Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A4] Vilnius - Valkininkai - Merkinė - Druskininkai (Gardinas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Kokiu šaltiniu remdamasis teigiate apie 2017-ųjų "juodasias dėmes"?
    KTTI
    http://www.ktti.lt/wp-content/upload...sios-demes.pdf

    Pavyzdingai dirba šiuo atžvilgiu.

    Comment


      #82
      Žiedinė sankryža prie Druskininkų.





      Comment


        #83
        CVPP 2020.11.15. Pirkimas 520341
        Pasiūlymų pateikimo terminas 2021.01.04
        Viaduko ir estakados esančių valstybinės reikšmės keliuose (estakados kelyje A5, viaduko kelyje A16) techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
        Apžiūros aktas 2019.03.21
        Kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė (16.017 km)
        Statinys Viadukas
        Kertami objektai Kelias: A4 Vilnius–Varėna–GardinasBendras tilto įvertis ir bendros

        išvados
        Viaduko būklė bloga, nes visiškai nusidėvėję ir savo funkcijų neatlieka pakloto elementai, ardomos laikančiosios konstrukcijos (labai pažeista antro tauro galvena kairėje, koroduoja guoliai).
        Rekomenduojame:
        – dviejų metų laikotarpyje atlikti kapitalinį tilto remontą (įrengti naujus pakloto elementus, suremontuoti perdangą ir atramas, įrengti naujus prietilčių elementus);
        – kuo greičiau suremontuoti asfalto dangą: nufrezuoti provėžuotą ar sutrūkinėjusią asfalto dangos dalį ir pakloti naują asfalto dangos sluoksnį (magistraliniame kelyje negali būti iki 6 cm gylio vėžių);
        - išdaužą ir plyšį pirmame deformaciniame pjūvyje užpilti bitumine mastika

        https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-645074

        Comment


          #84
          Praėjo dveji metai, nuo LAKD konkurso skelbimo, kol pasidės A4- A16 sankryžos viaduko keonstrukcija.

          Žemėlapis iš www.mapy.cz


          ELTA 2022.11.29
          Kitais metais bus remontuojamas viadukas Vilniaus - Trakų kelyje
          Kitais metais bus pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas. Remonto darbai turės būti atlikti per 13 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovo pasirašytos sutarties vertė – 1,664 mln. eurų su PVM.
          Transporto mazge planuojama remontuoti virš magistralinio kelio A4 Vilnius-Varėna-Gardinas esantį viaduką.

          Kapitalinio remonto projekte numatytas perdangų sutvarkymas – naujų deformacinių pjūvių, turėklų blokų, šalitilčio plokščių, asfalto dangų įrengimas, atitvarų keitimas, turėklų remontas, šlaitų plytelių ir šlaitinių laiptų pakeitimas. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas yra 19-oje vietoje, pažymima pranešime.

          Prasidėjus rekonstrukcijai, eismas viaduku bus uždarytas ir bus kreipiamas dviejų lygių sankryžos jungiamaisiais keliais

          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=91886407
          Turbūt bus uždarytas eimas ne tik pačiu viaduku, bet ir po juo.

          Kitais metais savaitgaliais ir vasarą gali būti nemaži kamščiai. Teks ieškoti kitų kelių.
          Važiuojant link Trakų, Alytaus ar Lenkijos yra įvairių variantų, o link Druskininkų alternatyvų pasirinkimas mažesnis. Gal teks prisiminti ir siaurą kelią KK202- KK176 per Baltąją Vokę.

          Comment


            #85
            Praėjusį savaitgalį važiavau į Vilnių keliu A4. Pastebėjau gražią vietą, bet kadangi buvo kitoje kelio pusėje, nesustojau
            Jei kam nors įdomu, ties Šventininkų posūkiu į Senuosius Trakus (RK4712) yra žydinčių aguonų laukas - gal žydės ir ateinantį savaitgalį

            https://www.delfi.lt/vasara/orai/pas...inos-120029542

            Comment


              #86
              Valkininkų gel. stotyje, o tiksliau Naujuosiuose Valkininkuose vasarą įrengti šaligatviai nuo abiejų autobuso stotelių iki gatvės, einančios lygiagrečiai geležinkeliui ir vedančios į gel. stotį. Galvojau, tuo ir baigsis. Deja, perėjai (kuri jau buvo iki tol) viduryje kelio įrengiama salelė. Tačiau neaišku, kaip bus toliau, nes įrengus salelę (dar iki galo nebaigta), automobilių eismas (Druskininkų, Varėnos, Alytaus kryptimi) vyksta autobusų stotelės juosta. Ne laikinai, o kitaip jau neįmanoma ten pravažiuoti. Ir pagal viską reikėjo perkelti autobusų stotelė (Druskininkų, Varėnos, Alytaus krypties autobusų) kokia 50 m atgal (Vilniaus link). Deja, to nepadaryta. Kaip bus išspręsta problema - jei tik perpaišant juostas, tai gausis nesąmonė, tinkanti nebent miegamojo rajono gatvei, o ne magistraliniam krašto keliui, tegul ir gyvenvietėje...
              Paskutinis taisė Al1; 2024.09.28, 22:51.

              Comment


                #87
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Valkininkų gel. stotyje, o tiksliau Naujuosiuose Valkininkuose vasarą įrengti šaligatviai nuo abiejų autobuso stotelių iki gatvės, einančios lygiagrečiai geležinkeliui ir vedančios į gel. stotį. Galvojau, tuo ir baigsis. Deja, perėjai (kuri jau buvo iki tol) viduryje kelio įrengiama salelė. Tačiau neaišku, kaip bus toliau, nes įrengus salelę (dar iki galo nebaigta), automobilių eismas (Druskininkų, Varėnos, Alytaus kryptimi) vyksta autobusų stotelės juosta. Ne laikinai, o kitaip jau neįmanoma ten pravažiuoti. Ir pagal viską reikėjo perkelti autobusų stotelė (Druskininkų, Varėnos, Alytaus krypties autobusų) kokia 50 m atgal (Vilniaus link). Deja, to nepadaryta. Kaip bus išspręsta problema - jei tik perpaišant juostas, tai gausis nesąmonė, tinkanti nebent miegamojo rajono gatvei, o ne magistraliniam krašto keliui, tegul ir gyvenvietėje...
                Na ką aš žinau, visai tinka 50km/h gatvei?

                Click image for larger version

Name:	IMG_20241127_201554.jpg
Views:	356
Size:	342,4 kB
ID:	2167601

                Comment


                  #88
                  O kur čia problema? Ar problema tiems, pas kuriuos vairas nesisuka?

                  Comment


                    #89
                    Problema ta, kad iškart už stotelės yra pėsčiųjų perėja ir sustojęs VT, visiškai užstoja vaizdą iš dešinės. Ar šitie vingiai padidina saugumą? Visi deklaruojam, kad tokios vietos turi būti ypač saugios, bet tik ne šiuo atveju.

                    Comment

                    Working...
                    X