Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A4] Vilnius - Valkininkai - Merkinė - Druskininkai (Gardinas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Kokiu šaltiniu remdamasis teigiate apie 2017-ųjų "juodasias dėmes"?
    KTTI
    http://www.ktti.lt/wp-content/upload...sios-demes.pdf

    Pavyzdingai dirba šiuo atžvilgiu.

    Comment


      #82
      Žiedinė sankryža prie Druskininkų.





      Comment


        #83
        CVPP 2020.11.15. Pirkimas 520341
        Pasiūlymų pateikimo terminas 2021.01.04
        Viaduko ir estakados esančių valstybinės reikšmės keliuose (estakados kelyje A5, viaduko kelyje A16) techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
        Apžiūros aktas 2019.03.21
        Kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė (16.017 km)
        Statinys Viadukas
        Kertami objektai Kelias: A4 Vilnius–Varėna–GardinasBendras tilto įvertis ir bendros

        išvados
        Viaduko būklė bloga, nes visiškai nusidėvėję ir savo funkcijų neatlieka pakloto elementai, ardomos laikančiosios konstrukcijos (labai pažeista antro tauro galvena kairėje, koroduoja guoliai).
        Rekomenduojame:
        – dviejų metų laikotarpyje atlikti kapitalinį tilto remontą (įrengti naujus pakloto elementus, suremontuoti perdangą ir atramas, įrengti naujus prietilčių elementus);
        – kuo greičiau suremontuoti asfalto dangą: nufrezuoti provėžuotą ar sutrūkinėjusią asfalto dangos dalį ir pakloti naują asfalto dangos sluoksnį (magistraliniame kelyje negali būti iki 6 cm gylio vėžių);
        - išdaužą ir plyšį pirmame deformaciniame pjūvyje užpilti bitumine mastika

        https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-645074

        Comment


          #84
          Praėjo dveji metai, nuo LAKD konkurso skelbimo, kol pasidės A4- A16 sankryžos viaduko keonstrukcija.

          Žemėlapis iš www.mapy.cz


          ELTA 2022.11.29
          Kitais metais bus remontuojamas viadukas Vilniaus - Trakų kelyje
          Kitais metais bus pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas. Remonto darbai turės būti atlikti per 13 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovo pasirašytos sutarties vertė – 1,664 mln. eurų su PVM.
          Transporto mazge planuojama remontuoti virš magistralinio kelio A4 Vilnius-Varėna-Gardinas esantį viaduką.

          Kapitalinio remonto projekte numatytas perdangų sutvarkymas – naujų deformacinių pjūvių, turėklų blokų, šalitilčio plokščių, asfalto dangų įrengimas, atitvarų keitimas, turėklų remontas, šlaitų plytelių ir šlaitinių laiptų pakeitimas. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas yra 19-oje vietoje, pažymima pranešime.

          Prasidėjus rekonstrukcijai, eismas viaduku bus uždarytas ir bus kreipiamas dviejų lygių sankryžos jungiamaisiais keliais

          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=91886407
          Turbūt bus uždarytas eimas ne tik pačiu viaduku, bet ir po juo.

          Kitais metais savaitgaliais ir vasarą gali būti nemaži kamščiai. Teks ieškoti kitų kelių.
          Važiuojant link Trakų, Alytaus ar Lenkijos yra įvairių variantų, o link Druskininkų alternatyvų pasirinkimas mažesnis. Gal teks prisiminti ir siaurą kelią KK202- KK176 per Baltąją Vokę.

          Comment


            #85
            Praėjusį savaitgalį važiavau į Vilnių keliu A4. Pastebėjau gražią vietą, bet kadangi buvo kitoje kelio pusėje, nesustojau
            Jei kam nors įdomu, ties Šventininkų posūkiu į Senuosius Trakus (RK4712) yra žydinčių aguonų laukas - gal žydės ir ateinantį savaitgalį

