Premjeras: pagalvosime dėl pinigų Panemunės tiltui http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...4#.Ut63wtLWTrc
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Panemunės tilto rekonstrukcija
Collapse
X
-
Susprogdino kavianski dibilai tiltą -- ugi reikėjo tik palaukti kokis 2 metus ir būtų paC sugriuvęs (kartu su kokeis 5 troleibusais ir autobusais). Palyginimui: tarpgalaktiniam pasaulinės reikšmės Mindaugo tiltui Sostapilyje
Vyriausybė šiam tiltui statyti ir aplinkinėms gatvėms tvarkyti skyrė 37,5 milijono litų.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąSusprogdino kavianski dibilai tiltą -- ugi reikėjo tik palaukti kokis 2 metus ir būtų paC sugriuvęs (kartu su kokeis 5 troleibusais ir autobusais). Palyginimui: tarpgalaktiniam pasaulinės reikšmės Mindaugo tiltui Sostapilyje
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTilto statybos "Kupčinskas style":
Pasišaipė iš Kauno: pirma tiltą susprogdino, dabar galvoja iš ko atstatyti
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2r2Y2Fe5x
2. Buvusi vyriausybe giedojo, kad tiltui lesu BUS.Show must go von!
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąAnt kiek durnam reikia būti, kad dėti 2003 metų straipsnį kažkokiam palyginimui?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąAnt kiek durnam reikia būti, kad dėti 2003 metų straipsnį kažkokiam palyginimui?
Comment
-
Parašė VNSTai, kad darosi jau juokinga
Parašė r08nKam taip giliai? Užtenka Karaliaus Mindaugo karūnavimo 750mečio. Kas ten dar.. a, tiesa, 1000metis ir Kultūros Sostinė.
Comment
-
Jeigu jau tiltas avarinis transporto eismui, ar tikrai norint, kad jis nesugriūtų, reikia iškart jį nugriauti? Juk buvo galima uždrausti transporto eismą ir jį palikti tik pėsčiųjų ir dviratininkų eismui. Efektas būtų panašus: transportui tilto nebūtų kaip ir dabar nėra, tačiau bent pėstieji ar dviratininkai galėtų juo pasinaudoti. O imtis veiklos buvo galima pradėti tik užsitikrinus finansavimą nenutrūkstamiems darbams.
Nors aišku, kad tiltas nugriautas tikintis tai panaudoti kaip spaudimo priemonę vyriausybei dėl pinigų skyrimo.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJuk buvo galima uždrausti transporto eismą ir jį palikti tik pėsčiųjų ir dviratininkų eismui. Efektas būtų panašus: transportui tilto nebūtų kaip ir dabar nėra, tačiau bent pėstieji ar dviratininkai galėtų juo pasinaudoti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu jau tiltas avarinis transporto eismui, ar tikrai norint, kad jis nesugriūtų, reikia iškart jį nugriauti? Juk buvo galima uždrausti transporto eismą ir jį palikti tik pėsčiųjų ir dviratininkų eismui. Efektas būtų panašus: transportui tilto nebūtų kaip ir dabar nėra, tačiau bent pėstieji ar dviratininkai galėtų juo pasinaudoti. O imtis veiklos buvo galima pradėti tik užsitikrinus finansavimą nenutrūkstamiems darbams.
Nors aišku, kad tiltas nugriautas tikintis tai panaudoti kaip spaudimo priemonę vyriausybei dėl pinigų skyrimo.Show must go von!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąRamiai. Norint pateisinti verkimus "Kaunas skreudžemas" bus iškapstyti ir dar prieš pirmą pasaulinį karą parašyti straipsniai, kaip Vilniuje kažkas kažką pastatė, o Kaune - ne.
Ir Vilnius tikrai nekaltas, kad su rekonstrukcija buvo tempiama beveik iki tilto griūties. Taigi tie patys Kauno konservatoriai skypukus dalinosi tilto prieigose, kad paskui "valdžia" brangiai juos išpirktų. Durną ir bažnyčioj muša ...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą...Pasikeitus "Vilniaus valdžiai"...
