Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LRT.lt 2023.10.16
    Darbai uostamiestyje užtruks: Baltijos prospekto estakada bus atidaryta vėliau, nei planuota
    Įvertinus situaciją, nutarta, kad būtina paplatinti prieš estakadą Vilniaus plente įrengtą laikiną įsukimą. Šiuos darbus planuota atlikti savaitgalį, tačiau dėl oro sąlygų nebuvo galimas asfaltavimas, rašoma Klaipėdos miesto savivaldybės pranešime žiniasklaidai. (...)

    Tikimasi, kad įsukimas bus paplatintas artimiausiu metu. Kol to nebus padaryta, savivaldybė nesutinka, kad būtų pradėta geležinkelio viaduko rekonstrukcija Vilniaus plente ir ribojamas eismas minėtame ruože.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-nei-planuota

    Comment


      Pravalas. O kiek buvo reklamuotasi
      Bet vieną estakadą šiandien vis tik atidarė, išvažiavimui iš miesto

      Comment


        Baltijos prospekto estakada jau juda pirmieji automobiliai (video)

        https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-r...blokas_karstos

        Comment


          Pravažiavau prieš kelias savaites pagaliau ir aš tuo viaduku (užtrunka progą susirast atvykt iš Vilniaus). Tai toks pats klausimas, kaip ir dėl naujosio tilto per Nerį Kaune - na kodėl šoninius stiklus padaro praktiškai neperšviečiamus ? Estetiškai norėtųsi matyti kraštovaizdį perfireriniu matymu (keleiviams - tiesioginiu), o ne važiuodi pseudo tuneliu, pakabintu ore. Kokios to priežastys, gal kas numano, kodėl taip projektuojama ?

          Comment


            Manyčiau dėl paukščių.

            Comment


              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
              Pravažiavau prieš kelias savaites pagaliau ir aš tuo viaduku (užtrunka progą susirast atvykt iš Vilniaus). Tai toks pats klausimas, kaip ir dėl naujosio tilto per Nerį Kaune - na kodėl šoninius stiklus padaro praktiškai neperšviečiamus ? Estetiškai norėtųsi matyti kraštovaizdį perfireriniu matymu (keleiviams - tiesioginiu), o ne važiuodi pseudo tuneliu, pakabintu ore. Kokios to priežastys, gal kas numano, kodėl taip projektuojama ?
              Klaipėdoje tai spėčiau dėl geresnės garso izoliacijos, nes kiek pamenu ten tos aklinos garsą sugeriančios sienos yra arčiau gyvenamųjų namų, o toliau nuo jų kaip tik yra tie "stiklai". Dėl pilnai persišviečiančių - jo, būtų faina, bet niekas jų neplautų po 3 kartus į dieną, tad po dienos jie jau būtų tokie pat nepersišviečiantys ir potencialiai atrodytų dar prasčiau, nei esami.

              Comment


                Tai šitas jau kamščius išspręs ar dar reikės šimtų milijonų, kad jau tikrai tikrai?

                Comment


                  Baltijos pr. matyčiau kaip A1 tęsinį iki tarptautinės perkėlos. Aplinka neįspūdinga, pastatai toli nuo gatvės. Pageidautina izoliuoti vietinį ir tranzitinį srautą, įrengti skirtingų lygių sankryžas, triukšmo sienutes. Valdymą perimtų LAKD. Vienintelė gatvė Klaipėdoje, kuri galėtų būti greitkelis. Kitos gatvės tam netinka, pvz. Šilutės pl. turi pararelinį A13/141 kelią, kuris yra esamas/potencialus greitkelis. Baltijos pr. neturi jokios alternatyvos.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2024.01.01, 18:14.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Tai šitas jau kamščius išspręs ar dar reikės šimtų milijonų, kad jau tikrai tikrai?
                    Neįtikėtina, bet išsprendė. Nors net modeliacijos to nerodė.

                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Baltijos pr. matyčiau kaip A1 tęsinį iki tarptautinės perkėlos. Aplinka neįspūdinga, pastatai toli nuo gatvės. Pageidautina izoliuoti vietinį ir tranzitinį srautą, įrengti skirtingų lygių sankryžas, triukšmo sienutes. Valdymą perimtų LAKD. Vienintelė gatvė Klaipėdoje, kuri galėtų būti greitkelis. Kitos gatvės tam netinka, pvz. Šilutės pl. turi pararelinį A13/141 kelią, kuris yra esamas/potencialus greitkelis. Baltijos pr. neturi jokios alternatyvos.
                    Ačiū, bet skersai miesto einančio greitkelio su visais jo atributais nereikia. Pakanka šitų šlykščiai atrodančių ore pakabintų tunelių. O 141 tai jau seniai būtina rekonstruoti į 2+2 magistralę, kaip A13.

