Parašė goolfietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kelias nuo Joniškio link Jelgavos dar prieš keletą metų buvo, turbūt, pats baisiausias kelias Latvijoje, turbūt Lietuvoje net nėra tokio baisumo kelio, koks ten buvo - tai nelabai yra kuo latviams didžiuotis, jie irgi gerokai vėluoja su kelių remontais.
Comment
-
Banaliai per capita reiktų žiūrėt kiek pinigų yra skiriama keliams.
Nors įtaką manau darė ir prastesnė nei turėtų būti kelio įrengimo kokybė, per greitas susiprovežavimas ir pan.
Lyg buvo susirūpinta ir šiuo klausimu, pakeisti reglamentai. Jų laikymasis yra/bus kitas klausimas.
Šiaip matau, kad niekas nebeturi fantazijų dėl Lietuvos kelių, kiek stebiu viešą erdvę, taip kaip 2010 m. nebuvo fantazijų dėl Kauno duobėtų gatvių. Žmonės važiuoja į Lenkiją, Latviją, nori tokios pačios kokybės ir pas save.
Išlieka vidinis nedidelis optimizmas, kad vis tik didins kelių finansavimą, pradės magistralinių ir svarbių krašto kelių remontus, tik įspėju, kad greičiausiai susidursime su nutolusių vietovių kelių prastėjančia būkle, bet tie regionai ir taip nemaža dalimi yra angl. sakant gonners. Gali būti po poros ar trijų rinkimų ciklų nebelikti žymaus elektorato, kuri kažką lemtų rinkimuose, t.y. spėju artimiausiais dešimtmečiais, analogiškas žvyrkelių asfaltavimo programas kokios buvo prie Skvernelio galėsim primiršti. Daugiau lėšų didesnių miestų gatvėms ir juos jungiantiems keliams, o su mažesniais miestais ir mažesnės svarbos keliais bus liūdniau.Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.28, 17:36.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąBanaliai per capita reiktų žiūrėt kiek pinigų yra skiriama keliams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ne taip viskas paprasta, reikia išsiaiškinti kiek pinigų skiriama infrastruktūros išlaikymui (kaip minėjau, pas mus nemažai lėšų yra panaudojama niekam nereikalingų žvyrkelių asfaltavimui), bei iš to dalinti kelių ilgį (taipogi ne visą, nes keliai būna skirtingų kategorijų, kartu su visokiais laukų keliukais, kurių spėju iš viso niekas neprižiūri). Anąkart nemažai uztrukau, kol paskaičiavau.
Iš vis pastaruoju metu tikrai nemažai buvo lėšų skiriama miestų/miestelių gatvių tvarkymui.
Nežinau ar čia ikoniškiausias pavyzdys, bet labai įsiminė kai teko pravažiuot šią vietą ties Panevėžio riba.
Teko važiuot link Latvijos pro Panevėžį. Latvijoje puiki danga, Lietuvoje šiek tiek prastesnė nauja danga ties pasieniu, ir nuo Pasvalio labai vidutiniška danga. Įvažiavus į Panevėžį tarsi vėl sugrįžti į Europą.
Kas liečia miestus, bent jau didesniuose ekonomiškai aktyvesniuose miestuose, tikrai nesinori matyti mažėjančių apsukų. Reikalingos proper gatvių rekonstrukcijos, kad miestai taptų jaukesniais, būtų maloniai judėti pėsčiomis, važiuoti dviračiais.
Žvyrkelių programa, man toks jausmas, norėta vystyti dėl ten gyvenančių rinkėjų, kad balsuotų už Skvernelį. Išasfaltuotų žvyrkelių efektą jaučia nedaug žmonių, ir nepanašu, kad anąkart paėjo ši korta, išrinko 2020 m. "baisiuosius" konservatorius.
Magistralinių kelių tvarkymas gali atsigauti, tik man neramu, kad paskui nesigautų kaip Latvijoje ar Lietuvoje užpraeitam dešimtmetyje.
Iš tikrųjų, ten nacionaliniai ir krašto keliai labai pagerėję, geresni nei kada nors buvo Lietuvos keliai, bet savivaldybių gatvės, įskaitant Jelgavą, Rygą, degraduoja. Girdėjau sakant, kad pvz. Jelgavoj nei vienos gatvės neperasfaltavo per 2022 metus, ar Rygoj iki dabar nesulopo pavasarį atsivėrusių duobių. Tokios dvi medalio pusės.Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.28, 18:12.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kokius tenka apčiuopti prioritetus. Panašu "vietiniai keliai > nacionaliniai keliai".
Iš vis pastaruoju metu tikrai nemažai buvo lėšų skiriama miestų/miestelių gatvių tvarkymui.
Nežinau ar čia ikoniškiausias pavyzdys, bet labai įsiminė kai teko pravažiuot šią vietą ties Panevėžio riba.
