Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai prašom argumentuoti, kodėl projektas yra nereikalingas ir tuomet kas "yra reikalinga":
    - Kad visame Nemenčinės plente liktų 6 km butelio kalliukas
    - Kad liktų kamšciai ir būtų teršiamas oras
    - Kad kas savaitgalį ties Kairėnų, Balžio ar Antavilių
    gatvių sankryžomis vyktų rizikingi šokinėjimai prieš nosį
    - O gal reikalinga bet kokiomis priemonėmis egoistiškai mažinti eismą Nemenčinės plente ir Antakalnyje, kad į Nemenčinę būtų važinėjama aplink per Ažulaukę, okazkieno atstovaujama Antakalnio "pėsčiųjų bendruomenė" mėgautųsi mažesne tarša ir ramybe, ane? (čia jau traukimas per dantį)

    Tai FB komentarų neskaitėte ar ten neradote atsakymų į visus čia pateiktus klausimus?

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
      Tai FB komentarų neskaitėte ar ten neradote atsakymų į visus čia pateiktus klausimus?
      Neskaitau tamstos feisbūko.
      Tai tas projektas reikalingas ar ne?

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Neskaitau tamstos feisbūko.
        Tai tas projektas reikalingas ar ne?
        Tai tada aš negaištu laiko atsakinėdamas į tamstos asmenines užklausas. Ta FB nuoroda yra į 30000 narių turinčią grupę, ne mano asmeninį profilį.
        Turbūt suprantate, kad per didelė prabanga kažką asmeniškai pačiam dar kartą atsakinėti forume, kur atsakymą perskaitys maksimum 50 žmonių.

        Comment


          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
          Ta FB nuoroda yra į 30000 narių turinčią grupę, ne mano asmeninį profilį.
          Turbūt suprantate, kad per didelė prabanga kažką asmeniškai pačiam dar kartą atsakinėti forume, kur atsakymą perskaitys maksimum 50 žmonių.
          Tai vadinasi, tamsta paleidai burbulus į vandenį, kad Nemenčinės plento "projektas nereikalingas", o argumentams laiko neliko.

          Comment


            Aš neskaičiau FB, bet atsakysiu Romui. TV3 straipsny aiškiai teigiama, kad fokusas turėtų būti į šaligatvius, sankryžas ir pan. Žinoma miesto branduolyje, o ne ties Antaviliais.

            Romai, turbūt neprieštarausi, kad tavo taip norima Šiaurinė g. arba Speko norimas Šešuolių g. tunelis ir mano norimas jo pajungimas į aplinkkelį būtų reikalingesnis, nei Nemenčinės pl. tobulinimas, kuriuo naudojasi kaimiečiai važiuojantys pasimaudyti į baseinus Vilniuje arba pats neskubėdamas kartais juo važiuoji pagrybaut į užmiestį? Todėl ir išsireikšta "nereikalingas", suprask kabutėse.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė KEdas Rodyti pranešimą

              Nuorodą į avaringumą jau buvau davęs ir aš, ir Creatium („Vilniaus dviračių takų“ temoje), tai gal pabandykite į jas pažiūrėti.

              N.B. dar vienas toks „saugumo klausimas uždarytas, skaičiai kalba patys už save“ komentaras ir keliausite į šitlistą kartu su visokiais arunasiksais ir vlrčikais. Neturiu noro gaišti laiką skaitydamas prasimanymus ir juos komentuodamas.
              shitlisto direktorius prajuokinai.

              Creatium „Vilniaus dviračių takų“ temoje idėjo žemėlapį ir aiškiai patvirtino, kad vien 2023m. tame 6km. ruože 5 autoįvykiai, tai netgi dar blogesnė statistika nei 103.
              Tiki Creatium pateiktais duomenimis ar vis tik jį įtrauksi į savo shitlistą?

              Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-04-10 105400.jpg Views:	16 Size:	25,4 kB ID:	2123274
              Paskutinis taisė Donidavu; 2024.04.11, 11:58.

