Kaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Parašė bigfan Rodyti pranešimąkas naujo? ar vyksta darbai? kokia pažanga?Parašė Harlem Rodyti pranešimąKaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?
Comment
-
Ilgai lauktas fotoreportažas:
1. Pradžia ties Kairėnų g.
----
2. Dviračių takas dviem lygiais ir net su apšvietimu, o tiek triukšmo buvo... Jeigu dviratininkai save gerbia, tai turėtų viešai atsiprašyti vystytojų už sukeltą isteriką.
----
3. Ties Karačiūnų g.
Garsasienės parinktos vizualiai vienos geresnių naudojamų LT - neutrali į viršų šviesėjanti žalia spalva. Tiesą sakant šioje vietoje iki pirmų gyvenamųjų pastatų 50m. miško, todėl garsasienės iš pirmo žvilgsnio atrodo labiau kaip mokesčių mokėtojų dovana ten esantiems keliems namams. Dovana, kuri kur kas reikalingesnė sakykime Smėlynės arba ties išvažiavimu iš Saulėtekio esantiems tankesniems kvartalams.
-----
4. Ties Grinaičių ir Balžio g. anksčiau čia formuodavosi didžiausi kamščiai visame ruože iki Nemenčinės
-----
5. Įkalnės pradžia ties Laurų g. Dabar aiškiai matosi kodėl buvo iškirsti medžiai tarp plento ir dviračių tako, drenažinė sistema šiuo atveju turėjo didesnį prioritetą. Aišku smagu būdavo važiuoti šį ruožą per karščius šešėlyje, bet užtat tikėkimės infrastruktūrai rečiau reikės remonto.
-----
6. Įkalnei išplatinti vykdyti didžiausi žemės darbai ruože.
-----
7. Antaviliai prarado miško ruoža, bet gavo garsasienes, apšvietimą ir dviračių taką. Čia turbūt daugiausia klausimų koks stebuklų miškas yra kairėje, kad negalima buvo kelio išplatinti jo sąskaita ir taip gyvenvietei išsaugoti žaliąjį ruožą (gal kas nors žinote?).
----
8. Ties Skrabelio g. įvažavimu.
----
9. Išvažiavimas iš gyvenvietės prie Antavilių Sodų 1-osios g.
10. Susijungimas su ankstesniu etapu.
Išvada: jeigu ne numatytas šviesoforų kiekis ir greičio ribojimai, tai šiam ruožui galima būtų duoti labai aukštą balą.Paskutinis taisė Donidavu; 2024.12.26, 15:23.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą3. Ties Karačiūnų g.
Garsasienės parinktos vizualiai vienos geresnių naudojamų LT - neutrali į viršų šviesėjanti žalia spalva. Tiesą sakant šioje vietoje iki pirmų gyvenamųjų pastatų 50m. miško, todėl garsasienės iš pirmo žvilgsnio atrodo labiau kaip mokesčių mokėtojų dovana ten esantiems keliems namams.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą50 metrų yra labai nedaug, einant nuo Vakarinio aplinkkelio link Pilaitės mišku, dar net už kilometro girdisi automobiliai.
Logika.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTies kiekvienu automobiliniu nusukimu nuo pagrindinio kelio dviratininkams teks praktiškai pilnai sustot dėl matomumo nebuvimo.
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Tai jau dabar tenka "visais atvejais <...> sumažinti važiavimo greitį", dėl esamų želdynų per arti sankirtos (STR numato matymo lauką ir jis neatitinka jau dabar), bet dabar reikės "sustoti", todėl:- dalis vienišių sportininkų mals šūdą ant dvirtakio (įskaitant mane);
- dalis sportininkų grupių važiuojančios dvirtakiu tikrai nestos, tai sėkmės automobilistui gintis teisme dėl avarijos, nes tas irgi nestos, nors jam KET irgi galioja dėl nematymo zonos, o ir jo šalutinis;
- didžiausia dalis sportininkų grupių išvis nesinaudos tokiu dvirtakiu, nes nerizikuos savo šiknomis, t. y. važiuos neteisėtai plentu ir trukdys tiems patiems automobilistams.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
O dieve, kaip čia taip acitiko, kad dviratininkams teks laikytis KETo?
