Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Grįžimas iš Estijos standartiniu keliu A1 Ainažiai - Salcgryva - Ryga


    Foto 2013.07
    Ikla / Ainaži. Estijos ir Latvijos siena


    Salcgryvoje pataikėm į linksmybes






    Minia iš arčiau


    Tą savaitgalį ten vyko "Positivus"


    Latviškos kuro kainos

    Comment


      A1. Salacgrīva - Vitrupe

      Keliolika kilometrų už Salacgryvos kelias nėra rekonstruotas


      Provėžos


      Svētciems, tiltas per Svetupę


      Kėdžių reklama


      Dažų reklama


      Nuo Svetciemo iki Vitrupės kažkada buvo 2 x 2 kelias (senas + naujas, kaip mūsų kelias A13 tarp Kalotės ir Palangos). Bet jau kuris laikas senas kelias nenaudojamas


      Ties Vitrupe yra trys poilsiavietės prie pat Rygos įlankos


      Comment


        A1. Vitrupe - Saulkrasti

        Foto 2013.07
        Turbūt maloniausia kelio A1 tarp Estijos sienos ir Rygos atkarpa - kelias jau rekonstruotas, o mašinų nedaug.




        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Kaip reikalai Latvijos periferijoj su keliu draugais?
        O ka reiškia šis terminas?


        Tūjos sankryža. Už dviejų kilometrų į dešinę yra neblogas Rygos įlankos krantas


        Liepupė




        Saulkrastų aplinkkelio pradžia. Tiesiai - buvusi kelio trasa.
        Anksčiau reikėdavo 11 km per Zveiniekciemą ir Saulkrastus vilktis 40-50 km/h greičiu, stabčiojant prie perėjų ir šviesoforų

        Comment


          Saulkrastų aplinkkelis / Saulkrastu apvedceļš

          Saulkrastų aplinkkelis (Saulkrastu apvedceļš) buvo projektuotas ir statytas burbulo laikais. 20,2 km atkarpa kainavo 115 mln. EUR. Pastatyti 7 viadukai, 6 tiltai, 2 geležinkelio viadukai, 2 pėsčiųjų tuneliai
          Aplinkkelio statyba užtruko 3 metus; jis atidarytas 2007.09.27
          Paspaudus - didesnis paveikslėlis

          http://www.celuprojekts.lv/saulkrastu-apvedcels-2/


          Saulkrastų aplinkkelis buvo reikalingas objektas. Bet...
          Peržiūrėdamas aplinkkelio nuotraukas nesupratau, ar gali vienoje vietoje būti trys viadukai. Ta proga žvilgtelėjau ir į planą


          Skultė. Vienoje vietoje yra du viadukai. Labiausiai pribloškė, kad pastatytas geležinkelio viadukas ir autotransporto viadukas į stotį, kai geležinkelis pasibaigia Skultės stotyje - už poros šimtų metrų nuo aplinkkelio


          Kitoje vietoje - Saulkrastų viduryje - iš tikrųjų yra trys viadukai vienas šalia kito, iš kurių du veda į sodų bendrijas ir vasarnamių kvartalus - t.y., praktiškai į niekur.


          Nereikia stebėtis, kad Latvijoje dauguma kelių yra prastos kokybės

          Comment


            Saulkrastų aplinkkelis / Saulkrastu apvedceļš

            Pirma Saulkrastų aplinkkelio sankryža - vieno lygio


            Vis dėlto latvių ir estų kelių ženklinimas geresnis, kai nurodyta aiški mazgo konfigūracija, o ne tik posūkiai į dešinę




            Skulte. Geležinkelio viadukas į Skultės stotį (ten baigiasi geležineklis) ir du viadukai vietinams keliams










            Mus lenkia - reikia apsižergti kelkraščio liniją


            Latviško lenkimo ypatumai

            Comment


              Saulkrastų aplinkkelis / Saulkrastu apvedceļš

              Dar vienas mazgas


              Tiltas per Kišupę


              Pirmas viadukas


              Antras viadukas - su mazgu į kelią link Birinių pilies ir Siguldos


              Trečias viadukas


              Garso slopinimo sienelės


              Mazgas su keliu į Raganą ir Siguldą






              Lilaste. Aplinkkelio pabaiga

              Comment


                A1. Saulkrasti - Rīga

                Iki Rygos - 33 km. Lieka apie 15 km važiavimo bjauriausia A1 atkarpa.
                Arba važiuoji lėtai kelkraštyje, arba rizikuoji lenkdamas kartu su visais


