Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąReportažas "Panoramoje" apie vieną svarbiausių Vilniaus gatvių, kurio rekonstukkcija mirtinai įstrigusi, nes ši absoliučiai neveikli savivaidybė ne nesirengia to kelio rekonstruoti. Nors kelias priklausio Vilniaus m. savivaldybei, ji kažkodėl mano, kad kažkas kitas turi finansuoti miesto balanse esančio turto rekonstrukciją.
Visiškai nesvarbu, kad ten yra prasta danga, ir miškingi ruožai yra neapšviesti
Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNe argumentas, kad kažkur kitur mieste yra daugiau avarijų, tai nereikia tvarkyti Nemenčinės plento. nemenčinės pelnte daug avarijų kyla, nes nėra galimybės aplenkti.
Nemenčinės plentas ne tik avaringas, bet ir nepatogus.
Čia yra išvažiavimas iš miesto, kur miške beveik visus turėtų būti bent 90 - 110 km/ val. greitis ir galimybė saugiai palenkti.
Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti
Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti
Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimą
Su tokiu požiūriu, kad nereikia normalių įvažiavimų į Vilnių, taršos ir darnaus eimo judrumo problemos tik didės. Kuo vėliau tas bus padaryta, tuo tas kainuos žymia brangiau.
Parodykit man tyrimą, kad padarius greitkelį ir padidinus važiavimo greitį sumažės oro tarša. Net kasdien važinėjant manau įmanoma pastebėti, kad važiuojant 70 km/h yra mažesnės kuro sąnaudos, nei važiuojant 100 km/h, o kuro sąnaudos tiesiogiai daro įtaką išmetamų teršalų kiekiui.
Comment
-
Kas ten gyvena ir kasdien važineja, supranta, kad turi būti tvarkinga gatvė su apšvietimu ir šviesoforais - tokia, kokią pasidarė rajonas.
O sapaliot, kad ten mažai gyventojų, mažas srautas, nėra incidentų ir taip toliau yra beprasmiška. Tą rodo ir visai neseniai įvykusi 7 automobilų avarija.
Pabandykit penktadienį išsukt pvz. iš Karačiūnų gatvės link centro, arba žmonoms leiskit, ir pamatysit situaciją, reikia tvarkingo plento, ar ne.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu valstybei reikia patogaus įvažiavimo į miestą, tai tegul ir daro. Nemenčinė, last time I checked, nėra Vilniaus dalis. O Vilniaus gyventojų aplink Nemenčinės plentą yra sąlyginai mažai, ypač kai eina kalba apie tą 2 juostų atkarpą, ten išvis yra niekinis skaičius.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Ne nu jeigu nenutrūkstamu srautu judantys automobiliai tai čia yra niekas, tai gal ir nebediskutuojam
Comment
-
Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą
taip , o miestas nesugeba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Paaiškinkit kaip rajonas gali rekonstruoti turtą, kuris ne jiems priklauso?
esmė rezultatas.
Comment
-
Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą
ne esme.
esmė rezultatas.
Kas valdo turtą ir kas kokį finansavimą gauną/turi.
Prieš kažką sakydami pasidomėkite, o ne skleiskite sąmokslo teorijas.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Čia ir yra esmė...
Kas valdo turtą ir kas kokį finansavimą gauną/turi.
Prieš kažką sakydami pasidomėkite, o ne skleiskite sąmokslo teorijas.
o klausimas, ar reikia plento rekonstrukcijos.
taip, reikia, tokio, koks yra rajone.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Čia ir yra esmė...
A1, beje, nuo Trakų viaduko iki Grigiškių pabaigos yra irgi miesto ribose, tačiau kažkodėl priklauso LAKD.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Esmė yra tame, kad kelio atkarpa, kur eismo mažiau, rekonstruota. O ta, kur eismas intensyvesnis - ne. Ar tai yra "darnus judumas" ir racionalus pinigų panaudojimas?
A1, beje, nuo Trakų viaduko iki Grigiškių pabaigos yra irgi miesto ribose, tačiau kažkodėl priklauso LAKD.
LAKD keliai/gatvės irgi gali priklausyti miesto teritorijose. Per daugelį Lietuvos miestų einantys magistraliniai ar krašto keliai priklauso LAKD (kaip pvz. Ukmergė, Jonava, Radviliškis, Tauragė).
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tai tipo visi važiuojantys Nemenčinės plentu gyvena Miškonyse? Nes už Miškonių rekonstruota ir deja ten niekas nebevažiuoja?
LAKD keliai/gatvės irgi gali priklausyti miesto teritorijose. Per daugelį Lietuvos miestų einantys magistraliniai ar krašto keliai priklauso LAKD (kaip pvz. Ukmergė, Jonava, Radviliškis, Tauragė).
Comment
-
Planas minimum būtų sutvarkyti sankryžas.
Šiaip esu už Nemenčinės pl. platinimą.
Norėtųsi, kad būtų žalia veja tarp priešpriešinių eismo krypčių. Gali būti 2 juostos + veja + 2 juostos. Galimas ir toks pigesnis ir gal net saugesnis variantas: 1 juosta + veja + 1 juosta, o išplatėjimai būtų ties sankryžomis. Mačiau panašų variantą video iš Nyderlandų naujausių projektų. Kelias 1+1, tik be žalios vejos, o svarbiausias momentas yra išplatėjimai ties sankryžomis, kur galima aplenkti (de jure - apvažiuoti), jei atsibosta važiuoti iš paskos kam nors.
- 1 patinka
Comment
Comment