            https://www.delfi.lt/vasara/orai/pas...inos-120029542

            Comment


              #86
              Valkininkų gel. stotyje, o tiksliau Naujuosiuose Valkininkuose vasarą įrengti šaligatviai nuo abiejų autobuso stotelių iki gatvės, einančios lygiagrečiai geležinkeliui ir vedančios į gel. stotį. Galvojau, tuo ir baigsis. Deja, perėjai (kuri jau buvo iki tol) viduryje kelio įrengiama salelė. Tačiau neaišku, kaip bus toliau, nes įrengus salelę (dar iki galo nebaigta), automobilių eismas (Druskininkų, Varėnos, Alytaus kryptimi) vyksta autobusų stotelės juosta. Ne laikinai, o kitaip jau neįmanoma ten pravažiuoti. Ir pagal viską reikėjo perkelti autobusų stotelė (Druskininkų, Varėnos, Alytaus krypties autobusų) kokia 50 m atgal (Vilniaus link). Deja, to nepadaryta. Kaip bus išspręsta problema - jei tik perpaišant juostas, tai gausis nesąmonė, tinkanti nebent miegamojo rajono gatvei, o ne magistraliniam krašto keliui, tegul ir gyvenvietėje...
              Paskutinis taisė Al1; 2024.09.28, 22:51.

              Comment


                #87
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Valkininkų gel. stotyje, o tiksliau Naujuosiuose Valkininkuose vasarą įrengti šaligatviai nuo abiejų autobuso stotelių iki gatvės, einančios lygiagrečiai geležinkeliui ir vedančios į gel. stotį. Galvojau, tuo ir baigsis. Deja, perėjai (kuri jau buvo iki tol) viduryje kelio įrengiama salelė. Tačiau neaišku, kaip bus toliau, nes įrengus salelę (dar iki galo nebaigta), automobilių eismas (Druskininkų, Varėnos, Alytaus kryptimi) vyksta autobusų stotelės juosta. Ne laikinai, o kitaip jau neįmanoma ten pravažiuoti. Ir pagal viską reikėjo perkelti autobusų stotelė (Druskininkų, Varėnos, Alytaus krypties autobusų) kokia 50 m atgal (Vilniaus link). Deja, to nepadaryta. Kaip bus išspręsta problema - jei tik perpaišant juostas, tai gausis nesąmonė, tinkanti nebent miegamojo rajono gatvei, o ne magistraliniam krašto keliui, tegul ir gyvenvietėje...
                Na ką aš žinau, visai tinka 50km/h gatvei?

                Click image for larger version

Name:	IMG_20241127_201554.jpg
Views:	829
Size:	342,4 kB
ID:	2167601

                Comment


                  #88
                  O kur čia problema? Ar problema tiems, pas kuriuos vairas nesisuka?

                  Comment


                    #89
                    Problema ta, kad iškart už stotelės yra pėsčiųjų perėja ir sustojęs VT, visiškai užstoja vaizdą iš dešinės. Ar šitie vingiai padidina saugumą? Visi deklaruojam, kad tokios vietos turi būti ypač saugios, bet tik ne šiuo atveju.

                    Comment


                      #90
                      Lietuva ir Lenkija sutarė artimiausiu metu kartu teikti paraišką Europos Komisijai (EK) dėl paramos kelio tarp Augustavo Lenkijoje ir Vilniaus pritaikymui karinio mobilumo reikmėms.

                      Dėl to ketvirtadienį Varšuvoje sutarė susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis ir Lenkijos infrastruktūros ministras Dariuszas Klimczakas, pranešė Susisiekimo ministerija.

                      „Abi valstybės taip pat siekia didesnio europinio finansavimo projektams, gerinantiems transporto ir logistikos jungtis visoje Vidurio ir Rytų Europoje bei prisidedantiems prie transporto jungčių su Ukraina plėtros. Lenkijai pirmininkaujant ES Tarybai matome daug potencialo pasiekti proveržį šioje srityje“, – pranešime sakė E. Sabutis.

                      Pasak jo, geopolitinė situacija diktuoja poreikį numatyti alternatyvius transporto koridorius tarp Lietuvos ir Lenkijos. Kelio, jungiančio Augustavą, Lazdijus, Alytų ir Vilnių, plėtra sustiprintų logistikos grandines ir karinį mobilumą.

