Kas čia per nesamonės su vieno lygio sankryžomis? pinigų neturi kur kišti? Kiš pinigus į vieno lygio sankryžas, o po to į dviejų, bet su kiekvienais metais brangesnes.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija
Collapse
X
-
Įdomūs Klaipėdos administracijos sprendimai, kai tuo tarpu JAV vyksta atvirkštiniai procesai:
http://www.economist.com/world/na/di...ory_id=9621685
Comment
-
Neatsirado norinčiųjų projektuoti sankryžų
Pernai skelbtas konkursas dėl trijų Baltijos prospekto sankryžų - su Minijos gatve, Šilutės plentu ir Taikos prospektu - rekonstrukcijos projektavimo darbų neįvyko, nes neatsirado norinčiųjų tai daryti. Jis bus skelbiamas dar kartą.
Tai nuspręsta vakar Susisiekimo ministerijoje vykusiame Keleivių ir krovinių terminalo statybos Klaipėdos uoste priežiūros komiteto pasitarime. Siekiant ateityje, kai bus pastatytas terminalas, išvengti didelių transporto problemų, kartu norima rekonstruoti ir šias labai svarbias uostamiesčio sankryžas.
UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo (KKKT) direktoriaus Benedikto Petrausko manymu, projektuotojai turi labai daug darbo, nes visoje Lietuvoje remontuojama daug kelių, todėl nenori imtis sankryžų projektavimo. Kadangi paskelbtas konkursas vyksta apie 2 mėnesius, tad anksčiau gegužės tikėtis projektavimo darbų pradžios neverta. Projektuojama, ko gero, bus apie pusę metų.
Tuo tarpu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija šiemet jau žada pradėti statyti naujojo terminalo krantines. Jų projektavimo darbai jau įpusėję ir turėtų būti baigti iki vasaros. Tada bus skelbiamas statybos rangovų parinkimo konkursas, ir rudenį tikimasi pradėti darbus.
KKKT projektavimo darbų pradėti negali, nes dar nėra išsinuomojęs 7-8 ha rezervinės teritorijos. Klaipėdos miesto savivaldybė Vyriausybės nutarimu minėtą teritoriją jau perdavė Uosto direkcijai, tačiau pastaroji jos dar neišnuomojo KKKT, nes ne visi procedūriniai dalykai padaryti. Tam prireiks dar dviejų trijų mėnesių.
Rezervinių teritorijų panaudojimas - naujas darbas direkcijai, tad ji susiduria su įvairiais sunkumais. Pasak B. Petrausko, norėtųsi, kad jie aktyviau būtų šalinamai, nes, be visų kitų dalykų, kyla ir statybos paslaugų kainos.
Vakarykščiame pasitarime nuspręsta per maždaug mėnesį parengti minėto terminalo statybos įgyvendinimo programą. Joje bus nurodyti ir projektai, ir jų įvykdymo terminai, galbūt numatyta ir statybos darbų pabaiga. Kada bus baigtas statyti naujas terminalas, B. Petrauskas nesiryžo prognozuoti.
Kadangi dėl naujo terminalo statybos iškyla nemažai problemų, nuspręsta, kad komiteto nariai rinksis kas mėnesį.
Dalia BIKAUSKAITĖ
ve.lt
Comment
-
Baltijos prospekto rekonstrukcija: pabaiga - 2013 m.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) su trimis bendrovėmis pasirašė sutartį,pagal kurią bus parengti trijų Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai bei techniniai projektai.
Teigiama, jog rekonstrukcija užtikrins ypač svarbią šios uostamiesčio magistralės rekonstrukciją.
Anot KVJUD atstovų, augant krovos kompanijų pajėgumams bei sparčiai didėjant krovinių srautams, būtina užtikrinti, kad kroviniai iš uosto būtų gabenami greitai ir sklandžiai, nesukeldami uostamiesčio gatvėse autotransporto spūsčių. Baltijos prospektas - ypač svarbi uostamiesčio magistralė ir numatomas centrinis išvažiavimas iš būsimojo Keleivių ir krovinių terminalo (kurį 2010 metais planuojama pastatyti šalia 2-osios Smiltynės perkėlos, teritorijoje tarp Minijos, Varnėnų ir Nemuno gatvių bei Baltijos prospekto tęsinio).