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąČia tipinis Kaune praktikuojamos "telefoninės teisės" pavyzdys. Kažkas iš Kauno valdžios susiskambino su kažkuo ministerijoj ir per pažintis bei partinę liniją "užsitikrino" X (kur X - bet koks iš lempos paimtas skaičius) milijonų finansavimą iš biudžeto. Apie tai, kad suma turi būti kažkuo pagrįsta, kad tokie reikalai derinami ir tvirtinami raštu , o ne kaip dviejų draugelių biznelis su alaus buteliu prie teliko Kauno valdžioj nesuvokiama. Pasikeitus "Vilniaus valdžiai" belieka inkšti - žadėjo, bet nedavė O ministras sakydamas, kad nieko nežino - yra visiškai teisus
Ir Vilnius tikrai nekaltas, kad su rekonstrukcija buvo tempiama beveik iki tilto griūties. Taigi tie patys Kauno konservatoriai skypukus dalinosi tilto prieigose, kad paskui "valdžia" brangiai juos išpirktų. Durną ir bažnyčioj muša ...
Toliau prašau faktų apie konservatorių sklypų dalybas prie tilto, nes kitaip būsi melagiu ir tai deja bus faktas.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąČia tipinis Kaune praktikuojamos "telefoninės teisės" pavyzdys.
Nepateisinamas socdemu elgesys nesirūpinant krašto reikalais, tik "pigiai" politikuojant. Labai blogai, kai infrastruktūros projektai, kai kuriems "mėgstantiems išgerti darbo metu" politikams tampa politikos įrankiais.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąBuvo užtvirtinta protokolu santykis 2/3 vyriausybė, 1/3 savivaldybė.
http://www.transp.lt/lt/naujienos/11932
„Didžiausios sumos numatytos tiltų per Nemuną statybos ir remonto darbams. Šiuo metu pradedamai Panemunės tilto Kaune rekonstrukcijai teks 4,7 mln. litų.Toliau prašau faktų apie konservatorių sklypų dalybas prie tilto, nes kitaip būsi melagiu ir tai deja bus faktas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąNepateisinamas socdemu elgesys nesirūpinant krašto reikalais, tik "pigiai" politikuojant. Labai blogai, kai infrastruktūros projektai, kai kuriems "mėgstantiems išgerti darbo metu" politikams tampa politikos įrankiais.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąYra racijos, bet kiek tai užtruktų? Dabar bent kažkokia rekonstrukcija vyksta.
Parašė VNS Rodyti pranešimąLaikina Lietuvoj reiškia -amžina
Comment
-
Panemunės tiltą statančios bendrovės „Kauno tiltai“ darbininkai pradėjo vieną sudėtingiausių statybos etapų. Jo metu suvirintos metalinės sijų konstrukcijos galingais domkratais keliamos ir stumiamos ant tilto atramų. Artimiausiu metu kauniečiai pamatys ryškėjančius būsimo tilto kontūrus.
http://lzinios.lt/AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Siokios tokios naujienos apie Panemunes tilta
2014-02-12
Prasidėjo vienas sudėtingiausių Panemunės tilto statybos etapų
Panemunės tiltą statančios bendrovės „Kauno tiltai" darbininkai pradėjo vieną sudėtingiausių statybos etapų. Jo metu suvirintos metalinės sijų konstrukcijos galingais domkratais keliamos ir stumiamos ant tilto atramų. Artimiausiu metu kauniečiai pamatys ryškėjančius būsimo tilto kontūrus.
„Bendras metalinių sijų ilgis siekia beveik 260 metrų. Šiuo metu visiški sumontuota 65 metrai metalo konstrukcijų, kurias sudaro sijos, sujungtos vertikaliomis ir horizontaliomis jungtimis. Sijų suvirinimas ir jų užstūmimas ant atramų yra pats didžiausias ir sunkiausias darbas, kurį planuojama baigti šių metų viduryje. Po to vyks tilto formavimo darbai" (...)
http://www.kaunas.lt/index.php?2368402761
Comment
-
Į Panemunės tilto rekonstrukciją statybininkai investuos 40 mln. Lt savo lėšų
Plačiau: http://vz.lt/article/2014/3/20/i-pan...#ixzz2wX1iUP00
Comment
Comment