Teko važiuot link Latvijos pro Panevėžį. Latvijoje puiki danga, Lietuvoje šiek tiek prastesnė nauja danga ties pasieniu, ir nuo Pasvalio labai vidutiniška danga. Įvažiavus į Panevėžį tarsi vėl sugrįžti į Europą.
Kas liečia miestus, bent jau didesniuose ekonomiškai aktyvesniuose miestuose, tikrai nesinori matyti mažėjančių apsukų. Reikalingos proper gatvių rekonstrukcijos, kad miestai taptų jaukesniais, būtų maloniai judėti pėsčiomis, važiuoti dviračiais.
Žvyrkelių programa, man toks jausmas, norėta vystyti dėl ten gyvenančių rinkėjų, kad balsuotų už Skvernelį. Išasfaltuotų žvyrkelių efektą jaučia nedaug žmonių, ir nepanašu, kad anąkart paėjo ši korta, išrinko 2020 m. "baisiuosius" konservatorius.
Magistralinių kelių tvarkymas gali atsigauti, tik man neramu, kad paskui nesigautų kaip Latvijoje ar Lietuvoje užpraeitam dešimtmetyje.
Iš tikrųjų, ten nacionaliniai ir krašto keliai labai pagerėję, geresni nei kada nors buvo Lietuvos keliai, bet savivaldybių gatvės, įskaitant Jelgavą, Rygą, degraduoja. Girdėjau sakant, kad pvz. Jelgavoj nei vienos gatvės neperasfaltavo per 2022 metus, ar Rygoj iki dabar nesulopo pavasarį atsivėrusių duobių. Tokios dvi medalio pusės.Paskutinis taisė Laure23; 2023.08.28, 18:26.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kokius tenka apčiuopti prioritetus. Panašu "vietiniai keliai > nacionaliniai keliai".
Iš vis pastaruoju metu tikrai nemažai buvo lėšų skiriama miestų/miestelių gatvių tvarkymui.
Nežinau ar čia ikoniškiausias pavyzdys, bet labai įsiminė kai teko pravažiuot šią vietą ties Panevėžio riba.
Teko važiuot link Latvijos pro Panevėžį. Latvijoje puiki danga, Lietuvoje šiek tiek prastesnė nauja danga ties pasieniu, ir nuo Pasvalio labai vidutiniška danga. Įvažiavus į Panevėžį tarsi vėl sugrįžti į Europą.
Kas liečia miestus, bent jau didesniuose ekonomiškai aktyvesniuose miestuose, tikrai nesinori matyti mažėjančių apsukų. Reikalingos proper gatvių rekonstrukcijos, kad miestai taptų jaukesniais, būtų maloniai judėti pėsčiomis, važiuoti dviračiais.
Žvyrkelių programa, man toks jausmas, norėta vystyti dėl ten gyvenančių rinkėjų, kad balsuotų už Skvernelį. Išasfaltuotų žvyrkelių efektą jaučia nedaug žmonių, ir nepanašu, kad anąkart paėjo ši korta, išrinko 2020 m. "baisiuosius" konservatorius.
Magistralinių kelių tvarkymas gali atsigauti, tik man neramu, kad paskui nesigautų kaip Latvijoje ar Lietuvoje užpraeitam dešimtmetyje.
Iš tikrųjų, ten nacionaliniai ir krašto keliai labai pagerėję, geresni nei kada nors buvo Lietuvos keliai, bet savivaldybių gatvės, įskaitant Jelgavą, Rygą, degraduoja. Girdėjau sakant, kad pvz. Jelgavoj nei vienos gatvės neperasfaltavo per 2022 metus, ar Rygoj iki dabar nesulopo pavasarį atsivėrusių duobių. Tokios dvi medalio pusės.
O iš baisesnių tarpmiestinių kelių man labiausiai atmintyje įstrigo kelias tarp Kvėdarnos į Švėkšną. Ten jau iš viso neaišku kur esi, ar Lietuvoje, ar rusijoje: https://www.google.com/maps/@55.4981...8192?entry=ttu
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Yra krašto keliai ir rajoniniai keliai pas mus - turbūt atitikmenys jūsų pareiškime nacionalinių bei krašto kelių. Bendrai nekeista, nes tai visgi yra svarbiausios Latvijos arterijos į išorinį pasaulį. Nebent jūs nacionalinius turit omenyje ir magistralinius - tokiu atveju su pareiškimu nelabai eitų sutikti. Kiek km magistralinių kelių turi Latvija ir kada planuoja turėti?
Latvijos A-keliai ir P-keliai.
Magistraliniai keliai Lietuvoje ir yra vadinami visais A-keliais. Latvijoje tiesiog pavadinti autokeliais (autocelš).
Dalis magistralinių kelių Lietuvoje yra automagistralės (A1, A2, A5). Latvija tokių kelių neturi, bet planuoja turėti.