Todėl siekiant užtikrinti patogų keleivių ir krovinių judėjimą į / iš naująjį Keleivių ir krovinių terminalą, būtina atlikti Baltijos prospekto rekonstrukciją. Šiuo metu magistralėje - ypač intensyvus transporto judėjimas: čia nuolat susidaro transporto spūstys, o aplinkinių gyvenamųjų rajonų gyventojai kenčia nuo taršos ir triukšmo. Tam, kad būtų išspręstos minėtos problemos, bus atliktas trijų Baltijos prospekto sankryžų su Minijos, Taikos prospektu ir Šilutės plentu pertvarkymas.
Europos Sąjungos (ES) BJR INTERREG IIIB programos „East-West Transport Corridor“ projekto lėšomis buvo atlikti Baltijos prospekto sankryžų inžineriniai–geologiniai tyrinėjimai ir parengta toponuotrauka, o KVJUD su UAB "Tiltų ekspertų centras“, "Hidrostatyba“ ir "Hidroterra“ pasirašė sutartį dėl trijų Baltijos prospekto sankryžų (su Minijos gatve, Taikos prospektu ir Šilutės plentu) projektinių pasiūlymų ir techninių projektų parengimo.
Bendra sutarties suma siekia 4,49 mln. Lt.
Planuojama, kad Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos projektiniai pasiūlymai ir techninis projektas bus parengti per 10 mėnesių - pagal detalųjį planą ši sankryža bus tunelio tipo. Kitų dviejų sankryžų (Baltijos ir Taikos prospektų bei Šilutės plento sankryžų) projektiniai pasiūlymai ir techniniai projektai bus parengti per 18 mėnesių, tai bus dviejų lygių tipo sankryžos.
Parengus projektinius pasiūlymus ir techninius projektus, bus pradėti konkretūs Baltijos prospekto rekonstrukcijos darbai, kuriuos numatoma baigti 2013 metais. Rekonstrukcijos darbams tikimasi gauti ES sanglaudos fondų lėšas.
http://www.ve.lt/?data=2008-08-06&ru...rub=1190113119
Comment
-
Projektuos naujas sankryžas
Vidmantas Matutis
Rengiamasi pertvarkyti Baltijos prospekto sankryžas. Uosto direkcijos skelbtą šio prospekto sankryžų rekonstrukcijos projektų rengimo konkursą laimėjo trijų bendrovių grupė.
Rengė pakartotinį konkursą
Pagal susitarimą veikiančios bendrovės Tiltų ekspertų centras, “Hidrostatyba” ir “Hidroterra” už 4,49 mln. litų parengs Baltijos prospekto sankryžų su Minijos gatve, Taikos prospektu ir Šilutės plentu tvarkymo siūlymus bei techninius projektus.
Šių sankryžų dokumentų rengimo konkursas buvo skelbtas antrą kartą. Pernai neatsirado norinčių jame dalyvauti. Todėl šių sankryžų pertvarkymo planai jau vėluoja.
Pabaiga – po penkerių metų
Planuojama, kad Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos dokumentai bus parengti iki kitų metų vidurio. Šioje sankryžoje turėtų atsirasti tunelis.
Likusių dviejų sankryžų, kurios taip pat bus dviejų lygių, tai yra važiuojančių automobilių srautai jose nesikirs, dokumentus ketinama parengti iki 2010 metų vasario.
Iš karto planuojama pradėti pertvarkyti sankryžas. Pinigų tam, kaip užtikrino susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, bus gauta iš Europos Sąjungos Sanglaudos fondo.
Visas tris sankryžas žadama baigti iki 2013 metų.
Baltijos prospektas taps centriniu išvažiavimo iš būsimojo keleivių ir krovinių terminalo keliu. Jį šalia Antrosios Smiltynės perkėlos numatoma pastatyti iki 2010 metų. Statybos prasidės šių metų pabaigoje.
Rekonstruos Jakų žiedą
Šiemet rugsėjį planuojama pradėti rekonstruoti ir Jakų žiedą. Jis yra tarsi Baltijos prospekto tęsinys išvažiuojant į autostradą.
