geras plentas, neseniai išbandžiau
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[141] Kaunas - Jurbarkas - Šilutė - Klaipėda
Collapse
X
-
Bus įrengiama žiedinė sankryža Dituvoje, ties Priekulės aplinkkelio pabaiga
Pirkimas 313379 (2016.11.08)
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 215,70 iki 216,30 km rekonstravimas su žiedinės sankryžos įrengimu
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=313379
Radau 2014 m. schemą. Turbūt niekas nesikeis
Vakarų ekspresas.
Aplinkkelis: kam džiaugsmas, kam prakeiksmas
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ksmas-1126277/
Comment
-
Į Klaipėdą - atnaujintais keliais
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...liais-1533930/
Šiemet rugsėjį bus baigta remontuoti ir tiltą per Veiviržą kelyje Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda, šalia Vilkyčių. Šiuo metu eismas vyksta greta pastatytu laikinu tiltu. Beje, bus sutvarkyta šalia esanti stovėjimo aikštelė, o joje žadama eksponuoti senojo tilto, vadinamo istoriniu paveldu, fragmentus.
Vis dėlto klaipėdiečiams ar į darbą uostamiestyje važinėjantiems Klaipėdos rajono, visų pirma - vadinamųjų Dituvos sodų gyventojams, svarbesnė naujiena turėtų būti tame pačiame kelyje atsirasianti žiedinė sankryža. Būtent į tokio tipo sankryžą bus rekonstruotas dabartinis Priekulės aplinkkelio susikirtimas su senuoju keliu Dituvos kaimo ribose.
Žiedas atsiras jau šiais metais. Taip tikimasi čia užtikrinti ne tik didesnį saugumą, bet ir geresnį pralaidumą, mat dabar piko valandomis sankryžoje susidaro nemažos transporto eilės.
Comment
-
Važiuojant link Kauno? Ko gero tilto per Veiviržą rekonstrukcija.
Atkarpoje tarp Klaipėdos ir Priekulės tik Dituvoje įrenginėjama žiedinė sankryžą. Daugiau kelio darbų aną savaitgalį nepastebėjau.
Comment
-
Taip, pataisysiu postą
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVažiuojant link Kauno? Ko gero tilto per Veiviržą rekonstrukcija.
Atkarpoje tarp Klaipėdos ir Priekulės tik Dituvoje įrenginėjama žiedinė sankryžą. Daugiau kelio darbų aną savaitgalį nepastebėjau.
Comment
-
Numatoma nutiesti dviračių taką nuo tilto per Nevėžį iki Raudondvario prieigų. Taip pat bus statoma atraminė sienelė.
CVPP pirkimas 387325. Paskelbta 2018.06.18
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 8,50–9,32 km ruožo rekonstravimas nutiesiant pėsčiųjų ir dviračių taką ir paprastasis dangos remontas
- 1 patinka
Comment
-
KK 141. Kaunas - Jurbarkas -Šilutė - Klaipėda
Planuojamo Raudondvario aplinkkelio trasa yra į pietus nuo miestelio
2018 m. planuojami ir vykdomi darbai valstybinės reikšmės keliuose
https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/
Comment
-
CVPP 2019.03.08 Pirkimas 424823
Tilto per Tenenį krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 192,19 km rekonstravimas
Ruožas tarp Šilutės ir Priekulės
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-666384
Aiškinamasis raštas
Dokumentai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=446544
Comment
-
Kauno diena 2020.01.18
Geresnė Kauno jungtis su užmiesčiu: svarstoma apie naują tiltą Raudondvaryje per Nevėžį
Vaizdingą Nemuno ir Nevėžio santaką Raudondvario plento gale pėstieji ir dviratininkai netrukus galės pasiekti dar patogiau. Ties Žemutiniais Kaniūkais savavališkus pylimus abipus kelio sulyginus su žeme, jų vietoje bus įrengti platūs šaligatviai. Kitas klausimas – sklandus automobilių judėjimas. Siekiant užtikrinti saugų eismą ir greitą susi-siekimą su užmiesčiu, Kaunas svarsto galimybes statyti naują tiltą per Nevėžį ir tiesti kitą kelią Jurbarko link.
Raudondvario, Kulautuvos ar Vilkijos miestelių ir apylinkių gyventojai pritars, kad senasis K.Veverskio tiltas bei per jį einantis dviejų eismo juostų kelias nepritaikyti gerokai išaugusiems šių dienų transporto srautams. Čia ne tik formuojasi spūstys, bet ir dažnai įvyksta eismo nelaimių. Platinti prieš beveik 70 metų statyto tilto neįmanoma dėl geografinės padėties: toliau kelias į Raudondvarį kyla į kalną, o čia pat šlaite – senos kapinės. Taigi dabar visas automobilių srautas priverstas vykti pro Raudondvarį – taip didėja gyvenvietės oro užterštumas ir keliamas pavojus pėstiesiems.(..)