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Neįtikėtina, bet išsprendė. Nors net modeliacijos to nerodė.
                      Teko pravažiuoti prieš kokias 2 savaites, tai jo, net apie 17 val. buvo gan laisvas eismas, prie to dar estakada tuomet nebuvo pilnai atidaryta (nežinau kaip dabar) tai tik iš Vilniaus pusės buvo šioks toks sulėtėjimas.

                      Bet kalbant apie "išsprendė kamščius" čia sakyčiau dar gali būti tas toks laikinas efektas, kai žmonės po žiauriai ilgai besitęsiančių darbų (kiek ten jau, kokie 3-4 metai?) ir tragiškų kamščių toje vietoje tiesiog priprato jos visais būdais vengti, o kai pamatys, kad visi darbai jau pasibaigė ir nėra ten taip baisu, gali vėl pradėt važiuot per ten.

                      Comment


                        Nemačiau, kad būtų kur nors oficialiai paskelbta, tačiau jau kelias dienas atidarytas pėščiųjų perėjimas, jungiantis šiaurę - pietus.

                        Nuotraukos 26-01-2024:

                        Click image for larger version  Name:	IMG_3522.jpg Views:	1 Size:	1,27 MB ID:	2106860 Click image for larger version  Name:	IMG_3524.jpg Views:	1 Size:	1,14 MB ID:	2106861 Click image for larger version  Name:	IMG_3525.jpg Views:	1 Size:	451,9 kB ID:	2106862 Click image for larger version  Name:	IMG_3526.jpg Views:	1 Size:	1,14 MB ID:	2106863 Click image for larger version  Name:	IMG_3527.jpg Views:	1 Size:	1,06 MB ID:	2106864 Click image for larger version  Name:	IMG_3529.jpg Views:	1 Size:	1,56 MB ID:	2106865 Click image for larger version  Name:	IMG_3530.jpg Views:	1 Size:	1,52 MB ID:	2106866 Click image for larger version  Name:	IMG_3532.jpg Views:	1 Size:	1006,7 kB ID:	2106867 Click image for larger version  Name:	IMG_3536.jpg Views:	1 Size:	850,9 kB ID:	2106868 Click image for larger version  Name:	IMG_3541.jpg Views:	1 Size:	737,4 kB ID:	2106869

                        Comment


                          Gal kas suprantate kas čia per įrenginys ir pagal kokį standartą jis padarytas?
                          Click image for larger version

Name:	vUDPbvN60IxRMf4L.jpeg
Views:	821
Size:	128,6 kB
ID:	2106902
                          Attached Files
                          Paskutinis taisė KEdas; 2024.01.27, 14:12.

                          Comment


                            Pirmoj ir paskutinėj foto yra užvažiavimai vežimams / dviračiams. Kam tada reikalingi liftai už papildomus pinigus?
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Pirmoj ir paskutinėj foto yra užvažiavimai vežimams / dviračiams. Kam tada reikalingi liftai už papildomus pinigus?
                              O neįgaliems asmenims kaip pasinaudoti?

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Pirmoj ir paskutinėj foto yra užvažiavimai vežimams / dviračiams. Kam tada reikalingi liftai už papildomus pinigus?

                                Tie užvažiavimai yra tik patekti į žiedo vidų, laiptai ir liftas yra skirti užkilti į žiedo centre esančius praėjims link tunelių į Banginį ir Duonos Kombinato teritorijas.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Pirmoj ir paskutinėj foto yra užvažiavimai vežimams / dviračiams. Kam tada reikalingi liftai už papildomus pinigus?
                                  Labai būtų įdomu pamatyti kaip praktikoje kažkas užvažiuoja su dviračiu per tą "užvažiavimą" ant laiptų. Jeigu nebūtų to turėklo per vidurį atskiriančio šią nesąmonę nuo laiptų, tai būtų galima bent lipant laiptais užsistumti dviratį. Juo labiau, jeigu įsivaizduoti kažką ten stumiantį vaikišką vežimą, tai kam tuomet turėklai su porankiais iš abiejų pusių. Nesu matęs žmogaus turinčio tiek rankų, kad galėtų laikyti/stumti vežimą ir tuo pačiu abiejose pusėse laikytis už porankių.