                Įprastas lenkimas kelyje su plačiais kelkraščiais - kaip prieš 10 metų Lenkijoje.
                Vieną kartą taip prasilenkė po 2 mašinas iš abiejų juostų


                Atėjo ir mūsų eilė įjungti kairįjį posūkį


                Reikia pasitraukti į kelkraštį - lenkimas iš anos pusės


                Dar vienas lenkiantysis


                Adažų (Adaži) prieigos




                Anksčiau kelias ėjo anoje degalinės pusėje. Tolumoje - viadukas į Adažus


                Baltežeris (Baltezers)




                Dažnai remontuojamas tiltas per Baltezerio kanalą - kaip mūsų Palemono viadukas


                Pasibaigus gyvenvietei teko palaukti progos aplenktį šį "račioką"


                Vėl lenkimas iš priešingos pusės


                Viadukas per geležinkelį Ryga - Sigulda - Valga


                Kelio A1 pabaiga. Viadukas per plentą A2 Ryga - Sigulda - Pskovas


                Žvilgsnis į A2 Rygos link

                Comment


                  A4. Rygos aplinkkelis



                  Keliose sankryžose įrengti šviesoforai




                  Kažkodėl nutylima apie E67 "Via Baltica"




                  Nedidelė (apie 5 km) trasos A6 Daugpilis - Ryga atkarpa ties Salaspiliu
                  Čia kelių rodyklės kaip Lietuvoje - nurodomas tik nuvažiavimas į kairę

                  Comment


                    A5. Rygos aplinkkelis

                    Išvažiavus iš A6 - žiedinė sankryža su šviesoforu


                    Visur nuorodos tik į Kauną. Vienas filosofas dėl to buvo pareiškęs nepasitenkinimą - su užuomina, kad, atseit, latviai iki šiol Kauną laiko Lietuvos sostine. Po kurio laiko kai kur kelyje A7 atsirado nuorodos ir į Vilnių.


                    Duolė (Dole). Rygos Hes užtvanka






                    Kairėje - Rygos HES patvanka






                    Comment


                      P90-P89. Dole - Vecumnieki - Skaistkalne

                      Nuo žiedo pasukome į Biržų pusę.
                      Tai nebuvo pats geriausias sprendimas. Atstumas panašus kaip A7 per Bauskę, intensyvumas kur kas mažesnis, bet kelio danga žymiai prastesnė




                      Kiekviena atkarpa pažymėta Latvijoje įprastais "duobėto kelio" įspėjamaisiais ženklais






                      Labiausiai pradinėje dalyje kelias išmaltas, kai 2006 metais buvo uždaryta A7 atkarpa tarp Iecavos ir Kekavos, o visas fūrų srautas ėjo vietiniu keliuku Iecava - Vārpas - Baldone. Kelias nuo to laiko neremontuotas.
                      Pas mus, kai rekonstravo A9 Radviliškis - Šiauliai, prieš tai buvo sustiprintas 150 kelias Šiauliai - Pakruojis


                      Baldone


                      Paskutinis taisė Romas; 2013.12.29, 16:44.

                      Comment


                        P89. Baldone - Vecumnieki - Skaistkalne

                        Už Balduonės kelio danga nelygi, bet visai pakenčiama


                        Vecumniekai Vecumnieki


                        Atsišakoja kelias P74 į Neretą - Subatę - Daugpilį, einantis pačiu Lietuvos pasieniu.
                        Jis visas išasfaltuotas tik prieš keletą metų


                        Labiausiai duobėtos vietos iš naujo asfaltuotos - bet itk trumpais ruoželiais


                        Bārbele


                        Paskutiniai 9 km nuo Bārbelės iki Skaistkalnės - patys duobėčiausi




                        Skaistkalnė. Tiltas per Nemunėlį (latv. Memele)


                        Paskutinis metras Latvijoje

                        Comment


                          Latvijos regioninių kelių būklė 2012 m.
                          (paspaudus - didesnis žemėlapis)

