Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Na bet be grynai statistikos, reikėtų turėti ir supratimą apie patogumą ir psichologinį saugumo pojūtį, ko neatspindės ko gero jokia statistika. Pvz. asmeniškai posūkis iš Balžio gatvės į miestą yra viena iš labiausiai nesaugumo jausmą sukeliančių vietų Vilniuje, ypač tai pastebima, kai vasaros metu ten susidaro kamštis. Net nėra taip būtina platinti to kelio, kaip perdaryti kai kurias sankryžas - kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
    Ta trumpa atkarpa yra gumos tempimo ir laukimo, kada kas nors skirs pinigų (šiuo atveju LAKD), auka. VMS tikriausiai sukrapštytų pinigų keliems pavojingiausiems taškams (kaip minima sankryžą su Balžio g.) rekonstruoti, juo lab, kad projektas jau seniausiai patvirtintas ir gauti reikiami leidimai. Bet savivaldybei rekonstravus šias vietas savo lėšomis, bus dar mažiau argumentų, kodėl LAKD turėtų finansuoti likusią projekto dalį. Tai guma tempiama toliau.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Reportažas "Panoramoje" apie vieną svarbiausių Vilniaus gatvių, kurio rekonstukkcija mirtinai įstrigusi, nes ši absoliučiai neveikli savivaidybė ne nesirengia to kelio rekonstruoti. Nors kelias priklausio Vilniaus m. savivaldybei, ji kažkodėl mano, kad kažkas kitas turi finansuoti miesto balanse esančio turto rekonstrukciją.


      Visiškai nesvarbu, kad ten yra prasta danga, ir miškingi ruožai yra neapšviesti
      Nieko nuostabaus, tai remia savivaldybės pagrindinis rinkėjas su savo gelžbetonine pozicija:

      Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Ne argumentas, kad kažkur kitur mieste yra daugiau avarijų, tai nereikia tvarkyti Nemenčinės plento. nemenčinės pelnte daug avarijų kyla, nes nėra galimybės aplenkti.

        Nemenčinės plentas ne tik avaringas, bet ir nepatogus.
        Čia yra išvažiavimas iš miesto, kur miške beveik visus turėtų būti bent 90 - 110 km/ val. greitis ir galimybė saugiai palenkti.
        Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti

        Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
        Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

          Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti

          Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
          Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
          žmOgus nekaltas, kad nusipirko "sportinę" mašiną ir neturi kur lenkti!

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

            Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti

            Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
            Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
            Su tokiu požiūriu, kad nereikia normalių įvažiavimų į Vilnių, taršos ir darnaus eimo judrumo problemos tik didės. Kuo vėliau tas bus padaryta, tuo tas kainuos žymia brangiau.

            Comment


              Parašė luknas Rodyti pranešimą

              Su tokiu požiūriu, kad nereikia normalių įvažiavimų į Vilnių, taršos ir darnaus eimo judrumo problemos tik didės. Kuo vėliau tas bus padaryta, tuo tas kainuos žymia brangiau.
              Kas yra normalus įvažiavimas į miesta?
              Parodykit man tyrimą, kad padarius greitkelį ir padidinus važiavimo greitį sumažės oro tarša. Net kasdien važinėjant manau įmanoma pastebėti, kad važiuojant 70 km/h yra mažesnės kuro sąnaudos, nei važiuojant 100 km/h, o kuro sąnaudos tiesiogiai daro įtaką išmetamų teršalų kiekiui.

              Comment


                Jeigu valstybei reikia patogaus įvažiavimo į miestą, tai tegul ir daro. Nemenčinė, last time I checked, nėra Vilniaus dalis. O Vilniaus gyventojų aplink Nemenčinės plentą yra sąlyginai mažai, ypač kai eina kalba apie tą 2 juostų atkarpą, ten išvis yra niekinis skaičius.

                Comment


                  Kas ten gyvena ir kasdien važineja, supranta, kad turi būti tvarkinga gatvė su apšvietimu ir šviesoforais - tokia, kokią pasidarė rajonas.
                  O sapaliot, kad ten mažai gyventojų, mažas srautas, nėra incidentų ir taip toliau yra beprasmiška. Tą rodo ir visai neseniai įvykusi 7 automobilų avarija.
                  Pabandykit penktadienį išsukt pvz. iš Karačiūnų gatvės link centro, arba žmonoms leiskit, ir pamatysit situaciją, reikia tvarkingo plento, ar ne.

