Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei šitoje vietoje yra ir gamtinių kliūčių, ir šiaip mažai vietos, o padaryt idealiu atveju reiktų daug... Būtų įdomu pamatyti visą projektą ką buvo pripaišę.
Comment
-
Ketvirtadienį spaudos konferencijoje pristatyta, kad ištyrus 33 skirtingus kelius nustatyta, jog kokybės reikalavimų neatitinka beveik 90 proc. tirtų kelių. Net 18 kelių buvo nustatyti esminiai pažeidimai, dėl kurių pastarieji apskritai neturėjo būti priimtini. Kaip konstatavo ekspertai, be defektų yra tik 4 iš audito metu tirtų kelių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe nesugeba, o nenori, nes remontuoti už kelių metų reikės, o tai naujas užsakymas toms pačioms firmoms. Taip ir sukasi ratas.
Comment
-
O kas uždraus? Laisva konkurencija. O jei konkurso sąlygas surašys taip, kad proteguoti užsienio firmas, teismai konkursus nutrauks ir pareikalaus pakeisti sąlygas. Ne statybos ar tiesimo firmose bėda, o tame, kad yra mafijinės struktūros ir ranka plauna ranką. Tie, kas turėtų kontroliuoti ir reikalauti kokybės, kaip valstybės atstovai, patys ima kyšius ir žiūri pro pirštus, kaip daroma chaltūra. Dar daugiau, teisės aktai irgi priimami tokie, kokie reikalingi tai mafijai sukti savo bizniuką su kelių tiesimu ir remontu...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tikrai būtų įdomu, nes kažką super gudraus prigalvoti ten kažkaip sudėtinga. Maximum - šaligatvį tarp Lentvario ir Naujojo Lentvario (dvirtakis ten netilps). O pralaidą toje pelkėje jau reikėjo prieš keliasdešimt metų daryti.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už sąrašą. Gerai būtų nurodyti šaltinį
Kažkodėl nenurodyti projektuotojai. Kadangi ši rinka yra oligopolinė, tai ir dauguma išbrokuotų projektų turbūt iš tų pačių firmų.
Ten labai skirtingos sumos ir matyt skirtingi pažeidimai. Jei kokio kelio asfaltavimo projektas kainuoja mažiau nei 1000 EUR, tai ir klaidos neesminės.
Sąrašo ilgumas daro įspūdį - Lietuvoje nėra nei aukštų kalnų nei kitų gamtinių kliūčių. Dauguma projektų standartiniai.
Nesinori tikėti, kad mūsų kelių projektuotojai temoka projektuoti tik šviesoforus, bičių kalnelius, šulinius kelio trasoje ir daug daug daug metalo atitvarų,
Ar tikrai dabar tokios projektavimo kainos - 1 km kelio 10.000 EUR už paprasto žvyrkelio suprojektavimą (ten turbūt jau visur nurodyti eurai)
Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22
Comment
-
Žinoma, kad kitaip. Būna, kad taiso broką, bet tai lašas jūroje. Taiso visiškai akivaizdų broką, jei jis išlenda labai greitai po darbų pabaigos.
Kokie ten dar juodi sąrašai? Nieko tokio nėra. Dar kartą kartoju, kad yra kelininkų mafija ir jų žmonės valdžioje neleidžia "skiausti" viarslinykų... Sistema uždara, juk Lietuvoje nėra nei 10 firmų, kurios užsiimtų kelių remontu ir tiesimu. Visus užsakymus laimi tos kelios įmonės, dėl vaizdo, aišku, kartais kai ką gauna kokie latviai ar lenkai...
Comment
-
Parašė Dariukas Rodyti pranešimąkodėl tvarkomi tokie keliai tik kosmetiškai? pvz.:viena miesto gatvių. panaši situacija 148 kelyje nuo Šiaulėnų iki Kelmės rajono ribos (Šušvės upelio). ten greitis svyruoja 50-70 km/h
Comment
-
Trupantiems Lietuvos keliams – miglotos perspektyvos
Pastarosios kelios savaitės Lietuvos vairuotojams sukėlė kaip niekada daug nepatogumų. Dėl prastos priežiūros netoli Grigiškių patvino greitkelis Vilnius-Kaunas, savaitgalį grįžtančius iš pajūrio pasitiko netikėtai uždaryta viena eismo juosta ir dešimtis kilometrų nusidriekusios spūstys. Neretas įstigęs vairuotojas susimąstė, kas gi nutiko Lietuvos keliams, kuriais dar prieš keletą metų galėjome didžiuotis.
