280 km rytų Latvijos keliais
![](http://foto.terpe.lt/inkelti/20140126/i37_Map Google LT- Madona-EE.jpg)
Žemėlapis iš https://maps.google.lt/
Per visą rytų Latviją praktiškai nėra kito asfaltuoto kelio į Võru-Tartu pusę, nebent per tą pačią nusibodusią Rygą ar per Rėzeknę - Balvus. Rėzeknės variantas netiko, prieš porą metų važiavome tomis fūrų išmaltomis latviškomis provėžomis.
Pasirinkome seną sovietinį strateginį kelią (doroga vsesojuznogo značeinija - "visasąjunginės reikšmės") per Maduoną - Gulbenę - Alūksnę. Kai kurios kelio atkarpos niekam tikusios (ypač tarp Cesvainės ir Gulbenės) - kelerius metus tuo keliu važiuoti nesinorėtų.
Bet pakeliui aplankėm Cesvainės rūmus (Cesvaines pils) ir tai kompensavo kelionės nepatogumus.
![](http://foto.terpe.lt/inkelti/20140126/i37_Map Google LT- Madona-EE.jpg)
Žemėlapis iš https://maps.google.lt/
Per visą rytų Latviją praktiškai nėra kito asfaltuoto kelio į Võru-Tartu pusę, nebent per tą pačią nusibodusią Rygą ar per Rėzeknę - Balvus. Rėzeknės variantas netiko, prieš porą metų važiavome tomis fūrų išmaltomis latviškomis provėžomis.
Pasirinkome seną sovietinį strateginį kelią (doroga vsesojuznogo značeinija - "visasąjunginės reikšmės") per Maduoną - Gulbenę - Alūksnę. Kai kurios kelio atkarpos niekam tikusios (ypač tarp Cesvainės ir Gulbenės) - kelerius metus tuo keliu važiuoti nesinorėtų.
Bet pakeliui aplankėm Cesvainės rūmus (Cesvaines pils) ir tai kompensavo kelionės nepatogumus.
Comment