Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar autostrada tęsis iki uosto?
    Uosto direkcija samdys ekspertus, kurie vertins automobilių srautus per Minijos ir Baltijos prospekto sankryžą iš ir į Klaipėdos centrinį terminalą. Nuo to vertinimo ir priklausys ar bus po 2020 metų šioje sankryžoje papildomai statomas tunelis.

    Savivaldybė linkusi tokio tunelio statybos atsisakyti, bet norėtų, kad 2014-2020 metų ES lėšos būtų skirtos Baltijos prospekto sankryžoms su Taikos prospektu ir Šilutės plentu tvarkyti.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz3doFtvlcd

    Comment


      Pagal info iš oficialių šaltinių, sankryža bus baigta rekonstruoti ir pilnai atidaryta eismui po mėnesio-dviejų.

      Comment


        Prieš gerą savaitę į CKT pusę



        Šiuo metu jau sustatyti visi šviesoforai, įjungti budinčiu režimu. Rytoj žada vėsesnius orus, gal bus proga nuvažiuoti detaliai pafotografuoti.

        Comment


          Sankryžos pabaigtuvės - mėnesio pabaigoje
          Oficialus sankryžos atidarymas planuojamas rugsėjo mėnesio paskutiniąją dieną.
          http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...igoje-1394941/

          --------

          Prieš porą savaičių. Iš šios pusės dar + - normaliai galima pravažiuoti.

          Comment


            Parašė Briedis
            Važiuoju vos ne kasdien šia sankryža ir stovėdamas kamštyje keikiu visus prisidėjusius prie šios "rekonstrukcijos".
            Kiekvieną kartą kai vairuoju po Klaipėdą man atrodo, kad Klaipėda laiko kamščius didmiesčio privalomu simboliu ir skatina juos būti kuo ilgesnius ir painesnius.
            Panašu, kad sekasi tą išlaikyti ir toliau.

            Comment


              Truputis propagandos pakenkti neturėtų




              Atnaujintos sankryžos privalumus jau pajuto ne tik logistikos sektoriaus darbuotojai, bet ir uostamiesčio gyventojai bei svečiai.
              Šlykštu skaityti

              Comment


                Ministras "Vakarų ekspresą" patikino, jog tikrai neužmiršo ir neužmirš Baltijos ir Vilniaus prospektų bei Šilutės plento sankryžos rekonstrukcijos.

                "Kelių direkcija paprašyta skirti didelį dėmesį šiai problemai. Juolab kad tai yra ir kelias į uostą. Svarbu, kad būtų rasti techniniai sprendimai, gerokai pigesni nei buvo suprojektuota. Tai - senas Vyriausybės pažadas ir reikia ieškoti būdų, kaip jį ištesėti ", - sakė R. Masiulis.
                http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...domis-1523815/

                Pirmieji pažadai užfiksuoti šioje temoje prieš 12 metų...

                Comment


                  Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
                  http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/

                  Aišku tik tiek, kad artimiausiu metu reikia iš naujo atlikti Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos srautų modeliavimą ir nustatyti maksimalų apkrovimą. Tada bus galutinai apsispręsta, kuria kryptimi statyti estakadą. Pastaruoju metu linkstama prie nuomonės, jog ji turėtų būti skirta tiems, kurie atvažiuoja nuo Jakų žiedo.
                  Ar tikrai taip reikalingas tas modeliavimas? Jau sumodeliavo Jakų žiedą Čia užtektų kelis kartus per dieną, skirtingomis savaitės dienomis pakelti virš žiedo kvadrokopterį ir paskaičiuoti, kur kiek transporto važiuoja. Poros savaičių darbas, nereikalaujantis daug išlaidų. Žiūrint į reljefą, logiška, kad estakada turi eiti kryptimi Baltijos pr. - Vilniaus pl. Bet negalima atsisakyti ir iškasos Šilutės plento kryptimi

                  Puikus video iš youtube, parodantis situaciją vakarinio piko metu. Kas čia iš forumo specialistų siūlė uždrausti žiedu važiuoti tiesiai pirmąja juosta? Siūlau pažiūrėti ir permąstyti:


                  Studio RaR https://www.youtube.com/watch?v=Hast...ature=youtu.be

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
                    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/


                    Ar tikrai taip reikalingas tas modeliavimas?

                    Žiūrint į reljefą, logiška, kad estakada turi eiti kryptimi Baltijos pr. - Vilniaus pl. Bet negalima atsisakyti ir iškasos Šilutės plento kryptimi.
                    Modeliavimas visada atliekamas. Kai sako, kad reikia jį atlikti iš naujo, tik paaiškėja kiek žingsnių žengsime atgal.