                      <...>

                      Buvęs susisiekimo ministras Marius Skuodis yra sakęs, jog kad kelias per Lazdijus galėtų būti rekonstruotas 2025–2026 metais.
                      Lietuva ir Lenkija kartu sieks ES finansavimo keliui Augustavas–Vilnius atnaujinti

                      Pažaduko metai atėjo, bet nieks nepadaryta
                      Reik tikėtis, po šio susitarimo ir dar su Lenkijos svoriu pirmininkaujant ES, bus skirtos lėšos. Kartu bus išvengta A14 klaidų ir Vilnius-Valkininkai bus 2+2.

                      Šiai dienai Waze veda per Merkinę į Augustavą, bet į tai atsižvelgta matomai nebus.

                      Comment


                        #91
                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Lietuva ir Lenkija kartu sieks ES finansavimo keliui Augustavas–Vilnius atnaujinti

                        Pažaduko metai atėjo, bet nieks nepadaryta
                        Reik tikėtis, po šio susitarimo ir dar su Lenkijos svoriu pirmininkaujant ES, bus skirtos lėšos. Kartu bus išvengta A14 klaidų ir Vilnius-Valkininkai bus 2+2.

                        Šiai dienai Waze veda per Merkinę į Augustavą, bet į tai atsižvelgta matomai nebus.
                        Netiesą kalbate, iš Vilniaus į Varšuvą net nebaigus atostrados iki sienos jau ir dabar siūlo važiuoti per Kauną, nes virš 20 min. trumpesnis kelias, pabaigus autostradą iš vis nebebus poreikio važiuoti per Valkininkus, o srautas ten niekada nesieks 2+2 kelio srautų.

                        https://www.google.com/maps/dir/54.6...oASAFQAw%3D%3D
                        Flickr

                        Comment


                          #92
                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Netiesą kalbate, iš Vilniaus į Varšuvą net nebaigus atostrados iki sienos jau ir dabar siūlo važiuoti per Kauną, nes virš 20 min. trumpesnis kelias, pabaigus autostradą iš vis nebebus poreikio važiuoti per Valkininkus, o srautas ten niekada nesieks 2+2 kelio srautų.

                          https://www.google.com/maps/dir/54.6...oASAFQAw%3D%3D
                          2+2 tikrai nereikia. Bet 2+1 keliose vietose būtų galima padaryt. Labai tikiuosi, kad po Vilnius-Molėtai perdarymo į 2+1 pagaliau dings šito kelio tipo fobijos.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Netiesą kalbate, iš Vilniaus į Varšuvą net nebaigus atostrados iki sienos jau ir dabar siūlo važiuoti per Kauną, nes virš 20 min. trumpesnis kelias, pabaigus autostradą iš vis nebebus poreikio važiuoti per Valkininkus, o srautas ten niekada nesieks 2+2 kelio srautų.

                            https://www.google.com/maps/dir/54.6...oASAFQAw%3D%3D
                            Į Varšuvą - kitaip.
                            Bet jei tikslas apsipirkti Augustow arba Lenkijos ežerynas ir greičio užtenka 85-100 kmh, tai ir esamas OK.
                            Ypač jei taupai kilometrus ir pradedi važiuoti Valkininkų keliu - Waze permeta per Merkinę.
                            Attached Files

                            Comment


                              #94
                              Jei bus atnaujinamas šis kelias, norėčiau, kad būtų padaryta kažkaip taip:
                              (kodėl? Todėl kad ir kariniam saugumui man atrodo geriau, nes kelias permetamas už upės. Be to, tuomet galima, atrodo, ir vienu kitu tiltu sumažinti)

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	167 Size:	50,7 kB ID:	2177554
                              Paskutinis taisė spekas; 2025.01.20, 13:11.

