Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Pėsčiųjų tiltas per geležinkelį
Collapse
X
-
-
Pėsčiųjų kelias pailgės
Jau vasario ar kovo mėnesį uostamiesčio Kretingos gatvės gyventojams patekti į miesto centrą bus sudėtingiau - dėl pėsčiųjų tilto statybos kirsti geležinkelį bus galima tik Herkaus Manto gatve.
Pasak "Lietuvos geležinkelių" atstovo projekto vadovo Prano Jokubavičiaus, specialistų komisija saugios vietos laikinai pėsčiųjų perėjai per geležinkelį nesurado. Taigi pėstiesiems teks daryti maždaug puskilometrio lanką per Herkaus Manto gatvę. Su tokiais nepatogumais teks susitaikyti maždaug septyniolikai mėnesių, kol bus pastatytas pėsčiųjų tiltas.
Dėl tilto statybos pokyčių sulauks ir vairuotojai. Žiemą, o jeigu pašals - pavasarį, maždaug porai savaičių bus uždaryta Šaulių gatvė ties Priestočio gatve. Transporto eismą planuojama nukreipti Vilties ir S. Nėries gatvėmis, kai kuriose aplinkinėse gatvėse numatoma apriboti arba uždrausti transporto priemonių stovėjimą.
http://www.ve.lt/?data=2008-12-04&ru...rub=1190113119
Comment
-
Prasidėjo naujo pėsčiųjų tilto statybos darbai
Dėl vykstančių darbų Šaulių gatvėje laikinai apribotas eismas
Klaipėdoje prie pėsčiųjų tilto per geležinkelį jau dirba statybininkų technika. Specialistai čia statys naują tiltą, kuris palengvins gyventojų patekimą į Kretingos g. arba į miesto centrą.
Naujasis statinys bus daugiau nei 300 m ilgio ir 3,5 m pločio pakabinamas tiltas. Jis net tris kartus ilgesnis už senąjį ir drieksis ne tik per geležinkelį, bet ir virš Priestočio gatvės. Dėl nedidelio nuolydžio jis bus žymiai patogesnis ratukuose sėdintiems neįgaliesiems, mamytėms su vežimėliais, vyresnio amžiaus žmonėms, dviratininkams.
Tilto pagrindinės nešančiosios konstrukcijos bus pagamintos iš klijuotos medienos, jis bus gerai apšviestas, turės šildomą pagrindą, todėl žiemą neužšals. Ateityje planuojama įrengti ir vaizdo stebėjimo kameras.
Naujojo tilto statyba kainuos per 13 mln. litų. Pinigai skirti iš Europos Sąjungos sanglaudos fondo, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir AB „Lietuvos geležinkeliai" lėšų.
Dėl prasidėjusių statybos darbų pasikeitė visuomeninio transporto maršrutai šioje vietoje. Nuo sausio 26 d. iki vasario 6 d. čia apribojamas 1, 5 ir 8 autobusų eismas.
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-darbai-197252
Comment
-
Uždaromas pėsčiųjų tiltas
Pirmadienį, kovo 9-ąją, Klaipėdos šiaurinėje dalyje gyvenantys miestiečiai bus priversti daugiau nei metams pakeisti savo įpročius - galutinai uždaromas senasis pėsčiųjų tiltas per geležinkelį, jungiantis Šaulių ir Kretingos gatves.
Tai daroma bendrovei "Hidrostatyba“ pradedant vykdyti antrąjį Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros etapą. Jo metu bus išmontuoti senieji tilto laiptai ir pradėtas statyti naujasis pėsčiųjų viadukas.
Darbus planuojama baigti ir naująjį tiltą pėstiesiems atverti 2010 metų liepą.
http://www.ve.lt/?data=2009-03-05&ru...rub=1190113119
Comment
-
Parašė Remigijus Rodyti pranešimąUždaromas pėsčiųjų tiltas
Pirmadienį, kovo 9-ąją, Klaipėdos šiaurinėje dalyje gyvenantys miestiečiai bus priversti daugiau nei metams pakeisti savo įpročius - galutinai uždaromas senasis pėsčiųjų tiltas per geležinkelį, jungiantis Šaulių ir Kretingos gatves.
http://www.ve.lt/?data=2009-03-05&ru...rub=1190113119
tiesą sakant, mediniai senojo tilto laipteliai mane nustebino:
Comment
-
Pasirodo, pirmasis pesciuju tiltas per gelezinkeli Klaipedos stotyje buvo
mazdaug dabartinio stoties priestato galo vietoje. Ir turbut buvo susprogdintas per Pirmaji pasaulini. Priesingu atveju ji galejo perstatyti i nauja vieta, o ne pervezti tilta is Silutes.
