Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

    Vadovaudamasi (...) Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad Vilniaus apskrities viršininko 2007 m. rugsėjo 26 d. įsakymu Nr. 2.3-10222-(30-5-4) „Dėl žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams (kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 16,4–21,8 km ruožui rekonstruoti) procedūros pradžios“ pradėta žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra Vilniaus rajone.

    Pradedamas rengti žemės paėmimo visuomenės poreikiams (krašto kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 16,4–21,8 km ruožui rekonstruoti) projektas Miškonių kaime ir Nemenčinės mieste, Vilniaus rajone (nuo Vilniaus miesto administracinės ribos iki rajoninio kelio Nr. 5220 Nemenčinė–Buivydžiai).
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...us_rajone/3595

    Atrodo, kad bus pradėtas rekonstruoti kelias į Nemenčinę.
    Bet autostrados iki Nemenčinės turbūt dar teks ilgai laukti

    #2
    [102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

    Turbūt atėjo laikas atskirai temai apie 102 kelią, ilgiausią krašto kelią (163 km), besitęsianti vaizdingais rytiniais Lietuvos pakraščiais

    Comment


      #3
      Foto 2008 11

      Pabradė
      Prieš kelerius metus pastatytas viadukas per geležinkelį


      Pabradė- Pavoverė.
      Šalia esantis dviračių takas - tai buvęs Pabradės - Adutiškio geležinkelis

      Comment


        #4
        70- as km
        Kelias ties Šutais


        Švenčionys


        Miesto centras


        Atsišakoja 102 ir 110 keliai


        Kelias Ignalinos link kyla į Švenčionių aukštumą

        Comment


          #5
          Informacija apie parengtą žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą Švenčionių rajone

          2006-10-12

          Vadovaudamasi (...) , Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad UAB „Kelprojektas“ Kauno skyrius parengė žemės paėmimo visuomenės poreikiams (krašto kelio Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai 55,70 - 63,106 km ruožui rekonstruoti) projektą.
          Į projekto teritoriją patenka Švenčionių rajono Baliulių, Pamerionių ir Zalavo kaimų dalys.
          Viešas plano svarstymas (susirinkimas) įvyks 2006 m. lapkričio 6 d. 10.00 val. Švenčionių savivaldybės Pabradės seniūnijos salėje (Pašto g. 6).
          http://www.svencionys.lt/index.php?-100905545

          Buvo paimtos sklypų dalys ne tik kai kurių privačių asmenų, bet ir iš urėdijų bei "Lietuvos geležinkelių" (buv. Pabradės - Lentupio geležinkelis ties Zalavu ir Baliuliais.

          Tik dabar vyksta minėtos kelio atkarpos rekonstrukcija

          Comment


            #6
            Dabar labiausiai vingiuotos ir siauros kelio atkarpos tarp Pavoverės, Baliulių ir Zalavo yra rekonstruojamos.
            Ten anksčiau 8 km ruože buvo net 3 pervažos.

            Ruožas tarp Pabradės ir Švenčionių (Šutų)


            Išdidintas ruožas tarp Pavoverės ir Zalavo
            Kelias platinamas, o pavojingiausiose vietose "nukertami" kampai - ties Meros tiltu, Baliulių pervaža ir ties Zalavo kaimu.

            Žemėlapis - iš Nacionalinės žemės tarnybos 2001 m. išleisto kompaktinio disko

            Comment


              #7
              "Prieš kelerius metus pastatytas viadukas per geležinkelį"

              Mano žiniomis tai šis viadukas pastatytas dar sovietmečiu. Dabar jis yra tiesiog suremontuotas.

              Comment


                #8
                Ruožas tarp Pavoverės ir Zalavo

                Čia kažkada buvo pirmoji geležinkelio Pabradė - Lentupis - Adutiškis pervaža


                Kelio susiaurėjimas


                Kiek toliau bus kampo kirtimas


                Tiltas per Merą. Čia greitis ribojamas iki 50 km/h (iš kitos pusės - iki 40 km/h)
                Senuose žemėlapiuose (iki 196X m.) buvo pažymėtas kelias nuo šios vietos tiesiai link Sarių.


                Nukertamas kampas ties Baliuliais




                Žvilgsnis atgal. Bus pastatytas ir naujas tiltas per Meros upę

                Comment


                  #9
                  Ruožas tarp Pavoverės ir Zalavo

                  Foto 2008 11

                  Antroji (Baliulių) pervaža.
                  Iš pradžių susikirtimas su geležinkeliu buvo įstrižas. Vėliau kelio trasa buvo pakeista, kad būtų statūs susikirtimo kampai.
                  Dabar čia nukertamas dar vienas kampas (iš dešinės panaudojant buv. geležinkelio trasą)




                  Anksčiau čia buvo geležinkelis, dabar tiesiamas naujas kelias


                  Staigus posūkis bus ištiesintas


                  Kelio remonto darbai iki Zalavo


                  Seni medžiai siaurame ruože ties Zalavu




                  Zalave iš kairės bus nukertamas kampas iki pat buvusios trečiosios pervažos (panaudojant apie 100 m buvusio geležinkelio)






                  Ši atkarpa Zalave liks vietinės reikšmės ir nebus rekonstruojama


                  Zalavas. Žvilgsnis atgal į senąjį kelią.
                  Dešinėje, kur suverstos žemės, bus nauja kelio trasa.