              Comment


                Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                Tai tada aš negaištu laiko atsakinėdamas į tamstos asmenines užklausas. Ta FB nuoroda yra į 30000 narių turinčią grupę, ne mano asmeninį profilį.
                Turbūt suprantate, kad per didelė prabanga kažką asmeniškai pačiam dar kartą atsakinėti forume, kur atsakymą perskaitys maksimum 50 žmonių.
                Jei dalyvauji šiame forume ir rašinėji gan intensyviai, tai manau nėra didelis vargas atsakyti 3 sakiniais į ne vien Romą dominantį klausimą kuo remiantis teigi, kad šis projektas yra nereikalingas.
                Ar ne lygis WTF dievui nusileisti ant žemės ir atsakyti paprastiems eiliniams žmogeliukams?
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Paspaudė like po mano post'u, tai skaityti jį.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Paspaudė like po mano post'u, tai skaityti jį.
                    Nelabai tikiu, kad KEdas sutinku su tavo postu, ypač teiginiu dėl Šiaurinės g. reikalingumo, nes jis jos statybas maksimaliai sabotavo stumdamas gyvame VMS aptarime bet kokius absurdus apie linijinio parko įrengimą, dinozaurų perimvietes ir t.t.
                    Tame tarpe ir atsakydamas kur jo manymu turi pasidėti eismas rytų-vakarų kryptimi kai nėra šiaurinėje dalyje jungčių tarp Kareivių, Ozo gatvių ir VA, eismas važiuoja per gyventojų kiemus Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose.
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.04.11, 10:24.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Arunasx, užsiciklinai dėl linijinio parko ir nepaleidi. Dėl Šiaurinės g. paaiškinau toje temoje, pranešime #7028 2023.10.16, ant kurio like paspaudė vėl jis ir dar 14 forumiečių, paaiškinant dėl to "linijinio parko".
                      Pastarajame pranešime išsireiškiau, kad reikia BP numatyto Šešuolių g. tunelio, kuris sujungtų tavo minėtą srautą nuo Kareivių g. per Ozo g. į aplinkkelį. KEdui paspaudus like ant abiejų pranešimų gali daryt išvadą, kad ne taip supratai "linijinio parko" mintį, o jis pasisako Kareivių g. srautą kreipti per Ozo g. tiesiai į aplinkkelį, išvengiant kiemų.

                      Nemenčinės pl. yra viso labo tubulinimas, kuris miestiečius "mažiausiai kaso". Kasdien geriau pasisukiočiau naujais tuneliais ne per kiemus vykstant į pvz. darbą nei turėčiau patobulinimus miesto pakrašty, kuriuo naudojasi visiška mažuma.

                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Nemenčinės pl. yra viso labo tubulinimas, kuris miestiečius "mažiausiai kaso". Kasdien geriau pasisukiočiau naujais tuneliais ne per kiemus vykstant į pvz. darbą nei turėčiau patobulinimus miesto pakrašty, kuriuo naudojasi visiška mažuma.
                        Nelabai susijusios temos. Kol Šiaurinę pradės statyti (ji tikrai reikalinga), tai jau trys tokie Nemenčinės plentai bus pabaigti. Vienas kitam netrukdo.

                        Aš pats iš miegamųjų rajonų, bet nelabai suprantu kokią teisę turi žeminti priemiesčių vilniečius dondc "kuriuo naudojasi kaimiečiai važiuojantys pasimaudyti į baseinus Vilniuje" .
                        Iki pat Miškonių visi priemiesčiai priklauso miestui, todėl jie tai tokie patys Vilniaus miesto gyventojai.
                        Kartais reikėtų nusileisti iš viršaus, ne tik po nosim žiūrėti ir dar menkinti kitų problemas.
                        Paskutinis taisė Donidavu; 2024.04.11, 12:00.

                        Comment


                          Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

                          Nelabai suprantu kokią teisę turi žeminti priemiesčių vilniečius
                          Net nežinau, gal konstitucinę? Matyt turėjau omeny užmiesčio keliautojus.

