O po bokštu asfaltuotas kelias tai kelininkų reikalavimas, kaip ir apatinės sekcijos aukštis, kad tilptų pravažiuoti autovilkikas. Nežinau kam čia jiems prisireikė to, bet kelininkai mėgsta kvailus reikalavimus iškelinėti.
Paskutinis taisė Romas; 2014.09.07, 21:20.
Priežastis: Kopija iš temos "Senoji Varėna"
Tas obeliskas tai fundamentas angelo statulai. O po bokštu asfaltuotas kelias tai kelininkų reikalavimas, kaip ir apatinės sekcijos aukštis, kad tilptų pravažiuoti autovilkikas. Nežinau kam čia jiems prisireikė to, bet kelininkai mėgsta kvailus reikalavimus iškelinėti.
Nesupratau? Tai furos po tuo bokstu kiaurai vaziuoja?
Fūros po bokštu kiaurai nevažiuoja, bet girdėjau, kad kelininkai kažkodėl duodami leidimą statiniui regioniniam-magistraliniame kelyje koks yra A4 Vilnius-Merkinė-Gardinas iškėlė reikalavimą, kad po to statinio apačia galėtų pravažiuoti fūra, manau tam ir keliuką liepė išasfaltuot. Kodėl jiems tokio reikalavimo prisireikė paaiškinti negaliu.
Foto 2014.11
Valkininkų žiedinė sankryža su keliu 5004 į Matuizas (toliau - 5005 į Eišiškes)
Važiuojant pagrindiniu keliu iš anksto renurodytos kryptys
Kiek man yra žinoma, tai investuotojas pakeitė projektą ir sumažino degalinę. Tai to antro stogelio gali ir nebūti, kaip ir vilkikų stovėjimo vietų. Na, bet netrukus pamatysime patys, nes žadama pabaiga yra už kelių mėnesių.
Priminkit prašau, kodėl Vilniuje kur A4 įsilieja į A1 per tiek metų nepadaryta greitėjimo juosta?
Primenam, kad ten magistralės yra savivaldybės žinioje (o ne LAKD). Atitinkamai - nėra nei prioritetų nei finansų tvarkyti tokių vietų. Žiemą ten magistralės nuvalytos idealiai, o Savanorių pr. įkalnė dažnai lieka čiuožykla.
Primenam, kad ten magistralės yra savivaldybės žinioje (o ne LAKD). Atitinkamai - nėra nei prioritetų nei finansų tvarkyti tokių vietų. Žiemą ten magistralės nuvalytos idealiai, o Savanorių pr. įkalnė dažnai lieka čiuožykla.
Čia atsakymas į klausimą: "Lietuvos keliai kasmet – vis saugesni, tačiau avarijų skaičius kažkodėl auga"
Kur dviejų šeimininkų paribiai - abu netvarko. Nemenčinės pl., A4-A1, Minsko pl., visi barstymai žiemą (kai apsipratęs prie eismo sąlygų numini 300 km A1 ir tada čiuoži vos ne sukdamasis Savanorių pr., nes "ten klimatas matai kitoks").
O straipsnyje svaigstama apie 0 žuvusių, 0 sunkiai sužeistų.
2017 m. juodosios dėmės - didelė dalis aplink (ant ribos arba šalia) Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Radviliškis, Kretinga, Palanga, Utena...
Kur dviejų šeimininkų paribiai - abu netvarko. Nemenčinės pl., A4-A1, Minsko pl., visi barstymai žiemą (kai apsipratęs prie eismo sąlygų numini 300 km A1 ir tada čiuoži vos ne sukdamasis Savanorių pr., nes "ten klimatas matai kitoks").
O straipsnyje svaigstama apie 0 žuvusių, 0 sunkiai sužeistų.
2017 m. juodosios dėmės - didelė dalis aplink (ant ribos arba šalia) Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Radviliškis, Kretinga, Palanga, Utena...
Kokiu šaltiniu remdamasis teigiate apie 2017-ųjų "juodasias dėmes"?
Comment