Informacija iš tų laikų, kai buvo pirmą sykį buvo sumažintas leidžiamas greitis ties Valkininkų miesteliu ir įrengtas ženklas "Gyvenvietė".
http://temp.varena.lt/klausimaimerui.php
----
2005-11-22. Vairuotojas.el.p. nesvarbu.
Gerb.Mere, buvau nemaloniai nustebęs, kai privažiavęs Valkininkus pamačiau greičio apribojimo ženklą (70). O ką bekalbėti apie greičio apribojimą (70) prieš posūkį į Dargužių k. Jei Valkininkus pravažiuojame pačiu pakraščiu, tai Dargužių apskritai neprivažiuojame. Kokiu tikslu buvo apribotas greitis šiose kelio vietose ir ar nebus panaikintas apribojimas? Koks "gudrutis" tai sugalvojo? Kokia Jūsų nuomonė dėl greičio apribojimo šiose kelio vietose?..
Atsakymas
Dėl greičio apribojimo kelio Vilnius–Varėna–Gardinas dalyje prie Valkininkų
2005 m. spalio 3 d. komisija, kurioje dalyvavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo skyriaus vedėjo pavaduotojas Antanas Čereška, valstybės įmonės ,,Alytaus regiono keliai“ direktoriaus pavaduotojas Bronius Vaičiulionis, Lietuvos policijos Eismo priežiūros tarnybos vyriausiasis specialistas Antanas Serapinas, Varėnos rajono savivaldybės administracijos Vietinio ūkio ir turto valdymo skyriaus vedėjas Jonas Stašys ir Valkininkų seniūnijos seniūnas Jonas Ubaitis, nustatė, kokia eismo saugos situacija valstybinės reikšmės magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas atkarpoje nuo 50,814 iki 51,150 km ir sankryžoje ties Dargužių kaimu.
Šiame kelio ruože 2001-2004 įvyko 4 eismo įvykiai (susidūrė du automobiliai, automobilis ir dviratininkas, automobilis užvažiavo ant pėsčiojo). Šių eismo įvykių metu 3 žmonės žuvo ir 11 buvo sužalota. Kelio 53,690 km, ties Valkininkų gyvenviete, avarija įvyko 2003 m. (3 žmonės sužeisti), 53,790 km automobilis užvažiavo ant pėsčiojo 2004 m. (vienas žmogus žuvo). 2001–2004 m. nuo 54,470 km iki 54,850 km du automobiliai užvažiavo ant kliūties ir vienas apvirto. Avarijų metu 1 žmogus žuvo ir 3 buvo sužeisti.
Valkininkų miestelyje ir prie jo esančiuose Čižiūnų, Užuperkasio ir Paklėštarės kaimuose gyvena apie 1000 gyventojų, Dargužių kaime - apie 280 gyventojų. Valkininkų miestelis yra kelio kairėje pusėje, dirbami laukai ir ganyklos – dešinėje pusėje. Per kelią žmonės eina ir važiuoja į laukus dirbti, į ganyklas ir iš jų genami gyvuliai. Ties Valkininkais abiejose kelio pusėse yra autobusų stotelės. Tarp Valkininkų mstl. ir Dargužių k. gyventojai dažnai važiuoja dviračiais ar vaikšto pėsčiomis.
Komisija, susipažinusi su situacija, pateikė pasiūlymus, kaip būtų galima pagerinti eismo saugumą šiame kelio ruože.
* Ties Valkininkų gyvenviete įrengti kelio ženklus Nr. 550 ,,Gyvenvietė“ nustatant 70 km/val maksimalų leistiną greitį ir, esant techninėms galimybėms, įrengti įspėjamąsias triukšmo skersines juosteles ant dangos.
* Įrengti avaringą ruožą žyminčius kelio ženklus Nr. 136 ,,Daug eismo įvykių“.
* Policijai sustiprinti eismo kontrolę ties Valkininkų miesteliu ir ties Dargužių kaimu.
* Valkininkų seniūnija bendruomenės susirinkimuose ir kitais būdais turi atkreipti vietos gyventojų dėmesį į būtinumą laikytis Kelių eismo taisyklių reikalavimų, ypač į tai, kad reikia turėti atšvaitus tamsoje.
* Ties Valkininkų gyvenviete įrengti gyvulių praginą.
* Siūlyti Kelių direkcijai svarstyti galimybę apšviesti kelią ir įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką nuo Valkininkų gyvenvietės iki Dargužių kaimo.
* Nupjauti 2 medžius, esančius kairėje kelio pusėje, prie Valkininkų autobusų stotelės, trukdančius matomumui išvažiuojant į pagrindinį kelią iš Valkininkų miestelio.
Vietinio ūkio ir turto valdymo skyriaus vedėjas Jonas Stašys
------
Visi išvardinti punktai buvo įgyvendinti, išskyrus šiuos - "įrengti įspėjamąsias triukšmo skersines juosteles ant dangos" ir "siūlyti Kelių direkcijai svarstyti galimybę apšviesti kelią ir įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką nuo Valkininkų gyvenvietės iki Dargužių kaimo". Kol kas yra laukiama sankryžos rekonstrukcijos, kuri turėjo būti vykdoma 2009-2011 metais.
http://temp.varena.lt/klausimaimerui.php
----
2005-11-22. Vairuotojas.el.p. nesvarbu.