Pasak Kauno m. mero, sprendimas buvo surastas daugiau kaip prieš dešimtmetį, bet iki šiol gulėjo nepelnytai pamirštas. Paraleliai senajam Raudondvario tiltui, už kelių šimtų metrų Nemuno link, Kauno bendrajame plane numatytas naujas tiltas per Nevėžį ir kelias, nukreipiantis transporto srautus nuo gyvenamųjų vietovių ir iškart už Raudondvario įsikertantis į dabartinį 141-ąjį kelią Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda. Atsiradus naujajam, senasis tiltas liktų tarnauti tik Raudondvario ir aplinkinių gyventojų poreikiams.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ne-667-1263140
15min.lt 2020.01.20
Kauno savivaldybė planuoja tiltą per Nevėžį ir kelią Raudondvaryje
Kauno miesto savivaldybė pirmadienį pranešė planuojanti statyti naują tiltą per Nevėžį ir kelią teritorijoje, einančioje per Kauno rajoną.
Pasak miesto savivaldybės, naujas tiltas ir kelias link Jurbarko reikalingas siekiant užtikrinti saugų eismą ir greitą susisiekimą su užmiesčiu. Rajono savivaldybės atstovai stebisi, kad tokie planai į viešumą patenka jų nesuderinus su savivaldybe, per kurią naujasis kelias turėtų eiti.
Miesto savivaldybės teigimu, Kauno rajone, ties riba su miestu, esantis K.Veverskio (Raudondvario) tiltas ir per jį einantis dviejų eismo juostų kelias nepritaikyti gerokai išaugusiems šių dienų transporto srautams: čia formuojasi spūstys, dažnai nutinka eismo nelaimės. Platinti prieš beveik 70 metų statytą tiltą neįmanoma dėl geografinės padėties: toliau kelias į Raudondvarį kyla į kalną, o čia pat šlaite – senos kapinės. (...) Kauno miesto savivladybės meras pranešime kritikuoja Kauno rajono savivaldybę, kurioje yra Raudondvario kaimas, kad ši nesiima veiksmų nutiesti aplinkkelį.
„Tereikia išspręsti formalumus, nes kol kas anapus Nevėžio – ne Kauno miesto savivaldybės teritorija“, – teigia miesto meras V.Matijošaitis. Pasak jo, galimybė paraleliai Raudondvario tiltui, už kelių šimtų metrų link Nemuno, statyti naują tiltą ir kelią Kauno miesto bendrajame plane numatyta daugiau kaip prieš dešimtmetį.
Kauno rajono mero patarėjas Edmundas Mališauskas BNS sakė, kad šis planas su Kauno rajono savivaldybe, per kurios teritoriją naujas kelias eitų, derintas nebuvo. „Taip nedaroma, daroma susėdus už stalo ir dvi savivaldybės turi sėsti ir kalbėtis arba vykti į Susisiekimo ministeriją aptarti planų“, – sakė jis. Pasak E.Mališausko, ši idėja nėra nauja, apie ją ne kartą diskutuota ir tartasi su Susisiekimo ministerija.
Dabar ten, kur jie nubraižė, tas kelias eina ir per saugotinas teritorijas miesto zonoje ir po to per rekreacinę zoną palei Šilelio kaimą ir Kulautuvos seniūniją. Ten irgi vaizdingos vietos, privačios žemės“, – tvirtino jis. Pasak rajono savivaldybės atstovo, nors aplinkkelis būtų reikalingas, tačiau nėra aišku nei ar būtų galimybė tokį kelią nutiesti, nei kiek jis kainuotų, kas šio projekto imtųsi ir jį finansuotų, ar jam pritartų vietovių, per kurias kelias eitų, bendruomenės.
Miesto savivaldybės teigimu, aplinkkelis nukreiptų transporto srautus nuo gyvenamųjų vietovių ir iškart už Raudondvario įsilietų į dabartinį 141-ąjį kelią Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda. Kauno miesto savivaldybės teigimu, naujasis aplinkkelis ir tiltas dar labiau prieinama bei matoma padarytų Nemuno ir Nevėžio santaką. (...)