"Jakų žiedą planuojame pertvarkyti keliais etapais. Pirmiausiai maždaug už 100 mln. litų bus įrengtas viadukas, kuris tiesiogiai sujungs išvažą iš Klaipėdos su autostrada", - teigė A.Butkevičius.
Vėliau bus tvarkomi įvažos į Palangos ir Šilutės plentus. Prieš Jakų gyvenvietę planuojama įrengti tiesioginį kelią į Palangos plentą, kad automobiliams nereikėtų sukti į Jakų žiedą.
Planai: pirmiausia numatyta pertvarkyti šią Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžą, iš kur bus tiesioginis įvažiavimo kelias į naują keleivių ir krovinių terminalą.
Klaipeda
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDabar jau tragedija yra Šilutės pl./ Baltijos pr. žiedas, o kas dėsis po 5 metų...
Comment
-
Mindaugas Milinis, "Lietuvos žinios"
2008 rugpjūčio mėn. 8 d. 07:56
Klaipėdoje bus naikinamos žiedinės sankryžos
Savaitės pradžioje Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcija pasirašė sutartį, pagal kurią bus parengti trijų Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcijos projektiniai siūlymai ir techniniai projektai.
(...)
Šiuo metu Baltijos prospektas jau traktuojamas kaip svarbi uostamiesčio magistralė ir numatomas pagrindinis išvažiavimas iš būsimo Keleivių ir krovinių terminalo, kurį 2010 metais planuojama pastatyti šalia 2-osios Smiltynės perkėlos, teritorijoje tarp Minijos, Varnėnų ir Nemuno gatvių bei Baltijos prospekto tęsinio. Lėšų projektams rengti - 4,49 mln. litų - skirs KVJU direkcija.
(...)
Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos projektinius pasiūlymus ir techninį projektą planuojama parengti per 10 mėnesių. Pagal jau atliktą detalųjį planą ši sankryža bus tunelio tipo. Kitų dviejų sankryžų (Baltijos ir Taikos prospektų, taip pat Šilutės plento) projektinius pasiūlymus ir techninius projektus ketinama parengti per 18 mėnesių. Šiose vietose turėtų būti įrengtos dviejų lygių sankryžos. Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcijos darbus numatoma baigti 2013 metais.
Keleivių ir krovinių terminalo data vis nukeliama ir 2010-ieji ištraukti iš redakcijos archyvų.
Jei bus daug pranešimų, gal reikėtų atskiros temos Baltijos pr. (gal ir Dubysos g.) rekonstrukcijai
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei bus daug pranešimų, gal reikėtų atskiros temos Baltijos pr. (gal ir Dubysos g.) rekonstrukcijai
Comment
-
Baltijos prospekte atsiras tunelis
Per kelerius metus Baltijos prospektas pasikeis neatpažįstamai - sutartis, pagal kurią bus parengti trijų prospekto sankryžų rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai bei techniniai projektai jau pasirašyta.
Anot Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atstovų, siekiant užtikrinti patogų keleivių ir krovinių judėjimą į būsimąjįKeleivių ir krovinių terminalą ir iš jo į automagistralę Klaipėda-Vilnius, būtina atlikti Baltijos prospekto rekonstrukciją.
Šiuo metu magistralėje transporto judėjimas yra ypač intensyvus: čia nuolat susidaro autotransporto spūstys, o aplinkinių rajonų gyventojai kenčia nuo taršos ir triukšmo. Tam, kad būtų išspręstos šios problemos, Baltijos prospekto sankryžos su Minijos, Taikos prospektu ir Šilutės plentu bus pertvarkytos.
Uosto direkcija su bendrovėmis "Tiltų ekspertų centras", "Hidrostatyba" ir "Hidroterra" jau pasirašė sutartį dėl minėtų trijų Baltijos prospekto sankryžų projektinių pasiūlymų ir techninių projektų parengimo. Bendra sutarties suma siekia 4,49 mln. Lt.
Planuojama, kad Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos projektiniai pasiūlymai ir techninis projektas bus parengti per 10 mėnesių - pagal detalųjį planą ši sankryža bus tunelio tipo.