Gerb.Mere, buvau nemaloniai nustebęs, kai privažiavęs Valkininkus pamačiau greičio apribojimo ženklą (70). O ką bekalbėti apie greičio apribojimą (70) prieš posūkį į Dargužių k. Jei Valkininkus pravažiuojame pačiu pakraščiu, tai Dargužių apskritai neprivažiuojame. Kokiu tikslu buvo apribotas greitis šiose kelio vietose ir ar nebus panaikintas apribojimas? Koks "gudrutis" tai sugalvojo? Kokia Jūsų nuomonė dėl greičio apribojimo šiose kelio vietose?..
Atsakymas
Dėl greičio apribojimo kelio Vilnius–Varėna–Gardinas dalyje prie Valkininkų
2005 m. spalio 3 d. komisija, kurioje dalyvavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo skyriaus vedėjo pavaduotojas Antanas Čereška, valstybės įmonės ,,Alytaus regiono keliai“ direktoriaus pavaduotojas Bronius Vaičiulionis, Lietuvos policijos Eismo priežiūros tarnybos vyriausiasis specialistas Antanas Serapinas, Varėnos rajono savivaldybės administracijos Vietinio ūkio ir turto valdymo skyriaus vedėjas Jonas Stašys ir Valkininkų seniūnijos seniūnas Jonas Ubaitis, nustatė, kokia eismo saugos situacija valstybinės reikšmės magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas atkarpoje nuo 50,814 iki 51,150 km ir sankryžoje ties Dargužių kaimu.
Šiame kelio ruože 2001-2004 įvyko 4 eismo įvykiai (susidūrė du automobiliai, automobilis ir dviratininkas, automobilis užvažiavo ant pėsčiojo). Šių eismo įvykių metu 3 žmonės žuvo ir 11 buvo sužalota. Kelio 53,690 km, ties Valkininkų gyvenviete, avarija įvyko 2003 m. (3 žmonės sužeisti), 53,790 km automobilis užvažiavo ant pėsčiojo 2004 m. (vienas žmogus žuvo). 2001–2004 m. nuo 54,470 km iki 54,850 km du automobiliai užvažiavo ant kliūties ir vienas apvirto. Avarijų metu 1 žmogus žuvo ir 3 buvo sužeisti.
Valkininkų miestelyje ir prie jo esančiuose Čižiūnų, Užuperkasio ir Paklėštarės kaimuose gyvena apie 1000 gyventojų, Dargužių kaime - apie 280 gyventojų. Valkininkų miestelis yra kelio kairėje pusėje, dirbami laukai ir ganyklos – dešinėje pusėje. Per kelią žmonės eina ir važiuoja į laukus dirbti, į ganyklas ir iš jų genami gyvuliai. Ties Valkininkais abiejose kelio pusėse yra autobusų stotelės. Tarp Valkininkų mstl. ir Dargužių k. gyventojai dažnai važiuoja dviračiais ar vaikšto pėsčiomis.
Komisija, susipažinusi su situacija, pateikė pasiūlymus, kaip būtų galima pagerinti eismo saugumą šiame kelio ruože.
* Ties Valkininkų gyvenviete įrengti kelio ženklus Nr. 550 ,,Gyvenvietė“ nustatant 70 km/val maksimalų leistiną greitį ir, esant techninėms galimybėms, įrengti įspėjamąsias triukšmo skersines juosteles ant dangos.
* Įrengti avaringą ruožą žyminčius kelio ženklus Nr. 136 ,,Daug eismo įvykių“.
* Policijai sustiprinti eismo kontrolę ties Valkininkų miesteliu ir ties Dargužių kaimu.
* Valkininkų seniūnija bendruomenės susirinkimuose ir kitais būdais turi atkreipti vietos gyventojų dėmesį į būtinumą laikytis Kelių eismo taisyklių reikalavimų, ypač į tai, kad reikia turėti atšvaitus tamsoje.
* Ties Valkininkų gyvenviete įrengti gyvulių praginą.
* Siūlyti Kelių direkcijai svarstyti galimybę apšviesti kelią ir įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką nuo Valkininkų gyvenvietės iki Dargužių kaimo.
* Nupjauti 2 medžius, esančius kairėje kelio pusėje, prie Valkininkų autobusų stotelės, trukdančius matomumui išvažiuojant į pagrindinį kelią iš Valkininkų miestelio.
Vietinio ūkio ir turto valdymo skyriaus vedėjas Jonas Stašys
------
Visi išvardinti punktai buvo įgyvendinti, išskyrus šiuos - "įrengti įspėjamąsias triukšmo skersines juosteles ant dangos" ir "siūlyti Kelių direkcijai svarstyti galimybę apšviesti kelią ir įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką nuo Valkininkų gyvenvietės iki Dargužių kaimo". Kol kas yra laukiama sankryžos rekonstrukcijos, kuri turėjo būti vykdoma 2009-2011 metais.
Comment