze, nei googlemaps'ai to maršruto neparenka net kaip alternatyvaus, dėl to ir suabėjojau truputį.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                „Via Balticos“ rekonstrukcija tarp Kauno ir Marijampolės bus baigta šiemet

                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1013302?copied

                                Tarptautinė magistralė „Via Baltica“ keturių juostų keliu turėtų sujungti Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Ja iš Vakarų Europos per Lenkiją važiuoja daug krovininio transporto.

                                Nesupratau, ar čia šiaip žurnalisto nusišnekėjimas, ar tikrai yra tokių planų?
                                Estijoje nėra, Latvijoje planuojama nutiesti "magistrales" nuo Lilastės iki A2, Iecavos - Bauskos ir Kekavos aplinkkelius, platinti A4 (Rygos rytinį aplinkkelį) į 4 juostas (daugiau:https://lvceli.lv/uncategorized/top-...em-autoceliem/).
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Estijoje nėra, Latvijoje planuojama nutiesti "magistrales" nuo Lilastės iki A2, Iecavos - Bauskos ir Kekavos aplinkkelius, platinti A4 (Rygos rytinį aplinkkelį) į 4 juostas (daugiau:https://lvceli.lv/uncategorized/top-...em-autoceliem/).
                                  Pagrinde bus 2+1, tiek Latvijoje, tiek Estijoje, tiek Lietuvoje (į šiaurę nuo Kauno)

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Pagrinde bus 2+1, tiek Latvijoje, tiek Estijoje, tiek Lietuvoje (į šiaurę nuo Kauno)
                                    Iš kur tokios žinios??? Estijoje didžiausias dėmesys skiriamas visiškai naujo greitkelio ruožų Kose - Mäo (Talinas - Tartu) projektavimui bei Talino aplinkkelio platinimu.
                                    Latvijoje ties mano pateiktoje nuorodoje esančiais projektais dirbama, o apie jokius 2+1 kelių statymus neskelbiama.
                                    Paskutinis taisė lukass; 2018.08.10, 16:19.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                      Iš kur tokios žinios??? Estijoje didžiausias dėmesys skiriamas visiškai naujo greitkelio ruožų Kose - Mäo (Talinas - Tartu) projektavimui bei Talino aplinkkelio platinimu.
                                      Latvijoje ties mano pateiktoje nuorodoje esančiais projektais dirbama, o apie jokius 2+1 kelių statymus neskelbiama.
                                      Talinas - Tartu nėra Via Baltica. Aš kalbu apie Talinas - Pärnu - Riga - Kaunas. Ten pagrinde bus 2+1, vietomis - 2+2.

                                      Šaltinis: multiple pranešimai iš SSC

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Bet Latvijoje via Baltica apverktinos būsenos ir lygtais nieko jie neplanuoja modernizuoti. Mūsų A8 iki Panevėžio kol kas dar tik planuose ir, ko gero, taip pat bus tik 2+1 (o gal ir to nebus).
                                        Ne tik neplanuoja modernizuoti, bet neseniai "sumodernizavimo" savo mėgiamu 1.5+1.5. Turbūt artimiausius bent 10 metų taip ir liks.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Bet Latvijoje via Baltica apverktinos būsenos ir lygtais nieko jie neplanuoja modernizuoti. Mūsų A8 iki Panevėžio kol kas dar tik planuose ir, ko gero, taip pat bus tik 2+1 (o gal ir to nebus).
                                          Kitais metais prasidės Kekavos aplinkkelio statybos.

                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X