                              Comment


                                #95
                                Norėt nedraudžiama.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Į Varšuvą - kitaip.
                                  Bet jei tikslas apsipirkti Augustow arba Lenkijos ežerynas ir greičio užtenka 85-100 kmh, tai ir esamas OK.
                                  Ypač jei taupai kilometrus ir pradedi važiuoti Valkininkų keliu - Waze permeta per Merkinę.
                                  Apsipirkti Augustave iš Vilniaus tikrai nebus tokio srauto, kad reikėtų 2+2 kelio Juo labiau, tada geriau važiuoti į Suvalkus pro Kauną automagistrale: atstumas beveik toks pats, tik greičiau.
                                  Vienintelės kryptis į kurias vis viena nuo Vilniaus geriau važiuoti pradžioje per A4 lieka Augustavas ir Balstogė. Bet į jas važiuojančių tik tiek, kad pakanka 1+1 kelio, ką rodo ir dabartiniai matavimai. Važiuojant į Lenkija bet kokiomis kitomis kryptimis, nei dvi paminėtos, jau senokai (net nebaigus dviejų naujausių A5 atkarpų ir nesant atidaryto Lomžos apvažiavimo) buvo geriau važiuoti pro Kauną A1-A5.

                                  Comment


                                    #97
                                    Ministrai aiškiai pasakė, kad Lenkijos pirmininkavimo metu sieks pradėti gerinti Vilnius-Augustavas trasą. Tai taip ir bus nepaisant kas Jums atrodo.

                                    Negali Suomija, Latvija, Lenkija, Estija ir Lietuva likti ant vieno 2+2 kelio. Nedidelė avarija ir visiškas paralyžius.
                                    Gal ir nebus visko 2+2, bet Vilnius-Valkininkai tikrai galėtų. Kaip ir Alytus-Daugai. Pastarojoje net pirmasis viadukas jau yra

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Ministrai aiškiai pasakė, kad Lenkijos pirmininkavimo metu sieks pradėti gerinti Vilnius-Augustavas trasą. Tai taip ir bus nepaisant kas Jums atrodo.

                                      Negali Suomija, Latvija, Lenkija, Estija ir Lietuva likti ant vieno 2+2 kelio. Nedidelė avarija ir visiškas paralyžius.
                                      Gal ir nebus visko 2+2, bet Vilnius-Valkininkai tikrai galėtų. Kaip ir Alytus-Daugai. Pastarojoje net pirmasis viadukas jau yra
                                      Žiūriu kartojasi A14 kelio "lūkesčių" istorija, kai išgirdus, kad bus gerinama, rekonstruojama iškart įsivaizduojama apie automagistrales. Nors intensyvumas (VMPEI) atkarpose siekia tik ~4 tūkst.automobilių, kas praktiškai atitinka tą patį paminėtą Molėtai - Utena kelią. Šiaip jau seniau buvo kalbėta, kad pabaigus A5 kelią, bus tiesiog rekonstruojamas kelias Alytus - Lazdijai - LT/PL siena, nes jis vietomis jau gerokai pasidėvėjęs.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Ministrai aiškiai pasakė, kad Lenkijos pirmininkavimo metu sieks pradėti gerinti Vilnius-Augustavas trasą. Tai taip ir bus nepaisant kas Jums atrodo.

                                        Negali Suomija, Latvija, Lenkija, Estija ir Lietuva likti ant vieno 2+2 kelio. Nedidelė avarija ir visiškas paralyžius.
                                        Gal ir nebus visko 2+2, bet Vilnius-Valkininkai tikrai galėtų. Kaip ir Alytus-Daugai. Pastarojoje net pirmasis viadukas jau yra
                                        Trasos gerinimas bus tiesiog asfalto atnaujinimas kaip ir pačiame A4 kelyje buvo daroma, srautas ten niekur neveža iki 2x2 poreikio. Beto dar daug investicijų visą E67 ruožą paversti į autostradą.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Lenkijos pusėje negalima vykti sunkiasvoriam transportui. Jei tai bus modernizuota, srautas - išaugs.

                                          Vilnius-Valkininkai kryptis svarbi, nes čia yra Alytus-Vilnius kasdieninis dirbančiųjų srautas ir srautas į Druskininkus (kur traukinio nenutiesia). Vilniaus plėtra irgi juda sklypais sklypeliais link Paluknio.

                                          Be to, Raigardo PKP laikinai uždarytas. Kai bus atidarytas - išaugs srautas taip pat.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X