                  Comment


                    #10
                    Rekonstruojamo ruožo atranka dėl PAV
                    LR APLINKOS MINISTERIJOS VILNIAUS REGIONO APLINKOS APSAUGOS DEPARTAMENTAS
                    2008-01-29

                    ATRANKOS IŠVADA DĖL KRAŠTO KELIO NR.102 VILNIUS-ŠVENCIONYS-ZARASAI
                    REKONSTRUKCIJOS POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO


                    4. Planuojamos ukinės veiklos vieta:
                    Krašto kelias Nr. 102, ruožas 55,74-62,88 km Vilnius-Švencionys-Zarasai, Pabradės sen., Švencioniu r., Vilniaus apskritis.
                    5. Planuojamos ukinės veiklos aprašymas:
                    Numatomo rekonstruoti kelio 55,74-62,88 ruožo pradžioje yra dirbama žem, nuo 56,5 km iki 60,2 km praeina mišku, kerta Meros upe, toliau tesiasi per Zalavo gyvenviete, o nuo 62,05 km iki ruožo pabaigos eina dirbamais laukais. Didesnė rekonstruojamo kelio ruožo dalis praeina esamu krašto
                    keliu, tik trejose vietose kelio trasa koreguojama, siekiant aplenkti Zalavo gyvenviete bei išvengti staigiu (90o kampu) posukiu. (...)
                    8. Išvada:
                    Krašto kelio Nr. 102, ruožo 55,74-62,88 km Vilnius-Švencionys-Zarasai rekonstrukcijai poveikio aplinkai vertinimas neprivalomas.
                    http://vrd.am.lt/VI//files/0.983510001208945627.pdf

                    Comment


                      #11
                      Gruodžio mėnesį teko vėl važiuoti rekonstruojama atkarpa

                      Tarp Pavoverės ir Baliulių


                      Visas ruožas platinamas.
                      Tiesinami trys ruožai:
                      1. Ties Baliuliais (naujas Meros tiltas)
                      2. Ties antrąja pervaža
                      3. Ties Zalavo pervaža


                      Ortofoto nuotraukoje matyti, kaip vingiuoja buvęs geležinkelis ir 102 plentas.
                      Nuo Meros tilto miško keliukas eina tiesiai link Sarių, tačiau palikta iš esmės sena trasa - ji eina šalia gyvenviečių, o ne miškais

                      Žemėlapiai iš http://beta.maps.lt

                      Comment


                        #12
                        1. Meros tiltas ties Baliuliais



                        Važiuojant nuo Vilniaus








                        Staigiausias kelio posūkis už tilto


                        Iš kitos pusės


                        Važiuojant link Zalavo bus platinamas kelias


                        Tolumoje matyti antroji pervaža

                        Comment


                          #13
                          2. Antroji pervaža

                          Šiame ruože kelias yra tiesinamas trijose vietose
                          Antroji geležinkelio pervaža kol kas yra su stačiais kampais



                          Pervaža nuo Pabradės pusės.
                          Kairesnė proskyna - buvęs Pabradės - Lentupio - Adutiškio geležinkelis


                          Vaizdas važiuojant į Pabradę
                          Geležinkelio pylimas jau nukastas ir panaudotas kelio trasai
                          Paskutinis taisė Romas; 2009.08.07, 22:59. Priežastis: Pataisytas žemėlapis

                          Comment


                            #14
                            2. Tarp antrosios pervažos ir Zalavo

                            Važiuojant link Švenčionių




                            Važiuojant link Vilniaus




                            Šioje vietoje labai originaliai iškirstas miškas

                            Comment


                              #15
                              3. Zalavas


                              Žemėlapis iš: http://beta.maps.lt

                              Važiuojant nuo Pabradės


                              Naujos trasos pradžia


                              Žvilgsnis atgal, link Pabradės


                              ---

                              Kitame kaimo gale, buvusios Zalavo stotelės vietoje.
                              Buvusio geležinkelio trasa link Lentupio - Adutiškio