Viskas ok, kad Latvija susitvarkė kelius, ir tą būtina pasiekti Lietuvai, bet nepatinka girdėti, kad latviai neskiria lėšų miestų gatvėm, Rygos gatvės ir šaligatviai nepasirodė patenkinamos būklės. Net įspūdis priešingas. Jei nuo Rygos įvažiavus į Panevėžį, miesto gatvė pagerėja. Įvažiavus į Rygą, puikus kelias baigiasi, prasideda kažkokie Vilniaus Savanorių prospekto Paneriuose vaibai (smarkiai suprastėjusi danga).
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Su viskuo labai sutinku, tik viena pastaba - mažuose miesteliuose (kurių per pastaruosius pora metų teko labai daug apvažiuoti) situacija su keliais vis dar yra labai liūdna. Lopas ant lopo ir ant viršaus dar vienas lopas. Didesnio remonto nematyta kelis dešimtmečius.
O iš baisesnių tarpmiestinių kelių man labiausiai atmintyje įstrigo kelias tarp Kvėdarnos į Švėkšną. Ten jau iš viso neaišku kur esi, ar Lietuvoje, ar rusijoje: https://www.google.com/maps/@55.4981...8192?entry=ttuPaskutinis taisė PoDV; 2023.08.28, 18:48.
- 1 patinka
Comment
-
Latvijoje dar pakankamai likę asfaltuotų kelių (ir ne kokių nors vietinių, rajoninės reikšmės),tokios būklės, kad žvyrkeliu būtų tikrai maloniau važiuot.
Bet kokie geri ar blogi Latvijos keliai bebūtų, mūsų keliams tai jokios įtakos nedaro.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Latvijoj buvo, Lietuvoj liko. Nėra kuo lietuviams didžiuotis, kad pas mus ilgiau geras kelias buvo, nei pas jus. Važiuojant nuo Šiaulių link N. Akmenės, atkarpa nuo Kruopių iki Akmenės išvis praktiškai nepravažiuojama....Paskutinis taisė Nitro; 2023.08.29, 11:26.
Comment
-
Dar vienas straipsnis, patvirtinantis tą, ką buvau kalbėjęs - kad lėšų skiriamų keliams neužtenka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...alinio-remonto
Comment
-
na jo, vieni nori kuo geresnių kelių, kiti tuo tarpu nenori mokėti kelių mokesčio (ir kitų mokesčių)... tai iš kokių lėšų bus statomi ir tvarkomi keliai, įdomu ką jie atsakytų?
ir tai[p per mažas biudžetas, nes neadekvatūs mokesčiai.
p.s. krovininiai automobiliai turėtų mokėti ypač didelius mokesčius, nes jie labiausiai gadina kelius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąna jo, vieni nori kuo geresnių kelių, kiti tuo tarpu nenori mokėti kelių mokesčio (ir kitų mokesčių)... tai iš kokių lėšų bus statomi ir tvarkomi keliai, įdomu ką jie atsakytų?
ir tai[p per mažas biudžetas, nes neadekvatūs mokesčiai.
p.s. krovininiai automobiliai turėtų mokėti ypač didelius mokesčius, nes jie labiausiai gadina kelius.
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąna jo, vieni nori kuo geresnių kelių, kiti tuo tarpu nenori mokėti kelių mokesčio (ir kitų mokesčių)... tai iš kokių lėšų bus statomi ir tvarkomi keliai, įdomu ką jie atsakytų?
ir tai[p per mažas biudžetas, nes neadekvatūs mokesčiai.
p.s. krovininiai automobiliai turėtų mokėti ypač didelius mokesčius, nes jie labiausiai gadina kelius.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Priežastys giluminės, bloga patirtis apie išvogimus ypač ssrs'o laikais. Dabartinė situacija, kai esame labiau pažengę, darosi labiau absurdinė, kai žmonės bijo mokėt mokesčius, ypač turtingesni žmonės bijo kažkiek labiau atseikėti savo pinigų, bet po to turime labai skurdų viešąjį sektorių. Verkiam, kad švietimas, sveikata ir keliai blogos kokybės.
O turtingesni žmonės (kalbu apie vidurinę klasę) ir taip faktiškai išlaiko valstybę - vienas 3k į rankas gaunantis žmogus sumoka beveik tiek pat mokesčių kaip 10 gaunančių minimalkę. Plius jie dažnai valstybinėm paslaugos naudojasi mažiau (privatūs stomatologai, darželiai, mokyklos). Tai kiek galima dar ant jų krauti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kroviniai ir dabar moka, nemoka tik lengvieji. Teko važiuoti citybee mikriuku, tai reikėjo pirkti vinjetę.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Moka ir lengvoji, jei ji N1 kategorijos (komercinis transportas - visokie kablukai ir pan.).
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Moka ir lengvoji, jei ji N1 kategorijos (komercinis transportas - visokie kablukai ir pan.).
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Bėda Lietuvoje, kad įmonės dažnai naudoja M1 kablukus, mikroautobusus su langais, išima sedynes ir vežioja krovinius. Bet kelius "gadina" svoris, tai manau protingiau būtų mokėti už transporto priemonės svorį įmonėms ir nesvarbu ar ji N ar M klasės.
Comment
Comment