                          Kaimiẽtis, -ė smob. (2) NdŽ kaimo gyventojas; žmogus, kilęs iš kaimo, valstietis: Aleksandras, kaimiečių papratimu, atkišo ranką sveikintis A.Vencl. Visi kaimiẽčiai susirinko J.
                          http://lkz.lt/?zodis=kaimietis&id=17007440000
                          © Lietuvių kalbos institutas
                          Atnaujinta 2018 01 01
                          © Programuotojai Evaldas Ožeraitis, Vytautas Zinkevičius
                          Edit: nei Pasakiškių, anei Baronų kaimai jokiais būdais užgauliai neskamba.
                          Paskutinis taisė dondc; 2024.04.11, 17:20.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment



                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Aš neskaičiau FB, bet atsakysiu Romui. TV3 straipsny aiškiai teigiama, kad fokusas turėtų būti į šaligatvius, sankryžas ir pan. Žinoma miesto branduolyje, o ne ties Antaviliais.
                            Romai, turbūt neprieštarausi, kad tavo taip norima Šiaurinė g. arba Speko norimas Šešuolių g. tunelis ir mano norimas jo pajungimas į aplinkkelį būtų reikalingesnis, nei Nemenčinės pl. tobulinimas, kuriuo naudojasi kaimiečiai važiuojantys pasimaudyti į baseinus Vilniuje arba pats neskubėdamas kartais juo važiuoji pagrybaut į užmiestį? Todėl ir išsireikšta "nereikalingas", suprask kabutėse.
                            Kolega KEdas per TV numetė frazę kad šis projektas nereikalingas, tačiau nerado argumentų kaip tą pagrįsti.
                            Dėl nevykusių sankryžų pritariu, o dėl šaligatvių reikalingumo 12 km atstumu nuo miesto nuo centro neturiu komentarų.
                            Aš bevelyčiau nepriešpastatyti projektų skirtingose miesto dalyse - jie visi yra reikalingi.

                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Nemenčinės pl. yra viso labo tubulinimas, kuris miestiečius "mažiausiai kaso".
                            Kasdien geriau pasisukiočiau naujais tuneliais ne per kiemus vykstant į pvz. darbą nei turėčiau patobulinimus miesto pakrašty, kuriuo naudojasi visiška mažuma.
                            Stebiuosi, kaip už tą "tubulinimą" tamstos neužsipuolė vienas persekiotojas iš vienos Rytų Lietuvos gyvenvietės.

                            Tas "miestiečius mažiausiai kaso" nėra labai korektiškas ir kiek primena kapotas vienos politikės frazes. Pašilaičių gyventojui svarbiau būsimoji Šiaurinė gatvė, o Antavilių gyventojui - šis kelias. Ir vieni ir kiti yra vilniečiai. Važiavimas nusimaudyti ar grybauti (net jei ne ne dviračiu) irgi nėra nuodėmė.
                            Nesikartosim, kad tai pagrindinis išvažiavimas iš miesto šiaurės rytų kryptimi, kad ten kasdien vyksta daug darbo kelionių iš Nemenčinės ir priemiesčių ar iš Vilniaus į Pabradę, o savaitgaliais žmonės grįžta į gimtuosius savo miestelius ir kaimus; tuo keliu vyksta ir eismas tarp Ruklos ir Pabradės.

                            Dėl "visiškos mažumos" - tegul kalba skaičiai.
                            (paspaudus - didesnis vaizdai)

                            2014 /2015 m. srautų duomenys. Projekto aiškinamojo rašto 24-25 psl.
                            Ten paminėta, kad srautai ženkliai išauga vasarą ir savaitgaliais

                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...9&AllowPrint=1

                            2014 m. ir 2023 m. LAKD srautų pokytis
                            Už miesto ribos per 9 metus vidutiniai eismo srautai išaugo +21% - nuo 9458 iki 11483 per parą.