                          Žalia linija- gera asfalto dangos būklė (dažniausiai - neseniai asfaltuoti keliai)
                          Geltona linija- vidutiniška asfalto dangos būklė
                          Raudona linija- bloga arba labai bloga kelio dangos būklė
                          Ruda plona linija - žvyrkeliai
                          Violetinė linija - magistraliniai keliai (dangos būklė nenurodyta)

                          http://www.motopower.lv/forum_topic....842&start=9080
                          http://lvceli.lv/resources/web/Celu%...0stavoklis.jpg

                          Comment


                            E22 / P80. Tīnūži – Koknese

                            Atrodo, pagal naujų kelių tiesimą mus pradeda vytis net ir latviai...

                            Baigtas trasos E22 ruožas nuo Tinūžių iki Kuoknesės
                            Pabeigts maršruta E22 posms no Tīnūžiem līdz Koknesei



                            Lapkričio 7 d. Latvijos ministras pirmininkas Valdis Dombrovskis ir susisiekimo ministras Anrijs Matīss atidarė didžiausią nuo Latvijos nepriklausomybės pradžios naujo kelio ruožą.
                            Baigta paskutinė 29,5 km ilgio E22 atkarpa (regionins kelias P80 Tīnūži–Koknese) nuo mazgo su keliu V972 Madliena–Lēdmane.
                            Kelio statyba pradėta 2009 metais. Iš viso pastatyta ir rekonstruota 60 km kelio, įrengta 10 dviejų lygių sankryžų, pastatyti tiltai ir kiti objektai. Projekto išlaidos siekė 66 mln. LVL, iš kurių 85% finansuoti iš ES Sanglaudos fondo

                            http://lvceli.lv/lat/par_lvc/pazinoj...-lidz-koknesei
                            Plačiau apie kelią E22/ P80 (latviškai) Viedoklis par autoceļu E22
                            Kelio E22/ P80 statybos 2011 metais užfiksuotos https://maps.google.lt/

                            Comment


                              E22 / P80. Tīnūži – Koknese

                              Kelias E22 Ventspilis - Ryga - Rėzeknė - Maskva nuo Rygos iki Jekabpilio eina pagal Dauguvą (dabartinis A6), o nuo Jekapbpilio pasuka į rytus (dabartinis A12). Kelias aplenkiantis gyvenvietes pradėtas projektuoti dar 1972 metais. Sovietmečiu padarytos kai kurios nedidelės atkarpos, atlikti žemės darabai.

                              Naujai atidaryta kelio E22 / P80 trasa
                              Iš pradžių (nuo Rygos aplinkkelio A4 iki Tinūžų) E22 trasa eina keliu P5 Ryga - Tinūžiai - Uogrė, o pabaigoje - porą kilometrų keliu P79 Kuoknesė - Ėrgliai

                              Žemėlapis iš http://latvijas-karte.zl.lv/

                              Sovietiniai topografiniai žemėlapiai (2km mastelio), kuriuose matosi projektuota naujo kelio trasa.

                              Lapas O35-XXV Rīga (Ryga).
                              Naujas kelias yra tik nuo Tinūžių (Tinuži), o atkarpa nuo Rygos nenutiesta


                              Suklijuoti lapai O35-XXVI Cesis (Cėsys) ir O35-XXXII Jēkabpils (Jekabilis)
                              Matosi projektuota trasa nuo Kuoknesės į Pliavinias (Pļaviņas) ir toliau į rytus link Rusijos sienos


                              Žemėlapiai iš: http://maps.vlasenko.net
                              Paskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 18:21.

                              Comment


                                Na, jeigu pagaliau rekonstruos tą seną kelią A11 į Liepoją, tai bus pasaka. Plius, jeigu tai taps magistraliniu keliu - tai bus visiška atgaiva

                                Beje, o kaip ten latviai savo pusėje tvarkosi? Prieš kokius du metus buvau nuvažiavęs iki sienos su dviračiu, tai nelabai ten tas pas juos keliukas, o ir pasienis labai jau varganas. Tai jeigu iš mūsų magistralinio kelio (po Palangos aplinkkelio pabaigimo) staiga fūros paklius į keliuką, tai latviai turėtų susigriebt

