Tame kelyje yra ir daugiau mįslių,
Pvz. kodėl užmiestyje 2 * 2 kelio ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože yra greičio ribojimas iki 70 km / h.
Arba kam reikia šviesoforo automobiliams šalia degalinės kai į vieną pusę galima buvo padaryti greitėjimo juostą, o iš kitos privažiavimą nuo seniau likusiu ir dabar nenaudojamu keliu. Pėstiesiems - ok. Bet dabar užsidega raudonas pagrindiniam srautui vos tik kas nors išvažiuoja iš to šunkelio. Miškonyse irgi šviesoforų milijonas, nors realiai ir vieno būtų per akis.
Miškonių šviesoforų kiekis įtakos nelabai turi, kai jie taip arti viens kito.
O 70 kmh ribojimas išsiplėtė gan neseniai. Ilgą laiką buvo tik ties žvėrių migracijos vieta.
Tačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?
Tačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?
Taigi sako - ten yra žvėrių migracijos vieta. Važiuojant matosi keliose vietose padaryti paaukštinimai, kad žvėrys galėtų perlipti tvorą. Turbūt žmonių gyvybės svarbiau už tą greičiau pravažiuotą kilometrą.
Kol buvo kelių šimtų metrų sulėtėjimas šalia to pylimo šuoliams, ši prielaida gal ir buvo panaši į teisybę.
Dabar tas 70 km/h ruožas 2*2 juostų kelyje tęsiasi apie 2 km.
Taigi sako - ten yra žvėrių migracijos vieta. Važiuojant matosi keliose vietose padaryti paaukštinimai, kad žvėrys galėtų perlipti tvorą. Turbūt žmonių gyvybės svarbiau už tą greičiau pravažiuotą kilometrą.
Tokiu atveju reikia statyti žvėrių perėjimo vietą. Kas iš viso praleido tokį projektą, kad kelyje 2+2 toje vietoje kur migruoja žvėrys palieki potecialias juodas dėmes.
Dzin tas greičio apribojimas iš tiesų. Važiuoji ir važiuoji. Keliom minutėm vėliau atvažiuoji ir tiek. Gal ir tų kelių minučių skirtumo nesusidarytų. Bet stabdymai greitėjimai užmiesčio kelyje prie šviesoforų tiesiog žudo.
Šitos paminėtos kliurkos ruože nuo Nemenčinės iki Antavilių tikriausiai atsirado panašiai kaip ir nesąmonės dabar rekonstruojamoje dalyje (kur primenu lygioje vietoje numatyti 5 nauji šviesoforai). Nes pigiausias variantas, taip numatyta projekte kuris buvo užsigulėjęs stalčiuose ir nes "niekas dabar neprojektuos iš naujo".
Comment