Tilto ir viaduko rekonstrukcija vers ieškoti aplinkkelių
Prieš mėnesį Lietuvos automobilių kelių direkcija su bendrove "Lemminkainen Lietuva" pasirašė sutartį dėl Priekulės miestelyje esančio tilto rekonstrukcijos.
Tiesa, 210-ajame kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda kilometre esantis tiltas per Miniją kol kas rekonstruoti nepradėtas - rangovo atstovai prognozuoja, jog darbai bus pradėti birželio pirmoje pusėje.
"Vakarų ekspreso" žiniomis, dar negautas statybos leidimas, šalinami UAB "Kelprojektas" paruoštame projekte jį suderinti turinčių institucijų rasti trūkumai.
Sutarties pabaiga - 2015 metų spalio 1-oji, tad darbai, kurių vertė - 4,44 mln. Lt, turi būti baigti iki minėtos datos.
Pagrindiniai numatomi darbai - akmens mūro atramų rekonstravimas, plieninių santvarų nuvalymas ir nudažymas, važiuojamąją dalį laikančių skersinių, išilginių sijų, pakeitimas, taip pat apatinių horizontalių ryšių pakeitimas; naujo pakloto įrengimas; kūgio šlaitų sutvirtinimas, prietilčių ir patiltės teritorijos sutvarkymas. Tiltas nepriklauso Nekilnojamajam kultūros paveldui, bet yra registruotos kultūros vertybės - Priekulės miesto istorinės dalies - teritorijoje, todėl rangovui pateiktas reikalavimas išlaikyti esamą tilto siluetą.
Tilto gabaritai (ilgis, plotis) nekis, tad greičiausiai ir po rekonstrukcijos išliks iki šiol galiojanti važiavimo per jį tvarka - viena kryptimi norintiems važiuoti vairuotojams praleidžiant priešinga kryptimi judančias transporto priemones.
Išskyrus Priekulės aplinkelį ir toliau nieko gero. O srautas tikrai intensyvus. Beje, 4 juostų dalis - tragiška. Kas ketinama daryti? Gal siaurins iki vienos juostos (bet normalios)?
Išskyrus Priekulės aplinkelį ir toliau nieko gero. O srautas tikrai intensyvus. Beje, 4 juostų dalis - tragiška. Kas ketinama daryti? Gal siaurins iki vienos juostos (bet normalios)?
Siaurinti tikrai nesiaurins, kada rekonstruos irgi neaišku. Toje vietoje kelias tragiškas tiktai į Klaipėdos pusę, nes jis senasis, o kita pusė, link Dituvos, nutiesta dar palyginti neseniai, jau po nepriklausomybės, visai neblogos būklės. Žymiai reikalingesnis 2+2 kelias nuo Rimkų viaduko iki Jakų žiedo, galėtų pasiskubinti rekonstruoti, kol dar nepastatė pietinio Klaipėdos aplinkkelio.
Galėtų. Bet tada klausimas ka daryti su įvažiavimais į šalia esasančias gamyklas? Šviesoforus?
Viadukus. Vienas tikrai bus susikirtime su Statybininkų pr. tęsiniu. Pigesnis variantas - "kabliai", kaip jau minėtame kelyje nuo Dituvos iki Rimkų viaduko.
Rekonstruojant tiltą, buvo atlikti šie darbai: akmens mūro atramų rekonstravimas, plieninių santvarų nuvalymas ir nudažymas, važiuojamąją dalį laikančių skersinių, išilginių sijų, pakeitimas, taip pat apatinių horizontalių ryšių pakeitimas; naujo pakloto įrengimas; šlaitų sutvirtinimas, prietilčių ir patiltės teritorijos sutvarkymas.
Pavasarį AB "Kauno tiltai" pradės darbus kelyje Kaunas - Jurbarkas - Šilutė, atkarpos nuo Kulautuvos sankryžos iki posūkio į Bubius 18 - 21,52 km: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/02/2...monto-darbai/#
Praeitais metais buvo pašalinti medžiai pakelėje šiame ruože.
Lakd.lt tinklalapyje tai visiškai priešrinkiminės nuotaikos Rekonstravo 2 km ruožą prie Kulautuvos, o sulėkė į pabaigtuves net premjeras su susisiekimo ministru Atrodo lyg būtų Via Balticą pabaigę - graudu
Darbų pabaigtuvės prie Kulautuvos
2016-09-26
Darbų pabaigtuvės prie Kulautuvos
Baigtas rekonstruoti privažiuojamojo kelio Nr. 1909 nuo kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda daugiau nei 2 km ruožas prie Kulautuvos miestelio. Šio kelio ruožo rekonstrukcijos projektą įgyvendino AB „Kauno tiltai“.
Atliekant darbus esama kelio danga buvo nufrezuota ir, panaudojant dalį medžiagų, įrengtas 20 cm storio skaldos pagrindo sluoksnis. Ant šio pagrindo sluoksnio įrengta dviejų sluoksnių danga iš 8 cm storio asfalto pagrindo sluoksnio ir 4 cm storio asfalto viršutinio sluoksnio.
Taip pat buvo nutiestas pėsčiųjų takas, kuriuo saugiai ir patogiai galės judėti pėstieji ir neįgalūs žmonės. Neįgaliųjų patogumui pėsčiųjų perėjimo vietose, ties nuovažomis ir prie pėsčiųjų perėjų kelio bortai pažeminti iki dangos paviršiaus. Visame kelio ruože šalia pėsčiųjų tako (kas 150 m) įrengta 12 poilsio aikštelių su suoleliais. Netinkamos būklės gelžbetoninės pralaidos pakeistos naujomis, įrengta drenažo ir lietaus vandens surinkimo sistema, rekonstruotos nuovažos. Atsižvelgiant į eismo saugos reikalavimus, rekonstruota sankryža į Kulautuvą, įrengti kelio ženklai, paženklinta danga, „supilti“ greičio mažinimo kalneliai, saugos salelės.
Darbų pabaigtuvėse dalyvavo Lietuvos Respublikos Premjeras A. Butkevičius, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministras R. Sinkevičius, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus pavaduotojas D. Zabulionis, Kauno raj. savivaldybės meras V. Makūnas, rangovų ir Kelių direkcijos atstovai.
Lakd.lt tinklalapyje tai visiškai priešrinkiminės nuotaikos Rekonstravo 2 km ruožą prie Kulautuvos, o sulėkė į pabaigtuves net premjeras su susisiekimo ministru Atrodo lyg būtų Via Balticą pabaigę - graudu
Comment