                              Vaizdas link Švenčionių


                              Vaizdas į buvusio geležinkelio trasą link Pabradės




                              Proskyna dešinėje - buvęs geležinkelis

                              Comment


                                #16
                                Po truputį juda į priekį kelio rekonstrukcijos iki Nemenčinės reikalai.
                                Gal kada nors ten bus autostrada
                                2008-12-16
                                Vadovaudamasi (...) UAB „Kelprojektas“ (projekto rengėjas) informuoja, kad Vilniaus apskrities viršininkas 2008 m. gruodžio 9 d. įsakymu Nr. 2.3-16525-(41) „Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams Vilniaus rajone projekto patvirtinimo“ patvirtino UAB „Kelprojektas“ parengtą žemės paėmimo visuomenės poreikiams (krašto kelio Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai 16,4–21,8 km ruožui rekonstruoti) projektą.
                                http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3643

                                Šiemet kelio remontas vyksta prie Pavoverės - Zalavo ir prie Nemenčinės
                                102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai
                                - nuo 23 iki 27 km kelio rekonstrukcija, greitis apribotas darbo metu 50 km/val., po darbo 70 km/val. (iki 07-30)
                                - nuo 55,74 iki 62,88 km kelio rekonstrukcija, greitis apribotas darbo metu 50 km/val., po darbo 70 km/val. (iki 11-30)
                                - nuo 108 iki 109 km vandentiekio ir nuotėkų tinklų remontas, Ignalinoje eismas reguliuojamas šviesoforu (iki 05-11)
                                http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor..._keliuose/1335
                                Paskutinis taisė Romas; 2024.08.12, 22:26. Priežastis: Sujungti du pranešimai iš eilės

                                Comment


                                  #17
                                  102 kelio nuotraukos
                                  Foto 2008.09
                                  Ties Nemenčinės sankryža




                                  Foto 2009.05
                                  Dūkštas


                                  Sankryža su 113 keliu į Visaginą

                                  Comment


                                    #18
                                    102 kelio ruožas Vilnius - Nemenčinė

                                    Patvirtintas žemių paėmimo projektas nuo Vilniaus r. ribos iki Nemečinės.
                                    Į viešą svarstymą niekas neatėjo. Rengėjai pralaukė 1½ val. Procedūra įvykdyta.

                                    Rekonstruojamo ruožo vieta

                                    Žemėlapis iš NŽT 2001 kompaktinio disko

                                    Parengtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams (krašto kelio Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai 16,4-21,8 km ruožui rekonstruoti) projektas
                                    „Vadovaudamasi (...) UAB „Kelprojektas“ (projekto rengėjas) informuoja, kad Vilniaus apskrities viršininkas 2008 m. gruodžio 9 d. įsakymu Nr. 2.3-16525-(41) (...) patvirtino parengtą žemės paėmimo visuomenės poreikiams (krašto kelio Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai 16,4–21,8 km ruožui rekonstruoti) projektą.“
                                    Kelio platinimas (turbūt iki 4 juostų) bus dešinėje pusėje, kelias bus kiek patiesintas

                                    http://www.apskritis.lt/ava/content/...categoryId=148

                                    Comment


                                      #19
                                      Vilnius - Nemenčinė

                                      Foto 2009 06
                                      Miškonys, iškart už Vilniaus rajono ribos. Dabar čia greitis ribojamas ne iki 70, o iki 50 km/h.
                                      Kelias vingiuotas, atsiradus kokiam lėtesniam automobiliui, susidaro kolona.

                                      Po rekonstrukcijos čia posūkiai bus kiek patiesinti

                                      Tiesi atkarpa iki Nemenčinės. Visi skuba lenkti


                                      Ties Nemenčinės sankryža


                                      102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai
                                      21,8 km apribota tilto per Nerį, pravažiuojančio transporto bendroji masė iki 30 tonų, sunkiasvorio transporto eismas kreipiamas apylanka per Nemenčinę. Apylankos ilgis apie 4 km (iki 12-31)
                                      nuo 23 iki 27 km kelio rekonstrukcija, greitis apribotas visą parą iki 50 km/val. (iki 07-30) http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor..._keliuose/1335


                                      Radaras Nemenčinėje


                                      Naujas asfaltas visame Nemenčinės aplinkkelyje


                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Gal kas galėtų paaiškinti ką reiškia tie smėlėti kelkraščiai? Ar tai nereiškia kad ta dalis taip pat turėjo būti išasfaltuota arba užpilta juodžemiu ir pasodinta žolė, bet vietoj to sutaupyta?

                                        Niekur Europoje man neteko matyti nutiesto naujo kelio su smėlio ar žvyro kelkraščiais išskyrus Latviją. Čia gal kaip pietiečiai tarp dykumų stengiasi visur kur tik įmanoma smėlį pakeisti žaluma, o mes gyvendami tokioj žalioj klimato juostoj visur paliekame smėlį ir dulkes

                                        Comment

                                        Working...
                                        X