Pasirodo, kad pastarųjų porą metų susiklostė tokia situacija, jog keliai atnaujinami kur kas rečiau, o prošvaisčių situacijai pasikeisti artimiausiu metu nėra daug – nepanaudojamos ir neefektyviai skirstomos Kelių priežiūros ir plėtros programai (KPPP) skirtos lėšos, kaip niekada lėtai skelbiami kelių atnaujinimo konkursai, o valstybei ir visuomenei svarbūs kelių infrastruktūros projektai stovi vietoje. Situacija tapo tokia prasta, kad Susisiekimo ministerijos neveiklumo nepasikentęs Seimo Ekonomikos komitetas nusprendė vykdyti nuolatinę transporto infrastruktūros projektų įgyvendinimo parlamentinę kontrolę...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTrupantiems Lietuvos keliams – miglotos perspektyvos
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=78560751
Comment
-
Citata: "vairuotojas susimąstė, kas gi nutiko Lietuvos keliams, kuriais dar prieš keletą metų galėjome didžiuotis." man primena susirūpinimą, kas nutiko kolūkiams, kad karvių skaičius sumažėjo.....
Keliais buvo galima didžiuotis prieš 30 metų, ir tik prieš SSSR ir PL, tai dabar rašyti, kad prieš keletą metų galėjome didžiuotis keliais yra kažkokia buka demagogija skirta bobutėms, kurios toliau Augustavo nėra nuvažiavusios. Akivaizdu, kad Masiulis užkabino rimtą slibiną, kuris dabar kandžiojasi.As much power as necessary, as much freedom as possible
- 3 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąCitata: "vairuotojas susimąstė, kas gi nutiko Lietuvos keliams, kuriais dar prieš keletą metų galėjome didžiuotis." man primena susirūpinimą, kas nutiko kolūkiams, kad karvių skaičius sumažėjo.....
Keliais buvo galima didžiuotis prieš 30 metų, ir tik prieš SSSR ir PL, tai dabar rašyti, kad prieš keletą metų galėjome didžiuotis keliais yra kažkokia buka demagogija skirta bobutėms, kurios toliau Augustavo nėra nuvažiavusios. Akivaizdu, kad Masiulis užkabino rimtą slibiną, kuris dabar kandžiojasi.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKai pusę metų pila pamazgas apie vagis kelininkus, nors su kelių tyrimų eiga net nesiteikė supažindinti, tai ministras "maladiec". O kažkoks filosofinis straipsnelis apie nieką, tai jau mafija ir slibinai. Populiarumo taškus prarasti aišku skaudžiau, nei uždirbti.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Paprastam vairuotojui aišku sudėtinga susigaudyti kas ir kur čia teisus ar neteisus, bet kad kelių statyba LT nusivažiavo, ir tai ne kelių pastarųjų metų klausimas, manau sunku ginčytis. O kas konkrečiai dėl to kaltas: kelininkai, finansai ar ministerija, o gal VP procedūros, tai tikrai nėra vienreikšmiško atsakymo, greičiausiai visi po truputį. Ir rask dabar kaltą, kuris prastūmė įstatymą, kad kelio asfalto storio paklaida gali būti net 10cm? Deja, bet tokiu atveju dėmė krenta visiems dirbantiems tame sektoriuje.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.17, 19:22.
Comment
-
Aš tai supratau, kad būtent asfalto, bet gal čia ir rašo neaiškiai. Aišku, kad 10 cm asfalto atrodo gana daug. O dabar aiškiai rašo, kad bus max 3,4 cm asfalto dangos nuokrypis.
http://alkas.lt/2017/05/25/kelio-dan...nta-net-10-cm/
Jei turit geresnių nuorodų, meskit, pasiaiškinsim.As much power as necessary, as much freedom as possible
- 1 patinka
Comment
-
Naujuose reikalavimuose numatytas didžiausias leistinas visos kelio dangos storio svyravimas – tik 3,4 cm (asfalto sluoksniui bus taikoma 4 mm nuokrypio riba, kai iki šiol buvo taikoma 40 mm riba)
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=74747922
- 1 patinka
Comment
Comment