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ne-667-1263140
Comment
-
Naujas Kauno ir Kauno rajono savivaldybių žodžių karas: šįkart dėl aplinkkelio, kuris „tiesiamas“ jau 10 metų
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...etu-56-1266906
Comment
-
Šilutės r. savivaldybė 2020.10.15
Visuomenės informavimas apie numatomą tilto per kanalą – valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda 198,858 km, esančio Saugų sen., Šilutės r. sav., projektavimą
Viešas susirinkimas turėjo įvykti 2020.10.30 15.00 val., Saugų seniūnijoje.
UAB „Plentprojektas“ projektiniai pasiūlymai (aiškinamasis raštas, grafinė dalis).
https://www.silute.lt/visuomenes-inf...jektavima/7418
Comment
-
Atvira Klaipėda 2022.10.05
Rekonstruos kelią nuo Lypkių sankryžos iki Jakų žiedo
Parengti projektiniai pasiūlymai dėl krašto kelio Nr.141 Kaunas – Jurbarkas – Šilutė – Klaipėda ruožo, nuo 227 iki 228,64 km, ties Klaipėda, rekonstrukcijos. Planuojamas rekonstruoti ruožas prasideda prieš Lypkių sankryžą ir baigiasi įsijungimu į Jakų sankryžą.
Kelią Nr.141 planuojamas išplatinti įrengiant papildomas dvi eismo juostas dešinėje kelio pusėje su skiriamąja juosta. Projektuojamas ir naujos dviejų lygių sankryžos įrengimas Lypkių gatvės sankirtoje. Suplanuota ir kelio sankryžos su Bičiulių gatve rekonstrukcija.
Šalia šio kelio bus nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas, bus įrengta ir požeminė perėja, apšvietimas (...).
Dabar šis kelio ruožas yra dviejų eismo juostų, važiuojamosios dalies plotis – 8,5 – 8,7 m, kelkraščių plotis kinta nuo 1,3 iki 4,9 m. Jo būklė – prasta. (...)
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...kiu-sankryzos/
- 3 patinka
Comment
-
Atvira Klaipėda 2022.09.18
Kelio nuo Jakų žiedo iki Lėbartų sankryžos rekonstrukcijos teks palūkėti
Šią krašto kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda atkarpą vairuotojai profesionalai ir mėgėjai vadina tragiška: ji yra labai prastos būklės, eismas ja – sudėtingas, įtemptas ir lėtas. Tačiau kelio rekonstrukcijos pradžios, jau nekalbant apie jos pabaigą, reikės palūkėti dešimtmetį kitą. (...)
"Šio kelio sutvarkymo darbai buvo suplanuoti dar 2008 metais, tačiau projekto įgyvendinimas net nepradėtas”, – žadėjo rinkimus į mero postą ir savivaldybės tarybą laimėjęs Arvydas Vaitkus savo komandos programoje „Planas Klaipėdai“. Tačiau naujos valdžios patvirtintoje savivaldybės 4 metų prioritetinių darbų programoje tokio sumanymo nėra numatyta.
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...teks-paluketi/
Comment
-
Parašė arturiux Rodyti pranešimąRemontuos kelią tarp Jakų ir Rimkų viaduko
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ojamas-1143822
Vakarų ekspresas 2024.02.28
Kelio remontas pareikalaus vairuotojų kantrybės
Dėl daugybės nelygumų minų lauku vairuotojų pramintoje kelio atkarpoje tarp Jakų žiedo ir Lėbartų sankryžos pradėjus intensyvius remonto darbus. Artimiausius mėnesius joje bus gerokai apribotas eismas, o piko metu gali formuotis iki šiol neregėtos spūstys.
Miestiečiai jau pastebi, kad dėl darbų ties įvažiavimu į Klaipėdą iš Lėbartų pusės rytais nusidriekia smarkiai ilgesnės automobilių eilės nei įprastai.
Remontą atliekančios bendrovės „YIT Lietuva“ ryšių su visuomene vadovė Akvilė Varanauskienė sakė, kad šiuo metu ruošiamasi atnaujinti kelio ruožo asfalto dangą, o dėl to taikomi eismo apribojimai gali trukti iki balandžio vidurio. (...) Anot jos, pradėjus kelio asfaltavimo darbus eismas vyks viena kelio puse, o transporto srautus reguliuos laikini šviesoforai.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) užsakymu iš viso bus suremontuotas 4,6 kilometro ilgio kelio ruožas, kurio asfalto danga šiuo metu yra itin prastos būklės. Sutartį dėl kelio paprastojo remonto LAKD su „YIT Lietuva“ pasirašė pernai rugsėjį, pagal ją darbai kainuos daugiau nei 3,8 mln. eurų (su PVM), jie turėtų būti baigti iki šių metų spalio.
https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...toju-kantrybes
- 4 patinka
Comment
Comment