                                P.S. Nors gal čia kalbama apie patį aplinkkelį? Tik prie ko tuomet čia rekonstrukcija?
                                P.P.S. Galimas daiktas, kad aplinkkeliu ir vadinamas tas "naujas" Palangos kelias, kuris užsibaigia staiga. Nes yra ir senesnis kelias į Palangą, pro Nemirsetą.
                                Paskutinis taisė Romas; 2018.06.07, 22:09. Priežastis: Kopija iš temos "A13. Klaipėda - Palanga - Būtingė"

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Beje, o kaip ten latviai savo pusėje tvarkosi? Prieš kokius du metus buvau nuvažiavęs iki sienos su dviračiu, tai nelabai ten tas pas juos keliukas, o ir pasienis labai jau varganas. Tai jeigu iš mūsų magistralinio kelio (po Palangos aplinkkelio pabaigimo) staiga fūros paklius į keliuką, tai latviai turėtų susigriebt
                                  Na jei jie niekaip negali susitvarkyt Via Hanseaticos atkarpos nuo mūsų sienos iki Jelgavos, tai apie šitą gali net nesvajot
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Na jei jie niekaip negali susitvarkyt Via Hanseaticos atkarpos nuo mūsų sienos iki Jelgavos, tai apie šitą gali net nesvajot
                                    Lyg tyčia: atrodo, kad latviai rekonstruos bent dalį kelio iki Jelgavos.

                                    2014 m. Latvijos kelių darbų žemėlapis ("A" kategorijos kelių rekonstrukcijos pažymėtos žaliai)

                                    http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1642

                                    P.S. Ar tik man taip atrodo, ar pas latvius bus rekonstruojama pastebimai daugiau kelių nei pas mus.......O gal pas kaimyną žolė visada žalesnė.......

                                    Comment


                                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                      Lyg tyčia: atrodo, kad latviai rekonstruos bent dalį kelio iki Jelgavos.
                                      2014 m. Latvijos kelių darbų žemėlapis ("A" kategorijos kelių rekonstrukcijos pažymėtos žaliai)
                                      Ačiū už nuorodą. Po metų ji turbūt bus neaktyvi
                                      Įkeliu tą žemėlapį (paspaudus - didesnis vaizdas)



                                      http://lvceli.lv/resources/web/Celu%...ans_090114.jpg
                                      Paskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 18:22.

                                      Comment


                                        Naujai atidaryto kelio E22 / P80 Tinūži - Koknese nuotrakos




                                        Šitas žiedas turbūt yra kelio pabaigoje, prie Kuoknesės (Koknese)

                                        http://staburags.diena.lv/novadu-zin...ildinats-87792
                                        http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1624

                                        Comment


                                          Savaitgalį teko pasivažinėti iš Vilniaus iki Ventspilio ir atgal. Pagrindiniai Latvijos keliai ištiesų maloniai nustebino (ypač pasiskaičius pranešimus pora metų atgal).

                                          Iš Vilniaus važavau Bauska - Mežotne (pro Rundale) - Meitene - Jelgava - Tukums - Ventspilis.

                                          Prasčiausias etapas pasirode tarp Bauskės ir Meitene (iki Via Hansetica). Kelias pastatytas lopas ant lopo, praktiškai visą laika teko purtytis. Kitas neypatingas ruožas Jelgava - Tukums. Vietomis danga nėra atnaujinta, tačiau ganėtinai lygi. Pasirodė tik pora atkarpų kur kelias sulopytas. Išlindus prie Tukums link Ventspilio (A10) kelias buvo visiškai geros kokybės, labai priminė mūsų A4 link Druskininkų.

                                          Atgal Ventspilis - Kuldiga - Saldus - Eleja.

                                          Atkarpa šiek tiek prastesne. Nuo Ventspilio iki Kuldigos kelio danga kai kur prašosi būti atnaujinama. Už Kuldigos yra šiek tiek remonuotų ruožų. Paskutinė atkarpa nuo Saldus iki sienos labai panašus atvejus kaip ir prie Rundales, visur aplopyta ir labai duobėta.

                                          Bendras atstumas abiem maršrutais pasirodė toks pats. 5-5,5h gryno važiavimo. Asmeniškai labiau patiko atkarpa pro Kuldiga, vien dėl to jo ten yra galimybė sustoti ir pamatyti Ventos krioklį .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X