                    Šioje temoje, jei neklystu, jau buvo preliminarūs oficialūs pasvarstymai, kad Šilutės pl. ir Baltijos pr. turi kirstis viaduku išilgai Šilutės plento kryptimi. Ir tai atrodo labai logiškai. Nekreipiant dėmesio į viaduką Vilniaus plente, atvirkščiai tavo teiginiui, esamas reljefas būtent tokį variantą ir sufleruoja. Iškasa Šilutės pl. kryptimi buvo pasiūlyta vėliau, po viaduko. Bet kokiu atveju, vienoks ar kitoks sprendimas, manau, turėtų būti Šilutės pl. kryptimi - atvažiuojančių nuo Vilniaus plento ir sukančių į Šilutės plento pietinę pusę būtų nemaža dalis, bet jiems visai nebetrukdytų Šilutės plento pagrindinis srautas, o blokuojančio srauto nuo Baltijos pr. pusės - minimaliai. Sprendimas išilgai Šilutės plento tiesiogiai išspręstų didesnio srauto problemą, nei sprendimas išilgai Baltijos pr.

                    Comment


                      Baltijos žiedas: atgal į praeitį
                      http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...aeiti-1555538/
                      Vakar Savivaldybėje ekspertai pristatė vieną iš galimų Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos estakados statymo variantų. Žadama, kad jei neužstrigs biurokratinė projektavimo ir viešųjų pirkimų mašina, statybų darbai šioje vietoje turėtų užvirti jau kitąmet.
                      Straipsnyje yra fainų dar nematytų vizualizacijų.

                      Comment


                        Gal kam bus įdomu susipažinti su pernai atlikto modeliavimo ataskaita: http://liepa.klaipeda.lt/files/Modeliavimas.zip

                        Kelios įdomesnės vietos:




                        IŠVADOS

                        <...>

                        Scenarijų Nr. 1 (estakada šiaurės-pietų kryptimi) ir Nr. 2 (estakada vakarų-rytų kryptimi) modeliavimo rezultatai rodo, kad, esant dabartinei situacijai, estakada kryptimi šiaurė-pietūs užtikrina geresnę eismo kokybę Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžoje. Taip pat remiantis atliktu eismo tyrimu, automobilių kiekis Šilutės plente (šiaurė-pietūs, pietūs-šiaurė) per valandą vakarinio piko metu yra apie 2,5 karto didesnis nei Baltijos prospektu (kryptimi rytai-vakarai, vakarai-rytai). Tačiau vakarų-rytų kryptimi daugiau nei 10 % srauto sudaro sunkiasvorių transporto priemonių skaičius, todėl estakados sprendinys kryptimi rytai-vakarai yra palankus nepertraukiamam sunkiasvorio transporto eismui organizuoti (didžioji dalis centrinio Klaipėdos terminalo sugeneruoto srauto).

                        Įvertinus 10 metų perspektyvinio eismo prieaugį, modeliavimo rezultatai rodo, jog estakada šiaurės-pietų kryptimi užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame įvažiavime vakarinio piko metu ir geresnę eismo kokybę rytiniame įvažiavime rytinio piko metu. Estakada kryptimi rytai-vakarai užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame bei vakariniame įvažiavimuose rytinio piko metu. Todėl vertinant perspektyvinių eismo srautų modeliavimo rezultatus galima teigti, jog eismo laidumo rezultatai abiem nagrinėjamais atvejais skiriasi labai nežymiai. Kadangi kryptimi šiaurė-pietūs yra numatyta tramvajaus linija, eismo tinklo integralumo požiūriu bei siekiant tikslo padidinti viešojo transporto apkrautumą, ta pačia kryptimi įrenginėti estakadą ir asmeninėms transporto priemonėms būtų neracionalu.

                        Atsižvelgiant į Klaipėdos miesto transporto koridorių bei Lietuvos kelių tinklo vystymo prognozes bei įvertinus nagrinėjamo objekto vidutines automobilių prastovas (eismo kokybės lygis C-D), sunkiojo transporto procentinę dalį nagrinėjamuose koridoriuose bei numatomą viešojo transporto liniją šiaurė-pietūs kryptyje rekomenduojama kitame projektavimo etape rinktis scenarijų su estakada vakarų-rytų kryptimi, kuris yra palankesnis miesto eismo tinklo vystymo ir integralumo kontekste.
                        Taigi, nors eismo intensyvumas daugiau nei 2 kartus didesnis šiaurės-pietų kryptimi, tramvajus Šilutės plente perspektyvų neturi, o dalį rytų-vakarų krypties srauto netolimoje ateityje "nugriebs" Statybininkų pr. tęsinys, savivaldybė pasirinko 2-ąjį variantą, estakadą statyti virš Šilutės plento. Gerai bent tiek, kad šis variantas neužkerta kelio ateityje Šilutės plentą "pakasti" po žiedu.
                        Paskutinis taisė Briedis; 2018.03.24, 14:12.

