Parašė URBANISTAS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Pėsčiųjų tiltas per geležinkelį
Collapse
X
-
-
Parašė Fanas Rodyti pranešimąNebūk visada protingesnis už kitus ir neišsišokinėk, nes pats esi eilinis forumo dalyvis. Tiesiog yra giminių ir pažįstamų šioje sferoje dirbančių daugelį metų ir jie gali 100 procentu pagrįsti, kad šio objekto tikroji vertė yra nedidesnė kaip 8 -10 mln. Nejaugi tau 12 mln realu??? Už 25 mln šiais laikais galima ir autotransportui skirtą tiltą pastatyti toje pačioje vietoje. Ir juo galėtų važinėti ir dviratininkai ir automobiliai. O čia tik pėsčiųjų tiltas...
Aš dirbdamas šioje sferoje negaliu iš akies nustatyti šio tilto kainos, tad man labai keista kaip eilinis pilietis nustato iš akies ir pradeda visiems įrodinėt. Tai lai pagrindžia tos tavo giminės, klok sąmatą... ir žiūrėsim."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSena nuotrauka iš interneto. Tik dabar peržiūrinėdamas atkreipiau dėmesį, kad 1939 m. nuotraukoje matyti senasis pėsčiųjų tiltas prie stoties. Vadinasi, jis buvo sugriautas per Antrąjį pasaulinį. Arba tiesiog nugriautas statant stoties priestatą.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąlengvieji automobiliai man labai primena tarybinius. ar nebus tik cia pokario vaizdai?
Kodėl Lietuva? Tarpukaryje stoties pavadinimas ant fasado buvo tik lietuviškas. Po karo būtinai užrašas turėjo būti ir rusiškai..
Vagonai ne rusiški. Triašiai dar iki karo buvo nebeeksplatuojami. Trofėjus neįmanomas, nes trofėjiniai vagonai turėjo būti perdaryti į dviašius, jei tai įmonama, arba supjaustyti.
Uniformos nepanašios į tarybinės.
Comment
-
2010-06-28
Tinkamu naudoti pėsčiųjų tiltu vaikščioti draudžiama
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...udziama-285951
Comment
-
Enjojk kas čia per rezoliucija? Pasiskaityk forumo taisykles... O šiaip poilsio aikštelių tikrai per daug (apie 30), jei būtų du ar tris kart mažiau būtų vietos žmonių ir dviratininkų prasilenkimui. Bei tilto turėklai per daug masyvus, visa kita plius minus..."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąar kas nors gali logiškai paaiškinti, kam skirtos tos aikštelės?"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Ka Jus manote apie shi tilta?
projekta pabaigiau priesh du menesius. nujauciu vienas ilgiausiu pasaulyje kabanciu ("cable stay") tiltu.
http://www.structuralsystems.com.au/...-Blackburn.pdf
turiu daug foto, nuo statybu pradzios iki paskutinio lynu tempimo, bet nesuprantu kaip cia forume ikelti.
Comment
-
Parašė juliusr Rodyti pranešimąKa Jus manote apie shi tilta?
projekta pabaigiau priesh du menesius. nujauciu vienas ilgiausiu pasaulyje kabanciu ("cable stay") tiltu.
http://www.structuralsystems.com.au/...-Blackburn.pdf
turiu daug foto, nuo statybu pradzios iki paskutinio lynu tempimo, bet nesuprantu kaip cia forume ikelti."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Nuotraukų ikėlimas: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=1096
Gal juliaur žinai ar projektavime dalyvavo architektai, ar tik inžinieriai ?
O šiaip tai tiltas savo darbą atliks. Svarbiausia, kad žiemą gerai veiktų šildoma danga, nes kitaip nieko gero.
Dar galima pagirti už tai, kad nušauti du zuikiai vienu šuviu ir tiltas permestas per geležinkelį ir per kelią. Lietuvoj retai pasireiškia tokie kompleksiniai sprendimai.
Estetikos ir dizaino prasme, tai nekas truputį. Per masyvus tas tiltas ir absoliučiai neatitinka vietos mastelio.
Taip pat manau, kad ten per daug betono ir kitų medžiagų išeikvota. Vien pažiūrėjus į Zorro aukščiau pateiktą foto kyla klausimas kam reikia dviejų laiptinių ? Kodėl tie laiptai nepanaudojo tilto pagrindinių atraminių kolonų? Kam tie atskiri betono liejiniai vien laiptams prilaikyti ?
Taip pat nepatinka tos dvi atraminės kolonos. Manau, kad geriau būtų buvę suprojektuoti iš dviejų į vieną susiliejančia.
Taip pat nepatinka kaip išspręstas turėklų tvirtinimas ir šiaip milžiniškas kiekis varžtų ...
Nuolydis ir tie atitvarai irgi kažkos neaiškus sprendimas. Reikėjo projektuoti ištisinį nuolydį su plokščiomis 1 metro salelėmis neįgaliųjų poilsiui. Nors gal toks variantas nebūtų išsitekęs ...
O dėl ilgiausio pasaulyje ... hmm, nes tarpai tarp atramų labai jau nedideli.
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąAr is medzio nukritai? Juk pilna komentaru apie si tilta!? Kokia nesamone pasakei, kad ilgiausias pasaulyje is kabanciu!!!
kur cia kas domejosi siuo tiltu noreciau paskaityti!
beje siandien tik prisijungiau, nesu buves jusu forumuose, radau atsitiktinai www.google.com. Grizes lietuvoj buvau, maciau viena mazuti tilta vilniuje nelabai toli tv boksto
. Tilta state musu kompanija, ash darbu vykdytojas.
Comment
Comment