Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?

    Comment


      Parašė bigfan Rodyti pranešimą
      kas naujo? ar vyksta darbai? kokia pažanga?
      Parašė Harlem Rodyti pranešimą
      Kaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?
      Kas trukdo patiems nuvažiuoti į vietą ir pradžiuginti forumiečius naujomis nuotraukomis iš Nemenčinės plento?

      Comment


        Is varenos neprivazinesi.

        Comment


          Ilgai lauktas fotoreportažas:
          1. Pradžia ties Kairėnų g.
          Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	179,1 kB ID:	2172974


          ----
          2. Dviračių takas dviem lygiais ir net su apšvietimu, o tiek triukšmo buvo... Jeigu dviratininkai save gerbia, tai turėtų viešai atsiprašyti vystytojų už sukeltą isteriką.
          Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	165,8 kB ID:	2172975


          ----
          3. Ties Karačiūnų g.
          Garsasienės parinktos vizualiai vienos geresnių naudojamų LT - neutrali į viršų šviesėjanti žalia spalva. Tiesą sakant šioje vietoje iki pirmų gyvenamųjų pastatų 50m. miško, todėl garsasienės iš pirmo žvilgsnio atrodo labiau kaip mokesčių mokėtojų dovana ten esantiems keliems namams. Dovana, kuri kur kas reikalingesnė sakykime Smėlynės arba ties išvažiavimu iš Saulėtekio esantiems tankesniems kvartalams.
          Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	164,7 kB ID:	2172976

          -----
          4. Ties Grinaičių ir Balžio g. anksčiau čia formuodavosi didžiausi kamščiai visame ruože iki Nemenčinės
          Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	177,5 kB ID:	2172977

          -----
          5. Įkalnės pradžia ties Laurų g. Dabar aiškiai matosi kodėl buvo iškirsti medžiai tarp plento ir dviračių tako, drenažinė sistema šiuo atveju turėjo didesnį prioritetą. Aišku smagu būdavo važiuoti šį ruožą per karščius šešėlyje, bet užtat tikėkimės infrastruktūrai rečiau reikės remonto.
          Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	0 Size:	186,5 kB ID:	2172978

          -----
          6. Įkalnei išplatinti vykdyti didžiausi žemės darbai ruože.
          Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	0 Size:	153,3 kB ID:	2172979

          -----
          7. Antaviliai prarado miško ruoža, bet gavo garsasienes, apšvietimą ir dviračių taką. Čia turbūt daugiausia klausimų koks stebuklų miškas yra kairėje, kad negalima buvo kelio išplatinti jo sąskaita ir taip gyvenvietei išsaugoti žaliąjį ruožą (gal kas nors žinote?).
          Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	0 Size:	117,1 kB ID:	2172980

          ----
          8. Ties Skrabelio g. įvažavimu.
          Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	0 Size:	109,0 kB ID:	2172981

          ----
          9. Išvažiavimas iš gyvenvietės prie Antavilių Sodų 1-osios g.
          Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	0 Size:	187,4 kB ID:	2172982

          10. Susijungimas su ankstesniu etapu.
          Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	0 Size:	159,6 kB ID:	2172983

          Išvada: jeigu ne numatytas šviesoforų kiekis ir greičio ribojimai, tai šiam ruožui galima būtų duoti labai aukštą balą.
          Paskutinis taisė Donidavu; 2024.12.26, 15:23.

          Comment


            Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
            3. Ties Karačiūnų g.
            Garsasienės parinktos vizualiai vienos geresnių naudojamų LT - neutrali į viršų šviesėjanti žalia spalva. Tiesą sakant šioje vietoje iki pirmų gyvenamųjų pastatų 50m. miško, todėl garsasienės iš pirmo žvilgsnio atrodo labiau kaip mokesčių mokėtojų dovana ten esantiems keliems namams.
            50 metrų yra labai nedaug, einant nuo Vakarinio aplinkkelio link Pilaitės mišku, dar net už kilometro girdisi automobiliai.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              50 metrų yra labai nedaug, einant nuo Vakarinio aplinkkelio link Pilaitės mišku, dar net už kilometro girdisi automobiliai.
              Sutinku, svarbu, kad padarė, tik kad ant laurų neužmigtų rašau jog Smėlynės ir Saulėtekio gyventojams garsasienes taip pat reikia pastatyti. Ten gyvenamieji namai prasideda vos 10m. nuo kelio, ir gyventojų bent keliolika kartų daugiau nei Žemuosiuose Karačiūnuose.
              Logika.