Kitų dviejų sankryžų projektiniai pasiūlymai ir techniniai projektai bus parengti per 18 mėnesių, tai bus dviejų lygių tipo sankryžos.
Parengus projektinius pasiūlymus ir techninius projektus, bus pradėti konkretūs Baltijos prospekto rekonstrukcijos darbai, kuriuos numatoma baigti 2013 metais. Rekonstrukcijos darbams tikimasi gauti Europos Sąjungos sanglaudos fondų lėšas.
http://www.ve.lt/?data=2008-08-19&ru...&id=1219084825
Comment
-
Vietoj tunelio – viadukas
Rekonstruojant Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžą svarstoma galimybė įrengti ne anksčiau svarstytą tunelį, o nutiesti viaduką į Keleivių ir krovinių terminalą.
Klaipėdos valstybinio uosto direkcijoje buvo svarstomi galimi sankryžos rekonstrukcijos variantai. Projektuotojų teigimu viadukas kainuotų pigiau - beveik 40 mln. litų, tuo tarpu tunelis atsieitų iki 57 mln. litų.
Tačiau ir vienas ir kitas variantas sukėlė nemažai diskusijų. Įrengiant, kaip ir planuota, tunelį problemų sukeltų gruntiniai vandenys, be to tektų sustabdyti eismą norint atlikti kasimo darbus.
Tuo metu lengviau padaromas viadukas vis dėlto sukeltų teisinių problemų - miesto bendrajame plane yra numatyta ne estakada, o požeminis tunelis. Per artimiausias dvi savaites bus išsiaiškinta, kokios problemos gali iškilti norint keisti planus ir statyti estakadą.
Susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus tikisi, kad Klaipėdos uoste statomo Keleivių ir krovinių terminalo projektas bus sėkmingai vystomas. Nuo terminalo projekto įgyvendinimo priklauso ir Klaipėdos miesto transporto problemų sprendimas.
„Keleivių ir krovinių terminalas - vienas stambiausių ir svarbiausių projektų Klaipėdos uoste. Jo statyba ir reikiamos infrastruktūros sukūrimas pareikalaus apie 0,5 mlrd. litų valstybės ir privačių investicijų", - sako A.Vaitkus.
Pasak jo, galutinai suskaičiavus dar ir trijų pagrindinių Klaipėdos miesto sankryžų, kurios išsidėsčiusios kelyje, vedančiame iš terminalo per miestą Vilniaus autostrados link, investicijų apimtys bus dar didesnės.
Būtent susiejus šių sankryžų rekonstrukciją su terminalo statyba, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau gavo ES paramą sankryžų projektavimo darbams, kuriuos vykdo bendrovė „Tiltų ekspertų centras". Taip pat tikimasi ES ir Vyriausybės paramos ir sankryžų rekonstrukcijai.
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...iadukas-193736
Comment
-
Virš Baltijos prospekto ryškėja viadukas
Rinkdamasi, kokia ateityje turėtų būti rekonstruota dviejų lygių Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryža, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) linksta ne prie anksčiau svarstyto tunelio, o prie viaduko.
Pasak KVJUD direktoriaus infrastruktūrai Algirdo Kamarausko, estakada būtų pigesnė - ji atsieitų apie 39 mln. litų ar netgi mažiau, jei užtektų tik dviejų eismo juostų, o tunelis kainuotų 50-57 mln. litų. Be to, tunelį būtų sudėtingiau įrengti dėl gruntinio vandens, dar vienas trūkumas esąs ir tas, kad jį kasant tektų kuriam laikui stabdyti eismą.
Per dvi ateinančias savaites ketinama išsiaiškinti, ar uostamiesčio savivaldybė galės išduoti projektavimo sąlygų sąvadą pagal esamą detalųjį planą, mat jame numatyta požeminė sankryža. Jei ne, gali tekti rengti naują.
Vis dėlto rekonstrukcija tikriausiai prasidėtų ne nuo šios sankryžos Baltijos prospekte. Pasak A. Kamarausko, miestas norėtų, kad pirmiausia būtų rekonstruojama žiedinė sankryža su Šilutės plentu, nes čia didžiausia problema dėl transporto srautų. O važiuojantiesiems į būsimąjį Keleivių ir krovinių terminalą vienodai aktualu greitai ir patogiai patekti ne tik į patį terminalą, bet ir į uostamiestį.