                                  Comment


                                    Diena.lt 2024.03.22
                                    Baltijos prospekto estakados darbai artėja prie finišo
                                    Daugiau nei penkerius metus besitęsiantys Baltijos prospekto estakados darbai artėja prie finišo. Apie 40 mln. eurų kainuojantis projektas turėtų būti užbaigtas kitą mėnesį. (...)
                                    Pasak Klaipėdos vicemero Algirdo Kamarausko, šiuo metu vyksta baigiamieji darbai.
                                    „Baigiamos įrengti pėsčiųjų takų dangos, ženklinama kelio danga, įrengiami trūkstami kelio ženklai, likusios perdangos, kolonų, takų, važiuojamosios dalies apšvietimas. Visus šiuos darbus planuojama baigti iki balandžio 15 d.“, – tikino A. Kamarauskas.

                                    Pasak vicemero, jau žinoma ir galutinė viso projekto kaina.„Techninio projekto parengimas, vykdymo priežiūros, ekspertizės, techninės paslaugos, inžinerinių tinklų iškėlimai, apsaugojimai ir rekonstravimai bei patys rangos darbai siekia beveik 40 mln. eurų“, – patvirtino A. Kamarauskas.

                                    Estakada buvo siekiama užtikrinti nenutrūkstamą eismą Baltijos prospektu rytų–vakarų kryptimi važiuojančiam transportui ir užtikrinti geresnę eismo kokybę šiauriniame bei vakariniame įvažose į žiedinę sankryžą piko metu.
                                    „Jau dabar matome, kad estakados įrengimas užtikrina sklandesnį eismą. Palankių atsiliepimų girdime ir iš policijos pareigūnų, anot jų, spūsčių ir eismo įvykių sumažėjo. Ypač gerą rezultatą davė įrengtas turbo žiedas, bet galutinis rezultatas bus matomas, kai bus įgyvendintas kitas projektas – tilto virš geležinkelio rekonstrukcija Vilniaus plente. Šį projektą turėtų įgyvendinti įmonė „Via Lietuva“, – pasakojo vicemeras.

                                    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...finiso-1166298
                                    Geros naujienos važiuojantiems iš autostrados į miestą.
                                    Įdomu, ar bus laisvesnis važiavimas Šilutės plento žiedais.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Geros naujienos važiuojantiems iš autostrados į miestą.
                                      Įdomu, ar bus laisvesnis važiavimas Šilutės plento žiedais.
                                      Važiuojantiems iš autostrados į miestą situacija ne kažką tesikeičia, nes yra uždaryta pusė viaduko per geležinkelį.
                                      Šilutės plente teigiamas efektas jau jaučiasi, kamščiai siekiantys Kauno gatvę liko praeityje. Taip pat nusikrovė ir Baltijos prospektas - fūros, važiuojančios iš CKT, naująja estakada tiesiu taikymu iššauna į magistralę Kauno kryptimi.

                                      O bet tačiau yra ir liūdnesnių dalykų. Požeminiai tuneliai pėstiesiems tiesiog klaikūs, ilgi ir tamsūs. Senieji sovietiniai Baltijos ir Taikos pr. žiedo "gaudyklėje" nepalyginamai geresni - trumpesni, šviesesni, o ir pats praėjimas "gaudyklėje" yra dvigubai patogesnis vien dėl dvigubai mažesnio laiptų skaičiaus.

                                      Comment


                                        Naujoje požeminėje perėjoje uostamiestyje – grafičiais apipaišytos sienos
                                        https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...sienos-1166491
                                        Baltijos prospekto naujosios estakados požeminėje perėjoje – grafičiais apipaišytos sienos. Terliones klaipėdiečiai pastebėjo dar žiemą, tačiau jos iki šiol nepašalintos. Tai padaryti turėtų statybos darbų rangovas prieš atiduodant vertinti šį objektą savivaldybei, o tai planuojama jau kitą mėnesį.

                                        Nors projekte nėra numatyta, bet požeminėje perėjoje ruošiamasi įrengti vaizdo stebėjimo kameras. „Tai mes įrengsime atskiru projektu, jau beveik baigiame jį pasirengti. Tikimės, kad vasaros pabaigoje arba rudenį tos kameros gal ir bus. Viskas priklausys nuo pirkimo procedūrų“, – sakė V. Švedas.

                                        Comment


                                          Viena vertus, pėsčiuoju būti ir išlaikyti savigarbą ir saugumo jausmą yra nebeįmanoma. Kita vertus, išsprendė kamščius. Ai pala, dar bent viena estakada ir dar bent vienas aplinkkelis liko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X