                  Comment


                    "Pasidarė rajonas"

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Jeigu valstybei reikia patogaus įvažiavimo į miestą, tai tegul ir daro. Nemenčinė, last time I checked, nėra Vilniaus dalis. O Vilniaus gyventojų aplink Nemenčinės plentą yra sąlyginai mažai, ypač kai eina kalba apie tą 2 juostų atkarpą, ten išvis yra niekinis skaičius.
                      Ne nu jeigu nenutrūkstamu srautu judantys automobiliai tai čia yra niekas, tai gal ir nebediskutuojam
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        "Pasidarė rajonas"
                        taip , o miestas nesugeba

                        Comment


                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                          Ne nu jeigu nenutrūkstamu srautu judantys automobiliai tai čia yra niekas, tai gal ir nebediskutuojam
                          O dabar juda "nutrūkstamu srautu"?

                          Comment


                            Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą

                            taip , o miestas nesugeba
                            Paaiškinkit kaip rajonas gali rekonstruoti turtą, kuris ne jiems priklauso?

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Paaiškinkit kaip rajonas gali rekonstruoti turtą, kuris ne jiems priklauso?
                              ne esme.
                              esmė rezultatas.

                              Comment


                                Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą

                                ne esme.
                                esmė rezultatas.
                                Čia ir yra esmė...
                                Kas valdo turtą ir kas kokį finansavimą gauną/turi.
                                Prieš kažką sakydami pasidomėkite, o ne skleiskite sąmokslo teorijas.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                  Čia ir yra esmė...
                                  Kas valdo turtą ir kas kokį finansavimą gauną/turi.
                                  Prieš kažką sakydami pasidomėkite, o ne skleiskite sąmokslo teorijas.
                                  kažkur į detales lendat su savo sąmokslais.
                                  o klausimas, ar reikia plento rekonstrukcijos.
                                  taip, reikia, tokio, koks yra rajone.

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                    Čia ir yra esmė...
                                    Esmė yra tame, kad kelio atkarpa, kur eismo mažiau, rekonstruota. O ta, kur eismas intensyvesnis - ne. Ar tai yra "darnus judumas" ir racionalus pinigų panaudojimas?

                                    A1, beje, nuo Trakų viaduko iki Grigiškių pabaigos yra irgi miesto ribose, tačiau kažkodėl priklauso LAKD.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Esmė yra tame, kad kelio atkarpa, kur eismo mažiau, rekonstruota. O ta, kur eismas intensyvesnis - ne. Ar tai yra "darnus judumas" ir racionalus pinigų panaudojimas?

                                      A1, beje, nuo Trakų viaduko iki Grigiškių pabaigos yra irgi miesto ribose, tačiau kažkodėl priklauso LAKD.
                                      Tai tipo visi važiuojantys Nemenčinės plentu gyvena Miškonyse? Nes už Miškonių rekonstruota ir deja ten niekas nebevažiuoja?

                                      LAKD keliai/gatvės irgi gali priklausyti miesto teritorijose. Per daugelį Lietuvos miestų einantys magistraliniai ar krašto keliai priklauso LAKD (kaip pvz. Ukmergė, Jonava, Radviliškis, Tauragė).

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                        Tai tipo visi važiuojantys Nemenčinės plentu gyvena Miškonyse? Nes už Miškonių rekonstruota ir deja ten niekas nebevažiuoja?

                                        LAKD keliai/gatvės irgi gali priklausyti miesto teritorijose. Per daugelį Lietuvos miestų einantys magistraliniai ar krašto keliai priklauso LAKD (kaip pvz. Ukmergė, Jonava, Radviliškis, Tauragė).
                                        Gyvena daug kur. Iš kur tuomet toks judėjimas? Gal mums vaidenasi? Mažinti individualią automobilizaciją reikia uždedant nepakeliamus mokesčius privačių automobilių savininkams, o ne sprogdinant tiltus.

                                        Comment


                                          Planas minimum būtų sutvarkyti sankryžas.

                                          Šiaip esu už Nemenčinės pl. platinimą.
                                          Norėtųsi, kad būtų žalia veja tarp priešpriešinių eismo krypčių. Gali būti 2 juostos + veja + 2 juostos. Galimas ir toks pigesnis ir gal net saugesnis variantas: 1 juosta + veja + 1 juosta, o išplatėjimai būtų ties sankryžomis. Mačiau panašų variantą video iš Nyderlandų naujausių projektų. Kelias 1+1, tik be žalios vejos, o svarbiausias momentas yra išplatėjimai ties sankryžomis, kur galima aplenkti (de jure - apvažiuoti), jei atsibosta važiuoti iš paskos kam nors.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X