Siluteje pesciuju tiltas stovejo toje vietoje, kur dabar salia stoties pastato stovi geltonu plytu neaiskios kilmes statinys - lyg ir kavine. Matyt Silutes stotyje tuomet buvo daug keliu, kad prireike net tilto per gelezinkeli. Siuo tiltu naudojosi Silutes - Kulesu gelezinkelio keleiviai - sios linijos peronas buvo atskiras, siek tiek atokiau nuo valstybinio gelezinkelio stoties.
Topografinis zemelapis sudarytas pries Pirmaji pasaulini.
Tilto vieta Siluteje
Paskutinis taisė Al1; 2009.03.11, 17:16.
Comment
-
Pesimistiskai bet is patirties prognozuoju jog nebus profesionaliai atsizvelgta i populiarejanti susisiekima dviraciu.Nebuvo girdeti apie jokias studijas apie dviratininko ir pesciojo santyki ant tilto.Reiketu pazymeti kad pagal galiojancias KET (keliu eismo taisykles) dviratininkui yra draudziama vaziuoti saligatviais.Taigi ant tilto turetu buti irengtas dviratininku takas arba dviratininku- pesciuju takas atitinkantys saugumo reikalavimus.Prisiminkime nesenai atveji kai Telsiuose nuo kalno besileidziantis dviratininkas mirtinai suzalojo pestiji.. Garantuoju kad projektavusiems si tilta tikrai neuzteko bendro supratimo dviraciu infrastrukturos pletimo klausimais, tai liudija pileciu masinis dviracio kaip transporto priemones ignoravimas.O samdyti specialistai tikrai nebuvo kaip ir projektuojant Klaipedos dviraciu takus kurie yra visiskai nemoksiskai suprojektuoti ir padaryti.Turiu omenyje aukstus bortelius,stulpus, spaudos kioskus, autobusu stoteles vidury dviracio taku, dviracio taku neteisingu zenklinimu, dviracio tinklo ir paciu taku testinumo nebuvima, Dviraciu taku ir vaziuojamosios dalies sankryzu numatytu istatyme (sviesoforai ir ispejamieji zenklai) neivykdymas. Juk betkokio darbo perdarymas kainuoja daugiau nei jo teisingas atlikimas iskarto!
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąProjektuojant tiltą buvo atsižvelgta į dviratininkus, nes tiltas daug ilgesnis negu, kad prieš tai buvęs, todėl jo nuolydis pritaikytas dviratininkams.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąį invalidus, o ne dviratininkus. dviratininkai visiems ..........., o štai invalidams yra skirtas STR, kur yra tam tikri reikalavimai.
Comment
-
Sveiki,
gal kas zinot, is kur butu galima gauti informatyvios medziagos apie si statini? Prireike projekta parasyti, tai galvojiu gal jus zinosit is kur medziagos gauti. Didelis aciuMano foto http://hasidas.deviantart.com/gallery/
Comment
-
Parašė balvonas Rodyti pranešimąSveiki,
gal kas zinot, is kur butu galima gauti informatyvios medziagos apie si statini? Prireike projekta parasyti, tai galvojiu gal jus zinosit is kur medziagos gauti. Didelis aciu
Naujienos
2008-10-13 Klaipėdoje pradėtas statyti naujas pėsčiųjų tiltas
Spalio 9 d. vyko Klaipėdos geležinkelio stoties pėsčiųjų tilto statybos darbų pradžios ceremonija.
Jos dalyvius sveikino Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, Klaipėdos apskrities viršininkas Vytautas Rinkevičius, miesto meras Rimantas Taraškevičius bei valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas.
Renginio vedantysis perskaitė laišką ateities kartoms, kuris po to patalpintas kapsulėje ir įbetonuotas statybų vietoje.
Modernus ir daug patogesnis tiltas, kurio projektą užsakė AB „Lietuvos geležinkeliai“, pakeis senąjį, dar 1954 metais iš Šilutės geležinkelio stoties perkeltą į Klaipėdos geležinkelio stotį. Naujasis, daugiau nei 300 m ilgio ir 3,5 m pločio pakabinamas tiltas bus net 3 kartus ilgesnis ir drieksis ne tik per geležinkelį, bet ir virš Priestočio gatvės. Dėl nedidelio nuolydžio jis bus žymiai patogesnis ratukuose sėdintiems neįgaliesiems, mamytėms su vežimėliais, vyresnio amžiaus žmonėms, dviratininkams. Tilto pagrindinės nešančiosios konstrukcijos bus pagamintos iš klijuotos medienos, jis bus gerai apšviestas, turės šildomą pagrindą, todėl žiemą neužšals. Ateityje planuojama įrengti ir vaizdo stebėjimo kameras.
