Šio projekto sudėtinė dalis - Baltijos pr. ir Minijos g. sankryžos įrengimas. Šie darbai iki šiol nepradėti. Uosto direkcija sankryžos projektą jau seniai perdavė Klaipėdos miesto savivaldybei. Pastaroji tik dabar rengia dokumentus skelbti konkursą rangovui parinkti, teikti paraiškas Susisiekimo ministerijai, Transporto investicijų direkcijai, norėdama gauti šiai sankryžai Europos Sąjungos paramą.
"Mes buvome priversti galvoti, kaip terminalas galėtų dirbti be tos sankryžos. Todėl planuojame iki lapkričio įrengti laikiną kelią, kad būtų galima privažiuoti ir prie viešosios terminalo infrastruktūros, ir prie uosto infrastruktūros", - sakė B. Petrauskas.
"Tiek mūsų, tiek terminalo statytojų laukia iššūkis - transporto srautų suvaldymas. Būtų buvę idealu, jeigu terminalo statybos būtų buvę pradėtos tada, kada buvo planuotos. Tada būtų buvusi įrengta Baltijos pr. ir Minijos g. sankryža. Tačiau yra kaip yra - kartu su terminalu pradėti eksploatuoti ir sankryžą nerealu. Tačiau ji neturėtų tapti trombu terminalo veikloje. Todėl šiandien neišvengiamai tenka kabėti apie laikiną kelią. Jis - ne kokia nors malonė, o neišvengiamybė. Tuo, kad jis bus laikinas, niekas neturėtų abejoti. Miestas niekada nesutiks, kad laikinas kelias taptų amžinu arba labai ilgalaikiu. Mes turime žiūrėti, kad terminalo veikla nepablogintų sąlygų miestui ir jo gyventojams. Miesto pozicija šiuo klausimu geranoriška - turime rasti kompromisą. Manau, terminalo veiklos pradžia ir miesto gyvenimo kokybė yra suderinami", - sakė Klaipėdos meras.
Paklaustas, kada bus pradėta minėtos sankryžos rekonstrukcija, meras atsakė: "Procesai juda labai sparčiai. Tiek Susisiekimo ministerija, tiek Uosto direkcija rūpinasi, kad šiai sankryžai skirtos investicijos būtų panaudojamos kiek įmanoma greičiau. Tuo suinteresuoti visi - ir miestas, ir uostas, ir ministerija - nes siekiama vieno tikslo. Galbūt galima kalbėti ir apie Baltijos pr. bei Minijos g. sankryžos siejimą su magistralės tąsa rytuosna, tačiau miestas ne vien šią sankryžą, bet visą Baltijos prospektą vertina kaip labai svarbią arteriją. Manau, sprendimo bus ieškoma drauge ir tokio, kuris darytų minimalią įtaką miesto gyvenimui bei ritmui."
V. Grubliausko teigimu, šiemet jau turėtų būti parinktas sankryžos statybos darbų rangovas. Liepos 23 d. Vilniuje vyks keleivių ir krovinių terminalo statybos Klaipėdoje priežiūros komiteto posėdis, kuriame bus aptartas ir šis klausimas. Pasak B. Petrausko, planuojama, kad iki 2015 metų antro pusmečio sankryža bus įrengta.
Šilutės plento ir Baltijos bei Vilniaus prospektų žiedas, anot LAKD, yra ne valstybinės reikšmės kelyje, todėl už jo rekonstravimą ir finansinius įsipareigojimus visa atsakomybė tenka Klaipėdos savivaldybei. O pastaroji, žinia, vis laukia nesulaukia, kada šiai rekonstrukcijai pinigų skirs Vyriausybė.
Diskriminacija lyginant su rajonų savivaldybėmis, kur miestelius kertantys LAKD pavaldumo keliai tvarkomi su visu gerbūviu. O čia viena iš svarbiausių šalies arterijų, lyg prie miesto riboženklio srautas išsektų...
Atsinaujinusi miesto valdžia savo susitikimą su verslinininkais pradėjo nuo planuojamų darbų pristatymo. Meras V. Grubliauskas išskyrė pagrindinius ateinančios kadencijos darbus, tarp kurių - Baltijos prospekto sutvarkymas, pietinio aplinkkelio ir baseino statybos, muzikinio teatro sutvarkymas.
Klaipėdos uosto vadovas Arvydas Vaitkus domėjosi, kaip planuojama sureguliuoti transporto srautus per Baltijos prospektą. Valdžios atstovai tik patvirtino, kad šis klausimas intensyviai sprendžiamas: žadamas pietinis aplinkkelis, kelio tiesimas Tauralaukyje, tad bėdos perspektyvoje esą turėtų išsispręsti.
Naujas kelias Tauralaukyje išspręs problemas Baltijos prospekte...
Jau paleido eismą Baltijos pr. ir Minijos g. sankryžoje. Horizontalaus ženklinimo, šviesoforų dar nėra ir vidury sankryžos telkšo bala. Gal dar vieną asfalto sluoksnį klos?
Prašoma atidėti sankryžos rekonstrukcijos antrąjį etapą
Klaipėdos savivaldybė prašo atidėti Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos rekonstrukcijos antrąjį statybų etapą, atlikti transporto srautų monitoringą ir tunelio po Minijos gatve statybų imtis tada, kai bus poreikis.
Klaipėdos vairuotojai, kasdien kelionėms į darbą ir namo besinaudojantys Minijos gatve, galės lengviau atsikvėpti - pagaliau baigiasi dalinės šios gatvės ir Baltijos prospekto rekonstrukcijos darbai.
Comment