              Comment


                Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
                8. Ties Skrabelio g. įvažavimu.
                Click image for larger version Name:	8.jpg Views:	0 Size:	109,0 kB ID:	2172981
                Ties kiekvienu automobiliniu nusukimu nuo pagrindinio kelio dviratininkams teks praktiškai pilnai sustot dėl matomumo nebuvimo.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Ties kiekvienu automobiliniu nusukimu nuo pagrindinio kelio dviratininkams teks praktiškai pilnai sustot dėl matomumo nebuvimo.
                  O dieve, kaip čia taip acitiko, kad dviratininkams teks laikytis KETo?
                  59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Tai jau dabar tenka "visais atvejais <...> sumažinti važiavimo greitį", dėl esamų želdynų per arti sankirtos (STR numato matymo lauką ir jis neatitinka jau dabar), bet dabar reikės "sustoti", todėl:
                    • dalis vienišių sportininkų mals šūdą ant dvirtakio (įskaitant mane);
                    • dalis sportininkų grupių važiuojančios dvirtakiu tikrai nestos, tai sėkmės automobilistui gintis teisme dėl avarijos, nes tas irgi nestos, nors jam KET irgi galioja dėl nematymo zonos, o ir jo šalutinis;
                    • didžiausia dalis sportininkų grupių išvis nesinaudos tokiu dvirtakiu, nes nerizikuos savo šiknomis, t. y. važiuos neteisėtai plentu ir trukdys tiems patiems automobilistams.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                      O dieve, kaip čia taip acitiko, kad dviratininkams teks laikytis KETo?
                      59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
                      Komentaras buvo apie nusukimus į dešinę, t. y. teritorijas ir kitas gatveles.

                      Praleidot 60 punktą:

                      60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        [*]didžiausia dalis sportininkų grupių išvis nesinaudos tokiu dvirtakiu, nes nerizikuos savo šiknomis, t. y. važiuos neteisėtai plentu ir trukdys tiems patiems automobilistams.[/LIST]
                        Kaip rodo oficiali statistika labiausiai dviratininkai rizikuoja būtent tada kai naudojasi važiuojamaja kelio dalimi. Lietuvoje dviratininkui žūti sankryžoje pagal statistika beveik neimanoma ten dominuoja lengvi sužeidimai.
                        https://tka.lt/wp-content/uploads/20...I-leidinys.pdf

                        Gal dar imsis papildomų priemonių, nes ties garsasienėmis matomumas objektyviai yra prastokas. Tai bus aktualu ir vairuotojams ir dviratininkams ir pėstėsiems vakarais.
                        Jeigu kas nors pravažiuotų dviračiu ir parašytų savo pastebėjimus, būtų objektyviausia.
                        Paskutinis taisė Donidavu; 2024.12.27, 15:01.

                        Comment


                          Lietuvos Radarų direkcija panaikino didžiausius "eismo saugumo" idiotizmus

                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Tame kelyje yra ir daugiau mįslių,
                          Pvz. kodėl užmiestyje 2 * 2 kelio ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože yra greičio ribojimas iki 70 km / h.

                          Foto 2024.08


                          Foto 2025.01
                          Greičio ribojimas pasirodo tik nuvažiavus apie 1,5 km už Miškonių.
                          Greitis iki 70 km/ h ribojamas ne dviejų kilometrų, o puskilometrio autostradiniame ruože



                          Kai tokia plati proskyna ir 70 km/h ribojimas yra perteklinis, bet vis šiokia tokia pažanga


                          Žvėriukų šuolių vieta​



                          Pasaulis nesugriuvo panaikinus tą LAKD sukurtą greičio ribojimo absurdą.
                          Paskutinis taisė Romas; 2025.01.01, 21:19.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Kai tokia plati proskyna ir 70 km/h ribojimas yra perteklinis, bet vis šiokia tokia pažanga
                            Ten neaptverta gyvūnų migracijos vieta. Ne kartą teko pravažiuojant matyt susidūrimus su gyvūnais.

