Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Romai, o Jūs žinote koks yra teorinis vienos eismo juostos laidumas ir kiek automobilių turi pravažiuoti per parą, kad atsirastų poreikis pridėti dar vieną eismo juostą?
    Tamsta taip ir neatsakei, kodėl tas Nemenčinės plentas yra nereikalingas.

    Jei juostų skaičius pačiam atrodo svarbus ir kažką nori įrodyti, galima pačiam nesunkiai išsigūglinti ir pasidalinti šioje temoje, o ne kažkokioje FB grupėje.
    Galima prigalvoti ir sunkesnių klausimų:
    - Kiek pėsčiųjų turi praeiti Antakalnio šaligatviu, kad pridėti papildomą plytelę.
    - Kiek dviratininkų turi pravažiuoti dvirtakiu arba kiek metų turi likti iki rinkimų, kad reikėtų rekonstruoti dvirtakį ir išardyti po dvejų metų.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Yra žinomas visuotinas faktas, kad kamerų prožektorių šviesa dažnai kerta per smegenis ir subujoja pas žmones visokie didybės kompleksai.
    Tai pasako, kad šis plentas "vilniečiams visškai nereikalingas" , tai viešo aptarimo VMS patalpose metu prišneka totalių absurdų kryptingai žlugdant Šiaurinę ir t.t.
    WTF dievas nenusileidžia ant žemės "laikyti bazarą" už savo žodžius (...)
    Savo laiku buvo tokių "žaliųjų", kurie 1988 metais sėkmingai torpedavo Vakarinį aplinkkelį, o paskui paaiškėjo, jog tai viso labo žaliųjų garažų savininkai. Aplinkkelio statyba buvo nukelta 28 metams ir visus tuos metus Laisvės prospekto gyventojai turėjo uostyti dulkes ir klausyti triukšmo.
    Tai ir šiuo atveju prašom įvardinti savo interesą arba pateikti konkrečius argumentus, kodėl vis dėlto Nemenčinės plentas yra nereikalingas.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
      Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?

      Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?

      Šaltinis: https://eismoinfo.lt/

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

        Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?

        Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?

        Šaltinis: https://eismoinfo.lt/
        Eilinis spamintojas. Kitą kartą surašyk 20 retorinių klausimų viename sakinyje.

        1. Trakų kryptimi pusė atstumo priklauso Trakų rajonui, tai kreipkis į Trakų savivaldybę su klausimais del A16 ar jie išvis planuoja 4 juostas.

        2. Tarandės A2 šiemet pradės jungiamąjį kelią. Beje įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-04-13 172241.jpg Views:	0 Size:	110,8 kB ID:	2123976

        3. Gariūnai ir taip turi 4 juostas. + pridės viadukus. Ir primenu įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
        Click image for larger version  Name:	Gariunai.jpg Views:	0 Size:	105,6 kB ID:	2123977

        Comment


          Žemės darbai vyksta, todėl jau aiškiai matosi į kurias puses plentas bus plečiamas.
          Kol kas dar jokio veiksmo prie Laurų sodų užkilimo.

          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095540_Gallery.jpg Views:	0 Size:	323,1 kB ID:	2127208
          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095445_Gallery.jpg Views:	0 Size:	320,5 kB ID:	2127209
          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095602_Gallery.jpg Views:	0 Size:	396,2 kB ID:	2127210
          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095503_Gallery.jpg Views:	0 Size:	349,0 kB ID:	2127211
          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095622_Gallery.jpg Views:	0 Size:	415,5 kB ID:	2127212
          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095646_Gallery.jpg Views:	0 Size:	399,6 kB ID:	2127213

          Comment


            Kažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės, yra visiškas nesusipratimas.
            Paskutinis taisė abruo; 2024.04.30, 17:18.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Kažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės g., yra visiškas nesusipratimas.
              Projekte nenumatyta pasodinti nei vieno medžio Iškerta apie 15 000 ir nepasodina nei vieno.

              Comment


                O užtektų tiesiog pakoreguoti važiuojamųjų dalių padėtis ir dalį medžių palikti, sodinti naujų nėra reikalo. Liūdna.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  O skiriamoji juosta kokio pločio ? Nes medis yra potencialus pavojus smūgio metu, o kai išauga, pradeda lįst į kelią. Aišku jei plotis didelis, tada tikrai galima. O koks skirtumas kai važiuoji, degina saulė kelią ar ne ? Labiau matomumas svarbu

                  Comment


                    Senojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Senojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.
                      Tai ir sakau, priklauso kokio pločio bus. Jei toks, kaip senoje dalyje, tada taip, galėtų. Ypač turint galvoje, kad važiuojama pro šalia esančias gyvenvietes, tai padėtų ir triukšmui mažint. O jei nesodins, tada nėra prasmės daryti didelio pločio, gali tiesiog atskirti priešpriešinius srautus ir viskas

                      Comment


                        Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.