                            https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas
                            Paskutinis taisė Romas; 2024.04.11, 17:42.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Arunasx, užsiciklinai dėl linijinio parko ir nepaleidi.
                              Sakyčiau kitaip:
                              Yra žinomas visuotinas faktas, kad kamerų prožektorių šviesa dažnai kerta per smegenis ir subujoja pas žmones visokie didybės kompleksai.
                              Tai pasako, kad šis plentas "vilniečiams visškai nereikalingas" , tai viešo aptarimo VMS patalpose metu prišneka totalių absurdų kryptingai žlugdant Šiaurinę ir t.t.
                              WTF dievas nenusileidžia ant žemės "laikyti bazarą" už savo žodžius ir todėl minėsiu tą linijinį parką, kad sapnuose jam skambėtų kaip košmaras ir traukuliai apimtų bandant vėl pasakyti
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Dabar būtų įdomu palyginti eismo skaičius nuo paminėtų Pašilaičių centro kryptimi. Maniau tik vaikams būdingas bruožas priimti žodį tiesiogiai ir tik ta vienintėle įmanoma tiesiausia prasme. Pasirodo klydau, atsiprašau. Tyliu.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                  2014 m. ir 2023 m. LAKD srautų pokytis
                                  Už miesto ribos per 9 metus vidutiniai eismo srautai išaugo +21% - nuo 9458 iki 11483 per parą.
                                  https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas
                                  Skaičiai kalba už save. Tikėkimės "nereikalinga" stovykla likusi be argumentų nukreips savo dėmesį dviračių takų pagal standartus įrengimo priežiūrai (kas taip pat labai svarbu).

                                  Važiuosiu pro šalį pasidalinsiu foto.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                    Kolega KEdas per TV numetė frazę kad šis projektas nereikalingas, tačiau nerado argumentų kaip tą pagrįsti.
                                    Kas yra reikalinga ar nereikalinga - subjektyvu. Žmonėms, kurie naudojasi ta jungtimi kas dieną, gal ji ir reikalinga. Tačiau, vien pažiūrėjus į Vilniaus tankio žemėlapį galima pamatyti, kad tai yra Benkunsko suburbiniams draugeliams, o ne miesto gyventojams skirtas dalykas. Apskritai, tokius kelius turėtų tvarkyti valstybė, o ne miestas. Kodėl mieste gyvenantys žmonės turėtų finansuoti turčių keliones į miestą visureigiais iš laukų? Turint omeny katastrofišką dabartinę Vilniaus situaciją su viešuoju transportu, plėsti šitą jungtį šiandien yra spjūvis į veidą miesto gyventojams tad ne, Vilniaus miesto (ne suburbų) gyventojams šitos jungties šiuo metu tikrai nereikia. Gal reikės, kai turėsime pasistatę Vilniaus dydžio sostinių lygio viešojo transporto sistemą, bet čia kalbame apie šimto metų bėgį.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Žmonėms, kurie naudojasi ta jungtimi kas dieną, gal ji ir reikalinga. Tačiau, vien pažiūrėjus į Vilniaus tankio žemėlapį galima pamatyti, kad tai yra Benkunsko suburbiniams draugeliams, o ne miesto gyventojams skirtas dalykas. Apskritai, tokius kelius turėtų tvarkyti valstybė, o ne miestas
                                      Kodėl mieste gyvenantys žmonės turėtų finansuoti turčių keliones į miestą visureigiais iš laukų?
                                      Geras nusišnekėjimas - kaip iš "Komunistų partijos manifesto".
                                      Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
                                        Romai, o Jūs žinote koks yra teorinis vienos eismo juostos laidumas ir kiek automobilių turi pravažiuoti per parą, kad atsirastų poreikis pridėti dar vieną eismo juostą?

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Geras nusišnekėjimas - kaip iš "Komunistų partijos manifesto".
                                          Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
                                          11 tūkstančių mieste negyvenančių yra niekas lyginant su 300 tūkstančių šiaurės Vilniuje, kurie neturi nei vienos prioritetu važiuojančios talpaus viešojo transporto linijos į ofiso rajonus ar pagrindinius traukos taškus. Gyvenantys užmiestyje neturi būti plėtros prioritetas, ypač su prasčiausiu Europos VT. Net jei jie ir taps prioritetu, juostų skaičiaus didinimas nėra tai, kas veikia ar apsimoka. Praplėtus kelią, jjs eilinį kartą užsikiš ir visi vėl verksit ir prašysit naujo ‘aplinkkelio’. Tose vietovėse įsivaizduočiau gerą Park and Ride, įskaitant prie geležinkelio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X