Giedrė NORVILAITĖ
http://www.ve.lt/?data=2009-01-08&ru...rub=1190113119
Comment
-
Abudu sankryžos sprendimo variantai turi kelis niuansus.
Tunelis:
1)
Netoli būsimo keleiviu terminalo stovi vienas iš pirmųjų pastatų su stikliniu fasadu Klaipėdoje- "Slovikas". Jį statęs "Plienas" , po užbaigimo, ateinančius 3 metus, kas puse metų atvažiuodavo su keltuvu ir keisdavo stiklinio fasado Hidroizoliaciją, nes pastato pamatai sėdo daug daugiau negu kad projektuotojai buvo numatę, todėl tunelis neišvengiamai susidurtų su panašia problema.
2)
Dar nebuvo tokio precendento, kad Lietuvoje esantys transporto tuneliai nebūtų užtvindyti per "netikėtai stiprias liūtis" : Klaipėdoje netoli traukinių stoties esantis geležinkelio viadukas ir po juo einanti H. Manto gatvė tapdavo 1 metro gylio pelkute, Vilniuje tunelis po seimo rūmais irgi buvo kelis kartus užtvindytas. Naujos statybos tunelis turėtų atitikti visus keliamus reikalavimus, tačiau abejoju ar esantys miesto inžineriniai tinklai galėtų susidoroti su tokiai lietaus vandenų debitais.
Viadukas:
1)
Žiemą kentėtų nuo vakarinių vėjų sukeliamų pūgų, plikšalų, šlapdribų, o pavasarį ir rudenį nuo Kuršių Marių užnešamo rūko.
2)
Nežinia, kaip projektuotojai ketina išraityti būsimą estakadą, tačiau tokią miesto vietą užstatyti dideliu transporto mazgu tikrai būtų klaida, nes tai neatvertų vaizdo į marias ar Kuršių Neriją. Ko ir buvo siekiama naujuoju Keleiviu terminalu.
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąAbudu sankryžos sprendimo variantai turi kelis niuansus.
Tunelis:
1)
Netoli būsimo keleiviu terminalo stovi vienas iš pirmųjų pastatų su stikliniu fasadu Klaipėdoje- "Slovikas". Jį statęs "Plienas" , po užbaigimo, ateinančius 3 metus, kas puse metų atvažiuodavo su keltuvu ir keisdavo stiklinio fasado Hidroizoliaciją, nes pastato pamatai sėdo daug daugiau negu kad projektuotojai buvo numatę, todėl tunelis neišvengiamai susidurtų su panašia problema.
Comment
-
Sukurta nauja tema. Pranešimai atkelti ir nukopijuoti iš temų Keleivių ir krovinių terminalas ir [KLP] Pajūrio infrastruktūros projektai .
Comment
-
Baltijos prospektas:
Baltijos prospekto ir Minijos gatvių sankryža, čia bus prospekto tęsinys. Šiuo metu svarstoma ar prospektą pakišti po Minijos gatve ar padaryti per viršų. Aš balsuoju už pirmąjį variantą.
Baltijos ir Taikos prospektų sankryža, miesto svečiams įsimintina dėl originalių šviestuvų žiedo centre. Didelių problemų su eismu nėra, piko metu įtemptčiau.
Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryža. Situacija joje labai bloga, ir jei nebus rekonstruota iki Jakų žiedo pirmo rekonstrukcijos etapo pabaigos, tai situacija dar ženkliai pablogės.
Paskutinis taisė Eimantas; 2009.01.11, 17:26.
Comment
-
Man irgi labiau patinka tunelio variantas po Minijos gatve. Bet cia yra vienas minusas. Jei tiestu tuneli, reiketu izkelti didziuli inzinieriniu tinklu mazga. Viadukas sioje vietoje manau atrodytu neblogai, bet tada reiktu keisti pati plana, nes projekte numatytas tunelis. O tai dar atitolintu projekto pradzia. Zodziu abu variantai turi dideliu minusu ir pliusu.
Comment
Comment