                        Skiriamoji bus tokia, kiek reikia barjerui įrengti. Maždaug toks pat plotis, koks yra už miesto ribos.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.

                          Skiriamoji bus tokia, kiek reikia barjerui įrengti. Maždaug toks pat plotis, koks yra už miesto ribos.
                          Tai čia ir yra problema. Turėtų būti toks, kaip senojoje. Ir nereiktų nieko sodinti.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Tik reikėtų kirsti žymiai daugiau miško. Kažin ar yra logikos tame.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.
                              Tik yra viena bėdelė – darbai bus daromi ne pagal tą projektą, nes jis nebeatitinka teisės aktų reikalavimų. Ten net sankasos nuolydis nurodytas neteisingai, tad nupirktas yra darbų įkainis ir projektas kis vykdymo eigoje.
                              Skaičiau konkurso klausimų-atsakymų seriją ir šiurpau kiek rangovai ten identifikavo projekto klaidų bei kokius acakymus teikė savivaldybė.

                              Comment


                                Eismas prie kelio KK102 susiaurėjimo ties Kairėnų gatve.
                                Anksčiau čia lyg ir nebuvo tokių kamščių

                                Foto 2024.06
                                Pamatęs , kad susiprastinti reikės į pirmą juostą iš karo ir persirikiavau į dešinę juostą


                                Pasirodo per anksti tą padariau - mašinos pirmoje eilėje stovėjo, o antroje važiavo ištisiuniu srautu . Iuž tenka poros zuikių žiopliukų kurie praleidžia 5 mašinas iš kairės, ir visa eilė stovi.
                                Kai kas neištvėręs iš pirmos rikiavosi į antrą juostą, bet nutariau dėl įdomumo pažiūrėti kiek užtruks važiavimas pimkąją juostą.


                                Ilgai palaukus pirma eilė pajudėjo


                                Žiedukas sankryžoje su Kairėnų gatve


                                Tas puskilometrio atkarpėlė įveikta per 12 -14 minučių
                                Negi Vilniaus m. savivaldybei, kuri išštaškė krūvą pinigų "pažangiausiems". radarams sunku pastatyti porą ženklų, kad visi važiuotų "užtrauktuko principu"
                                Negi savivaldybe, kuri iššvaistė šimtus tūkstančių apsišlapinusių bomžų reklamai, sunku užsakyti socialinę reklamą ir nusipirkti kelis straipsnius internete su papaiškinimais, kaip reikia susiprastinti mandagiai praleidžiant kas antrą mašiną ir nesudarant spūsčių

                                Čia pavyzdys, kaip pas kaimynus lenkus prasisiurbia kur kas didesnis kamštis, nes visi laikosi "užtruaktuko" principo.

                                Comment


                                  Tarp Kairėnų ir Balžio gatvių
                                  Foto 2024.06


                                  Kai kur paklotas ir asfaltas


                                  Sankryža su Karačiūnų gatve


                                  Sankryža su Balžio gatve


                                  Įdomu kas čia vyko šį tvankų savaitgalį, kai grįžti į Vilnių norėjo išsimaudę Tapelių ir Šilo ežeruose

                                  Comment


                                    Tarp Balžio g. ir Laurų g. sodų




                                    Įkalnė


                                    Matosi buvęs dviračių takas

                                    Comment


                                      Nuo Laurų sodų iki Vilniaus m. ribos
                                      Foto 2024.06
                                      Užvažiavus ant kalno




                                      Sankryža su Antavilių gatve


                                      Posūkis į Zamečkavą




                                      Iškirstas miškas




                                      Paskutinis posūkis




                                      Prasideda 2 x 2 juostų kelias su kelių kilometrų ruože taikomais absurdiškais greičio ribojimais iki 70 km/val.

                                      Comment


                                        Kaip ten nemencines pl.statybu progresas.gal kas foto imestu,

                                        Comment


                                          Parašė Harlem Rodyti pranešimą
                                          Kaip ten Nemencines pl. statybu progresas.
                                          Prieš pusantros savaitės pusėje kelio (nuo "Šilos" stotelės arba buvusio 17 autobuso žiedo iki Kairėnų gatvės) eismas vyksta nauju asfaltu šiaurės rytinėje plento pusėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X