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
Praleidot 60 punktą:
60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą[*]didžiausia dalis sportininkų grupių išvis nesinaudos tokiu dvirtakiu, nes nerizikuos savo šiknomis, t. y. važiuos neteisėtai plentu ir trukdys tiems patiems automobilistams.[/LIST]
https://tka.lt/wp-content/uploads/20...I-leidinys.pdf
Gal dar imsis papildomų priemonių, nes ties garsasienėmis matomumas objektyviai yra prastokas. Tai bus aktualu ir vairuotojams ir dviratininkams ir pėstėsiems vakarais.
Jeigu kas nors pravažiuotų dviračiu ir parašytų savo pastebėjimus, būtų objektyviausia.Paskutinis taisė Donidavu; 2024.12.27, 15:01.
Comment
-
Lietuvos Radarų direkcija panaikino didžiausius "eismo saugumo" idiotizmus
Parašė Romas Rodyti pranešimąTame kelyje yra ir daugiau mįslių,
Pvz. kodėl užmiestyje 2 * 2 kelio ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože yra greičio ribojimas iki 70 km / h.
Foto 2024.08
Greičio ribojimas pasirodo tik nuvažiavus apie 1,5 km už Miškonių.
Greitis iki 70 km/ h ribojamas ne dviejų kilometrų, o puskilometrio autostradiniame ruože
Kai tokia plati proskyna ir 70 km/h ribojimas yra perteklinis, bet vis šiokia tokia pažanga
Žvėriukų šuolių vieta
Pasaulis nesugriuvo panaikinus tą LAKD sukurtą greičio ribojimo absurdą.Paskutinis taisė Romas; 2025.01.01, 21:19.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKai tokia plati proskyna ir 70 km/h ribojimas yra perteklinis, bet vis šiokia tokia pažanga
Parašė Romas Rodyti pranešimąPasaulis nesugriuvo panaikinus tą LAKD sukurtą greičio ribojimo absurdą.
Prašau patikslinti, kokia yra 70 km/h apribojimo kelyje 102 Vilnius - Švenčionys - Zarasai nuo 17.21km iki 18.34km priežastis?
Kelias rekonstruotas, keturių eismo juostų, su tvoromis nuo žvėrių, ruožas nėra avaringas, neturi juodųjų dėmių.
Akcinės bendrovės „Via Lietuva“ (toliau - Bendrovė) išnagrinėjo Jūsų 2024.08.11 užklausą dėl valstybinės reikšmės kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai greičio ribojimo. Informuojame, kad 2013 m. rengiant aktualaus kelio ruožo nuo 16,2 km iki 21,8 km rekonstravimo projekto dokumentus (tame tarpe ir privalomuosius aplinkosauginius dokumentus, t.y. Atranką dėl poveikio aplinkai vertinimo), Nemenčinės miškų urėdijos nurodymu gyvūnų migracijai paliktas neužtvertas ~250 m ilgio ruožas. Prieš žvėrių migracijai paliktą koridorių numatyti kelio ženklai mažinantys maksimalų važiavimo greitį iki 70km/val. bei įspėjantys apie gyvūnų migravimą.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tad rekomenduoju visiems, matantiems absurdiškas vietas, pasikreipt į institucijas, o ne beviltiškai forume verkt apie radarų perteklių.
O jei į temą: tik dar kart įrodei, kad keliuose pilna "kliurkų" senose ir net ir naujai sutvarkytose atkarpose. Praėjusias saugumo ekspertizes ir auditus. Kažin ar šiuo atveju darė pakartotinę ekspertizę projekto, ar tiesiog sveiko proto užteko pakeitimams? Nes nuojauta, kad užsakovui, kelio savininkui, mažai rūpi: projektą sulipdė, ekspertizes praėjo ir pirmyn nebesigilinam. (žinau kitos tokios įstaigos gerąsias "praktikas" )
Ir diskutuojant tokiais klausimais daliai oponuojančių reikėtų mažiau advokatauti vienai institucijai ir žarstytis "malonybiniais" epitetais.
Forumas ir yra vieta, kur galima, būtina ir privaloma diskutuoti. Tik tada gali pasidaryti išvadą konkrečioje situacijoje, ar tik pats klaidingai vertini, ar ir kiti su tuo sutinka. Negi rašysi užklausas, jei visiems kitiems tinka ir patinka?
Parašė digitalPritariu, bet nemanau, kad forumo čigonai supras.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąNes na tikrai niekas ten nevažiuoja 50 km/h (vietomis 30).
Gal kokios sudėtingesnės situacijos būna bandant įšokti į Nemenčinės plentą iš šalutinių gatvelių; tačiau tai niekaip nesusiję su leistinu greičiu.Paskutinis taisė Romas; Vakar, 19:13.
Comment
Comment