Kelią reiktų tiesti aplenkiant Miškonis. Dabar greitkelis eina per patį kaimo centrą. Beje, koks statusas numatomas praplatintam keliui? Ar bus bandoma pritempti prie greitkelio, ar ir liks 70 km/h?
Ko gero per daug staigių posūkių, kad būtų greitkelis. Čia jeigu kalbėtume apie visą kelią iki Švenčionių. O kur dar krūva išsukimų į žvirkelius.
Manau, kad pilnai užtenka to, kas dabar yra, t.y. ar tai 90 ar tai 100 km/h (neatsimenu tiksliai kiek dabar). Kitas dalykas atkarpa arčiau Vilniaus. Bet ir ten nereikia daugiau 100 km/h.
Manau, kad pilnai užtenka to, kas dabar yra, t.y. ar tai 90 ar tai 100 km/h (neatsimenu tiksliai kiek dabar). Kitas dalykas atkarpa arčiau Vilniaus. Bet ir ten nereikia daugiau 100 km/h.
Jau ir 100 km/h būtų nerealu, nes dabar atkarpoje iki Nemenčinės yra gal vos keletas vietų (ir tai būtent ten, kur rekonstruos), kur nėra uždėta greitį iki 70km/h ribojančio ženklo.
Jo, dėl to pritariu. Manau, kad pilnai rekonstravus tuos ruožus galima bus laisvai didinti greitį. Tik ties miesteliais mažinti (kaip tai daroma ir visame ruože iki Švenčionių).
Šiandien važiuodamas nuo Nemenčines puses link Vilniaus užmačiau,kad beveik iki pat Miškiniu kairėje puseje prakirstas miško ruožas palei kelia, kelio rekonstrukcija prasideda?
Šiandien "Lietuvos ryto" priede "Sostinė" yra nedidelis straipsnis apie planuojamą rekonstrukciją nuo Smėlynės (sankryžos su Kairėnų gatve) iki Vilniaus miesto ribos. Parengtas ar rengiamas detalusis planas.
Straipsnyje užsiminta, kad prasidėjo 102 kelio rekonstrukcija Vilniaus rajone nuo Miškonių (ribos su Vilniaus miestu) iki Nemenčinės.
Detalusis planas dėl Nemenčinės plento rekonstrukcijos Vilniaus miesto ribose pradėtas rengti dar 2013 m.
2013-04-05 Pradedamas rengti Nemenčinės plento nuo Kairėnų g. iki miesto ribos detalusis planas
Pradedamas rengti Nemenčinės plento nuo Kairėnų g. iki miesto ribos detalusis planas. Planavimo pagrindas: Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl pavedimo organizuoti apie 57 ha teritorijos šalia Nemenčinės plento Antakalnio seniūnijoje detaliojo plano rengimą Nr. 30-916 (2012-05-10) ir Planavimo sąlygų sąvadas detaliojo planavimo dokumentui rengti Nr. A620-256-(2.15.1.21-MP2) (2012-09-11).
Planavimo tikslas: pagal Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinius žemės tikslinės paskirties keitimas iš miškų ūkio į kitos pagrindinės žemės naudojimo paskirties žemę- inžinerinės infrastruktūros teritoriją (susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridoriams), nustatant Nemenčinės plento parametrus.
Planuojamos žemės sklypų būdai ir pobūdžiai: inžinerinės infrastruktūros teritorijos - susisiekimo ir inžinerinių tinklų statybos.
Planavimo terminai: pradžia – 2013 m., pabaiga – 2015 m.
(...)
Jau priimtas sprendimas dėl detaliojo plano rekontruojant Nemenčinės plentą.
Tekste minimas pridedamas brėžinys nepridėtas
Vilniaus miesto savivaldybės taryba
2015 m. kovo 4 d. Nr. 1-2259 sprendimas
DĖL APIE 57 HA TERITORIJOS ŠALIA NEMENČINĖS PLENTO DETALIOJO PLANO TVIRTINIMO
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo pakeitimo įstatymo 3 straipsnio 1 dalimi, Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti apie 57 (penkiasdešimt septynių) ha teritorijos šalia Nemenčinės plento, Antakalnio seniūnijoje, detalųjį planą ir jo sprendinius (pagal pridedamą brėžinį).
(...)
Šiandien važiuodamas nuo Nemenčines puses link Vilniaus užmačiau,kad beveik iki pat Miškiniu kairėje puseje prakirstas miško ruožas palei kelia, kelio rekonstrukcija prasideda?
Važiuojant link Nemenčinės:
Paskutinis taisė Romas; 2015.04.12, 14:44.
Priežastis: Nuotraukos dydis. Palikta nuorodą į originalų dydį
Šioje kelio atkarpoje bus įrengtos ir dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos. Pasak LAKD atstovo, tai yra būtina dėl išsiplėtusių gyvenamųjų teritorijų.
„Esant keturioms eismo juostoms ir nevaldant transporto eismo reguliavimo priemonėmis, būtų ypač nesaugu. Tačiau šviesoforai bus sureguliuoti taip, kad minimaliai stabdytų tiesiai važiuojančių transporto priemonių eismą
Nuo kur iki kur daro? Nes 5 km tai nesigauna visas ruožas nuo dabartinio 2 juostų kelio iki Nemenčinės.
Nuo Miškonių iki Nemenčinės. Atkarpoje nuo 2x2 kelio pabaigos iki Miškonio liks 1x1 kelias, nes per daug ir per arti kelio namų pristatyta, daug įvažiavimų ir pan.
Nuo Miškonių iki Nemenčinės. Atkarpoje nuo 2x2 kelio pabaigos iki Miškonio liks 1x1 kelias, nes per daug ir per arti kelio namų pristatyta, daug įvažiavimų ir pan.
Bet ar daug naudos iš to bus: nuo Vilniaus pusės bus 2x2, tuomet 1x1 ir vėl 2x2..
Neskaitant dviejų namų Miškonyse, ar dar daug namų prie kelio yra pastatyta iš abiejų pusių?
Bet ar daug naudos iš to bus: nuo Vilniaus pusės bus 2x2, tuomet 1x1 ir vėl 2x2..
Neskaitant dviejų namų Miškonyse, ar dar daug namų prie kelio yra pastatyta iš abiejų pusių?
Ne tik Miškonyse, ir iki jų daug kur yra arti namai, privatizuota žemė, daug įvažiavimų, todėl nėra lengva 2x2 kelią įrengti, o už Miškonių tiesus kelias mišku, daug paprasčiau. Bet aišku irgi keista, kai nuo Antakalnio žiedo iki Miškonių, kur didžiausias srautas, toliau bus vargas važiuoti nesaugiu senu keliu, o po to iš kart geras kelias prasidės.
Comment