Trečias projekto žingsnis - sprendžiamos trijų Baltijos prospekto sankryžų su skersinėmis gatvėmis problemos. Mokslininkų teigimu, transporto srautas į KKT šiomis pagrindinėmis transporto arterijomis sudarys tik 5 proc. Didžiausia problema šiandien - miesto transporto kamščiai.
Manoma, kad kol išaugs krovinių srautai į KKT, Minijos g. ir Baltijos pr. sankryža gali būti vieno lygio. Šiam projektui įgyvendinti reikėtų kelių milijonų litų. Su visas tris sankryžas projektuojančiais specialistais sutarta, jog jie parengs du minėtos sankryžos variantus: be laikino vieno lygio varianto ir tunelio tipo (įvažiavimo kelias į KKT eitų po Minijos gatve). Taigi bus turimas projektas ateičiai, kai atsiras poreikis ir bus lėšų.
Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžoje bus statoma estakada, sujungsianti Šilutės plentą, nes būtent šia kryptimi eina pagrindinis miesto transporto srautas. Taikos pr. ir Baltijos pr. sankryžoje bus suformuotas tunelis (Baltijos prospektas "palįs" po Taikos prospektu).
Gražiausiai...kelis milijonus galima į balą išmesti. Žinant, kad Minijos ir Dubysos gatvės sankryža, po pastarosios gatvės atkarpos tarp Taikos prospekto ir Minijos gatvės rekonstrukcijos, taps šviesoforine, tai miestas tikrai taps šviesoforų karalyste...
Teigiama, kad visi projektuotojų siūlymai gyventojams sąlygų nepablogintų.
Nepablogintų. Nieko sau, kaip gyventojams PASISEKĖ.
OptimalIAUSias variantas vistik nebus pasirinktas. Na nieko, kažkam bus daugiau darbo tiesti gatvę, o vėliau po kelių metų ją išrausti ir statyti tunelį
Nepablogintų. Nieko sau, kaip gyventojams PASISEKĖ.
OptimalIAUSias variantas vistik nebus pasirinktas. Na nieko, kažkam bus daugiau darbo tiesti gatvę, o vėliau po kelių metų ją išrausti ir statyti tunelį
Nieko keisto, gi čia Lietuva, geriau dirbti du darbus, nei padaryti viską iki galo, na bent kelininkai turės darbo tiek dabar tiek vėliau
Prie ko čia gazas, nesupratau minties???? Ir išvis nesuprantu kam dešimt milijonų paprastai sankryžai įrengti, kažkoks pinigų praplovimas.
Turėjau omeny pinigų trūksta, o ne politinės valios kokios nors. Beto, juk sakoma, kad nėra tokių srautų, kad reiktų to tunelio. O paprasta sankryža nekainuos 10 mil., ten parašyta iki tiek.
Turėjau omeny pinigų trūksta, o ne politinės valios kokios nors. Beto, juk sakoma, kad nėra tokių srautų, kad reiktų to tunelio. O paprasta sankryža nekainuos 10 mil., ten parašyta iki tiek.
Šiaip buvo kalbama visada kad visas transportas į terminalą turi patekti be kliūčių, bet kaip matome viena jau atsiranda, žiūrėsim kaip seksis su kitomis likusiomis žiedinėmis sankryžomis. Manau, kad prie dabartinių kainų tas 50 milijonų tikrai nebūtų kainavę, dalį lėšų galbūt būtų pavykę gauti iš paramos fondų, dalį patys verslininkai prisidėję ir kitą dalį būtų pridėjusi savivaldybė. Visgi čia objektas neeilinis ir jo statyba kalbama, kad kainuos 300 - 400 milijonų, tad tas 50 ar mažiau milijonų nebevaidina čia didžiulio vaidmens ir šiaip užsieniečiams jau būtume turėję parodyti kažkokią infrastruktūrą ir pati sankryža būtų buvusi užmiršta šimtmečiui Nes išsivysčiusiose šalyse manau net abejonių nekiltų dėl tunelio statybos, bet ką padarysi nesame tokia turtinga šalis, tad teks absiriboti šviesaforu.
Pas mus visada viskas daroma iš kito galo..... reikėjo pirma daryti rekonstrukciją šilutės plento ir Baltijos prospekto, kur patys didžiausi srautai ir auto apkrovimas, neįsivaizduoju kas dėsis kai bus baigta rekonstrukcija Jakų žiede, ko gero nuo jakų bus kamsčiai, kad įvažiuoti į Klaipėdą. Dabar dar Jakų žiedas prilaikydavo tą automobilių srautą, o po rekonstrukcijos viskas persikels iki šilutės pl su baltijos prospektu žiedu.
Pas mus visada viskas daroma iš kito galo..... reikėjo pirma daryti rekonstrukciją šilutės plento ir Baltijos prospekto, kur patys didžiausi srautai ir auto apkrovimas, neįsivaizduoju kas dėsis kai bus baigta rekonstrukcija Jakų žiede, ko gero nuo jakų bus kamsčiai, kad įvažiuoti į Klaipėdą. Dabar dar Jakų žiedas prilaikydavo tą automobilių srautą, o po rekonstrukcijos viskas persikels iki šilutės pl su baltijos prospektu žiedu.
Aš nesuvokiu kas pasikeis, kai bus pabaigta rekonstrukcija Jakų žiede? Taigi mašinų srautas liks toks pat kaip ir buvo Beje, nesuprantu koks skirtumas ar statys pirma Taikos g.- Baltijos pr., o paskui Šilutės pl.- Baltijos pr. ar atvirkščiai? Eilinės žurnalistų nesąmonės!
"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment