Lietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimąLietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.
Comment
-
Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimą
Bet kur tada Ralis vyks kai viska išasvaltuos
- 1 patinka
Comment
-
Vis tiek laikausi nuomonės, kad žiūrint kaip finansuojami keliai, nepanašu, kad esam pajėgūs vystyti žvyrkelių asfaltavimo programas.
Nebent tą darys pajėgesnės savivaldybės.
Greičiausiai jei labai nedidės LAKD finansavimas, reiks tenkintis, kad bent jau perasfaltuoja esamus krašto ir magistralinius kelius, nes jau dabar nekažkas, ir yra nemažas visuomenės sprendimas tvarkyti tarpmiestinius kelius. Vien dėl demografinių tendencijų gali visa politinė agenda judėti iš emigravusių kadaise tankiai apgyvendintų rajonų, į didesnius miestus, t.y. aktualumas greitkelių kokybės, kelių jungiančių didesnius miestus ir t.t.
Tokia realybė, norėčiau ir aš, kad Lietuva ar šiaip pasaulis būtų geresnis, pvz. visi keliai būtų asfaltuoti ir vidutinės/geros būklės Lietuvoje (o magistraliniai keliai - puikūs) ir pan.Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.26, 22:53.
Comment
-
Paaiškino, kodėl Latvijoje ir Estijoje kelių būklė pastebimai geresnė
Latvijos valstybinės kelių įmonės „Latvijas Valsts ceļi“ atstovas Karlis Bajarsas atskleidė, kaip valstybė sprendžia vieną opiausių asfaltuotų kelių eksploatacijos problemų – provėžų susidarymą.
Ne vienų metų latvių patirtis kovojant su provėžomis keliuose parodė, kad kelio patvarumo paslaptis, be kitų parametrų, tokių kaip oro tuštymių asfalto dangoje kiekis, dažnai slypi parenkant bitumą (rišančiąją asfalto medžiagą) projektuojant konkrečius kelio ruožus: „Problemas dažniausiai fiksuodavome, kai asfalto mišiniams panaudodavome nemodifikuotą bitumą, kuris yra mažiau elastingas“, – atskleidė Latvijos kelininkas.
Estų sprendimas: ne vien bausti, bet ir apdovanoti
„Paprastai kelius tiesiantys rangovai gauna baudas, kai jų darbo rezultatai neatitinka nustatytų reikalavimų, ir negauna jokių paskatų, jei padaro geriau, nei reikalaujama. 2018 m. valstybinė Estijos kelių agentūra pradėjo ieškoti labiau subalansuoto būdo, kuris paskatintų kelininkus nesiorientuoti tik į nustatytų reikalavimų įgyvendinimą. Taip, be baudų, atsirado ir premijų sistema, pagal kurią rangovai gauna papildomas pinigines išmokas, jei jų nutiesto kelio parametrai viršija reikalavimus“, – sakė M. Truu.
Anot jo, tradicinė baudomis paremta sistema suponuoja tokį rangovų veikimą, kai rangovas stengiasi tiksliai įgyvendinti nustatytus kokybinius reikalavimus, o premijos už papildomas pastangas nulemia geresnę asfalto dangos kokybę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa vienas ministras buvo užsiėmęs kelių kokybės tikrinimu, tik ponui Romui vis tiek neįtiko.
Prieš 9 metus Lietuvoje buvo taip:
O dabar šitaip:
O jei rimtai, praeitą savaitgalį nuvažiavau porą šimtų kilometrų krašto keliais, tai kelių danga, ir ypač nutrupėję pakraščiai po žiemos atrodo prasčiau nei anksčiau- gal kaltas permainingas oras.
Bet kadangi laimingai grįžau tai nereikia čia varyti ant geriausos Lietuvoje LAKD (nes kitokių ir nėra).
- 2 patinka
Comment
-
Prieš kokius 20m, kažkuriam interviu, kelininkas (turbūt iš tuometinės LAKD), pasakė: kelių tiesimo taisyklė NR.1: teisingas kelio profilis. Profilis turi būti toks, kad vanduo nestovėtų ant kelio.
Jau 11 metų kasdien 2x pravažiuoju KK1906. Dirbami laukai iš vienos pusės yra gerokai aukščiau nei pats kelias, iš kitos pusės žemiau. Kelkraščiai užžėlę žole, pralaidos palei kelią esančiuose grioviuose užakę. Pavasarį grioviai persipildo, apsemia kelią, vanduo nuo kelio nenubėga. Kelių priežiūra kasmet kantriai ir nuobodžiai lopo tuos lopus tose vietose, kelios dešimtys pravažiuojančių keičiasi prakirstas padangas. Bet bent jau atkimšti pralaidas, nugreideruoti pakraščius kažkodėl niekam nekyla mintis....
Dar vienas keistas dalykas: dauguma atveju, kai kelininkai užtaiso duobes, nesandarina siūlių tarp seno ir naujo asfalto. Tai jei problema yra, kad vanduo patenka į tarpus, kodėl tie tarpai paliekami atviri?
edit: pridėjau vakar dienos foto.Paskutinis taisė goolfietis; 2024.02.21, 10:24.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮtiko, gal kažką ne taip supratai
Prieš 9 metus Lietuvoje buvo taip:
- 2 patinka
Comment
-
/\ Kažkokie didžasalio (iš mažosios raidės) lygio bajeriai. Paaiškink ką tamsta norėjai pasakyti.
Gal pats įsidarbinai LAKD ar teiki kokias prekes tai įstaigai, kad tokia meilė LAKD, nesvarbu ar ji ką nors veikia ar tik stato radarus.
Parašė digital Rodyti pranešimąTai jo, lengviausia papostinti pora foto ne į temą. Tai kuo neįtiko ministras, kuris bent jau bandė kažką aiškintis dėl kokybės?
Moderatorius, o užsiimi provokavimu kaip koks užsisėdęs Ignalina. Pasigėdytum iš pagarbos moderatoriaus statusui.
Kaip paklausei, tokį atsakymą ir gavai.
Jei nori įrodinėti, kad kelių būklė Lietuvoje yra puiki ir Susiiekimo ministras gerai dirba, pažiūrėk į tas nuotraukas arba pats pasivažinėk Lietuvos asfaltuotais keliais su provėžomis, pavasarinėmis nuograužomis bei nuošliaužomis. Jei mašina dar nebus pametusi ratų galima nuvažiuoti pas kaimynus; bet tai jau atskira tema.Paskutinis taisė Romas; 2024.02.20, 23:44.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kažkokie didžasalio (iš mažosios raidės) lygio bajeriai. Paaiškink ką tamsta norėjai pasakyti.
Gal pats įsidarbinai LAKD ar teiki kokias prekes tai įstaigai, kad tokia meilė LAKD, nesvarbu ar ji ką nors veikia ar tik stato radarus.
Kažkoks įkyrus įprotis "taginti" kai tavęs niekas to neprašo.
Moderatorius, o užsiimi provokavimu kaip koks užsisėdęs Ignalina. Pasigėdytum iš pagarbos moderatoriaus statusui.
Kaip paklausei, tokį atsakymą ir gavai.
Jei nori įrodinėti, kad kelių būklė Lietuvoje yra puiki ir Susiiekimo ministras gerai dirba, pažiūrėk į tas nuotraukas arba pats pasivažinėk Lietuvos asfaltuotais keliais su provėžomis, pavasarinėmis nuograužomis bei nuošliaužomis. Jei mašina dar nebus pametusi ratų galima nuvažiuoti pas kaimynus; bet tai jau atskira tema.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąDar vienas keistas dalykas: dauguma atveju, kai kelininkai užtaiso duobes, nesandarina siūlių tarp seno ir naujo asfalto. Tai jei problema yra, kad vanduo patenka į tarpus, kodėl tie tarpai paliekami atviri?
Parašė John Rodyti pranešimąDar viena gana reikšminga priežastis, imho, galėtų būti visiškas, totalus ir sistematiškas apsileidimas, bb dėjimas ir nepakankamas finansavimas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Atsakysiu svetimais žodžiais:
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o gal pasidomėkite kas yra laikinas remontas? Nes žiemą yra "gesinamas gaisras" o nuo pavasario (kai bus tinkamos oro sąlygos) prasidės remonto darbai.
Tipiškas kelininko pasiteisinimas: suremontuosim vėliau. Pataisysim pasekmes, priežastis pašalinti per daug sudėtinga...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
O gal pasidomėkit, kodėl toje vietoje reikalingas laikinasis remontas. Tą laikiną remontą ten daro kasmet. Ir kasmet vasaros viduryje atvažiuoja, prafrezuoja, užlopo. Siūlių tarp asfalto nesandarina. Ateina sekanti žiema - trūkt už vadžių, vėl iš pradžių.
Tipiškas kelininko pasiteisinimas: suremontuosim vėliau. Pataisysim pasekmes, priežastis pašalinti per daug sudėtinga...
Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?
Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.
Ir beje, taip, raudonai pažymėtas vasaros darbas. "Duobės atsiranda dėl į asfalto tarpus patenkančio vandens, kuris šaldamas plečiasi ir laužo asfaltą".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?
Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.
Ar šis forumas skirtas diskusijoms, ar turi kažkokią slaptą misiją. Kažkodėl verkimai Vilniaus VT, Ryga-Vilnius bei kitose temose liejasi jau po keliasdešimt puslapių ir tai matyt "duoda daug naudos"
- 3 patinka
Comment
Comment