Naujojo tilto statyba kainuos per 13 mln. litų. Pinigai skirti iš Europos Sąjungos sanglaudos fondo, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ lėšų. Tiltą projektavo VĮ „Transporto ir kelių tyrimo institutas“, o statys UAB „Hidrostatyba“.
Pėsčiųjų tilto statybos - tik dalis darbų, AB „Lietuvos geležinkeliai” numatytų atlikti Klaipėdos geležinkelio mazge. Jau suremontuoti visi keliai AB „Klasco“ teritorijoje, likviduotos pavojingos traukinių eismui kliūtys ant privažiavimo kelio į AB „Bega“. Planuojama 2009 m. pavasarį pradėti „Draugystės“ stoties rekonstrukciją, ruošiamasi Rimkų ir Klaipėdos geležinkelio stočių bei kelynų rekonstrukcijoms.
Siekiant sumažinti traukinių priėmimą į Klaipėdos geležinkelio stotį, Pauosčio kelyną numatyta praplėsti keturiais keliais. Tai sumažins triukšmo bei išmetamų teršalų kiekį. 2009-2010 metais planuojama įrengti triukšmą slopinančias sieneles.
Algis Palionis
AB”Lietuvos geležinkeliai”
Atstovas spaudai
Tel.: 269 20 89, faks.269 21 28
Mobil : 8616 54940
El.paštas: a.palionis@litrail.lt
Šaltinis: www.litrail.lt
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąPasak straipsnio tiltą projektavo VĮ „Transporto ir kelių tyrimo institutas“, todėl į juos ir turėtum kreiptis.
Naujienos
2008-10-13 Klaipėdoje pradėtas statyti naujas pėsčiųjų tiltas
Spalio 9 d. vyko Klaipėdos geležinkelio stoties pėsčiųjų tilto statybos darbų pradžios ceremonija.
Jos dalyvius sveikino Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, Klaipėdos apskrities viršininkas Vytautas Rinkevičius, miesto meras Rimantas Taraškevičius bei valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas.
Renginio vedantysis perskaitė laišką ateities kartoms, kuris po to patalpintas kapsulėje ir įbetonuotas statybų vietoje.
Modernus ir daug patogesnis tiltas, kurio projektą užsakė AB „Lietuvos geležinkeliai“, pakeis senąjį, dar 1954 metais iš Šilutės geležinkelio stoties perkeltą į Klaipėdos geležinkelio stotį. Naujasis, daugiau nei 300 m ilgio ir 3,5 m pločio pakabinamas tiltas bus net 3 kartus ilgesnis ir drieksis ne tik per geležinkelį, bet ir virš Priestočio gatvės. Dėl nedidelio nuolydžio jis bus žymiai patogesnis ratukuose sėdintiems neįgaliesiems, mamytėms su vežimėliais, vyresnio amžiaus žmonėms, dviratininkams. Tilto pagrindinės nešančiosios konstrukcijos bus pagamintos iš klijuotos medienos, jis bus gerai apšviestas, turės šildomą pagrindą, todėl žiemą neužšals. Ateityje planuojama įrengti ir vaizdo stebėjimo kameras.
Naujojo tilto statyba kainuos per 13 mln. litų. Pinigai skirti iš Europos Sąjungos sanglaudos fondo, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ lėšų. Tiltą projektavo VĮ „Transporto ir kelių tyrimo institutas“, o statys UAB „Hidrostatyba“.
Pėsčiųjų tilto statybos - tik dalis darbų, AB „Lietuvos geležinkeliai” numatytų atlikti Klaipėdos geležinkelio mazge. Jau suremontuoti visi keliai AB „Klasco“ teritorijoje, likviduotos pavojingos traukinių eismui kliūtys ant privažiavimo kelio į AB „Bega“. Planuojama 2009 m. pavasarį pradėti „Draugystės“ stoties rekonstrukciją, ruošiamasi Rimkų ir Klaipėdos geležinkelio stočių bei kelynų rekonstrukcijoms.
Siekiant sumažinti traukinių priėmimą į Klaipėdos geležinkelio stotį, Pauosčio kelyną numatyta praplėsti keturiais keliais. Tai sumažins triukšmo bei išmetamų teršalų kiekį. 2009-2010 metais planuojama įrengti triukšmą slopinančias sieneles.
Algis Palionis
AB”Lietuvos geležinkeliai”
Atstovas spaudai
Tel.: 269 20 89, faks.269 21 28
Mobil : 8616 54940
El.paštas: a.palionis@litrail.lt
Šaltinis: www.litrail.lt
As norejau detalio info, apie jo atsiradima klaipedoje, nes zinau, kad jis pries tai stovejo Siluteje. Tokia informacija mano projektui nelabai tinkama ;/Mano foto http://hasidas.deviantart.com/gallery/
Comment
Comment