                        Comment


                          Jeigu statytu šiaurės-pietų kryptimi kamščiai liktu tokie patys. Tik persikeltu prie Sankryžos su Debreceno gatve ir prie naujo šviesoforo su Tilžės gatve, būtų panašiai kaip Vilniuj su Pilaitės pr. su viaduku per Vakarinį aplinkelį ir už jos esančią sankryžą su Laivės pr.

                          Comment


                            Taip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.

                            Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.

                            O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Taip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.

                              Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.

                              O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?
                              Gal dėl to, kad estakada nukreipia srautą nuo sankryžos tiesiai Laisvės pr.? Tai leidžia taikyti trumpesnius ciklus šviesofore po juo.

                              Comment


                                Nukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu

                                Grįžtant prie temos. Dar vienas superinis Studio RaR video:

                                https://www.youtube.com/watch?v=qTJZtaJg2CA
                                Paskutinis taisė Briedis; 2018.03.25, 12:14.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Nukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu
                                  Po estakada kamščiai tik Pilaitės<->Narbuto kryptimi. Laisvės prospekte viskas gražu. pasukt iš Laisvės į Konstitucijos arba Narbuto baisių kamščių nebūna. Nebūtų viaduko - koks kamštis dabar iš Pilaitės, toks pat būtų ir Laisvės prospekte. Ir dar tas Pilaitės kamštis būtų ilgesnis

                                  Comment


                                    Klaipėdoje iškils dvi naujos estakados: sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu

                                    Klaipėdos miesto savivaldybė ir bendrovė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektavimo darbams atlikti, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

                                    Specialistai projektuos dvi estakadas, kurios virš žiedinės sankryžos sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu Vilniaus-Klaipėdos ir Klaipėdos-Vilniaus kryptimis. Vykdant projektą ketinama rekonstruoti ir pačią žiedinę sankryžą bei padidinti jos pralaidumą.

                                    Pėstiesiems numatyta įrengti keturias požemines perėjas po Baltijos prospektu ir Šilutės plentu. Taip pat bus atnaujinami rekonstruojamoje dalyje esantys viadukai per geležinkelį, modernizuojami inžineriniai tinklai – apšvietimo, ryšių, vandentiekio ir nuotekų sistemos...
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Ačiū už atnaujinimą.
                                      Gal kas nors galėtų patalpinti tos žiedinės Šilutės pl. Baltijos pr. sankryžos (prie Statoilo) schemą.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2018.07.20, 16:37.

                                      Comment










                                        Comment


                                          BNS 2020.02.14
                                          Pritrūkus lėšų, svarbios Klaipėdos sankryžos rekonstrukcija gali strigti
                                          Klaipėdos planai už 35 mln. eurų rekonstruoti Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinę sankryžą bei pastatyti dvi estakadas virš jos gali likti neįgyvendinti, jei Vyriausybė neužtikrins finansavimo, sako Klaipėdos valdžios atstovas. Susisiekimo ministras pažadų kol kas nedalija.

                                          „Projekto vertė bus apie 35 mln. eurų, dabar Vyriausybė yra pažadėjusi 10 mln., iš kurių 5 mln. – šiais metais. Kitą savaitę planuojame skelbti konkursą šitai estakadai rekonstruoti, turėjom didelę diskusiją, ką daryti, jei finansavimas nebus užtikrintas, nes 25 mln. eurų yra per didelis iššūkis Klaipėdos miestui“, – žurnalistams Klaipėdoje sakė savivaldybės administracijos vadovas Gintaras Neniškis.

                                          Anot jo, būsimo konkurso sąlygose bus numatyta, kad nesant finansavimo, gali būti darbų pertraukų.
                                          „Gali susidaryti tam tikros pertraukos, kai tiesiog šita estakada nesant finansavimui stovės, bet ministras pažadėjo, kad per šiuos metus, likusią kadenciją (Vyriausybės –BNS) atras sprendinius, kad estakada būtų realizuota iki pabaigos“, – teigė G. Neniškis.

                                          Tuo metu į klausimą, ar Vyriausybė padidins finansavimą, Klaipėdoje viešėjęs susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius konkrečiai neatsakė.
                                          „Aišku, 5 mln. eurų neužtenka, bet tai ilgalaikis procesas ir reikia judėti link jo vystymo. Jeigu darbai yra daromi, jeigu judama, visada teigiami poslinkiai galėtų būti. Bet nerimta būtų iš mano pusės sakyti, kad kitais metais arba dar kitais bus tiek ir tiek“, – sakė J. Narkevičius

                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-gali-strigti

                                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83538409

                                          Comment

                                          Working...
                                          X