                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Pasaulis nesugriuvo panaikinus tą LAKD sukurtą greičio ribojimo absurdą.
                            Vasaros pabaigoje kreipiausi į Via Lietuva dėl tos atkarpos:
                            Prašau patikslinti, kokia yra 70 km/h apribojimo kelyje 102 Vilnius - Švenčionys - Zarasai nuo 17.21km iki 18.34km priežastis?
                            Kelias rekonstruotas, keturių eismo juostų, su tvoromis nuo žvėrių, ruožas nėra avaringas, neturi juodųjų dėmių.
                            Atsakymas atkeliavo labai biurokratinis, tačiau panašu, kad vis tik susizgribo peržiūrėti ribojimus toje atkarpoje:
                            Akcinės bendrovės „Via Lietuva“ (toliau - Bendrovė) išnagrinėjo Jūsų 2024.08.11 užklausą dėl valstybinės reikšmės kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai greičio ribojimo. Informuojame, kad 2013 m. rengiant aktualaus kelio ruožo nuo 16,2 km iki 21,8 km rekonstravimo projekto dokumentus (tame tarpe ir privalomuosius aplinkosauginius dokumentus, t.y. Atranką dėl poveikio aplinkai vertinimo), Nemenčinės miškų urėdijos nurodymu gyvūnų migracijai paliktas neužtvertas ~250 m ilgio ruožas. Prieš žvėrių migracijai paliktą koridorių numatyti kelio ženklai mažinantys maksimalų važiavimo greitį iki 70km/val. bei įspėjantys apie gyvūnų migravimą.
                            Tad rekomenduoju visiems, matantiems absurdiškas vietas, pasikreipt į institucijas, o ne beviltiškai forume verkt apie radarų perteklių.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Tad rekomenduoju visiems, matantiems absurdiškas vietas, pasikreipt į institucijas, o ne beviltiškai forume verkt apie radarų perteklių.
                              Pasikartosiu, nieko išskirtinio: toks pat "beviltiškas verkimas" pastoviai liejasi ir daugelyje sostinės temų, tad paverkim kartu.
                              O jei į temą: tik dar kart įrodei, kad keliuose pilna "kliurkų" senose ir net ir naujai sutvarkytose atkarpose. Praėjusias saugumo ekspertizes ir auditus. Kažin ar šiuo atveju darė pakartotinę ekspertizę projekto, ar tiesiog sveiko proto užteko pakeitimams? Nes nuojauta, kad užsakovui, kelio savininkui, mažai rūpi: projektą sulipdė, ekspertizes praėjo ir pirmyn nebesigilinam. (žinau kitos tokios įstaigos gerąsias "praktikas" )
                              Ir diskutuojant tokiais klausimais daliai oponuojančių reikėtų mažiau advokatauti vienai institucijai ir žarstytis "malonybiniais" epitetais.
                              Forumas ir yra vieta, kur galima, būtina ir privaloma diskutuoti. Tik tada gali pasidaryti išvadą konkrečioje situacijoje, ar tik pats klaidingai vertini, ar ir kiti su tuo sutinka. Negi rašysi užklausas, jei visiems kitiems tinka ir patinka?

                              Parašė digital
                              Pritariu, bet nemanau, kad forumo čigonai supras.
                              Ar forumo "baronas" praves edukacines suopračio paskaitas?

                              Comment


                                Parašė digital
                                Pritariu, bet nemanau, kad forumo čigonai supras.
                                Pavyko grįžti į forumą po neteisėto pašalinimo už to pranešimo apie kažkieno prasivardžiavimą pakomentavimą.

                                Grįžtant į temą
                                Foto 2025.01






                                Nemenčinės plento ir Kairėnų gatvės žiedinė sankryža


                                Comment


                                  Tarp Kairėnų ir Balžio gatvių
                                  Foto 2025.01




                                  Akustinė sienelė ties Karačiūnų sodais


                                  Išsukimas iš Karačiūnų gatvės


                                  Sankryža su Girinaičių ir Balžio gatvėmis


                                  Šioje vietoje po rekonstrukcijos eismas bus organizuojamas kitaip



                                  Sankryža su Balžio gatve

                                  Comment


                                    Tarp Balžio ir Laurų gatvių
                                    Foto 2025.01


                                    Ant tos konstrukcijos turbūt bus sukabinti naujosios sankryžos šviesoforai






                                    Pėsčiųjų perėja šalia "Šilo" stotelės
                                    Šalia anksčiau buvo 17-ojo autobuso žiedas


                                    Kažkur čia yra rekontruojamo 6 km ruožo pusiaukelė


                                    Prieš kalniuką

                                    Comment


                                      Tie vidutinio greičio matuokliai veikia? Ar tik ženklai sustatyti? Nes na tikrai niekas ten nevažiuoja 50 km/h (vietomis 30).

                                      Comment


                                        Imitacijos. Bet jų užtenka, kad greitis ruože būtų apie 60 km/h.

                                        Comment


                                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                          Nes na tikrai niekas ten nevažiuoja 50 km/h (vietomis 30).
                                          Ten remonto metu niekas nelaksto.
                                          Gal kokios sudėtingesnės situacijos būna bandant įšokti į Nemenčinės plentą iš šalutinių gatvelių; tačiau tai niekaip nesusiję su leistinu greičiu.
                                          Paskutinis taisė Romas; Vakar, 19:13.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X